Het zal nooit altijd perfect gaan maar ze komt altijd terug om het af te maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:56 schreef Yemanja het volgende:
Even een updatje:
Ik laat haar nu even de bovenverdieping doen.
Ze zou kamer voor kamer moeten doen, maar dat doet ze niet!.
Ze lijkt de deuropeningen niet als zodanig te herkennen. Gaat nu langs alle kamers op de bovenverdieping, alleen maar voor de helft in iedere kamer.
Eens opletten of ze de overgeslagen delen later alsnog gaat doen.
En van de Ecogenic lees ik dat deze te vergelijken is met de roomba 500... Iemand die dat enigzins kan bevestigen? 129 is niet duur maar wel weggegooid geld als hij zijn werk niet goed doet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:59 schreef crowone het volgende:
[..]
Lijkt op deze maar dan met dweildoek. ECOGENIC Mod AA3400
Het desinfecteren met een lamp geeft op sommige kunststoffen een verkleuring.
Gelukkig is het bij de Aldi en kan hij zo retour als hij niet bevalt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:07 schreef JorY_JorY het volgende:
129 is niet duur maar wel weggegooid geld als hij zijn werk niet goed doet.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Yemanja het volgende:
dat was bij de Navibot wel eens een zielig gezicht hoe ze haar weg terug vond.
Dat heeft onze Neato hier ook hoor, vooral op de verdieping. Op de begane grond "vergeet" hij vaak de helft van de berging, maar als ik dan later terug kom zie ik wel dat het gesmeerde kattegrind weg is, dus de berging is later afgemaakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:56 schreef Yemanja het volgende:
Even een updatje:
Ik laat haar nu even de bovenverdieping doen.
Ze zou kamer voor kamer moeten doen, maar dat doet ze niet!.
Ze lijkt de deuropeningen niet als zodanig te herkennen. Gaat nu langs alle kamers op de bovenverdieping, alleen maar voor de helft in iedere kamer.
Eens opletten of ze de overgeslagen delen later alsnog gaat doen.
Dat werkt hier prima, na opladen zet hem boven op dezelfde vertrekplaats neer en hij gaat verder waar hij gebleven was.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef Yemanja het volgende:
kan ik ook uitproberen of ze dan ook als de batterij low is en terug geladen ze (als ze weer boven gezet wordt) verder gaat waar ze gebleven is.
Goed om te weten, echter nog niet nodig geweest.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef ueberduitser het volgende:
Dat werkt hier prima, na opladen zet hem boven op dezelfde vertrekplaats neer en hij gaat verder waar hij gebleven was.
http://pluselektro.de/xtc(...)ecogenic::12180.htmlquote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef JorY_JorY het volgende:
aankomende woensdag weer 1 bij de aldi voor 129.... ishet wat voor die prijs?
Neequote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef JorY_JorY het volgende:
aankomende woensdag weer 1 bij de aldi voor 129.... ishet wat voor die prijs?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dit topic is mijn graadmeter voor de economische crisis. ik zeg, het gaat nog retegoed
die foto in je fobo he (ik hoopte op wat andere pics maar vooruit), da's niet de lekkerste vrucht. wel de mooistequote:
Ik vind m ook heel lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die foto in je fobo he (ik hoopte op wat andere pics maar vooruit), da's niet de lekkerste vrucht. wel de mooiste
vrouwenlogica.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind m ook heel lekker P+
Weet je wat een werkster kost? Robozuiger heb je er zo uit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dit topic is mijn graadmeter voor de economische crisis. ik zeg, het gaat nog retegoed
stofzuigen kost maar heel weinig tijd relatief. veel meer tijd ben je kwijt aan het afstoffen van van alles en nog wat, sanitair cleanen etc.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weet je wat een werkster kost? Robozuiger heb je er zo uit.
Neem sanitair met het lotus effect, blijft langer schoon omdat het zo glad isquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
stofzuigen kost maar heel weinig tijd relatief. veel meer tijd ben je kwijt aan het afstoffen van van alles en nog wat, sanitair cleanen etc.
Ik heb d'r (het is een meisje) gisteren ontvangen! toen na circa 2,5 uur gaf ze aan dat de batterij vol was en heeft ze een kwartiertje gelopen en toen moest ik weg dus hem ik 'm stopgezetquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:41 schreef Yemanja het volgende:
@Mara25
Neato inmiddels ontvangen?
Wat zijn de ervaringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |