quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:01 schreef Apotheose het volgende:
ow is dat weer een virus? Good to know.
Ja jij had inderdaad een cadeaubon van 1000 euro verwacht?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:01 schreef Apotheose het volgende:
Heeft TS ook geklikt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:57 schreef Paul het volgende:
Dat virus wat zich nu verspreidt over facebook
Iedereen klikken
Wat voor een gat woon jij dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:58 schreef LompeHork het volgende:
Geen last van, wij hebben geen Albert Heijn.
nee maar wat is dit dan: http://www.gratisvoorvrou(...)schappen_winnen.htmlquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja jij had inderdaad een cadeaubon van 1000 euro verwacht?
Die plaats ken ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Noord-Holland, wij hebben Deen. AH wordt hier geconcurreerd.
Ken ik niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er is maar één supermarkt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, meerdere Deen Supermarkten, maar ook gewoon de Vomar en de Dekamarkt zitten hier. Alleen de AH niet (of weinig eigenlijk, we hebben er wel 1 maar daar komt niemandquote:
rare domeinnaam, zin die totaal niet loopt....quote:
Trappen in een scam dat nog bol staat van de spelfouten ook.quote:
Deen, Vomar, Deka?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, meerdere Deen Supermarkten, maar ook gewoon de Vomar en de Dekamarkt zitten hier. Alleen de AH niet (of weinig eigenlijk, we hebben er wel 1 maar daar komt niemand)
You need to get out morequote:Op maandag 15 oktober 2012 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deen, Vomar, Deka?
Echt allemaal nog nooit van gehoord.
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zelfs als ik binnen blijf zou ik er toch ooit van gehoord moeten hebben via reclame oid?
Dit inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Kaf/koren.
Die mensen zouden meteen moeten worden afgesloten van het internet.
Zozo, goed bedacht hoor Seth!quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mijn virtuele vrienden hebben blijkbaar wel verstand. Ik heb 't nog niet voorbij zien komen.
Ja, idd, dat was mijn reactiequote:
Ditquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:59 schreef Abed het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde paupers in je vriendenlijst die hiermee komen.
Is geen virus, maar een abodienst voor SMS.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:01 schreef Apotheose het volgende:
De Deen is baas ouwe, heb er nog gewerktquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
NO SHITquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:23 schreef Apotheose het volgende:
als die actie echt is - dan moet dat op de site van AH zelf ook staan. Daar kan ik het niet vinden. Dan had het wel zo gestaan dat het meteen opvalt.
Daarnaast wordt er bij AH zorgvuldig met de huisstijl omgesprongen. En dat dit zo niet hoort:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |