En dat heb je niet gedubbelcheckt? Ik dacht dat jìj de boekhouding ging doen? Maar dat besteed je dus ook al uit?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:15 schreef Gijskerp het volgende:
mijn vader's boekhouder zegt dat je als je een app wilt maken een bv op moet richten, wat 18000 euro kost
Ik zou het nooit kopen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef aequus het volgende:
App
Het Spel:
Het spel wordt een spel waarbij je omhoog moet zien te klimmen voordat je de lava raakt die zich omhoog opbouwt. Je klimt omhoog door op blokken te springen en zo steeds hoger te komen, maar je kan ook geplet worden door de opstapelende rotsblokken, dus moet je een goed reactievermogen hebben. Hoe hoger je bent, hoe hogere score je hebt.
Het spel krijgt allerlei downloadbare thema’s, zo komt er bij kerst een kersteditie en bij pasen een paaseditie. In het spel heeft elk thema zijn eigen achtergrond. Er komt ook een bijpassend liedje op de achtergrond, passend bij het thema.
Er komt een betaalde en een gratis versie.
In het spel kun je uit verschillende poppetjes zoals de banaan, de aap en de blob (een groene pudding in peervorm met een gezichtje) kiezen. De poppetjes bewegen zich “grappig”, ze hebben iets “bouncy” in hun springbeweging. Elk poppetje heeft ook zijn eigen geluiden als het springt.
Je kan “Coins” kopen, waarmee je kleding kan kopen voor de poppetjes. Bijvoorbeeld een Mexicaanse hoed.
Mijn inspiratiebron:
Hoe verdienen we er geld aan:
1. We verkopen de betaalde versie.
2. We verkopen coins.
3. De betaalde versie verkopen we en daar maken we geen reclame op.
4. De gratis versie stampen we vol met reclame.
5. Je kan je score delen op Facebook, Twitter en Hyves, waarbij mensen automatisch onze pagina “liken”, hoe meer likes, hoe meer geld we binnenkrijgen.
6. Als je je score deelt op een sociaal netwerk, dan moet je je e-mailadres opgeven, die wij verkopen aan spammers.
Op basis van schatting brengt een gemiddelde downloader van de gratis app op:
0,02 email
0,10 reclame
0,05 sociaal netwerk
0,03 coins
¤0,20 of meer
Op basis van schatting brengt een gemiddelde downloader van de betaalde app op:
0,02 email
0,05 sociaal netwerk
0,15 coins
0,50 app zelf
¤0,70 of meer
Dus als 100.000 mensen de betaalde app en 200.000 mensen de gratis app kopen verdienen we ongeveer: ¤110.000 euro.
Als de app een groot succes wordt dan zijn er al gauw voor de gratis versie 5 miljoen downloads en voor de betaalde versie 2,5 miljoen downloads, dus dat levert op:
1.750.000
1.000.000
2.750.000
FYI: Spellen uit de Angry Birds reeks zijn al 1 MILJARD keer gedownload, zij hebben dus heel veel geld verdiend. Als wij het goed doen halen we misschien de helft. Dus 350 miljoen euro… “ahum”.
En als het een net zo groot succes als een topgame wordt dan zijn de downloads na 2 jaar al gauw:
Betaald: 20.000.000 (14.000.000 euro)
Gratis: 50.000.000 (10.000.000 euro)
Dan hebben we 24 miljoen euro omzet
Dan denk je nu vast: hij doet heel onrealistisch, maar nee; het kan onverwachts een daverend succes worden, daar moeten we rekening mee houden.
De Kickstart
Heel simpel: elk denkbaar idee hoe we het populair gaan maken gebruiken we:
1. Reclame
2. Facebook
3. Prijzen winnen
4. Hyves
5. Twitter
6. Rechten verkopen aan google om het op chrome te zetten net als Angry Birds.
7. Youtube reclame
ik heb meer bereikt dan jij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef Gijskerp het volgende:
ik ben hoogbegaafd, haal tienen op school en als jij zo diep bent gezonken dat je hier een beetje lol loopt te trappen dan wil ik jou ook niet, ik wil mensen die het doen voor het idee, niet voor mij
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef Gijskerp het volgende:
ik ben hoogbegaafd, haal tienen op school en als jij zo diep bent gezonken dat je hier een beetje lol loopt te trappen dan wil ik jou ook niet, ik wil mensen die het doen voor het idee, niet voor mij
quote:
Je kunt niet echt rekenen voor iemand die hoogbegaafd isquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef Gijskerp het volgende:
godver, kopen nog welquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik zou het nooit kopen.
heb je het tegen mij?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
[..]
Je kunt niet echt rekenen voor iemand die hoogbegaafd is
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef Gijskerp het volgende:
ik heb die 18000 euro al verdiend met andere handeltjes en internetbedrijven
Jij hebt op je 13e 18.000 euro liggen? Right..quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef Gijskerp het volgende:
Had je verward met TSquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef blow... het volgende:
[..]
heb je het tegen mij?
snap je de context wel?
ik bedoelde dat niemand het koopt, dan verdien je ook niks
omdat ik daar geen zin in heb, makkelijk te bedenken...quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef delano.888 het volgende:
Overigens, als je ontzettend intelligent bent en tienen haalt enz, waarom kan je dan niet met leestekens en hoofdletters schrijven?
achter het station zeker?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef Gijskerp het volgende:
Zoals?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef Gijskerp het volgende:
iddquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef Dimens het volgende:
Hoe verdienen we er geld aan:
1. We verkopen de betaalde versie.
2. We verkopen coins.
3. De betaalde versie verkopen we en daar maken we geen reclame op.
4. De gratis versie stampen we vol met reclame.
5. Je kan je score delen op Facebook, Twitter en Hyves, waarbij mensen automatisch onze pagina “liken”, hoe meer likes, hoe meer geld we binnenkrijgen.
6. Als je je score deelt op een sociaal netwerk, dan moet je je e-mailadres opgeven, die wij verkopen aan spammers.
excuses aanvaardquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Had je verward met TSSorry voor de zware belediging
Ik denk niet dat er met zo'n motivatie iemand "zin" heeft om voor jou te werken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef Gijskerp het volgende:
[..]
omdat ik daar geen zin in heb, makkelijk te bedenken...
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef Gijskerp het volgende:
Pappie doet alles voor hemquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er met zo'n motivatie iemand "zin" heeft om voor jou te werken.
Hoe ga je de boekhouding doen dan, ook zonder leestekens en hoofdletters?
hij geeft mensen een kroket een hoopt dat ze helpen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er met zo'n motivatie iemand "zin" heeft om voor jou te werken.
Hoe ga je de boekhouding doen dan, ook zonder leestekens en hoofdletters?
Microsoft natuurlijk, wat anders.quote:
hij heeft toch al andere baantjes. met 18000 euro kan hij nog wel een dag vooruit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef delano.888 het volgende:
Het is inderdaad wel ontzettend komisch, dit topic.
Wel een beetje zielig die TS, hij zal zich zeer binnenkort realiseren dat zijn plannetjes niks gaan worden..
40 kroketten kosten minder dan een boek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef SwiffMeister het volgende:
Als je zo serieus bent, waarom investeer je dan niet in een cursus programmeren?
Kost je veel minder dan uitbesteden en je hebt er meteen wat aan als je een 2e app gaat maken.
investeer in een Bitcoin mining rig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef delano.888 het volgende:
Hij kan beter die 18.000 euro investeren, dan zal hij er waarschijnlijk tenminste WEL iets op verdienen.
Maar aangezien hij dat geld niet echt heeft, word das lastig..
goverdomme ik wist niet dat mensen met zo'n laag IQ tienen konden halen in groep 3.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:26 schreef Gijskerp het volgende:
Ik kan ook 8000 euro extra gaan sparen om de app te laten maken, dus ik heb jullie in feite niet nodig. Ik wil iemand erbij hebben voor de lol, en dat ik minder tijd hoef te besteden om dat extra investeringsgeld bij elkaar te scharrelen. het back-up plan is ook om de app te maken en er patent op te zetten en dan te verkopen aan een appmaker.
Dan zou ik maar snel zijn met je patent.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:26 schreef Gijskerp het volgende:
Ik kan ook 8000 euro extra gaan sparen om de app te laten maken, dus ik heb jullie in feite niet nodig. Ik wil iemand erbij hebben voor de lol, en dat ik minder tijd hoef te besteden om dat extra investeringsgeld bij elkaar te scharrelen. het back-up plan is ook om de app te maken en er patent op te zetten en dan te verkopen aan een appmaker.
dat had je 400 dagen geleden moeten doen, er is nu al iemand die je idee heeft gejat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dan zou ik maar snel zijn met je patent.
Al gevist, Gijsje?quote:Hallo beste Topvissers!
Ik vang al een jaar lang geen vis, wel fietsen, maar geen vis.
ik heb vanochtend even geimproviseerd om lokvoer te maken met tarwebloem, sesamzaad, en knoflookpoeder, deegje van gemaakt... en in de gracht gegooid. ik ga vanavond even proberen om met hetzelfde deeg een witvisje of paling uit de gracht te slepen, als dat niet lukt, dan doe ik er een kaasje aan.
ik ben al visverslaafd en als ik dan al heel lang geen vis vang voel ik me al helemaal "ongelukkig". mijn broer is mijn beste visvriend maar die moet werken. dus ik zou het heel erg op prijs stellen als iemand een keer met me wou snoekbaarzen. ik woon in amsterdam dicht bij het ij, ben al een keer gaan snoekbaarzen bij de houthavens maar het werkt maar niet... dus als iemand een dagje wilt snoekbaarzen met mij, dan graag! ik zou het eeerrrg op prijs stellen!!
als je wilt reageren, stuur dan een mail naar xxxx@hotmail.com
Alvast bedankt!
Gijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |