Druk het eens uit in Euro's. Dat heb je vast zelf ook uitgerekend?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:38 schreef crowone het volgende:
Na exact 5 weken is het verbruik van de Vorwerk VR100 4,512 Kwh / 2500m2
Beneden loopt hij 6x per week en boven 2x per week. Dit komt neer op een jaar verbruik van ongeveer 47 Kwh voor 26000m2![]()
Stel dat het stofzuigen normaal 1 uur per week kost en je zou dit uur gaan werken.Tel uit je winst.
Bij mij loopt het in de nacht. Hoezo slapend rijk worden.
Wat moet jij dan een bende in je huis hebben.quote:Op zondag 2 december 2012 13:07 schreef Yemanja het volgende:
Vanochtend maar even de bak van de stofzuiger gecontroleerd en ik schrok ervan hoeveel daar in zat. Niet te geloven, nog aan mijn man gevraagd of hij de stofzuiger soms gebruikt had om te stofzuigen maar dat was niet het geval.
Een Neato is toch geen kloon roomba?quote:
Nee, het ging niet om je verdien geld, maar om het stroom verbruik? Dat was je toch aan het meten?quote:Op zondag 2 december 2012 21:20 schreef crowone het volgende:
[..]
Wat moet jij dan een bende in je huis hebben.
Je zal wel een duur stukje toilet papier gebruiken want ik heb die van de Aldi en merk geen verschil in zuigkracht.Nu heb je van dit papier ook 5 lagen nodig om er niet met de vingers door te schieten maar daar ging het niet om.
Als bij mij de melding komt dat het bakje geleegd moet worden klik ik hem er direct weer in en wacht op de volgende melding want anders is het de moeite niet.
Het vraagt wel om een meting dus dat gaan wij de komende week maar eens doen.
@Mystikal321 ik heb het nog niet uitgerekend want ik heb nog geen baas gevonden die wil betalen wat ik verdien.
quote:Op maandag 3 december 2012 07:54 schreef Mystikal321 het volgende:
Nee, het ging niet om je verdien geld, maar om het stroom verbruik? Dat was je toch aan het meten?
Kwam slecht uit de bus, tenminste wat ik op diverse review sites gelezen hebt.quote:Op maandag 3 december 2012 17:30 schreef ook_gek het volgende:
Je kan via shell sparen voor 50% korting op een philips robot stofzuiger.
Is dat wat, die philips?
Kwam slecht uit de bus, tenminste wat ik op diverse review sites gelezen hebt.quote:Op maandag 3 december 2012 17:30 schreef ook_gek het volgende:
Je kan via shell sparen voor 50% korting op een philips robot stofzuiger.
Is dat wat, die philips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |