Jups... had m toevallig open geklikt... had weer eens niet opgelet dat het de lapo was. Vandaar ook geen extra titel... als die er nog moet komen, misschien dat Anne of SD (ja, die van hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde net vragen of je het erin wou zetten, maar je hebt het al gedaan zag ik
Hoeft niet voor dit topicquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jups... had m toevallig open geklikt... had weer eens niet opgelet dat het de lapo was. Vandaar ook geen extra titel... als die er nog moet komen, misschien dat Anne of SD (ja, die van hier) het kan aanvullen/aanpassen.
Ik heb weer wat gemistquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef Dekatria het volgende:
Zie nu net dat het startpunt hetzelfde is als de 2e rit.
Komen we straks die aandeelhouder weer tegen
sowieso busbroodje halen dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef Dekatria het volgende:
Zie nu net dat het startpunt hetzelfde is als de 2e rit.
Komen we straks die aandeelhouder weer tegen
en dan zometeen nog vlug even mijn eigen kaartjes laten drukken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als'ie z'n kaartje maar in z'n jas laat
Kijken of die ene er nog werktquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Wel bij de joehoe-ober bestellen, want bij de meisjes krijg je dan iets totaal anders.
quote:
quote:
Goeie vraag. Ik heb het ergens voorbij zien komen maar verder geen idee meerquote:
Das meer dan genoeg.quote:
Dat is hier: http://goo.gl/maps/c12Lrquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:58 schreef Anne het volgende:
Oh oke, dan maakt het me niet zo heel erg veel uit. Dan heb ik mijn helm toch op mijn toet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja und? Ik moet tot 2 uur 's nachts werkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:06 schreef lipjes het volgende:
Ik zal nog even kijken of wij ook komen, maar betwijfel het.
De 27e gaan we naar soldaat van oranje...
Bikkelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja und? Ik moet tot 2 uur 's nachts werkensoldaat van oranje is wel tof trouwens
Aangezien we nou niet direct naast het startpunt wonen is vroeg opstaan wel gebodenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja und? Ik moet tot 2 uur 's nachts werkensoldaat van oranje is wel tof trouwens
Zeg, heb jij nu mazzel of pech dat je tot 2 uur 's nachts moet werken? De klok wordt verzet namelijk volgend weekendquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
De klok moet officieel van 3 uur terug naar 2 uur. Dus hij heeft er geen last van qua werk, misschien wel qua slaapquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg, heb jij nu mazzel of pech dat je tot 2 uur 's nachts moet werken? De klok wordt verzet namelijk volgend weekend
Hmm oke, dat wist ik niet. Nja dan heeft ie er sowieso geen last van, want dan kan hij een uur langer slapenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Tankiej het volgende:
[..]
De klok moet officieel van 3 uur terug naar 2 uur. Dus hij heeft er geen last van qua werk, misschien wel qua slaap
Overigens wordt het dan wel weer erg vroeg donker.. Ik herinner me iets erover dat Mickeys niet in het donker wil rijden?
Ohja, natuurlijk.. Het is al laatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oke, dat wist ik niet. Nja dan heeft ie er sowieso geen last van, want dan kan hij een uur langer slapen.
Klopt, uurtje of 6 is het dan al donker toch ?
Daaromquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:33 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ohja, natuurlijk.. Het is al laat
Yep, het is nu om 7 al donker..
Deze tijd of de nieuwe tijd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef Tankiej het volgende:
Zon gaat volgende week om half 6 al onder
Nieuwe tijdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze tijd of de nieuwe tijd?Fucking hell, dan zit ik net op de motor naar huis
Klopt, maar toen dacht ik mijn lichte vizier nog niet te hebben. Lullige is dat ik die nu wel heb teruggevonden, maar het is mij nog niet gelukt om deze te wisselen. Krijg het donkere vizier niet los.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Tankiej het volgende:
[..]
De klok moet officieel van 3 uur terug naar 2 uur. Dus hij heeft er geen last van qua werk, misschien wel qua slaap
Overigens wordt het dan wel weer erg vroeg donker.. Ik herinner me iets erover dat Mickeys niet in het donker wil rijden?
Nopequote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:16 schreef Dekatria het volgende:
Wellicht voor het eerst er niet bij volgende week - hangt er vanaf of het voorwiel voor die tijd al klaar is.
Je prutst er maar een fietswiel inquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:16 schreef Dekatria het volgende:
Wellicht voor het eerst er niet bij volgende week - hangt er vanaf of het voorwiel voor die tijd al klaar is.
zo niet, dan geld voor de zelfde regel als voor vinniequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:16 schreef Dekatria het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zo niet, dan geld voor de zelfde regel als voor vinnie
Ik stel voor die preventief voor iedereen in te stellenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zo niet, dan geld voor de zelfde regel als voor vinnie
NIET.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik stel voor die preventief voor iedereen in te stellen![]()
Overigens moet ik ook nog olie vervangen voor de rit.
Famous last wordsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:37 schreef BlackLining het volgende:
Overigens moet ik ook nog olie vervangen voor de rit.
Zoals het nu lijkt komt je wens ook nog uitquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:48 schreef BlackLining het volgende:
Het weer moet nog wel wat slechter hoor, dit is half zomer. Ik wil maximaal een graad of 5 a 6, bewolkt en wat lichte regen. Dan is de snertlekkerder.
Lol, ik zie het ja. Toch maar even werk maken van dat carb-deicen danquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:28 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Zoals het nu lijkt komt je wens ook nog uit
Denk het niet. De spakenboer zei 14 dagen, dus dat zal het ook wel worden...quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, niet opgevallen nog. Weet je al of jij komt?
Jammer wel!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Denk het niet. De spakenboer zei 14 dagen, dus dat zal het ook wel worden...
Zet het wel even in de Managert.
/edit: lukt niet. Wie admint die manager even?
Dan zul je maar met de fietswiel oplossing van Vinniiee moeten beginnenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Denk het niet. De spakenboer zei 14 dagen, dus dat zal het ook wel worden...
Zet het wel even in de Managert.
/edit: lukt niet. Wie admint die manager even?
In before: "de Alp heeft toch al een fietswiel?"quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan zul je maar met de fietswiel oplossing van Vinniiee moeten beginnen
Balen. Je stond al niet in de MeetingManager. Had je al wel gestemd voor de soep ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Sorry, maar ik zeg ook definitief af jongens. Ik heb afgelopen weekend wederom mijn arm geforceerd (ik dacht dat ik wel al kon klussen) en trek het echt niet om een hele middag op de motor te zitten...
Oké mooi. Beterschap.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef Rossdale het volgende:
Omdat ik het nog niet zeker wist, had ik hem nog niet ingevuld nee.
Nee niet op de soep gestemd, dat mogen jullie zelf uitvechten
Jammer. Wederom voor jou, heb je op de soep gestemd?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef lipjes het volgende:
Ik had nog steeds misschien, maar ga nu toch echt nee zeggen helaas.
Gezien het weer icm temp en dat ik al dik een uur onderweg ben in een niet bepaald lang waterdicht pak, gaat het em echt niet worden.
Tevens, mits intresse, wil ik hier in brabant ook nog wel een leuke rit organiseren
Nee, sowieso snertquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer. Wederom voor jou, heb je op de soep gestemd?
Kom je nou wel of niet? Er moeten boodschappen gedaan worden hé, ook al lust je geen snert.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, sowieso snert![]()
Maar mocht het nog aantrekken qua droogheid, zal ik mijn best doen om mijn vrouwelijke wederhelft mee te krijgen
Zoals ik dageljiks tegen mijn ouders zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom je nou wel of niet? Er moeten boodschappen gedaan worden hé, ook al lust je geen snert.
Die staat er al een tijdje in hoorquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 03:02 schreef MarchingHome het volgende:
Hola. Ik ben niet erg actief op fok, maar ik zou wel graag mee willen rijden als het op de 28e van oktober plaats vindt! Inclusief vriendin acheterop, mits het niet te hard regent.
Snert is awesome
Ohquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Die staat er al een tijdje in hoor.
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:05 schreef Anne het volgende:
We hebben wel de perfecte dag gekozen. Alle dagen mooi weer, met uitzondering van de zondag.
Als het weer echt kut is, kom ik trouwens ook niet hoor. Dan is het mij te ver.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:50 schreef JK1982 het volgende:
Dat wordt 2 weken lang snert eten voor familie Vinnie..
Moet je nog wel even een emmer meenemenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Salatrel het volgende:
Gelukkig voor vinnie zn moeder heb ik een topkoffer. Ik neem wel een emmer snert mee naar huis
Tevens niet goed voor de subwoofer hea.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mjah dan is mn kleerhangertje vies
heb geen subwoofer in mijn topkofferquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tevens niet goed voor de subwoofer hea.
Saaiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb geen subwoofer in mijn topkoffer
Moh, daarvoor wil ik nog wel met het blik op en neer rijden hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Salatrel het volgende:
Gelukkig voor vinnie zn moeder heb ik een topkoffer. Ik neem wel een emmer snert mee naar huis
Yeahquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:18 schreef Salatrel het volgende:
Voorspelling voor zondag is weer beter geworden
De voorspelling is dat het niet gaat regenen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:13 schreef Yreal het volgende:
Ik heb 1x een toerrit gereden in de regen, en dan ook echt harde regen.
Eens, maar nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |