quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
De foto's bij Club Mermaid zal ik jullie besparen![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iK BLIJF ER ECHT IN, HELP![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tranen in mn ogen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
ho ho hoooooo ik ken haar niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit meen je toch niet.En jij kent haar? OMG.
Ok, excuus. En ik ben blij voor je.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ho ho hoooooo ik ken haar niet.
Ik ken iemand die haar kent![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, excuus. En ik ben blij voor je.
Schitterend aanbod, maar laten we dat onderwerp snel afsluiten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Maak een rubriek over haar.
Wil je dr link?
Godver, ik blijf bijna hangen in m'n mandarijntjesquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Kakhiel luistert ook 3FM denk ik
![]()
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh god oh god oh god, ik zie net foto's bij iemand op het profiel op FB, die slaan echt alles
![]()
Ze waren op vakantie naar Club Mermaid in Turkije en zijn nu aan de schijt van het eten daar![]()
Ik kom echt niet meer bij
Ben maar blijquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ho ho hoooooo ik ken haar niet.
Ik ken iemand die haar kent![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WtfWie zijn die mensen in hun handen?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk moeten er dit soort plaatjes van gemaakt worden![]()
[ afbeelding ]
misschien vanavond
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk moeten er dit soort plaatjes van gemaakt worden![]()
[ afbeelding ]
misschien vanavond
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh god oh god oh god, ik zie net foto's bij iemand op het profiel op FB, die slaan echt alles
Help......zijn er echt mensen die zoiets plaatsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze waren op vakantie naar Club Mermaid in Turkije en zijn nu aan de schijt van het eten daar![]()
Ik kom echt niet meer bij
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaat er mee naar Club Mermaid?
( Groucho Marx )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )
( Groucho Marx )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
( Groucho Marx )
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Dafuq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:07 schreef oh-oh het volgende:
What the hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
IK KAN NIET MEER STOPPEN MET KIJKENquote:
Hij bleef neutraal naar Linda toequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Hallohallo Pisces do you copy? Ik heb Linda achter het raam gezien over.
Ik zie mogelijkheden!quote:
Ik snap ineens waarom ze in dit programma zitquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:57 schreef Muis006 het volgende:
Pisc, ik zat echt door mijn vingers te kijken tijdens de Henrieke stukjesgottegottegot wat ongemakkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |