today we have the powerquote:
Klopt, dat is em. En Robert de Niro als aspirant comediant / stalkerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:13 schreef Waaghals het volgende:
the king of comedy
in de foto jerry lewis en sandra bernard als ik me niet vergis
Sandra Bernhard oerlelijk?? Dan vraag ik me af wat jouw perceptie van lelijk is...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
nee, veel oudere film. die vrouw rechts is echt oerlelijk en is daar ook bekend mee geworden
niet dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sandra Bernhard oerlelijk?? Dan vraag ik me af wat jouw perceptie van lelijk is...
quote:
Ik vind het nogal meevallen, karakteristieke kop, dat wel. Maar eerlijk gezegd zie ik dat liever als zo'n 13 in een dozijn hollywood starletje. Ik moet er ook bijzeggen dat ik zelden iemand lelijk vind ,laat staan oerlelijk.quote:
Nou niet dus. Heb je nog een cap?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:48 schreef ElizabethR het volgende:
Als je dan zijn haarstijl erbij bekijkt moet je weten over wie de film gaat.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou niet dus. Heb je nog een cap?
ja duh, aan de antwoorden tot nu toe te zien was dat wel al voor iedereen duidelijkquote:
Vandaar natuurlijk dat vraagteken van jou toen ik daar heldere hints over gaf...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:52 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja duh, aan de antwoorden tot nu toe te zien was dat wel al voor iedereen duidelijk
Dat vraagteken was omdat jij een hint gaf waar we niks aan hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vandaar natuurlijk dat vraagteken van jou toen ik daar heldere hints over gaf...
die vrouw speelt daar niet in volgens mij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:11 schreef sjeppert het volgende:
eternal sunshine of the spotless mind
die is volgens mij goed,quote:
dan mr & mrs smithquote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:24 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Sorry, vergeten![]()
Was wel Jolie, niet Hackers.
Misschien nog een screenshot?quote:
Nee, zij is de bekendstequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Geen idee.. zijn dit de bekendste acteurs uit de film?
Inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:45 schreef Jungle_Jim het volgende:
het is niet a life less ordinary en ook geen the mask volgens mijverder zou ik t niet weten
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Vanilla sky?
Daar heeft ze niet zulk haar volgens mij..
Hm die had ik toch nog niet eerder gevraagd?quote:
O, excuses. Ik heb die film niet, dus ik kan het niet controleren, maar Helen Mirren, Clive Owen, Ryan Philippe en Kelly McDonald zitten daar inderdaad in. Zou dus wel eens goed kunnen zijn.quote:
quote:Deze kerel lijkt op de achterkant wel op die Argentijnse film.
Ohja, die film waar tieners stoer lopen te doen met hun obscure muziekkennis maar Heroes van Bowie niet kennenquote:
Ja, gewoon soundhound gebruiken ja toch.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ohja, die film waar tieners stoer lopen te doen met hun obscure muziekkennis maar Heroes van Bowie niet kennen.
Haha, iddquote:Op zondag 24 februari 2013 12:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ohja, die film waar tieners stoer lopen te doen met hun obscure muziekkennis maar Heroes van Bowie niet kennen.
Gisteren gezien, dat hielp. Nieuwe:quote:Op zondag 24 februari 2013 12:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
klopt dus
[ afbeelding ]
Dan heb ik em niet voor niets gemaakt
Ik heb zo'n vermoeden dat je dat bent vergeten. Ik plaats wel even een nieuwe.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
Was m helaas net aan t kijken![]()
Zal vanavond n nieuwe posten.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
Sorry, sorry, sorryhele topic gekilled
![]()
Entrapment?
Sean Connery (1930)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je dat bent vergeten. Ik plaats wel even een nieuwe.
[ afbeelding ]
Sea of Love?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hij is van Scorsese, gemaakt na King of Comedy.
We zitten hier maar met een handjevol mensen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
dit is wel ander niveau dan de facebookgroep waar ik inzit, daar raden ze zelfs een compleet zwarte still uit een italiaanse amateurfilm uit 1912
een makkelijkere:
[ afbeelding ]
Jaws (1975)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 04:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
We zitten hier maar met een handjevol mensen.
Max Payne dat is correct.quote:
Is Nederlands ja. Kijk ook bijna nooit Nederlandse films maar deze was wel bijzonder en gaaf.quote:Op zondag 7 september 2014 19:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ziet er nederlands uit, niet mijn specialiteit
U is correct. Beste film van het jaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:01 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Pas gezien! Enemy
[ afbeelding ]
Dat is in ieder geval juist!quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:18 schreef RacerDKB het volgende:
Ik herken een Brad Pitt maar weet niet welke film.
Babel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:17 schreef dabadbass het volgende:
Bon, een bijdrage van mijn kant:
[ afbeelding ]
Film is ruim een decennium oud. Screenshot was vers van de pers/quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
Killing them softly? of de film is vers van de pers? dan kan ik ff niet op de naam komen
Big Miracle?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
was vergeten dat brad pitt erin speelde
[ afbeelding ]
Gordijnen vallen me nu pas op. Ik heb ze eerder gezien. Maar waar?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
nope, was lastig om een screenshot te maken die niet te veel verraadlet op de gordijnen en de setting, volgens mij is het de enige aziaat in de film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |