En donderdag?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ben morgen+woensdag vrij dus weekend
moest vrij, zat, zon en vandaag werken
Dan ben je gewoon vrij. Weekend is vanaf 18.00 vrijdag tot zondagquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
deze donderdag tot en met maandag moet ik ook weer werken
Koeienogen, spinnenpoten, hagedissenstaarten, schapenanussen, vleermuisvleugels en nog een klein beetje stierenpenis.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:18 schreef TheClown1 het volgende:
wat de frikandel betreft durf ik niet eens te vragen wat er allemaal in zit maar er zit varkensvlees in dus mag ik het niet eten
stierenpenis is lekker. wordt je groot vanquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Koeienogen, spinnenpoten, hagedissenstaarten, schapenanussen, vleermuisvleugels en nog een klein beetje stierenpenis.
Smakelijk
En vergeet de dode dieren van Artis niet hequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Koeienogen, spinnenpoten, hagedissenstaarten, schapenanussen, vleermuisvleugels en nog een klein beetje stierenpenis.
Smakelijk
Ik heb eens een koeienoog moeten ontledenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Smakelijk
nee hoor, ik heb weekendquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon vrij. Weekend is vanaf 18.00 vrijdag tot zondag
Ik ook. Vond 't niet zo boeiend om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb eens een koeienoog moeten ontleden
Vrijquote:
Nee inderdaadquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook. Vond 't niet zo boeiend om eerlijk te zijn.
En jij gaat zo naar huis, toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
Schoonmakers zijn er, kunnen ze mijn bureau schoonmaken.Zitten blauwe vlekken op
Dat kloptquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij gaat zo naar huis, toch?
inderdaad. zit gelukkig nog maar 15min op het werk en dan naar huisquote:
ik ben net klaar bij ons gaat om half 5 de boel dichtquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:46 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
inderdaad. zit gelukkig nog maar 15min op het werk en dan naar huis
Ik stel me daar je UI bij voor.quote:
Het is wel precies die icon.quote:
Kon je blijven zitten?quote:
Uiteraardquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Mij fopt ie niet zo snel meer
.
Het ziet er wel grappig uit, hij springt met vier benen de lucht in en dan in een rondjequote:
Dat moet er wel cool uit zien.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ziet er wel grappig uit, hij springt met vier benen de lucht in en dan in een rondje.
Vooral heel dulligquote:
Ja, ik zo ook. Maaltijdsalade.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is voedertijd![]()
Hm ik moet ook maar eens beginnen aan het eten
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel..min of meer
I can imagine ...quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:00 schreef Samzz het volgende:
En nu is het tijd om te douchen, van flink rijden ga je niet lekkerder ruiken.
Korma? Wat is dat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:00 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn eten net op. Kip korma, maar dan met tofu in plaats van kip.
Ik een voorgemaakte zalmsaladequote:
Indiaas geloof ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Korma? Wat is dat?
[..]
Ik een voorgemaakte zalmsalade
Geen flauw idee... Het heet Kip Korma met mango. Of kip corma met mango. Weet ik het.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Korma? Wat is dat?
[..]
Ik een voorgemaakte zalmsalade
Wat voor drank?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga echt fatsoenlijk koken straks. Maar eerst nog naar supermarkt om drank te halen lol
Ik ken het nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee... Het heet Kip Korma met mango. Of kip corma met mango. Weet ik het.
Met mango.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee... Het heet Kip Korma met mango. Of kip corma met mango. Weet ik het.
quote:
Was een receptje van de Appie Heijn, zal vast wel op hun website staanquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Als ik het tegenkom neem ik het mee
. Try all the food
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sterke drank, wat ze ook maar in de aanbieding hebben
Daar kijk ik ook altijd voor recepten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was een receptje van de Appie Heijn, zal vast wel op hun website staan.
ik was etenquote:
Heeft het gesmaakt?quote:
Hallo GF.quote:
Oew.quote:
jazeker vooral de nieuwe monatoetje was erg goed te doenquote:
Wat voor smaak?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker vooral de nieuwe monatoetje was erg goed te doen
Zwart/roze gestreept rokje, groen/wit gestreept hemdje en een grijze V-hals trui. En dat samen voor 24,-quote:
Awesome.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zwart/roze gestreept rokje, groen/wit gestreept hemdje en een grijze V-hals trui. En dat samen voor 24,-
Hoe was jouw dag?quote:
caramel banana stond erop was erg lekker ik heb ze op 1 na nu allemaal wel een keer gehadquote:
Sounds yummy indeed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
caramel banana stond erop was erg lekker ik heb ze op 1 na nu allemaal wel een keer gehad
ik raad je em aan in ieder gevalquote:
Is goed, ik zal hem binnenkort eens halen.quote:
redelijkquote:
* Fera knuffelt Aldoquote:
Bummer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
redelijk![]()
vroeg klaar net werken en mijn auto is goedgekeurd alleen moet ik nou weer teug voor de nummerplaat aan te vragen
Ik word nooit ziek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet knuffelenStraks word jij ook ziek!
dankje
Ik ben echt al jaren niet meer ziek geweest.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijdMaar ik heb nu koorts
Afkloppen, snel!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben echt al jaren niet meer ziek geweest.
Ik word 1x per jaar ziekquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben echt al jaren niet meer ziek geweest.
Laat ze maar komen. I'm not afraid.quote:
iddquote:
Damn, wat een gedoe altijd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en ik kan hem wel via het internet aanvragen maar dan kan het wel een week of 3 duren voordat ik hem heb
Daarmee wil ik niet zeggen dat dit niet smerig is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke
*kuch hoest pruttel* richting Fera
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarmee wil ik niet zeggen dat dit niet smerig is.
en als ik die platen heb moet ik nog een keer terug voor nog een keer te laten keurenquote:
Het is wel een effectieve manier om anderen te besmettenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarmee wil ik niet zeggen dat dit niet smerig is.
gewoon een tongzoenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is wel een effectieve manier om anderen te besmetten.
Deze mag zeker wel:
Seks. Komt altijd wel een ziekte van.quote:
Ik heb geen soaquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Seks. Komt altijd wel een ziekte van.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus mijn griep kwam door seksquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ochtendmisselijkheid?quote:
Nog niet.quote:
quote:
Wie moet dan mijn haar omhoog houden?quote:
Je kunt ook tegen me aankruipenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie moet dan mijn haar omhoog houden?
En dan over je heen spugen?quote:
Crazyiness johquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:30 schreef Samzz het volgende:
Oeh, Fera, kijk ons eens Great Minds doen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:30 schreef Samzz het volgende:
Oeh, Fera, kijk ons eens Great Minds doen.
Ik help 'm graag, maar ik ruim het niet op.quote:
En ik maar denken dat je een nieuwe fetisj hebtquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt stekeblind
Oja honger, dat zal het zijn
Ik heb mezelf vandaag een studievrij avondje gegeven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou, ja, ziek dus
en druk met uni
nah gewoon koortsquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vandaag een studievrij avondje gegeven.
Wat ben je voor ziek? Griep zeker
en de rest?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik best lekker, beetje verkouden, maar dat heeft iedereen
Nee, die heb ik niet. Ik snapte hem gewoon nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een nieuwe fetisj hebt.
Koorts is wel kut ja. Als je hoge koorts heb is het vaak niet binnen een dag over hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nah gewoon koortshopelijk ben ik morgen weer gewoon beter
Kusjequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet. Ik snapte hem gewoon niet.
38,5 dus valt wel meequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:34 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Koorts is wel kut ja. Als je hoge koorts heb is het vaak niet binnen een dag over hoor
Hollandse?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
Jezus fuck, hoe hard kan je twijfelen over wat je wilt zeg.
Ik wil garnalen in m'n bak, maar ik weet niet welke.
wait, whut?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
Zijn er nog garnalen die het beste met je andere visjes samengaan? Of maakt dat niet uit voor garnalen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
dat hoop ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Morgen ben je weer de oude. Je hebt gewon verhoging
Gamba's zijn lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
die grijze garnalenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn er nog garnalen die het beste met je andere visjes samengaan? Of maakt dat niet uit voor garnalen?
Ik heb een aquarium. En ik wil er ook graag garnalen in hebben om op te ruimen en omdat ze cool zijn.quote:
Ik heb ook een aquariumquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een aquarium. En ik wil er ook graag garnalen in hebben om op te ruimen.
Oh whehe, ik dacht in je bak(=bek) om te eten dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een aquarium. En ik wil er ook graag garnalen in hebben om op te ruimen en omdat ze cool zijn.
C&A en H&Mquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Awesome.Waar heb je geshopt?
Smakelijk.
Eigenlijk moet ik helemaal geen garnalen houden, want kogelvis.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn er nog garnalen die het beste met je andere visjes samengaan? Of maakt dat niet uit voor garnalen?
Weet je nog die dame waar ik het vorige week over had. Vorige week vrijdag gezellig mee gekletst en ze was benieuwd of ik nog terug zou komen (werk houd op deze week). Toen ik aangaf van niet wilde ze weten of ik faceboek gebruikte.quote:
dat dacht ik dus eerst ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:37 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oh whehe, ik dacht in je bak(=bek) om te eten dus
Gaaf zijn ze zeker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een aquarium. En ik wil er ook graag garnalen in hebben om op te ruimen en omdat ze cool zijn.
Dat ligt aan welke garnaal je hebt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb ook een aquarium
60x40 ofzo, maar geen garnalen, die zie je bijna nietof je moet een zwarte ondergrond hebben
owquote:
60x40 is te klein voor een maanvis.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
owik besteed er niet heel veel aandacht aan, is gewoon zo'n redelijk standaard bak met wat tetra's 1 maanvis en wat andere meuk
Maar het maakt dus niet uit wat voor soort garnalen? Dan de mooiste kiezen? Of misschien een soort die niet zo verstopperig is of zo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik helemaal geen garnalen houden, want kogelvis.
Maar Cupcake is zo klein dat hij volwassen garnalen niet pakt. Dus ik wil proberen een groepje van 20 die kweken in zoet water erin te mikken en kijken hoe het loopt of ik gooi er een groepje van 10 volwassen garnalen in die niet kweken in zoet water en kijk hoe het loopt.
Maanvis kan je prima eten met maanzaadquote:
Ik heb nog nooit kreeft gegeten. Shame on me.quote:
Ja, ik kan alleen zoetwatergarnalen nemen. En ik heb hele mooie diertjes gezien, maar die zijn te duur. Nu ben ik de Japonica, de tijgergarnaal en de hommelgarnaal aan het overwegen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het maakt dus niet uit wat voor soort garnalen? Dan de mooiste kiezen? Of misschien een soort die niet zo verstopperig is of zo.(ik heb weinig verstand van garnalen
)
Alle maanvissen worden gemiddeld 18 tot 25 cm hoog en 10 tot 15 cm lang. Veel te klein dus, ook al heb je een jonkie. Maanvissen kunnen alleen in bakken vanaf 100 cm.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1 kleintje nietik had t nagevraagd
nog nooit??quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kreeft gegeten. Shame on me.
Met of zonder cocktailsaus?quote:
bij een aquariumzaakquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kan alleen zoetwatergarnalen nemen. En ik heb hele mooie diertjes gezien, maar die zijn te duur. Nu ben ik de Japonica, de tijgergarnaal en de hommelgarnaal aan het overwegen.
[..]
Alle maanvissen worden gemiddeld 18 tot 25 cm hoog en 10 tot 15 cm lang. Veel te klein dus, ook al heb je een jonkie. Maanvissen kunnen alleen in bakken vanaf 100 cm.
Gekocht bij een dierenwinkel, zeker?
Oké. Succes met je keuze dan. Ik kan er verder weinig nuttigs over zeggen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kan alleen zoetwatergarnalen nemen. En ik heb hele mooie diertjes gezien, maar die zijn te duur. Nu ben ik de Japonica, de tijgergarnaal en de hommelgarnaal aan het overwegen.
[..]
Alle maanvissen worden gemiddeld 18 tot 25 cm hoog en 10 tot 15 cm lang. Veel te klein dus, ook al heb je een jonkie. Maanvissen kunnen alleen in bakken vanaf 100 cm.
Gekocht bij een dierenwinkel, zeker?
Nope.quote:
Garnalencocktail.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:43 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Vooral die heerlijke decadente hollandse garnalen mét wiskeysaus
Dan zijn ze daar achterlijk. Geloof me, die vis wordt te groot. En is sowieso niet heel happy in zijn eentje.quote:
Maakt niet uitquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Succes met je keuze dan. Ik kan er verder weinig nuttigs over zeggen.
Nee, idd. Vooral als je nog niet weet hoe het af gaat lopen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Het zijn allemaal mooie garnalen. Niet zo mooi als de blauwe tijgers en crystal reds, maar ik ga geen 45 euro betalen voor 5 garnalen.
46 literquote:
Iddquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, idd. Vooral als je nog niet weet hoe het af gaat lopen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
46 liter.
[..]
Idd. Ik zit er ook aan te denken om een nano bak te kopen en daar garnalen in te houden/kweken. Wellicht dat ik dat doe
.
dat zeer zekerquote:
quote:
Heb ze vaak genoeg aan m'n aas hangen na een nachtjequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef Koen66 het volgende:
Wist niet eens dat er zoetwatergarnalen zijn
enige nadeel van kreeft is de prijsquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope.Ik wil het wel eens proberen, het lijkt me lekker.
[..]
Garnalencocktail.
Ja, het is echt heel gaafquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]Cool. Mijn ex-schoonvader had dat ook. Ook een aquarium trouwens, ik kon daar uren naar kijken.
Oew, zal ik onthouden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
enige nadeel van kreeft is de prijs
soms hebben ze bij de grut (restaurant in Nijmegen) het op de kaart staan
Hey Gitaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ze vaak genoeg aan m'n aas hangen na een nachtje![]()
Die zijn mooi!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is echt heel gaaf. Hier in de buurt woont een oudere meneer met een gigantisch zoutwater aquarium, echt prachtig
.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik deze neem.
lekkerrrquote:
Ik zit de nieuwe My Dying Bride te luisteren. Tot nu toe een goed album. Eerste nummer is wel heel anders bijna traditonele doomquote:
Ja. Maar ik niet. Vroeger heb ik het eens geprobeerd, ik lust sowieso ook geen vis en zeevruchten.quote:
Ja. En die wil ik eigenlijk in het blauw, maar die zijn duuuuuurquote:
Ik vind eigenlijk ook dat een echte vegetariër het niet hoort te eten. Tenminste, als dierenwelzijn je motief is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ik niet. Vroeger heb ik het eens geprobeerd, ik lust sowieso ook geen vis en zeevruchten.
tip van de dagquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Oew, zal ik onthouden.Thanks voor de tip.
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]het is dat ik al gegeten heb
maar anders
Vind ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat een echte vegetariër het niet hoort te eten. Tenminste, als dierenwelzijn je motief is.Zelf at ik ook geen vis toen ik vegetariër was.
Wat klinkt het sneu om te zeggen dat ik het was.
Pescetariërquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook dat een echte vegetariër het niet hoort te eten. Tenminste, als dierenwelzijn je motief is.Zelf at ik ook geen vis toen ik vegetariër was.
Wat klinkt het sneu om te zeggen dat ik het was.
Wat is je huidige motief?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Maar dierenwelzijn is mijn motief niet (meer). Dat was het wel toen ik nog 15 was en onwetend.
oow die zal ik van de week wel effe downloaden dan wist heul niet dat er wat nieuws wasquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit de nieuwe My Dying Bride te luisteren. Tot nu toe een goed album. Eerste nummer is wel heel anders bijna traditonele doom
Waar zit die? Naam komt me wel bekend voorquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tip van de dag
sowieso de grut
Maar dat is wat anders dan een vegetariër.quote:
Nijmegen oostquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar zit die? Naam komt me wel bekend voor
Milieuoverwegingenquote:
Dat zou ik ook niet kunnen denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:53 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vind het wel altijd zielig als je in de goede restaurants je kreeft moet uitzoeken
Oké. Duidelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Milieuoverwegingen.
En ik ben het ook niet helemaal eens met hoe de dieren gehouden worden, maar dat is niet meer het hoofdmotief.
Ik snap niet dat mensen dat zielig vinden. Alleen omdat je hem dood ziet gaan is het opeens zielig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:53 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vind het wel altijd zielig als je in de goede restaurants je kreeft moet uitzoeken
tot de kerst zeker?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
Kreeften zijn cool. Een vriend van mij had er twee als huisdier.
hoelang ben je al vega dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Milieuoverwegingen.
En ik ben het ook niet helemaal eens met hoe de dieren gehouden worden, maar dat is niet meer het hoofdmotief.
Die EP die ze aan het begin van het jaar hebben uitgebracht moet ik ook nog een keer opzoeken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow die zal ik van de week wel effe downloaden dan wist heul niet dat er wat nieuws was
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat zielig vinden. Alleen omdat je hem dood ziet gaan is het opeens zielig.
Wel slim.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kies dan altijd de grootste
Cool.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
Kreeften zijn cool. Een vriend van mij had er twee als huisdier.
Nee. CPO'tjes vullen niet echt.quote:
Ik ben overigens niet tegen vleeseten. Wel tegen vlees bunkeren. Het mag van mij wel met iets meer benul van waar het vandaan komt en hoe het geleefd heeft, geslacht is e.d.quote:
Ik kan dat ook echt niet hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat zielig vinden. Alleen omdat je hem dood ziet gaan is het opeens zielig.
je betaalt per kilo hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel slim.
[..]
Cool.Hoe houd je die dieren? Moet je wel wat ruimte hebben denk ik.
Moderne tijden he.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan dat ook echt niet hoor.
Best hypocriet eigenlijk, ik ben gek op vlees en vis, maar ik kan er echt niet naar kijken als ze geslacht worden en zo. Dan heb ik ook echt geen honger meer
Vanaf mijn 15e ongeveer.quote:
Ligt eraan. Hij had CPO'tjes, dat zijn dwergkreeften, die worden zo'n 4 cm of zo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel slim.
[..]
Cool.Hoe houd je die dieren? Moet je wel wat ruimte hebben denk ik.
Ik snap het wel. Het komt dan ineens heel erg dichtbij. Het is makkelijker om een stukje kip uit het koelvak te halen dan om er een de nek om te draaien. Je hoeft zelf niet te doden. Maar als jij een kreeft aanwijst, ben je toch min of meer verantwoordelijk dat die kreeft sterft. Hebben mensen misschien toch een moreel bezwaar tegen, hoe hypocriet het ook is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
In Vietnam zag ik zo'n mega spit met 5 honden eraan geroosterd worden,quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Best hypocriet eigenlijk, ik ben gek op vlees en vis, maar ik kan er echt niet naar kijken als ze geslacht worden en zo. Dan heb ik ook echt geen honger meer
garnalen dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanaf mijn 15e ongeveer.
[..]
Ligt eraan. Hij had CPO'tjes, dat zijn dwergkreeften, die worden zo'n 4 cm of zo.
Het zal je misschien verbazen maar ik ben het met je eens. Om dezelfde redenen eet ik minder vlees. Vegetariër dat ben ik niet want ik eet af en toe nog wel vleesquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. CPO'tjes vullen niet echt.
[..]
Ik ben overigens niet tegen vleeseten. Wel tegen vlees bunkeren. Het mag van mij wel met iets meer benul van waar het vandaan komt en hoe het geleefd heeft, geslacht is e.d..
Maar goed, daar ga ik jullie niet mee vervelen.
Dat kan ik prima hebben. Ik heb zelf geslacht. Ik vind echter wel dat je moet weten waar alles vandaan komt. En dan bedoel ik niet 'uit de fabriek'quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
respectquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanaf mijn 15e ongeveer.
[..]
Ligt eraan. Hij had CPO'tjes, dat zijn dwergkreeften, die worden zo'n 4 cm of zo.
Dat is niet erg groot inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanaf mijn 15e ongeveer.
[..]
Nee, dwergkreeftjes.quote:
En dat is helemaal primaquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen maar ik ben het met je eens. Om dezelfde redenen eet ik minder vlees. Vegetariër dat ben ik niet want ik eet af en toe nog wel vlees
Tofquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik prima hebben. Ik heb zelf geslacht. Ik vind echter wel dat je moet weten waar alles vandaan komt. En dan bedoel ik niet 'uit de fabriek'.
Nee dat kan ik echt niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik prima hebben. Ik heb zelf geslacht. Ik vind echter wel dat je moet weten waar alles vandaan komt. En dan bedoel ik niet 'uit de fabriek'.
ui de supermarktquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
daar wist ik ook niks vanquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die EP die ze aan het begin van het jaar hebben uitgebracht moet ik ook nog een keer opzoeken.
Agressief als de netenquote:
om hallo te zeggen natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Agressief als de neten. Als je met je gezicht voor het aquarium ging om te kijken, kwamen ze met opgeheven scharen naar je toe rennen
.
Niet je hand erin steken dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Agressief als de neten. Als je met je gezicht voor het aquarium ging om te kijken, kwamen ze met opgeheven scharen naar je toe rennen
.
Je snapt de theorie achter het slachten toch wel? Ergens vind ik wel dat het nuttig is eens te zien hoe zoiets gaatquote:
"I'm going to kill youuuuuuuuuuuuuu"quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Inderdaad, met Aardschok ben ik vrij goed op de hoogtequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar wist ik ook niks van
ik ken zoveel bandjes en om nu van alles en iedereen bij te houden is onbegonnen werk
Met kreeftjes van 4 cm kan dat wel, hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet je hand erin steken dus.(niet dat je dat überhaupt moet doen.
)
wie is cupcake?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met kreeftjes van 4 cm kan dat wel, hoor.
Tijd om Cupcake te voeren.
Ja ik snap de theorie, maar ik zou het zelf echt niet kunnenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt de theorie achter het slachten toch wel? Ergens vind ik wel dat het nuttig is eens te zien hoe zoiets gaat. Het valt allemaal reuze mee in feite.
Ik heb het gezien en ik vind het helemaal niks. Daardoor ben ik voor de tweede keer weer vegetariër geworden. Maar ik kan het niet volhouden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt de theorie achter het slachten toch wel? Ergens vind ik wel dat het nuttig is eens te zien hoe zoiets gaat. Het valt allemaal reuze mee in feite.
Wees blij, want dat mag je ook nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik snap de theorie, maar ik zou het zelf echt niet kunnen
whehehehehe dat zal wel jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, met Aardschok ben ik vrij goed op de hoogte
Jij eet geen vlees?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ik vind het helemaal niks. Daardoor ben ik voor de tweede keer weer vegetariër geworden. Maar ik kan het niet volhouden.
gewoon lekker vlees smikkelenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ik vind het helemaal niks. Daardoor ben ik voor de tweede keer weer vegetariër geworden. Maar ik kan het niet volhouden.
Knijpen ze dan niet in je vingers?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met kreeftjes van 4 cm kan dat wel, hoor.
[ afbeelding ]
Deze waren het.
Tijd om Cupcake te voeren.
De meeste mensen niet. Ik moet er ook niet aandenken om een kip te slachten bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik snap de theorie, maar ik zou het zelf echt niet kunnen
Nee, heb echt geen enkele behoefte om dat in het echt te zien.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wees blij, want dat mag je ook niet. Maar ik zou wel aanraden eens te gaan kijken, het is rete interessant
.
Raar eigenlijk dat er onderscheid gemaakt wordt, wat is een vis anders dan een onderwater zwemmend dierquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ik niet. Vroeger heb ik het eens geprobeerd, ik lust sowieso ook geen vis en zeevruchten.
Iets beter lezen. Ik at geen vlees.quote:
nou, ja, dit dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, heb echt geen enkele behoefte om dat in het echt te zien.
ik weet niet nooit hoeven te doen in ieder gevalquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste mensen niet. Ik moet er ook niet aandenken om een kip te slachten bijvoorbeeld
Maakt niet uit.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En nu slobber je aan elke worst die voorbijkomt![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Ik maakte gewoon een grapjequote:
Of je ziet in dat ik niet serieus ben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of je ziet gewoon in dat het een grapje was
Kom gaan we vechtenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Of je ziet in dat ik niet serieus ben.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik maakte gewoon een grapjedie zou ik bij iedereen maken
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Of je ziet in dat ik niet serieus ben.
Geen idee ik ken je verder niet. Maar er schuilt vast een kern van waarheid in.quote:
Dat verlies je.quote:
Leuk woord voor galgjequote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik ken je verder niet. Maar er schuilt vast een kern van waarheid in.
Bloedworst of vleesworst?quote:
Idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |