quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Strookjes loshalen, en apart wassen... staat waarschijnlijk ook in het labeltje "kleuren apart wassen"
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eerst keer handwassen als hij nieuw is. Daarna kan hij bij donker.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wissel het af.Maakt niet zoveel uit neem ik aan, kan bij allebei. Als je een nieuw rood shirt bij de donkere was gooit, zal ik de streepjes er niet bijgooien
Thanksquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe wel eens n aparte was draaien voor wit met bonte was, dus shirts zoals die van jou. Dat gaat altijd goed.
Geld als water?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
Zo leer je nog eens wat. Ik was gewoon helemaal niet, elke week shoppen
ik wil ook vakantiequote:Op maandag 15 oktober 2012 11:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is fijn
Ik heb herfstvakantie. Lekker rustig aan doen met alles.
Wat n boefje ben je ookquote:
Heb ik niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hihi pas maar op, dalijk steel ik je hartje nog
Was t maar zo'n feest.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ben ik nog sneller dan ik dacht
[..]
Joy![]()
Bellen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
Stom, ik wil die voordeelurenabonnement aanvragen van de NS als je afgestudeerd bent, krijg ik geen mail
Kusjekroelquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]gatsie.
Het Viva-forum, dat is pas gatsie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]gatsie.
Hey, ik wil niet dat je aan andere zit terwijl wij iets hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel eerlijk delen hequote:Op maandag 15 oktober 2012 12:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, ik wil niet dat je aan andere zit terwijl wij iets hebben
i'll pass maar bedankt voor het aanbodquote:
Mur passenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:17 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
i'll pass maar bedankt voor het aanbod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |