Of kaal. Mijn pa begon al te kalen op zijn 17e..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook zoveel grijs, dat ik al even dacht dat het misschien gewoon zo'n vroeg-grijs-geval was. Net als mensen die op hun 30e al grijs worden.
Heb je nog een reactie op die foto's van gister die je doorgestuurd hebt?
Woehquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of kaal. Mijn pa begon al te kalen op zijn 17e..Gelukkig heb ik haar van mijn moeder
Ik word altijd zo vreselijk vrolijk van dat liedje, het gaat me nooit vervelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:00 schreef Bos81 het volgende:
Oh-Oh nu moet ik ook Breakfast at Tiffany;s luisteren![]()
Ook 1 van mijn one-hit wonders favo (Nummer 1 is denk ik toch wel Guano Apes met OPen Your Eyes )
Oh die zijn leuk!quote:
GRATIES gekregen! Nee 5 eur inclusief korting en nog een korting. Zo gaat dat meestal bij die winkelsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Mag jij raden wat ik er voor betaald heb
Welke kleur was er nog meer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens toch maar voor de zwarte gegaan, ze zijn al gekleurd zat. Ondanks de beige hak, remember dat ik dat bij die Zalando meuk zo stom vond, bij deze vond ik het in het echt dus meevallen
Bruin of zwart, ik ken die vrouw van in de bus en die had vanmorgen de bruine aan, die had ze gelijk voor me apart gezet en me gebeld dat ze er nog warenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke kleur was er nog meer?
Die beige hak zie ik nu pas omdat jij het zegt, ze zijn haske leuk
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Somebody wants my sandwich:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |