abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_119759026
Bij het gewone type filter schijnt de Neato meer geluid te maken, klopt dit?

@buck, ik heb begrepen dat het niet goed is om de neato gewoon "uit" te hebben staan maar wel op standby en dan zonder stroom. Deze moet of netjes aan het netstroom staan of volledig uitgeschakeld (via menu, shutt down)...
pi_119776011
Na exact 5 weken is het verbruik van de Vorwerk VR100 4,512 Kwh / 2500m2
Beneden loopt hij 6x per week en boven 2x per week. Dit komt neer op een jaar verbruik van ongeveer 47 Kwh voor 26000m2 :P

Stel dat het stofzuigen normaal 1 uur per week kost en je zou dit uur gaan werken. :) Tel uit je winst.

Bij mij loopt het in de nacht. Hoezo slapend rijk worden. _O_
Vorwerk Kobold VR100
http://youtu.be/HEMHDG75aQA?t=10s
pi_119779410
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:38 schreef crowone het volgende:
Na exact 5 weken is het verbruik van de Vorwerk VR100 4,512 Kwh / 2500m2
Beneden loopt hij 6x per week en boven 2x per week. Dit komt neer op een jaar verbruik van ongeveer 47 Kwh voor 26000m2 :P

Stel dat het stofzuigen normaal 1 uur per week kost en je zou dit uur gaan werken. :) Tel uit je winst.

Bij mij loopt het in de nacht. Hoezo slapend rijk worden. _O_
Druk het eens uit in Euro's. Dat heb je vast zelf ook uitgerekend?
  zondag 2 december 2012 @ 13:07:27 #264
341438 Yemanja
Neato XV 25
pi_119839305
Eergisteren ook laten lopen met een stukje wc papier voor het filter.
Dit ga ik niet meer doen. Het zuigvermogen loopt aanzienlijk terug.
Rand langs het aanrecht was niet schoon.
Vannacht weer zonder en nu was alles weer smetteloos schoon. *)

Wel maak ik elke dag het bakje even leeg en stofzuig ik het filter uit nadat ik het met het borsteltje, dat ik nog van de Navibot heb, uitgeborsteld heb. (is de stofzuiger toch nog ergens goed voor en staat toch naast de prullenbak in de bijkeuken.
Het is een beetje jammer dat er geen schoonmaak setje bij de Neato zit.

Vanochtend maar even de bak van de stofzuiger gecontroleerd en ik schrok ervan hoeveel daar in zat :@ . Niet te geloven, nog aan mijn man gevraagd of hij de stofzuiger soms gebruikt had om te stofzuigen maar dat was niet het geval.
Voorheen: Samantha: Samsung Navibot 8855
pi_119856029
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 13:07 schreef Yemanja het volgende:
Vanochtend maar even de bak van de stofzuiger gecontroleerd en ik schrok ervan hoeveel daar in zat :@ . Niet te geloven, nog aan mijn man gevraagd of hij de stofzuiger soms gebruikt had om te stofzuigen maar dat was niet het geval.
Wat moet jij dan een bende in je huis hebben. ;)

Je zal wel een duur stukje toilet papier gebruiken want ik heb die van de Aldi en merk geen verschil in zuigkracht. :) Nu heb je van dit papier ook 5 lagen nodig om er niet met de vingers door te schieten maar daar ging het niet om. :)

Als bij mij de melding komt dat het bakje geleegd moet worden klik ik hem er direct weer in en wacht op de volgende melding want anders is het de moeite niet.

Het vraagt wel om een meting dus dat gaan wij de komende week maar eens doen.

@Mystikal321 ik heb het nog niet uitgerekend want ik heb nog geen baas gevonden die wil betalen wat ik verdien. ;)
Vorwerk Kobold VR100
pi_119862994
Hm, ik ga het toch eens proberen. Met een tissue ervoor, een dunne 😜

Hier wordt het bakje elke dag geleegd. En dat is nodig! Omdat hij waarschijnlijk geen 2 x stofzuigen red op 1bakje... (voordat mensen denken dat het hier een grote zwijnenstal is, val ik nog maar even in de herhaling: ik heb 2 grote honden)
Maar dat het bakje elke dag geleegd moet worden bevestigd mijn enorme enthousiaste over de Neato en mijn grote dank aan de uitvinder ervan!
  maandag 3 december 2012 @ 07:37:55 #267
341438 Yemanja
Neato XV 25
pi_119868925
Het bakje is ook niet vol, ik denk dat ik haar een week kan laten draaien en dat het dan nog niet vol is.
Maar omdat de zuigkracht zo groot is, gaat alles echt in het filter zitten.
Omdat het hier echt (fijn) stofvrij moet zijn, maak ik dat elke dag schoon.
In de bak van de stofzuiger (een LG met hepafilters 2500W) zat dan ook "alleen "maar een hele laag fijn stof, net alsof je een betonvloer had gestofzuigd. (ik dacht heel even dat mijn man de garage had gestofzuigd :Y ).
Voorheen: Samantha: Samsung Navibot 8855
pi_119869012
Nog steeds mensen met kloon roomba's :{
pi_119869039
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 07:52 schreef ZetaOS het volgende:
Nog steeds mensen met kloon roomba's :{
Een Neato is toch geen kloon roomba?

quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:20 schreef crowone het volgende:

[..]

Wat moet jij dan een bende in je huis hebben. ;)

Je zal wel een duur stukje toilet papier gebruiken want ik heb die van de Aldi en merk geen verschil in zuigkracht. :) Nu heb je van dit papier ook 5 lagen nodig om er niet met de vingers door te schieten maar daar ging het niet om. :)

Als bij mij de melding komt dat het bakje geleegd moet worden klik ik hem er direct weer in en wacht op de volgende melding want anders is het de moeite niet.

Het vraagt wel om een meting dus dat gaan wij de komende week maar eens doen.

@Mystikal321 ik heb het nog niet uitgerekend want ik heb nog geen baas gevonden die wil betalen wat ik verdien. ;)
Nee, het ging niet om je verdien geld, maar om het stroom verbruik? Dat was je toch aan het meten?
pi_119886419
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 07:54 schreef Mystikal321 het volgende:

Nee, het ging niet om je verdien geld, maar om het stroom verbruik? Dat was je toch aan het meten?
:)

Klopt, Ik heb echter geen idee wat ik op dit moment betaal voor de stroom betaal maar stel dat dit ongeveer 22ct is dan komt het dus op 47 x 0,22= 10,34 euro.

Voor dit geld staat hij dus dag en nacht aan de lader.
Vorwerk Kobold VR100
  maandag 3 december 2012 @ 17:30:58 #271
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119886528
Je kan via shell sparen voor 50% korting op een philips robot stofzuiger.

Is dat wat, die philips?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119889838
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:30 schreef ook_gek het volgende:

Is dat wat, die philips?
Kwam slecht uit de bus, tenminste wat ik op diverse review sites gelezen hebt.
Overigens maakt philips deze niet zelf, ze plakken alleen hun naam erop.
pi_119890081
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:30 schreef ook_gek het volgende:

Is dat wat, die philips?
Kwam slecht uit de bus, tenminste wat ik op diverse review sites gelezen hebt.
Overigens maakt philips deze niet zelf, ze plakken alleen hun naam erop.

Philips Homerun of iClebo?

De Homerun FC9910 lijkt door Philips te worden ingekocht bij het Koreaanse Yujin Robot, want vrijwel exact hetzelfde apparaat wordt sinds vorig jaar door die fabrikant op de markt gebracht onder de naam iClebo Smart. Beide apparaten zien er identiek uit en bieden dezelfde functionaliteit, al wordt de iClebo Smart als extraatje geleverd met een dweil-mechanisme zodat deze vloeren ook kan dweilen, een functie die Philips bij de Homerun achterwege heeft gelaten. Yujin Robot verkoopt haar producten niet in Europa, dus op zich bijten beide producten elkaar niet, maar weet dus wel dat je met de Homerun geen stukje Neerlands vernuft in huis haalt.
pi_119890772
Wat is nou het verschil tussen deze:

http://www.wehkamp.nl/hui(...)000&F=2,1,19,17&SM=1

en deze:

http://www.wehkamp.nl/hui(...)2&F=1&F=19&F=17&SM=1

Ik zie t verschil niet?
pi_119902350
Het verschil is duidelijk: de prijs! 8-)

Ok even serieus: De duurdere heeft een grotere inhoud (stofopvangbak?) en de duurdere heeft ook HEPA filters. Althans ik zie niet bij de goedkopere erbij staan dat die deze heeft.
pi_119920116
Paniek!

Mn vrouw belde net: stofzuiger is kapot!

(De oude dan he)

Nu op zoek naar n nieuwe.
pi_119927695
Geen garantie? Wat voor een was het eigenlijk?
pi_119930548
Een gewone Samsung stofzuiger. Niks bijzonders.
3 jaar oud.

Denk dat t deze gaat worden:

http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)id=WEH&VIEW=Grid&F=1

Omdat de bank ook nog gestofzuigd moet worden :-)
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:22:18 #280
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_119931176
Dyson is heel fijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')