Eindhoven vind ik te lang om te typen mobiel. Had beter EHV kunnen zeggenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
Mensen die debiele plaatsnamen gebruiken.
Eindje,
Nimma,
Damsco,
Roffa
Werk, deze week ook naar Breda en Maastrichtquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:05 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Goedgoed en met jou?
Wat brengt je in Eindje deze dag?
Wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werk, deze week ook naar Breda en Maastricht
Je moet iets doen om je postcount op te krikkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Man, 't duurde niet eens een minuut, maar whatever.
Dat bedoel ik, te lang.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Man, 't duurde niet eens een minuut, maar whatever.
Ik werk bij een IT boerquote:
Topics openen telden geloof ik niet eens mee voor je postcountquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet iets doen om je postcount op te krikken
Doen ze welquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Topics openen telden geloof ik niet eens mee voor je postcount
Schijnbaar. Wat dacht je van Bilthoven. Gekke naam vind je niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Kimberliedje. Gaat het over gekke plaatsnamen?
Ok, ik hoor verschillende versies hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doen ze wel. Ik haalde daarmee mijn 18000e post
Telt alleen niet mee voor de topiccount.
Meppel dan, offe Venlo hahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Schijnbaar. Wat dacht je van Bilthoven. Gekke naam vind je niet?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mwah, kaap er gewoon 1tje terug, zoals ik bij drom al eens gedaan heb
Enige gekke plaats vind ik sexbierumquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Schijnbaar. Wat dacht je van Bilthoven. Gekke naam vind je niet?
Mweh, tis niet alsof ik zo'n goeie TT had, ik kwam letterlijk morgen zeggen en 't bleek meteen de lapo te zijn. Wist ik veelquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Topickapen is 1 van de laagste dingen die je mensen kan aandoen. Vol anticipatie kijk je ernaar uit alleen maar om de daad onder je neus weg te zien worden gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |