Ik wil minimaal 50%quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:41 schreef Gijskerp het volgende:
er zijn vaste percentages waar niet over onderhandeld kan worden, ik krijg 65 procent en de partner klrijgt de rest (van de winst)
Dan moet jij ook zelf 65% zelf doen ipv alleen het idee hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:41 schreef Gijskerp het volgende:
er zijn vaste percentages waar niet over onderhandeld kan worden, ik krijg 65 procent en de partner klrijgt de rest (van de winst)
wat als er meer dan 2 mensen meedoen? 150%?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik ga mijn eigen avalanche kloon maken, iedereen die meedoet krijgt 50%.
Daar doe ik idd niet moeilijk over, iedereen telt namelijk mee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:44 schreef aequus het volgende:
[..]
wat als er meer dan 2 mensen meedoen? 150%?
En dan 65% vragenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Gijskerp het volgende:
ik doe alles behalve het programmeren en het ontwerpen van de game,
ik zorg voor:
reclame
publiciteit
boekhouding
etc.
Hebbie al een web zijde?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Gijskerp het volgende:
ik zorg voor:
reclame
publiciteit
boekhouding
etc.
Knap, als je met meer dan twee bent.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik ga mijn eigen avalanche kloon maken, iedereen die meedoet krijgt 50%.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:44 schreef aequus het volgende:
[..]
wat als er meer dan 2 mensen meedoen? 150%?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Knap, als je met meer dan twee bent.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:44 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Daar doe ik idd niet moeilijk over, iedereen telt namelijk mee.
En hoe zie je dat voor ogen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Gijskerp het volgende:
ik zorg voor:
reclame
publiciteit
boekhouding
etc.
En dan heb jij meer recht op de winst dan de maker?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Gijskerp het volgende:
ik zorg voor:
reclame
publiciteit
boekhouding
etc.
Gewoon lui achterover hangen terwijl iemand het 'vuile' werk mag doen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:51 schreef Gijskerp het volgende:
ja, het idee is van mij, ik doe alles behalve het programmeren en een beetje tekenen.
Wat Dimens zegt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan heb jij meer recht op de winst dan de maker?
Zonder dat "beetje" programmeren en "tekenen", heb jij niks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:51 schreef Gijskerp het volgende:
ja, het idee is van mij, ik doe alles behalve het programmeren en een beetje tekenen.
Jij gaat serieus minimaal ¤ 18000 investeren?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:55 schreef Gijskerp het volgende:
het vuile werk? luister eens harry, ik doe de boekhouding, het bedrijf oprichten, wat al 18000 euro kost, de reclame (wat ook heel veel geld gaat kosten), en nog veel meer, jij bent blijkbaar niet intelligent genoeg voor deze functie, dus jij krijgt hem ook niet, bij deze.
Alsof je heel groot bedrijf nodig hebt en boekhouding voor het maken van zo'n simpel spel waar je waarschijnlijk als developer net een beetje brood mee kunt verdienen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:55 schreef Gijskerp het volgende:
het vuile werk? luister eens harry, ik doe de boekhouding, het bedrijf oprichten, wat al 18000 euro kost, de reclame (wat ook heel veel geld gaat kosten), en nog veel meer, jij bent blijkbaar niet intelligent genoeg voor deze functie, dus jij krijgt hem ook niet, bij deze.
quote:jij bent blijkbaar niet intelligent genoeg voor deze functie, dus jij krijgt hem ook niet, bij deze.
Jij wilt een bedrijf oprichten voor een spel? bij gameloft verdienen ze er net genoeg aan, die brengen 100'en spellen uit en hebben Duizenden kopers.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:55 schreef Gijskerp het volgende:
Hoi of je bent een trol, of je wordt nooit rijk. Of beide natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:55 schreef Gijskerp het volgende:
Spannend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:00 schreef Gijskerp het volgende:
vriend, ik ga geen klein appje maken maar dit is veel groter, ik publiceer nu het plan.
1 sec.
Angry birds is het meest verkocht spel op de appstore, google store/android store.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:01 schreef Gijskerp het volgende:
angry birds heeft een opbrengst van 300 miljoen euro
FYI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |