Ik heb zo'n vermoeden dat je dat bent vergeten. Ik plaats wel even een nieuwe.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
Was m helaas net aan t kijken![]()
Zal vanavond n nieuwe posten.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
Sorry, sorry, sorryhele topic gekilled
![]()
Entrapment?
Sean Connery (1930)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je dat bent vergeten. Ik plaats wel even een nieuwe.
[ afbeelding ]
Sea of Love?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hij is van Scorsese, gemaakt na King of Comedy.
We zitten hier maar met een handjevol mensen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
dit is wel ander niveau dan de facebookgroep waar ik inzit, daar raden ze zelfs een compleet zwarte still uit een italiaanse amateurfilm uit 1912
een makkelijkere:
[ afbeelding ]
Jaws (1975)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 04:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
We zitten hier maar met een handjevol mensen.
Max Payne dat is correct.quote:
Is Nederlands ja. Kijk ook bijna nooit Nederlandse films maar deze was wel bijzonder en gaaf.quote:Op zondag 7 september 2014 19:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ziet er nederlands uit, niet mijn specialiteit
U is correct. Beste film van het jaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:01 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Pas gezien! Enemy
[ afbeelding ]
Dat is in ieder geval juist!quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:18 schreef RacerDKB het volgende:
Ik herken een Brad Pitt maar weet niet welke film.
Babel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:17 schreef dabadbass het volgende:
Bon, een bijdrage van mijn kant:
[ afbeelding ]
Film is ruim een decennium oud. Screenshot was vers van de pers/quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
Killing them softly? of de film is vers van de pers? dan kan ik ff niet op de naam komen
Big Miracle?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
was vergeten dat brad pitt erin speelde
[ afbeelding ]
Gordijnen vallen me nu pas op. Ik heb ze eerder gezien. Maar waar?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
nope, was lastig om een screenshot te maken die niet te veel verraadlet op de gordijnen en de setting, volgens mij is het de enige aziaat in de film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |