Dat is wat je pappie 'm in heeft lopen fluisteren om tegen je te zeggen om je af te schrikken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:15 schreef Gijskerp het volgende:
mijn vader's boekhouder zegt dat je als je een app wilt maken een bv op moet richten, wat 18000 euro kost
morgen wordt hij hoog begraafd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat is wat je pappie 'm in heeft lopen fluisteren om tegen je te zeggen om je af te schrikken.
En jij bent hoogbegaafd?
Dat nog niet gedaan hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:30 schreef delano.888 het volgende:
Laten we met zn allen even TS's filmpjes gaan disliken:
http://www.youtube.com/user/Gijskerp/videos?flow=grid&view=0
Het is FOK!ker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:31 schreef blow... het volgende:
mijn postcount springt wel omhoog zo
201 posts na 29 uur fokker te zijn
Succes met je app! Zodra je miljonair bent mail me ff, dan geef ik je nog een miljoen erbij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef Gijskerp het volgende:
ja, heb pas een complete visboot gekocht en heb er nu al een 1.27 snoek mee gevangen, dus als ik jullie was zou ik mijn mond houden, want blijkbaar weet die "computerfluisteraar" niet zo goed wat een patent is, ik ga bij deze dit topic verlaten omdat ik hier te lang met een groepje randdebielen zit te praten.
veel succes in jullie rijtjeshuis of flat, ik zit in een grachtenpand.
MVG
Gijs
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef Gijskerp het volgende:
ja, heb pas een complete visboot gekocht en heb er nu al een 1.27 snoek mee gevangen, dus als ik jullie was zou ik mijn mond houden, want blijkbaar weet die "computerfluisteraar" niet zo goed wat een patent is, ik ga bij deze dit topic verlaten omdat ik hier te lang met een groepje randdebielen zit te praten.
MVG
Gijs
Grote mond voor zo'n klein mannetjequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef Gijskerp het volgende:
MVG
Gijs
Droom lekker verder. Veel plezier met foldertjes rondbrengen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef Gijskerp het volgende:
MVG
Gijs
dan maakt zijn pappie zijn account wel aan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef dr.Bellows het volgende:
Ik moet gewoon even in dit topic gepost hebben
Kunnen ze niet een leeftijdsgrens voor FOK! opzetten?
Praat je nou ook al tegen jezelf? Misschien moet je toch eens langs de dokter gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef Gijskerp het volgende:
ik ga bij deze dit topic verlaten omdat ik hier te lang met een groepje randdebielen zit te praten.
anders kan hij niet hard genoeg schreeuwen, en dan worden de snoeks (quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Grote mond voor zo'n klein mannetje
Zijn pappie is bezig zijn secretaresse te naaien, die kerel heeft helemaal geen tijd voor accounts, joh.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef blow... het volgende:
[..]
dan maakt zijn pappie zijn account wel aan.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:36 schreef blow... het volgende:
[..]
anders kan hij niet hard genoeg schreeuwen, en dan worden de snoeks (zoals ts het zou zeggen ) niet verkocht.
Dat laatste is zelfs illegaal en niemand koopt het dan nogquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef Dimens het volgende:
Hoe verdienen we er geld aan:
1. We verkopen de betaalde versie.
2. We verkopen coins.
3. De betaalde versie verkopen we en daar maken we geen reclame op.
4. De gratis versie stampen we vol met reclame.
5. Je kan je score delen op Facebook, Twitter en Hyves, waarbij mensen automatisch onze pagina “liken”, hoe meer likes, hoe meer geld we binnenkrijgen.
6. Als je je score deelt op een sociaal netwerk, dan moet je je e-mailadres opgeven, die wij verkopen aan spammers.
hij geeft er zoveel geld aan uit dat het legaal wordt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:38 schreef aequus het volgende:
[..]
Dat laatste is zelfs illegaal en niemand koopt het dan nog
Zonder leestekens is de 1,0000000000 euro die hij gaat verdienen (omdat zijn pa de betaalde app downloadt) een fortuin hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er met zo'n motivatie iemand "zin" heeft om voor jou te werken.
Hoe ga je de boekhouding doien dan, ook zonder leestekens en hoofdletters?
18,000 is niks op de wereld marktquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:39 schreef blow... het volgende:
[..]
hij geeft er zoveel geld aan uit dat het legaal wordt.
Ik mis hem nu alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |