En donderdag?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ben morgen+woensdag vrij dus weekend
moest vrij, zat, zon en vandaag werken
Dan ben je gewoon vrij. Weekend is vanaf 18.00 vrijdag tot zondagquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
deze donderdag tot en met maandag moet ik ook weer werken
Koeienogen, spinnenpoten, hagedissenstaarten, schapenanussen, vleermuisvleugels en nog een klein beetje stierenpenis.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:18 schreef TheClown1 het volgende:
wat de frikandel betreft durf ik niet eens te vragen wat er allemaal in zit maar er zit varkensvlees in dus mag ik het niet eten
stierenpenis is lekker. wordt je groot vanquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Koeienogen, spinnenpoten, hagedissenstaarten, schapenanussen, vleermuisvleugels en nog een klein beetje stierenpenis.
Smakelijk
En vergeet de dode dieren van Artis niet hequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Koeienogen, spinnenpoten, hagedissenstaarten, schapenanussen, vleermuisvleugels en nog een klein beetje stierenpenis.
Smakelijk
Ik heb eens een koeienoog moeten ontledenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Smakelijk
nee hoor, ik heb weekendquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon vrij. Weekend is vanaf 18.00 vrijdag tot zondag
Ik ook. Vond 't niet zo boeiend om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb eens een koeienoog moeten ontleden
Vrijquote:
Nee inderdaadquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook. Vond 't niet zo boeiend om eerlijk te zijn.
En jij gaat zo naar huis, toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
Schoonmakers zijn er, kunnen ze mijn bureau schoonmaken.Zitten blauwe vlekken op
Dat kloptquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij gaat zo naar huis, toch?
inderdaad. zit gelukkig nog maar 15min op het werk en dan naar huisquote:
ik ben net klaar bij ons gaat om half 5 de boel dichtquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:46 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
inderdaad. zit gelukkig nog maar 15min op het werk en dan naar huis
Ik stel me daar je UI bij voor.quote:
Het is wel precies die icon.quote:
Kon je blijven zitten?quote:
Uiteraardquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Mij fopt ie niet zo snel meer
.
Het ziet er wel grappig uit, hij springt met vier benen de lucht in en dan in een rondjequote:
Dat moet er wel cool uit zien.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ziet er wel grappig uit, hij springt met vier benen de lucht in en dan in een rondje.
Vooral heel dulligquote:
Ja, ik zo ook. Maaltijdsalade.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is voedertijd![]()
Hm ik moet ook maar eens beginnen aan het eten
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel..min of meer
I can imagine ...quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:00 schreef Samzz het volgende:
En nu is het tijd om te douchen, van flink rijden ga je niet lekkerder ruiken.
Korma? Wat is dat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:00 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn eten net op. Kip korma, maar dan met tofu in plaats van kip.
Ik een voorgemaakte zalmsaladequote:
Indiaas geloof ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Korma? Wat is dat?
[..]
Ik een voorgemaakte zalmsalade
Geen flauw idee... Het heet Kip Korma met mango. Of kip corma met mango. Weet ik het.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Korma? Wat is dat?
[..]
Ik een voorgemaakte zalmsalade
Wat voor drank?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga echt fatsoenlijk koken straks. Maar eerst nog naar supermarkt om drank te halen lol
Ik ken het nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee... Het heet Kip Korma met mango. Of kip corma met mango. Weet ik het.
Met mango.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee... Het heet Kip Korma met mango. Of kip corma met mango. Weet ik het.
quote:
Was een receptje van de Appie Heijn, zal vast wel op hun website staanquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Als ik het tegenkom neem ik het mee
. Try all the food
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sterke drank, wat ze ook maar in de aanbieding hebben
Daar kijk ik ook altijd voor recepten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was een receptje van de Appie Heijn, zal vast wel op hun website staan.
ik was etenquote:
Heeft het gesmaakt?quote:
Hallo GF.quote:
Oew.quote:
jazeker vooral de nieuwe monatoetje was erg goed te doenquote:
Wat voor smaak?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker vooral de nieuwe monatoetje was erg goed te doen
Zwart/roze gestreept rokje, groen/wit gestreept hemdje en een grijze V-hals trui. En dat samen voor 24,-quote:
Awesome.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zwart/roze gestreept rokje, groen/wit gestreept hemdje en een grijze V-hals trui. En dat samen voor 24,-
Hoe was jouw dag?quote:
caramel banana stond erop was erg lekker ik heb ze op 1 na nu allemaal wel een keer gehadquote:
Sounds yummy indeed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
caramel banana stond erop was erg lekker ik heb ze op 1 na nu allemaal wel een keer gehad
ik raad je em aan in ieder gevalquote:
Is goed, ik zal hem binnenkort eens halen.quote:
redelijkquote:
* Fera knuffelt Aldoquote:
Bummer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
redelijk![]()
vroeg klaar net werken en mijn auto is goedgekeurd alleen moet ik nou weer teug voor de nummerplaat aan te vragen
Ik word nooit ziek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet knuffelenStraks word jij ook ziek!
dankje
Ik ben echt al jaren niet meer ziek geweest.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijdMaar ik heb nu koorts
Afkloppen, snel!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben echt al jaren niet meer ziek geweest.
Ik word 1x per jaar ziekquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben echt al jaren niet meer ziek geweest.
Laat ze maar komen. I'm not afraid.quote:
iddquote:
Damn, wat een gedoe altijd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en ik kan hem wel via het internet aanvragen maar dan kan het wel een week of 3 duren voordat ik hem heb
Daarmee wil ik niet zeggen dat dit niet smerig is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke
*kuch hoest pruttel* richting Fera
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarmee wil ik niet zeggen dat dit niet smerig is.
en als ik die platen heb moet ik nog een keer terug voor nog een keer te laten keurenquote:
Het is wel een effectieve manier om anderen te besmettenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarmee wil ik niet zeggen dat dit niet smerig is.
gewoon een tongzoenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is wel een effectieve manier om anderen te besmetten.
Deze mag zeker wel:
Seks. Komt altijd wel een ziekte van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |