Vriendin van me heeft E, maar ze heeft meerdere malen te horen gekrege ndat ze een lief b-cupje heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zien de mijne er best klein uit. Je zou niet verwachten dat ze c waren als je ze zag.
Poging tot samenvatten van het laatste onderwerp.quote:
Goed geluktquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Poging tot samenvatten van het laatste onderwerp.
Who gives a damn. Klein kunnen ze ook mooi zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb gewoon de kleinste borsten hier.
Maar ze zijn helemaal niet klein!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Who gives a damn. Klein kunnen ze ook mooi zijn.
Goed gelukt!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Poging tot samenvatten van het laatste onderwerp.
Hoe groot?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar ze zijn helemaal niet klein!
Niet waar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Amerikaans gedachtegoed: Bigger is always better
C.quote:
n00b.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Vertel dat maar aan Jonah Falcon.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb ook een C. Dus dan ben je niet de kleinste.quote:
En aan de modewereldquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan Jonah Falcon.
Alleen hitsige pubertjes uit de brugklas schreeuwen dat groter altijd beter is.quote:
die vrouwen hebben geen borsten. dat is te eng voor woordenquote:
Niet alleen geen borsten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:32 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
die vrouwen hebben geen borsten. dat is te eng voor woorden
ik heb genoeg tieten gezien om daar mijn eigen mening over te hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen hitsige pubertjes uit de brugklas schreeuwen dat groter altijd beter is.
Dus ook hangers zijn mooier dan een kleine, ferme B?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb genoeg tieten gezien om daar mijn eigen mening over te hebben
ja precies. het liefst wil ik voeden.volgens mij hebben armoede kinderen in afrika meer vet dan de meeste modellenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alleen geen borsten.
Dat zijn gewoon skeletjes met huid.
Die is echt awesome Loka.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
Als het goed is pas ik deze weer
[ afbeelding ]
dat is echt mooi.!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Wie andersquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bedoelt al die skinny modellen?
Je was er uit gegroeid?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
soms welquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus ook hangers zijn mooier dan een kleine, ferme B?
Zelf gemaakt? Echt supergaaf.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelf gemaakt vorig jaar maar ik pas geen maat 34 meer
Oké. Fair enough.quote:
Omdat ze soms ook van die enorme pakken maken die niemand draagt.quote:
Ja, verschrikkelijk triest dat je ineens vrouwelijke vormen kreeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze soms ook van die enorme pakken maken die niemand draagt.
[..]
Ja, verschrikkelijk triest dat je ineens vrouwelijke vormen kreeg.Sja, haute couture heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze soms ook van die enorme pakken maken die niemand draagt.
[..]
Ja, verschrikkelijk triest dat je ineens vrouwelijke vormen kreeg.Vrouwelijke vormen bestaan toch uit vetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu moet ik denken aan iets wat ik gisteren op SBS6 zag. Iets teveel vrouwelijke vormen naar mijn mening.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwelijke vormen bestaan toch uit vetjes
expeditie robinson?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan iets wat ik gisteren op SBS6 zag. Iets teveel vrouwelijke vormen naar mijn mening.
Dol op dik ofzo toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan iets wat ik gisteren op SBS6 zag. Iets teveel vrouwelijke vormen naar mijn mening.
Nee, een of andere docu over feeders en gainers.quote:
Ja, dit inderdaad.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kijk altijd online
die Tessa
Gatverquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, een of andere docu over feeders en gainers.
Lekker aan je vetjes zittenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwelijke vormen bestaan toch uit vetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |