Autovista in actie.quote:Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.
Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.
Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.
With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.
Dit kunnen we straks dus gaan doen.quote:Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"
As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."
The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.
The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.
Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.
But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.
While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
quote:Doofenschmirz = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Boingo = Boingo77
trancefan = Nalyu
Gamefreek = geemfriek
Nostalgist = nostalgist
dWc_RuffRyder = RuffRyder NL
Catch_me = KoningDerp
_Ollie = Buddow
JohnB52 = johncorne128
YUR = Yur2905
DutchSpike = xDutchSpiike
Invine = invinee
Admiraal_Anaal = Tahie81
rival = GingahNinja299
Dreamzk = pot4toe
Row-1 = RDesign
J. Appleseed = NilsCollection
Mr.Adams = MrAdams83
house_is_a_feeling = lipinsky
heb je er ff bijgezetquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mijn gamertag staat er nog niet bij zie ik. 'lipinsky'
Ik heb laatst de mogelijkheid gehad om kinect in werking te zien maar dat headtracking vond ik maar tegenvallen. Ik heb ook niet echt het idee dat het handig is bij 1 scherm.
Helemaal gekeken en heb er nog meer zin in gekregen. Er werd wel veel gebeukt in de footage die ze lieten zien maar voor de rest ziet het er echt goed uit. Precies wat ik in een racegame zoek.quote:
Leuk om te bekijken, heb er inderdaad ook zin in. Vooral goed om te zien dat het tunen redelijk 1 op 1 is overgenomen. Ben wel bang dat de carlist gaat tegenvallen en dat we ons blauw gaan betalen aan DLC.quote:
quote:And, while I doubt I need to tell you Forza Faithful this, for those who purchase and play the game within the first week of release will receive a free Saleen S5S Raptor, a Horizon unicorn car available only from the Forza community team.
Wat vind je dan van de DLC season pass voor 4000 MPS?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef Desunoto het volgende:
Dit is alsof je een M16 of Glock in een shooter alleen aanbiedt aan de vroege vogels. Maar als het om een auto gaat vinden mensen het schijnbaar oké. Dit soort praktijken zijn gewoon niet tof, ook al krijg je zelf een exemplaar van die auto. Zeer slechte ontwikkeling in de gamewereld.
In Forza 4 staan er op de disc nu 17 wagens die je naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal kunnen gebruiken als je het spel nu koopt, simpelweg omdat je ze niet meer vrij kan spelen.
Dit, vermaak me toch al genoeg met de auto's die beschikbaar zijn. Ook nooit met Forza 4 problemen gehad. Heb volgens mij 2 uniforns, maar nooit naar omgekeken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Klonk het volgende:
Boeit me geen fuck, ga hem toch op de eerste dag halen en dan ff flink mee patsen tussen de huillies
wie o wie zegt dat jij het spel niet uit kunt spelen als je die auto's niet hebt en nog niets Turn 10 staat bij mij nou niet bepaald bekend als een ontwikkelaar die dit niet eerder heeft gedaan. sinds het mogelijk is zijn al hun games voorzien van unicorns, verschillende winkels gaven verschillende auto's wegals pre-order.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:30 schreef Fruitsalade het volgende:
Wordt zo hard geld uit gezogen. Vindt het best een interessant spel, maar dit gedoe wekt alleen maar weerzin op.
Forza heeft maandelijks een dlc-pack met 10 auto's. Met die seasonpass heb je abonnement op die dlc voor 6 maanden. Kost 4000 MS-points als ik me niet vergis.quote:
Normale prijs is 800 per carpackquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Elke maand een DLC dus, 6 keer kost dan 4000. Dat is gemiddeld 667 points per carpack. Dat is veel.
Kloptquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Klopt het trouwens dat er geen tuning maar wel upgrades in Forza Horizon zitten?
Tijdens het filmpje zag ik toch duidelijk de welbekende opties van het lichter maken en een rolkooi.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Klopt het trouwens dat er geen tuning maar wel upgrades in Forza Horizon zitten?
Dat zijn de upgradesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tijdens het filmpje zag ik toch duidelijk de welbekende opties van het lichter maken en een rolkooi.
Serieus!? Wat een casual bullcrap. Dat was juist wat Forza 4 leuk maakte, proberen om nog net dat kleine beetje power en grip en je bak te trekken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat zijn de upgradesMaar je kunt ze niet verder aanpassen, zoals instellingen aan de schokdempers, versnellingsbak en dat soort ongein.
Het lijkt er een beetje op dat ze het best willen van beide werelden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:16 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Serieus!? Wat een casual bullcrap. Dat was juist wat Forza 4 leuk maakte, proberen om nog net dat kleine beetje power en grip en je bak te trekken.
Forza doet een Need For Speed met Horizon. Erg jammer....
Dat heb ik al wel voorbij zien komen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Beter kun je wel alle onderdelen los erop zetten, bumpers enzo, velgen en het gedetailleerde stickeren en painten.
Daarom: EIGEN TOPIC VOOR HORIZON. Zo kan maar duidelijk zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:16 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Serieus!? Wat een casual bullcrap. Dat was juist wat Forza 4 leuk maakte, proberen om nog net dat kleine beetje power en grip en je bak te trekken.
Forza doet een Need For Speed met Horizon. Erg jammer....
Dit. Het grootste gemis is wel het finetunen van je auto. Juist in een game waarbij je on -en offroad kan, is afstelling van vering en banden een HUGE factor voor je handling.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
Wat mij vooral stoort is dat de multiplayer Free-Roam in Test Drive Unlimited 2 uitgebreider is dan die van Forza Horizon.. Het is echt belachelijk dat er in multiplayer free-roam geen verkeer rondrijdt. Leuk al die lege straten..
In eerste instantie was ik overtuigd, maar dat soort grapjes (en het DLC verhaal) stoort me...
100% met je eens!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:35 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Turn 10 heeft het echt afgedaan bij mij nu.
-Rally expansion. Fuck off!! Het heeft de deadline niet gehaald en nu flikkeren ze het als DLC op XBLA.
-Bijna 20 on-disc auto's waar je waarschijnlijk NOOIT in zal kunnen rijden.
-Season pass voor 4000 MSP
-Geen tuning meer, alleen NFS Underground stijl upgrades op je auto flikkeren....
Dit is een halffabrikaat geworden waar ze full-price voor durven te vragen.
Nee, ik houd het wel bij de mooie herinneringen aan Forza 1 t/m 4.....
Dit is gewoon ouderwets een poot uitdraaien. Die Rally feature hebben ze echt niet pas na de ontwikkeling van Horizon bedacht, dat gaat er bij mij niet in. En waarom 1600 MSP? De omgevingen zitten al in het spel, de physics en handling models ook, WAAROM 1600 MSP, voor een paar in-house gemaakte track layouts, terrein aanpassingen en een schreeuwende navigator!?
Met Forza 4 kon je GT5 sekteleden nog uitlachen met het hele Premium/ Standard car gebeuren, maar dit gaat ner-gens meer over.
Had ik bijna weer een 360 gekocht voor deze game. Thank God dat ik het niet gedaan heb zeg.....
Als je het leuk vind, gewoon doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:51 schreef FerryNL het volgende:
Nou als ik hier al de verhalen lees, dan weet ik niet of ik hem ga halen
Verschil met Codemasters is dat zij een spel in de winkel leggen dat af is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Forza Horizon is dan ook niet gemaakt door Turn 10, maar door Playground games ism Turn 10.
Het draagt de naam Forza (voor de verkopen), maar is door totaal andere mensen gemaakt. Playground games bestaat dan weer voornamelijk uit oud medewerkers van andere studio's waaronder codemasters.
Forza Horizon lijkt heul erg veel op Dirt 2, wat een game is van dum dum dum dum... Codemasters!
Het is gewoon Dirt, maar dan met een forza sausje, geserveerd met een snufje semi-free-roam garnering.
Serieus!?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik hoor niemand over alle ads in de game. In de demo zie je al 50 verschillende merken voorbij vliegen. Alsof ik in een reclamefolder rondrij
Je hebt het spel nog niet eens gespeeld, wat zit je nou te zeiken man.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Serieus!?Volgens mij hebben alle reviewers een zak geld meegekregen, want ik zie alleen maar 9's voorbij vliegen.
Veel auto's uit FM4 worden nu DLC, ingame advertising, geen tuning..... Wat waren ze denkende!?
Faalgame 2012 voor mij.
In de demo kom je op elke weg ook minstens 10 van die grote Horizon vlaggen tegen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik hoor niemand over alle ads in de game. In de demo zie je al 50 verschillende merken voorbij vliegen. Alsof ik in een reclamefolder rondrij
Ik zoek niet, het viel me gewoon op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:44 schreef CaasS het volgende:
Als nu al die reclame als minpunt erbij wordt gehaald wordt er imo wel erg hard gezocht naar minpunten zeg....ik vind het wel een beetje passen bij het sfeertje wat ze neer proberen te zetten en stoor me er helemaal niet aan.
Knap dat je weet dat ik deo VOORGAANDE delen niet gespeeld heb. Droplul. Ik hoef het niet te spelen om te weten dat dit hem niet gaat worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je hebt het spel nog niet eens gespeeld, wat zit je nou te zeiken man.
Sommige mensen (lees: ik) vinden er geen reet aan om hun auto te finetunen. Die willen gewoon racen en hebben geen tijd om bij elke auto met de afstelling te gaan mierenneuken.
Een tip voor mensen die met de viper door het level willen rijden ipv met de lancer. Ga vlak voor de finish van het 1e evenement (of eigenlijk de race naar het eerste evenement) naar rechts en je kan gewoon door het hele level rijden. Je kan helaas niet de tomtom uitzetten maar dat moet je dan maar even negeren.
Valt me op dat het hier wel heel negatief wordt allemaal. Ik doe er zelf aan mee hoor, daar niet van.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik zoek niet, het viel me gewoon op.
Wat let je?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:52 schreef invine het volgende:
Forza horizon is gewoon een andere game dan forza 4, daarvoor maak maar een eigen topic voor horizon en stop met dit topic te vervuilen met horizon crap.
Nou ik heb niks goeds te zeggen over horizon dus ga ik er ook geen topic voor openen, dat mag je lekker zelf doen als je hier maar weg blijft met horizon gedoe.quote:
Waar heb je het over? Is er ooit een open world Forza geweest? Volgens mij zijn ze behoorlijk duidelijk geweest dat dit geen Forza 5 is. Deze discussie is nog zinlozer dan welke smaak softijs het lekkerste is. Als jij vanille lekker vind moet je lekker vanille ijs eten, wij zitten er niet op te wachten dat jij alleen maar andere smaken zit af te zeiken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Knap dat je weet dat ik deo VOORGAANDE delen niet gespeeld heb. Droplul. Ik hoef het niet te spelen om te weten dat dit hem niet gaat worden.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:55 schreef invine het volgende:
[..]
Nou ik heb niks goeds te zeggen over horizon dus ga ik er ook geen topic voor openen, dat mag je lekker zelf doen als je hier maar weg blijft met horizon gedoe.
Horizon en Forza Motorsport zijn 2 aparte games idd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Is er ooit een open world Forza geweest? Volgens mij zijn ze behoorlijk duidelijk geweest dat dit geen Forza 5 is. Deze discussie is nog zinlozer dan welke smaak softijs het lekkerste is. Als jij vanille lekker vind moet je lekker vanille ijs eten, wij zitten er niet op te wachten dat jij alleen maar andere smaken zit af te zeiken.
Dus, bek dicht en eet je ijsje op...
Dit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Is er ooit een open world Forza geweest? Volgens mij zijn ze behoorlijk duidelijk geweest dat dit geen Forza 5 is. Deze discussie is nog zinlozer dan welke smaak softijs het lekkerste is. Als jij vanille lekker vind moet je lekker vanille ijs eten, wij zitten er niet op te wachten dat jij alleen maar andere smaken zit af te zeiken.
Dus, bek dicht en eet je ijsje op...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:35 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Turn 10 heeft het echt afgedaan bij mij nu.
-Rally expansion. Fuck off!! Het heeft de deadline niet gehaald en nu flikkeren ze het als DLC op XBLA.
-Bijna 20 on-disc auto's waar je waarschijnlijk NOOIT in zal kunnen rijden.
-Season pass voor 4000 MSP
-Geen tuning meer, alleen NFS Underground stijl upgrades op je auto flikkeren....
Dit is een halffabrikaat geworden waar ze full-price voor durven te vragen.
Nee, ik houd het wel bij de mooie herinneringen aan Forza 1 t/m 4.....
Dit is gewoon ouderwets een poot uitdraaien. Die Rally feature hebben ze echt niet pas na de ontwikkeling van Horizon bedacht, dat gaat er bij mij niet in. En waarom 1600 MSP? De omgevingen zitten al in het spel, de physics en handling models ook, WAAROM 1600 MSP, voor een paar in-house gemaakte track layouts, terrein aanpassingen en een schreeuwende navigator!?
Met Forza 4 kon je GT5 sekteleden nog uitlachen met het hele Premium/ Standard car gebeuren, maar dit gaat ner-gens meer over.
Had ik bijna weer een 360 gekocht voor deze game. Thank God dat ik het niet gedaan heb zeg.....
''Sweeeet Sensation?'' Volgens mij zat die ook in dirt 3quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef FerryNL het volgende:
Damn die theme song van Forza Horizon is wel verslavend.Die blijft meteen in je kop zitten, en het lijkt ook wel een beetje op mirrors edge qua song en zangeres.
Nee dit nummerquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:40 schreef CaasS het volgende:
[..]
''Sweeeet Sensation?'' Volgens mij zat die ook in dirt 3
Ja er komt super geluid uit, maar als ik de xbox aan mijn kastje van de z5500 aansluit. Dan komt er echt niet zo goed geluid uit. De hoge tonen zijn goed, maar de bassen zijn zo dof en laag als wat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb zelf ook de Z-5500 en volgens mij komt daar echt beregoed geluid uit hoorMaar ik ben blij voor je, dat jouw verbetering gelukt is
Altijd wel een overwinning als na veel pielen ineens alles werkt zoals het zou moeten
Voor mij wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Boeiend mijn Xbox gaat via de TV naar mijn versterker, dan heb ik meteen goed geluid.
Ja dat had ik gezien. Misschien dat ik even ga kijken, het is kwartiertje rijden vanaf mijn ouders. Misschien mag ik wel de Prius lenen van m'n pa, kan ik daar even de blits maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:49 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.insidegamer.nl/forza-horizon-festival/
Zeker zeker!! Met stopcontact en al! Maar ik denk dat ik nog eerder op de fiets ga dan dat ik me daar in die auto zal vertonen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:53 schreef JohnB52 het volgende:
Is ie opgevoerd met extra batterijen? :-P:-P:-P
BP Games ook, krijg net een verzendbevestigingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:08 schreef bjorntju het volgende:
Whoohoo! Mycom heeft mijn LE al verzonden
Hier ook, maar dat was pas wel laat in de avond, dan zullen ze hem waarschijnlijk pas morgen echt versturen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
BP Games ook, krijg net een verzendbevestiging
Ja, Mediamarkt Breda had hem gisteren al las ik op Tweakers..quote:
pas maar op, straks kom ik je met mijn busje halenquote:
@ klonk: kan jij ff kijken?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:00 schreef JohnB52 het volgende:
Als iemand m al heeft: is er ook offline multiplayer? Splitscreen?
Bespaar je een ritje naar MM Breda. Die hebben hem weer weggehaald. Ze zijn op de vingers getikt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja, Mediamarkt Breda had hem gisteren al las ik op Tweakers..
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494080/6
Hier in Maastricht ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kolere zeg, nog nooit meegemaakt dat ze in Eindhoven wachten tot de vrijdag met verkoop.
Heb hem anders gewoon kunnen kopen bij de mm in Maastricht vanavond. Niet eens hoeven vragen, stond gewoon in het schap.quote:
Hij kijkt volgens mij ook naar je save van Forza 3quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Edit: Ik heb Forza 4 overgeslagen maar ik krijg wel die 8 auto's waaronder die lambo... Nice!
Dan heb je geluk gehad. Gisterenmiddag was er nog niks te vinden. Heb inmiddels de LE binnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:40 schreef Dynamic83 het volgende:
[..]
Heb hem anders gewoon kunnen kopen bij de mm in Maastricht vanavond. Niet eens hoeven vragen, stond gewoon in het schap.
Ga je geen spijt van krijgen. Heb nu toch al wat uurtjes erop zitten en het bevalt me prima goed. Voor het eerst in jaren dat ik een single player speel en ik vermaak me er prima mee. Het rijdt lekker en ik ben de map nog lang niet zat.quote:
Lijkt het een beetje op NFSU?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen. Heb nu toch al wat uurtjes erop zitten en het bevalt me prima goed. Voor het eerst in jaren dat ik een single player speel en ik vermaak me er prima mee. Het rijdt lekker en ik ben de map nog lang niet zat.
Pfff die heb ik wel gespeeld maar dat is echt lang geleden. Dat is veel meer arcade volgens mij. Je merkt wel dat er war Forza invloed in zit qua realisme maar het is geen racesim. Het is meer Forza meets NFS1/2/3/porsche unlimited. Forza voor de handling en de vroege nfs reeks voor de tracks en omgeving.quote:
Nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:00 schreef JohnB52 het volgende:
Als iemand m al heeft: is er ook offline multiplayer? Splitscreen?
Niets nieuws, je kan gewoon een aantal upgrades halen zoals in Forza 3. Het tuning gedeelte zit er alleen niet in. In dat opzicht is er eigenlijk iets vernieuwends. Het enige is dat het allemaal in het midden van de map is op een festival terrein.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe is het tunen en auto's kopen?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dus meer pakketten dan onderdelen?
Kan hier gewoon.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nouja bij forza kun je alle onderdelen los upgraden, zeker bij de motor. Dat bedoel ik.
Ja dat is nog hetzelfde volgens mij. Tijdje geleden dat ik Forza 3 heb gespeeld maar daar is niet veel veranderd. Je kan iets van 10(?) onderdelen van de motor los vervangen. Je kan inderdaad ook zo'n pack halen dat je in 1x B500 of A600 bent ofzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nouja bij forza kun je alle onderdelen los upgraden, zeker bij de motor. Dat bedoel ik.
Ook hetzelfde (wel nog meer vormpjes enzo) en je kan je designs uit Forza 4 meenemen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Okee klinkt goed. Stickers en paint ook nog hetzelfde?
Het Fok!team is er weer! Te vinden onder Foks. Je moest 4 letters gebruiken, dan maar zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:15 schreef Nostalgist het volgende:
Zo, de LE is aangekocht.. Beetje magere verpakking..Niet eens een boekje erbij...
Maar goed, zo maar even installeren om de extra meegeleverde auto's te gaan bekijken..
Hoop dat er weer snel een Fok!team komt
Ik zal ook mezelf even aanmelden!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het Fok!team is er weer! Te vinden onder Foks. Je moest 4 letters gebruiken, dan maar zo.
Vermaak me er wel mee ja,heb niet de LCE gehaald,dat was het me niet waard. Het is wat ik ervan verwacht had,totaal geen echte Forza,meer Need For Speed invloed. Voor mij prima in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen. Heb nu toch al wat uurtjes erop zitten en het bevalt me prima goed. Voor het eerst in jaren dat ik een single player speel en ik vermaak me er prima mee. Het rijdt lekker en ik ben de map nog lang niet zat.
Top!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het Fok!team is er weer! Te vinden onder Foks. Je moest 4 letters gebruiken, dan maar zo.
Als je naar de verkeerde winkels gaat wel ja..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die LE is duurin de winkel dan.
Waar haal jij het dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Als je naar de verkeerde winkels gaat wel ja..
Ik heb hem zelf voor 65euro. En ik weet dat MM Zoetermeer hem verkoopt voor ¤55quote:
Heb ook de LCE niet gehaald. Als ik het lang genoeg speel dan haal ik toch wel de season pass. Heb dit spel nu bij BPgames gehaald, topsite! Erg goedkoop en had de game de dag voor de release al in de brievenbus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vermaak me er wel mee ja,heb niet de LCE gehaald,dat was het me niet waard. Het is wat ik ervan verwacht had,totaal geen echte Forza,meer Need For Speed invloed. Voor mij prima in ieder geval.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Voor diegene die nog een LE zoeken:
[TK]Forza Horizon Limited Edition incl. ongebruikte codes
Ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Leuke game.
Eerste screenshot gemaakt.
http://forzamotorsport.ne(...)&id=231067&full=true
Maar als je een streep wilt maken ofzo dan moet je die ook helemaal zelf maken? Een paar blokjes achter elkaar zetten ofzo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:28 schreef MPC60 het volgende:
Gewoon voorzichtig beginnen met 1 of 2 decals, je snapt het vanzelf. Ik spendeer meer tijd in de editor dan ingame denk ik.
Daarvoor kan je een vierkant uitrekken naar een rechthoek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar als je een streep wilt maken ofzo dan moet je die ook helemaal zelf maken? Een paar blokjes achter elkaar zetten ofzo?
Van mij hoeft er geen kunstwerk op het dak ofzo. Ik houd m'n auto's liever clean of een authentiek ontwerp ofzo.
Heb jij Horizon ook?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Daarvoor kan je een vierkant uitrekken naar een rechthoek.
Ik wil hem zo graag kopen, maar ik heb totaal geen geldquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb jij Horizon ook?
Ik heb namelijk besloten DragQueen 3.0 te maken in Horizon, als jij nou even RookworstRacer 3.0 bouwt, kunnen we samen de pittoreske Colorado-landwegen onveilig maken![]()
Verkoop gewoon Forza 2 en 3. En verkoop jezelf ook even,heb je zo die 50e binnen johquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik wil hem zo graag kopen, maar ik heb totaal geen geldFML yolo tog.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Verkoop gewoon Forza 2 en 3. En verkoop jezelf ook even,heb je zo die 50e binnen joh
Is er een Fok! club? Nice.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wie mag ik mede-eigenaar van de Fok!-club maken? Ik kan de komende tijd niet echt veel gamen
Op YouTube staat een goede review door InsideSimRacing (volgens mij). Het leek me ook wel geinig maar na het zien van die review ben ik toch maar afgehaakt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:45 schreef Giester het volgende:
Vraagje trouwens:
Heeft er iemand ervaring met deze game en Microsoft's Wireless Speed Wheel?
[ afbeelding ]
Ik lees er goede dingen over en het maakt de ervaring nog wel wat vetter.
Dus ik zit er over te denken er eentje op te pikken.
Ja en toch zeggen ook hun dat het wel goed werkt en dat het de ervaring wel beter maakt dan met een controller. Dus op zich wel geinig om op te pikken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op YouTube staat een goede review door InsideSimRacing (volgens mij). Het leek me ook wel geinig maar na het zien van die review ben ik toch maar afgehaakt.
Vanavond me ook maar eens opgeven voor de fok! Club. Alleen online is ook niet alles.
Mijn reden om hem niet te halen was dat het na een kwartiertje best vermoeiend wordt en het niet heel precies is. Het zal ook wel lachen zijn maar om nou de hele tijd met je armen voor je uit te hangen is ook niet ideaal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:46 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja en toch zeggen ook hun dat het wel goed werkt en dat het de ervaring wel beter maakt dan met een controller. Dus op zich wel geinig om op te pikken.
Andere mensen zeggen namelijk ook dat het goed werkt. Alleen verwacht niet een race-sim ervaring, maar dat zoek ik ook niet.
Ach, ik speel toch vaak met vrienden en dan om en om een race, dan is het wel leuk. En mannen zijn wel wat gewend qua armsterkte en volhouden. Vooral vrijgezele mannenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mijn reden om hem niet te halen was dat het na een kwartiertje best vermoeiend wordt en het niet heel precies is. Het zal ook wel lachen zijn maar om nou de hele tijd met je armen voor je uit te hangen is ook niet ideaal.
Dat ding is gewoon kut, uit eigen ervaring. Niet precies, heel snel lamme armen. Kan je wel sterk zijn maar hou jij je armen maar eens 10 minuten in dezelfde positie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef Giester het volgende:
[..]
Ach, ik speel toch vaak met vrienden en dan om en om een race, dan is het wel leuk. En mannen zijn wel wat gewend qua armsterkte en volhouden. Vooral vrijgezele mannen
Thanks voor je antwoord.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:28 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat ding is gewoon kut, uit eigen ervaring. Niet precies, heel snel lamme armen. Kan je wel sterk zijn maar hou jij je armen maar eens 10 minuten in dezelfde positie.
Het is een leuk hebbedingetje meer niet.
Als je een betere ervaring wenst dan koop je een echt stuur met gaspedaal tweedehands op marktplaats.
Ik heb mijn mama lief aangekeken en Forza Horizon kunnen komen. Zaten zelfs twee preorder bonussen bijquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Verkoop gewoon Forza 2 en 3. En verkoop jezelf ook even,heb je zo die 50e binnen joh
Je kan mij wel coleader maken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wie mag ik mede-eigenaar van de Fok!-club maken? Ik kan de komende tijd niet echt veel gamen
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb mijn mama lief aangekeken en Forza Horizon kunnen komen. Zaten zelfs twee preorder bonussen bij(Golf GTI en 370Z)
Man, hou op, ik heb net een golfbaan ontdekt waar je met 170 km/u overheen kan baggerenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb er echt zin in om samen te touren
Jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zal ik vanavond even doenDE, gebruik jij nog steeds Tostiboy? Zal ik je meteen even inviten.
Zou je mij ook een invite kunnen sturen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zal ik vanavond even doenDE, gebruik jij nog steeds Tostiboy? Zal ik je meteen even inviten.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zou je mij ook een invite kunnen sturen?
GT: DutchStoner
Naar Clubs gaan, daar zoeken op FOKS. En dan request sturenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt met clubs. Ik heb nog geen invite, moet ik de clubtag invoeren ofzo?
Done, dat was nou niet echt heel moeilijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Naar Clubs gaan, daar zoeken op FOKS. En dan request sturen
Lees het topic eens, en dan vooral 2 posts boven jequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:33 schreef reteppd het volgende:
Off topic (kan het horizon topic niet vinden)
Ik zie net dat ik in Horizon mijn groene armband achievement niet gekregen heb! (heb de gele en blauwe wel) Iemand een idee hoe ik dat ding wel ga krijgen?
En is er een FOK! autoclub?
Meeeeer dan genoegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zijn er nog lange stukken om te toppen? Zoals het oude Le Mans circuit?
en dan bij elke race horen dat je auto te snel is....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Koenigsegg CCX-R helemaal upgetuned. Met 420 over de snelweg
Topic titel is forza 4, dit gaat niet over forza 4...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Lees het topic eens, en dan vooral 2 posts boven je![]()
Dat is wel jammer inderdaad, maar het is niet anders. Laten we hopen op een patch waarbij er wel verkeer is. Overigens is deze game niet gemaakt door Turn10quote:Op donderdag 1 november 2012 00:55 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik ben voornamelijk teleurgesteld in de multiplayer free roam.
Er is eigenlijk geen bal te doen behalve de co-op challenges en de wereld is ook op eens dood.
Ze hadden hier inderdaad veel meer mee kunnen doen.
Wat mij tof had geleken is dat iedereen (lees: je xbox vrienden) in de zelfde wereld bevind net als de NPCs die je nu hebt.
Als je elkaar dan tegen komt op straat kan je een streetrace doen of wat dan ook.
Dan heb je pas echt het open wereld gevoel waar je met je autoliefhebbers kan vertoeven.
Dit hadden ze ook eventueel kunnen doen met car clubs, daar heb ik ook nog niet echt het nut van ingezien behalve dat je auto's met elkaar kan delen.
Maar inderdaad het is wel een top game, zeker gezien het feit dat dit de eerste echte open wereld race game is gemaakt door Turn10.
ah, dat was idd nog een puntje wat ik was vergeten, hoe krijgt een knakenstudio die TDU en TDU 2 heeft ontwikkeld het wel voor elkaar om het multiplayer gedeelte zo mooi in de singleplayer te verwerken en Playground met al hun talent dat niet voor elkaarquote:Op donderdag 1 november 2012 00:55 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik ben voornamelijk teleurgesteld in de multiplayer free roam.
Er is eigenlijk geen bal te doen behalve de co-op challenges en de wereld is ook op eens dood.
Ze hadden hier inderdaad veel meer mee kunnen doen.
Wat mij tof had geleken is dat iedereen (lees: je xbox vrienden) in de zelfde wereld bevind net als de NPCs die je nu hebt.
Als je elkaar dan tegen komt op straat kan je een streetrace doen of wat dan ook.
Dan heb je pas echt het open wereld gevoel waar je met je autoliefhebbers kan vertoeven.
Dit hadden ze ook eventueel kunnen doen met car clubs, daar heb ik ook nog niet echt het nut van ingezien behalve dat je auto's met elkaar kan delen.
Maar inderdaad het is wel een top game, zeker gezien het feit dat dit de eerste echte open wereld race game is gemaakt door Turn10.
Gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Naar Clubs gaan, daar zoeken op FOKS. En dan request sturen
Daar zoek ik nog buddies voor!quote:Op donderdag 1 november 2012 02:04 schreef GilaMonyet het volgende:
Ja wel toch in samenwerking met Playground Games?
Maar goed, voor de rest is het een heerlijke game en vind vooral die rivals wel grappig.
Mijn vrienden en ik zitten redelijk op het zelfde niveau dus is het lekker competatief.
TDU2 MP is nu nog steeds waardeloos en vol met bugs... Dat wil je ook niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 06:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, dat was idd nog een puntje wat ik was vergeten, hoe krijgt een knakenstudio die TDU en TDU 2 heeft ontwikkeld het wel voor elkaar om het multiplayer gedeelte zo mooi in de singleplayer te verwerken en Playground met al hun talent dat niet voor elkaar
behalve het gedeelte dat de tegenstanders die er rond rijden ook echte mensen zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 20:06 schreef existenz het volgende:
[..]
TDU2 MP is nu nog steeds waardeloos en vol met bugs... Dat wil je ook niet.
Jaguar e type en dan r2 maken.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat zijn jullie favoriete auto's eigenlijk?
De Saleen die je als vip kreeg vind ik wel fijnquote:Op donderdag 1 november 2012 20:10 schreef DutchErrorist het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:06 schreef existenz het volgende:
[..]
TDU2 MP is nu nog steeds waardeloos en vol met bugs... Dat wil je ook niet.
Ik ben wel fan van de Audi Quattro (LCE)quote:Op donderdag 1 november 2012 20:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Daarom zij de clubs ook al 2 jaar kapotquote:Op donderdag 1 november 2012 21:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
TDU 2 is echt vet en ook de MP werkt best oke! Ik moet nog zien of Forza Horizon daar aan kan tippen.
De AQ club draait nog goed!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Daarom zij de clubs ook al 2 jaar kapot
Primaquote:Op donderdag 1 november 2012 23:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Binnenkort even wat free roam challenges halen
Sommige moet je echt met 8 man tegelijk doen, of heb ik dat nu verkeerd gezienquote:
Volgens mij wel. Anders racen we gewoon chill rond.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sommige moet je echt met 8 man tegelijk doen, of heb ik dat nu verkeerd gezien
Inderdaad, 8 manquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sommige moet je echt met 8 man tegelijk doen, of heb ik dat nu verkeerd gezien
Lijkt me juist wel een leuke uitdaging.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:11 schreef MPC60 het volgende:
Die speedtrap challenges zijn niet te doen, iedereen moet goed rijden want je mag maar 1 tot 5 seconde achter elkaar zitten.
Klopt, met gewoon veteran racen win ik trouwens haast altijd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel een leuke uitdaging.
Deed net een paar van die "Pure skills" races, dus dat iedereen in dezelfde auto zit. Op zich is het wel lachen maar er wordt nog steeds zoveel gebeukt. Als er iemand achter je zat voor een scherpe bocht dan was je gegarandeerd de klos...
In het weekend is het voor mij wat lastiger om online te zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Klopt, met gewoon veteran racen win ik trouwens haast altijd.
Nog mensen die online zijn vanaaf?
Ik ben in drie dagen level 33, heb wat domme auto's gekregen en heb heel veel dubbel dus als iemand nog wil ruilenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
In het weekend is het voor mij wat lastiger om online te zijn.
Heeft iemand online trouwens al wat leuks gewonnen? Ik ben nu level 19 en heb redelijk wat auto's gewonnen, stuk of 7/8. Op de mclaren na echter niet echt auto's van waarde helaas.
Twee Enzo's en 250kquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
In het weekend is het voor mij wat lastiger om online te zijn.
Heeft iemand online trouwens al wat leuks gewonnen? Ik ben nu level 19 en heb redelijk wat auto's gewonnen, stuk of 7/8. Op de mclaren na echter niet echt auto's van waarde helaas.
Tja, moet je eerst 8 man zien te regelen, dan nog allemaal goed die challenge doen. Wij hadden al moeite met de challenges voor 4 personen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel een leuke uitdaging.
Deed net een paar van die "Pure skills" races, dus dat iedereen in dezelfde auto zit. Op zich is het wel lachen maar er wordt nog steeds zoveel gebeukt. Als er iemand achter je zat voor een scherpe bocht dan was je gegarandeerd de klos...
Het levelen gaat bizar snel. Kreeg een achievement voor 25 races en toen was ik volgens mij al lvl 18 of 19.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben in drie dagen level 33, heb wat domme auto's gekregen en heb heel veel dubbel dus als iemand nog wil ruilen
Heb zelf nog helemaal geen online free-roam gedaan dus ik heb geen idee hoe moeilijk het is. Maar moet het natuurlijk wel een keer proberen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:40 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja, moet je eerst 8 man zien te regelen, dan nog allemaal goed die challenge doen. Wij hadden al moeite met de challenges voor 4 personen.
Als het 5x fout gaat dan word je het op een gegeven moment gewoon zat. Die road trips zijn dan wel weer leuk, over het algemeen vind ik de free roam online erg tegenvallen.
Vind ik ook, 3 avonden online aan het racen en ben nu lvl 41.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het levelen gaat bizar snel. Kreeg een achievement voor 25 races en toen was ik volgens mij al lvl 18 of 19.
Snel gedaan! Of gewoon heel veel gespeeld?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:40 schreef Klonk het volgende:
Zo, klaar
Ben de nieuwe kampioen
Laatste race maakt echt alles goed, lang, lastig en lang, hadden er meer van in spel moeten zitten
een weekje ongeveer, een uurtje of 3 per avondquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:14 schreef CaasS het volgende:
[..]
Snel gedaan! Of gewoon heel veel gespeeld?
En is er nog wat te doen als je klaar bent?
Kan ik doen,maar ik ben pas morgen weer online!quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:01 schreef Catch_me het volgende:
Wie kan me accepteren in de fok car clubKoningderp is de naam
Veteran is al iets beter, maar het blijft een beukfestijn iddquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Online racen is echt te belachelijk voor woordenSowieso altijd die R-klasse auto's.
quote:Op zondag 4 november 2012 00:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spelAlle puristen mogen het haten en er mogen wat fouten in zitten, maar als ik dan over dit weggetje blaas met een leuke auto dan maakt dat heul niets uit want wat is dat geweldig
Hoe zit het met die clubgarage, ik kan er auto's in zetten en dan kan iedereen ze gebruiken maar ze blijven nog steeds van mij.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Even twee goede auto's toegevoegd aan de club garage. Zal straks nog wat meer toevoegen.
Ja ze blijven gewoon op dezelfde plek staan als ze stonden. Alleen andere mensen kunnen ze dan gebruiken voor online racen.quote:Op zondag 4 november 2012 02:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe zit het met die clubgarage, ik kan er auto's in zetten en dan kan iedereen ze gebruiken maar ze blijven nog steeds van mij.
Net van darren flynt(?) Gewonnen, dat is echt nog een pittige race. Heb toch wel vaak de replay knop moeten gebruiken.
Nice!quote:Op zondag 4 november 2012 00:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spelAlle puristen mogen het haten en er mogen wat fouten in zitten, maar als ik dan over dit weggetje blaas met een leuke auto dan maakt dat heul niets uit want wat is dat geweldig
Dat is echt heel leuk. Ik heb een heel leuk autootje daarvoor. S700 Rs200. Trekt snel weg en blijft niet zoals sommige auto's een halve minuut wachten voordat ie fatsoenlijk optrekt.quote:Op zondag 4 november 2012 13:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nice!
Je hebt gelijk ondanks alle fouten blijft het een heerlijk spel om je tijd in te steken.
Gister voor het eerst online gegaan en me echt goed vermaakt met Cat & Mouse & Infected.
Dat hebben ze dan wel weer goed gedaan, behalve het menu daarin maar goed.
Net gedaan!quote:Op zondag 4 november 2012 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is echt heel leuk. Ik heb een heel leuk autootje daarvoor. S700 Rs200. Trekt snel weg en blijft niet zoals sommige auto's een halve minuut wachten voordat ie fatsoenlijk optrekt.
Ik heb je trouwens toegevoegd, maar je hebt me nog steeds niet geaccepteerd?
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 13:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Net gedaan!
Maar ben nu ff fifa aan 't doen op PS3
de RS200 is die Ford toch?
Ik rij nu met die 205 haha die is ook zo mooi en klein (voor infected)quote:
Ik heb jou trouwens ook toegevoegd en jij accepteert mij ook nietquote:Op zondag 4 november 2012 14:03 schreef existenz het volgende:
1000/1000 moet wel gaan lukken, alleen die freeroam challenges
Oh? Ff kijken dan. Ik zag geen invitequote:Op zondag 4 november 2012 14:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb jou trouwens ook toegevoegd en jij accepteert mij ook niet
die met acht tegelijk wordt kut.
^ samequote:Op zondag 4 november 2012 14:07 schreef MPC60 het volgende:
Ik wil mij alvast opgeven voor de 8man challenges.
Ik zal je zo toevoegenquote:Op zondag 4 november 2012 14:58 schreef MPC60 het volgende:
Maakt mij niet uit. GT is i GrimLock i
Oh en ik wil het best een paar x doen voor anderen!
Die tijden die jij rijdt man man en nog wel met die Ford GTquote:
Huh Ford GT? Daar rijd ik amper inquote:Op zondag 4 november 2012 20:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Die tijden die jij rijdt man man en nog wel met die Ford GT
Enne die Ford RS200 wat een ding hahah
Ghehe moest tegen jouw in the gauntlet.quote:Op zondag 4 november 2012 20:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Huh Ford GT? Daar rijd ik amper in
Even kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 21:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ghehe moest tegen jouw in the gauntlet.
Maar de manier hoe jij bochten neemt snap ik niet.
Ik glij dan hard de bocht uit haha
Sorry?quote:Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef invine het volgende:
Wanneer komt er nu het forza horizon topic? Elke keer hoop ik dat er wat gepost wordt over forza 4 en dan komt horizon weer
Niks houdt je tegen om er een topic voor te openen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef invine het volgende:
Wanneer komt er nu het forza horizon topic? Elke keer hoop ik dat er wat gepost wordt over forza 4 en dan komt horizon weer
Beetje kloten met alle upgrades.quote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Damn hoe heb jij die RS200 precies op S700 gekregen?
Heb je lekker pechquote:Op zondag 4 november 2012 22:32 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik zit alleen niet in de Fok car club![]()
Topper.quote:Op zondag 4 november 2012 23:02 schreef PierreTT het volgende:
Ik doe wel mee met die coop challenges!
Nee ik geef het je morgen wel even. Meestal zorg ik ervoor dat de banden heel goed zijn (sport of race banden) vooral bij achterwiel aandrijving. Dan de de remmen en die troep verhogen, dan de clutch en bagger en daarna pas alle motor aanpassingen omdat ik dan een auto heb die heel snel weg trekt en niet eerst nog een uur staat te spinnen bij de start (wat erg belangrijk is bij de eerste bocht, want als je de eerste bocht eerste bent heb je meestal al gewonnen).quote:
Zit er een design op die je hebt gekocht?quote:Op maandag 5 november 2012 00:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm... Ik kan mijn 599XX niet in de clubgarage zetten. Heb mijn Hennessey Venom GT er wel bij gezet
Ik wil wel mee doen met de challenges maar ik kan eigenlijk alleen doordeweerks.
Waarschijnlijk doe ik dat dan fout, ik pomp er meestal een hele dikke motor in haha!quote:Op maandag 5 november 2012 00:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik geef het je morgen wel even. Meestal zorg ik ervoor dat de banden heel goed zijn (sport of race banden) vooral bij achterwiel aandrijving. Dan de de remmen en die troep verhogen, dan de clutch en bagger en daarna pas alle motor aanpassingen omdat ik dan een auto heb die heel snel weg trekt en niet eerst nog een uur staat te spinnen bij de start (wat erg belangrijk is bij de eerste bocht, want als je de eerste bocht eerste bent heb je meestal al gewonnen).
Dat klopt inderdaad. Zal als ik thuis ben even kijken of het zonder die paint wel lukt.quote:Op maandag 5 november 2012 11:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zit er een design op die je hebt gekocht?
Ik had dat namelijk ook en toen heb ik weer een normale paint gekozen toen kon het wel.
Als iemand zich geroepen voelt dan merken we het welquote:Op maandag 5 november 2012 11:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nieuw spel = nieuw eigen topic?
Ik heb geen Forza Horizon maar wel Forza4 ..
Forza Horizon [#1]: Nu met eigen topicquote:Op maandag 5 november 2012 11:16 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nieuw spel = nieuw eigen topic?
Ik heb geen Forza Horizon maar wel Forza4 ..
Tips voor infected.quote:Op maandag 5 november 2012 11:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zit er een design op die je hebt gekocht?
Ik had dat namelijk ook en toen heb ik weer een normale paint gekozen toen kon het wel.
[..]
Waarschijnlijk doe ik dat dan fout, ik pomp er meestal een hele dikke motor in haha!
Sta ik daarna een uur te spinnen voordat ik weg kom (wel goed voor de style puntjes).
Gister ook op die golfbaan.. spinde alle kanten op en vloog ook nog is over de kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopequote:
allebeiquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nope
Ik dacht plaats het hier ook nog maar even, voor mensen die forza willen spelen, maar niet weten of ze nu Horizon of 4 moeten pakken.
Ik heb een paar levels pas gespeeld. Ik wacht met verder spelen tot ik een beamer heb.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:06 schreef Vendris het volgende:
Schopje!
Speelt iemand uberhaupt nog Forza 4?
Bereid je maar voor, dat is zo gruwelijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb een paar levels pas gespeeld. Ik wacht met verder spelen tot ik een beamer heb.
Dan dien je in het dashboard de aanpassing te doen, helemaal rechts zit dat bij de settings.quote:
Ik wil op 220x120 ofzo gaan projecteren. Of 200x113 of iets, precieze maat weet ik even niet meer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Bereid je maar voor, dat is zo gruwelijk
Ik projecteer op 110" 720p en heb een redelijke surroundset, als je dan met zo'n beeld met een beetje goed geluid aan het racen bent, oeii
Ow hij neemt dat over vanuit de xbox zelf?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dan dien je in het dashboard de aanpassing te doen, helemaal rechts zit dat bij de settings.
Mensen, waarom zou je je xbox op NL willen zetten
Klopt, als je je woonplaats op UK zet (location) krijg je alles in 't engels. Zo heb ik mijn xbox ook moeten instellen, gruwelijk irritant.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dan dien je in het dashboard de aanpassing te doen, helemaal rechts zit dat bij de settings.
Mensen, waarom zou je je xbox op NL willen zetten
Genoeg blauw en groen, en wit, is er een manier om te bepalen bij exact welk evenement ik in world tour zou moeten zijn nu?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:11 schreef JohnB52 het volgende:
Moet je ff bij single race kijken welk blokje niet blauw of groen is. Die mis je dus nog.
Ik speel t nog wel. Maar kan niet meer bij de fokclub ivm verlopen gold.
Ik doe alleen nog losse races en multiplayer thuis.
Kan je niet zien welke auto's de tegenstanders hebben in die race? Dan weet je wat je moet kopen...quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:06 schreef Vendris het volgende:
Schopje!
Op dit moment krijg ik namelijk als ik naar world tour ga de melding dat ik geen voertuigen heb welke geschikt zijn om deel te nemen aan worldtour, maar Forza geeft niet aan welke class er ontbreekt.
Gezien ik praktisch elke class heb vermoed ik een R1 voertuig.
die ken ik, ik heb een epson tw450 voor weinig gescoord. Zit nu op 2.50 bij 1.40. Ga nu verhuizen en ga dan op 2.20 breedte geloof ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil op 220x120 ofzo gaan projecteren. Of 200x113 of iets, precieze maat weet ik even niet meer.
En dan met een FullHD beamer.
Ik heb geen surround, maar wel een bovengemiddelde 2.1 set met 2 Tannoy Revolution Signature speakers en een BK XXLS400FF sub.
Ik kan al niet meer wachten. Als beamer heb ik de BenqW1070 op het oog
Is wel weer een keer leuk inderdaad!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef invine het volgende:
Wanneer gaan we weer eens met zijn allen racen?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe wel meeEr moet toch iemand PierreTT van de baan af beuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |