Je staat er toch in?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:14 schreef Meastro het volgende:
Daiblo #65: Daar waar Meastro#2766 nog steeds niet in de OP staat ;p
Nee, daar valt inderdaad wel wat voor te zeggen, zeker op de korte termijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:18 schreef Egberts het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat de markt precies gaat doen. Afgelopen week zijn er toch veel mensen geweest die al hun Legend's verkocht hebben, wat mijns inziens als gevolg heeft dat de prijzen afgelopen week al gezakt zijn door het grote aanbod van goede items. De komende weken verwacht ik dan ook dat in eerste instantie de prijzen zullen stijgen (omdat er nu gewoon minder mensen hun items gaan aanbieden) en over een paar weken als er daadwerkelijk weer meer legend's op de markt komen de prijzen iets gaan dalen.
En dat er meer legend's komen wil ook zeggen dat er meer via de AH gekocht wordt en dat er dus steeds 15% van de prijs uit de game verdwijnt. Ik ben er dus nog niet zo zeker van dat de prijzen zo hard gaan zakken als dat sommigen roepen ....
Done!quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:38 schreef Valandil het volgende:
[..]
Voeg mij ook maar toe aan de lijst: Valandil#2158
thx
Deze wijzigingen in 1.0.5 had ik nog niet eerder gezien, maar die zijn ook wel nuttig.quote:Rings and amulets can now roll ilvl 63 stats
Extra Health from Globes now also affects potions
Het enige nieuwe zijn die rings.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:53 schreef Tim_G het volgende:
Denk als je de 1e dagen niet maximaal gebruik kunt maken van MP en de daarbij behorende nieuwe items dat je daarna weer achter de feiten aanloopt. Select groepje dat MP10 kan farmen en die de items die daarvan droppen voor debiele prijzen kunnen aanbieden.
Wij spelen met een stel mensen van Fok! in wisselende samenstelling. Afgelopen weekend hadden we nog twee sets (ik had een Immortal King wapen, ik geloof dat het Maestro was die een natalya's helm kreeg) en een flink zooitje legends.quote:Denk dat er weinig veranderd zolang je afhankelijk blijft van die AH. Speel samen met een collega, rennen met gemak door act III heen, bij elkaar hebben we denk ik 600 uur gespeeld maar nog geen enkel set item zien droppen en 1 legendary die meer dan 50 miljoen opbracht. De rest (7 of 8) was merchant of salvage materiaal. Als dit nu ineens zou veranderen snijdt blizzard zich voornamelijk zelf in de vingers.
Maar hoeveel uur hebben jullie er dan inmiddels inzitten? Zo gemiddeld dan. Snap als je er 900 uur in hebt zitten dat je dan meer hebt gevonden dan iemand die er 300 uur in heeft zitten. Maar als je met 5 man 75 uur in de week erop hebt zitten dan is 2 set items toch ook niks? Zeker niet als deze dan nog geeneens 1mil oplevert.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het enige nieuwe zijn die rings.
Verder heeft MP enkel effect op de droprates.
Zo te zien gaat het wel even duren voordat je zo'n ring hebt gezien de hoeveelheid farmwerk.
Die rings zelf zijn niet heel bijzonder, afgezien van de flinke exp boost. Verder heb je gewoon 4 random stats die uiteraard goed kunnen uitpakken, maar een nog veel grotere kans hebben om vrij matig te zijn.
[..]
Wij spelen met een stel mensen van Fok! in wisselende samenstelling. Afgelopen weekend hadden we nog twee sets (ik had een Immortal King wapen, ik geloof dat het Maestro was die een natalya's helm kreeg) en een flink zooitje legends.
Jah, als ik zie wat er zo dropt tijdens die runs (altijd bij anderenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:14 schreef Monolith het volgende:
Wij spelen met een stel mensen van Fok! in wisselende samenstelling. Afgelopen weekend hadden we nog twee sets (ik had een Immortal King wapen, ik geloof dat het Maestro was die een natalya's helm kreeg) en een flink zooitje legends.
Nou ja de samenstelling is heel wisselend. Ik weet niet hoeveel iedereen er precies in heeft zitten. Denk dat ik zelf zo rond de 10 set drops zit. Zitten inmiddels wel aardig wat uurtjes in.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Maar hoeveel uur hebben jullie er dan inmiddels inzitten? Zo gemiddeld dan. Snap als je er 900 uur in hebt zitten dat je dan meer hebt gevonden dan iemand die er 300 uur in heeft zitten. Maar als je met 5 man 75 uur in de week erop hebt zitten dan is 2 set items toch ook niks? Zeker niet als deze dan nog geeneens 1mil oplevert.
Maar we gaan het wel zien.
Ik mag hopen dat ie miljonair is. Zoveel is dat niet in D3.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Jah, als ik zie wat er zo dropt tijdens die runs (altijd bij anderen) gebeurt er genoeg... Valandil gisteravond met een gigantisch wapen en een vette bow, volgens mij is die nu miljonair...
Jij hebt al 10 set items gevonden? Hoeveel uurtjes heb je er nu dan inmiddels opzitten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja de samenstelling is heel wisselend. Ik weet niet hoeveel iedereen er precies in heeft zitten. Denk dat ik zelf zo rond de 10 set drops zit. Zitten inmiddels wel aardig wat uurtjes in.
Kan het zo niet zien, 400 ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Jij hebt al 10 set items gevonden? Hoeveel uurtjes heb je er nu dan inmiddels opzitten?
Dan is het toch op zijn minst vreemd dat wanneer 2 personen beide 300 uur erin hebben zitten en dat deze dan nog nooit een set item hebben zien droppen?quote:
Op het moment sowieso ongeveer 310% met 5 stacks. Verder is het gewoon erg random en ligt het natuurlijk ook aan je doorloopsnelheid. Wij rossen met de juiste samenstelling vrij voorspoedig door Act 3 heen, dan is het aantal drops / uur ook een stuk hoger dan wanneer je er op je dooie gemak doorheen wandelt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dan is het toch op zijn minst vreemd dat wanneer 2 personen beide 300 uur erin hebben zitten en dat deze dan nog nooit een set item hebben zien droppen?
Heb je een hoge MF dan ofzo?
Wat Monolith al zegt, die vliegt met een groep zo door Act3 heen. Met een grotere snelheid dropt er natuurlijk meer. Ik deed tot een week geleden alleen custom-games, meestal act2, soms act3. Maar dat gaat véél langzamer. Ik heb met 300 uur gespeeld dan ook nog maar 1 set item: een matige IK irons (en pre-1.0.4 een set-boog met 400 dpsquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dan is het toch op zijn minst vreemd dat wanneer 2 personen beide 300 uur erin hebben zitten en dat deze dan nog nooit een set item hebben zien droppen?
Heb je een hoge MF dan ofzo?
Als ik Arreat Crater van begin tot eind doorloop ben ik met 50 min klaar. Wel heb ik maar 210% mf maar kan me niet voorstellen dat dat het verschil tussen 10 of 0 set items isquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op het moment sowieso ongeveer 310% met 5 stacks. Verder is het gewoon erg random en ligt het natuurlijk ook aan je doorloopsnelheid. Wij rossen met de juiste samenstelling vrij voorspoedig door Act 3 heen, dan is het aantal drops / uur ook een stuk hoger dan wanneer je er op je dooie gemak doorheen wandelt.
't zal het tempo niet zijn. Solo en met collega vlieg ik er ook doorheen. MF zou kunnen maar 100% meer MF kan niet het verschil tussen 10 set items zijn en 0.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:23 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Wat Monolith al zegt, die vliegt met een groep zo door Act3 heen. Met een grotere snelheid dropt er natuurlijk meer. Ik deed tot een week geleden alleen custom-games, meestal act2, soms act3. Maar dat gaat véél langzamer. Ik heb met 300 uur gespeeld dan ook nog maar 1 set item: een matige IK irons (en pre-1.0.4 een set-boog met 400 dps) en 5 legends ofzo.
Maar misschien dat de eerste dagen van 1.0.5 weer net zo voelen als de eerste dagen 1.0.4, waarop een stuk meer leek te droppen (zelf niet meegekregen trouwens).
Je speelt vanaf AC wp 1? Met een fatsoenlijke groep doen wij daar zo'n 30-40 minuten over gok ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Als ik Arreat Crater van begin tot eind doorloop ben ik met 50 min klaar. Wel heb ik maar 210% mf maar kan me niet voorstellen dat dat het verschil tussen 10 of 0 set items is
Beetje tijd gebonden welke run ik maakquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je speelt vanaf AC wp 1? Met een fatsoenlijke groep doen wij daar zo'n 30-40 minuten over gok ik.
Wel spelen wij vaak een langere run (keep, evt. bunker, fields, goeie dungeons), waardoor je dus wel je NV stacks wat effectiever benut.
Verder is het gewoon erg random natuurlijk. Ik heb nog nooits iets gevonden met meer dan 25m waarde volgens mij, wel een stuk of 4 items die tussen de 20 en 25m waard waren. Iemand hier op Fok! had gewoon een Manticore roll die een paar 100m waard zou moeten zijn.
Echt heh... Dat ging even nergens meer over. Dat geluk is ook niet echt aan mijn kant hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Jah, als ik zie wat er zo dropt tijdens die runs (altijd bij anderen) gebeurt er genoeg... Valandil gisteravond met een gigantisch wapen en een vette bow, volgens mij is die nu miljonair...
Soms dan gaat het zo hard, lijkt wel aangenomen werk. Hoeft van mij ook niet altijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:34 schreef Meastro het volgende:
Met sommige mensen rammen we in een uur van bridge of korsik naar azmo. Hebben toen wel ice caves overgeslagen. Maar ik denk dat de gemiddelde volledige run ongeveer anderhalf uur duurt.
Ik erger me eerder aan moeten wachten omdat er drie mensen in je game elke blue drop pakken en elke 10 minuten weer in town staan te legenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:51 schreef jackson het volgende:
Soms dan gaat het zo hard, lijkt wel aangenomen werk. Hoeft van mij ook niet altijd.
Leorics signet is tussen de 50 en 100 mil waard laatste keer dat ik keekquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:17 schreef Hukkie het volgende:
Heb me verbaasd dat ik van de week een 'Leorics Signet' verkocht voor 10 mil. Stats gingen nergens over.
Lolquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef Meastro het volgende:
[..]
Leorics signet is tussen de 50 en 100 mil waard laatste keer dat ik keek
Bonus exp is gewoon een unieke stat die je nauwelijks vindt. Erg gewild onder mensen die hun paragon lvl sneller omhoog willen krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:36 schreef Hukkie het volgende:
[..]
LolDat verklaart dat ie al binnen 5 minuten verkocht was. Nou ja, ik was blij met mn 10 mil iig.
Tis nu zeker, woensdag kunnen we 105 spelen. En laat ik nu net die dag vrij zijnquote:We will be performing scheduled maintenance for Diablo III starting tomorrow at 1:00 a.m. PDT in order to deploy patch 1.0.5. We anticipate that maintenance will conclude and that all services will be available by approximately 1:00 p.m. PDT.
Important: Please note that you will not be prompted to download patch 1.0.5 until the patch is live in your home region. If you are logging in from a European or Asian client, you will need to wait for this patch to release in that region before it can be installed. Additionally, if your home region is the Americas, you will be unable to log into Europe or Asia using Global Play after patch 1.0.5 is live until those regions have also patched.
For reference, here are the scheduled maintenance times for each region:
The Americas: 3:00 a.m. PDT (10/16) to 1:00 p.m. PDT (10/16)
Europe: 6:00 p.m. PDT (10/16) to 4:00 a.m. PDT (10/17)
Asia: 11:00 a.m. PDT (10/17) to 9:00 p.m. PDT (10/17)
Please note that these times are subject to change. For time zone assistance, please visit: http://everytimezone.com
Beetje leuk houden voor jezelf dan. Straks gaat dat beter, elke act weer beschikbaar en hellfire ring maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:24 schreef So_Surreal het volgende:
Ik vind Diablo 3 een beetje als werken aan beginnen te voelen
Ja ik wil weer act 1 doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:31 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Beetje leuk houden voor jezelf dan. Straks gaat dat beter, elke act weer beschikbaar en hellfire ring maken.
Zelf ga ik weer een HC zonder AH starten, gewoon voor de uitdaging. En dan op lekker hoge monsterpower.
En wat spelen met builds. De beste build vind ik niet het leukst.
Vanaf morgen 13:00 zou patch 1.0.5 live moeten zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:33 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja ik wil weer act 1 doen
Wanneer komt patch 1.0.5 ?
En wat houdt dat hellfire ring maken in ?
Nieuwe patch zou daar sowieso verandering in moeten brengen, maar in de basis worden de Diablo games op een gegeven moment bijna altijd grindgames.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:24 schreef So_Surreal het volgende:
Ik vind Diablo 3 een beetje als werken aan beginnen te voelen
ghehe, en je hebt weer eindelijk een paragon level erbij, werd ook wel weer eens tijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voor het eerst in een week weer een runnetje gedaan, geen nuttige zooi. Maar ach, volgende keer weer
Haha, volgende run maar weer een paragon level erbij. Als ik met één char had blijven spelen zat ik al op 21! Poepoequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:47 schreef Meastro het volgende:
[..]
ghehe, en je hebt weer eindelijk een paragon level erbij, werd ook wel weer eens tijd
Ik een lacuni prowlers gevonden, roll weer eens niet zo denderend
Ik erger me niet snel, dat scheeltquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik erger me eerder aan moeten wachten omdat er drie mensen in je game elke blue drop pakken en elke 10 minuten weer in town staan te legen
Och, ergeren is een groot woord hoor, maar ik speel liever een game waarin we lekker doorrammen en stashen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik erger me niet snel, dat scheelt. Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |