beter waren die "Argentijnse", "Paraguayaanse" en "Braziliaanse" nazibeulen niet gestraft, wil je zeggen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Waarom? In Nederland is geen enkele grond voor vervolging, zij heeft hier immers niets gedaan. Je eigen land moet een safe haven zijn, ongeacht wat je in het buitenland hebt gedaan en dat geldt in principe voor iedereen, dus ook voor Tanja.
Ernstig geval van hersenverweking.quote:
Tja links of rechts. Het maakt niet uit. Stalin of Adolf Hitler. Het resultaat is het zelfde. En wat de FARC aangaat het zijn gewoon narco handelaren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ernstig geval van hersenverweking.
Godzijdank zijn die linkse klootzakken nooit aan de macht geweest in Colombia. Dat zie je duidelijk in (de groei en wil van) het land.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens, in Noord Ierland heeft het heel aardig gewerkt. Maar je moet wel heel voorzichtig zijn met de FARC. Het is in elk geval verstandig dat Santos niet tegelijkertijd militaire operaties tegen de FARC opschort. Druk blijven zetten, maar wel een uitweg naar vrede blijven geven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat Santos dat heeft ingezet, vind ik dan ook een slecht plan.
Je onderhandelt niet met terroristen.
Terrorisme is voor zover ik weet strafbaar ook als de terroristische daden buiten Nederland hebben plaatsgevonden. Ik zit niet te wachten op het beschermen van medeburgers die elders terroristische acties hebben gepleegd. Dat mogen ze in apenlanden als Rusland doen, hier niet aub.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Waarom? In Nederland is geen enkele grond voor vervolging, zij heeft hier immers niets gedaan. Je eigen land moet een safe haven zijn, ongeacht wat je in het buitenland hebt gedaan en dat geldt in principe voor iedereen, dus ook voor Tanja.
Tanja is toch een beetje de Nederlandse Che, goed dat men dat in de bakermat van de revolutie ook ziet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Hopelijk wordt het een dubbel feest, de sterfdag van che en van fidel.
Vertel dat in het gezicht van de nabestaanden van de onschuldige FARC-doden, vuile hond.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Tanja is toch een beetje de Nederlandse Che, goed dat men dat in de bakermat van de revolutie ook ziet.
Een moordenaar die zijn strijdmakkers dode omdat ze democratie een goed idee vonden, oprichter van het eerste concentratiekamp op cuba waar homo's, zevende dag adventisten, dissidenten, etc etc werden vermoord.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Tanja is toch een beetje de Nederlandse Che, goed dat men dat in de bakermat van de revolutie ook ziet.
Je hebt gelijk op een manier die je waarschijnlijk niet bedoelt. Ze is inderdaad net zo radicaal als Che, en ik schat dat ze ook door haar vriendjes uit de weg zal worden geruimd voordat ze te radicale dingen doet of zegt. Che is ook gewoon door Fidel aan de CIA uitgeleverd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Kijk hem trollenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Iedere mens heeft een duistere kant, bij mensen die hun nek durven uit te steken wordt die vaak uitvergroot door tegenstanders. Ik heb in al mijn posts ook aangegeven dat er ook op Tanja wel wat op aan te merken is en misschien zelfs op Che. Er is NIEMAND op deze wereld waar niets op aan te merken valt. Feit is wel dat zij haar hoofd boven het grijze muizen maaiveld uitsteekt en zich daardoor kwetsbaar opstelt. Jammer dat door sommige hier alleen haar donkere kantje belicht en enorm uitvergroot wordt.
Je zit te trollen he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Iedere mens heeft een duistere kant, bij mensen die hun nek durven uit te steken wordt die vaak uitvergroot door tegenstanders. Ik heb in al mijn posts ook aangegeven dat er ook op Tanja wel wat op aan te merken is en misschien zelfs op Che. Er is NIEMAND op deze wereld waar niets op aan te merken valt. Feit is wel dat zij haar hoofd boven het grijze muizen maaiveld uitsteekt en zich daardoor kwetsbaar opstelt. Jammer dat door sommige hier alleen haar donkere kantje belicht en enorm uitvergroot wordt.
Tja,op die manier kun je ook een Adolf of een Pol Pot e.d. verheerlijken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jij bewondert iemand die bewust en met opzet onschuldige kinderen vermoordt. Daar maak je je niet vanaf met "iedereen heeft duistere kanten". Nog los van alle andere misdaden die Tanja en de FARC gepleegd hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Iedereen heeft zo zijn fouten, niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef Viajero het volgende:
[..]
Jij bewondert iemand die bewust en met opzet onschuldige kinderen vermoordt. Daar maak je je niet vanaf met "iedereen heeft duistere kanten". Nog los van alle andere misdaden die Tanja en de FARC gepleegd hebben.
Bewonder je Marc Dutroux ook omdat dat geen grijze muis is?
Ze is gewoon een werknemer voor een ordinair drugskartel, de revolutionaire heldinquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Die beste heren hebben Duitsland dan ook snelwegen en Cambodja een agrarische samenleving gegeven. De helden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tja,op die manier kun je ook een Adolf of een Pol Pot e.d. verheerlijken.
Dat lijkt met het criterium niet. Maar als ze nou vrede bewerkstelligen na weet ik hoeveel jaar oorlog dan lijkt me dat een behoorlijke prestatie van de partijen en dan zie ik ze best in aanmerking komen. Frederik De Klerk was immers ook zijn hele leven hartstikke fout tot hij het moment aangreep.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel nog eens iets moois over "het democratisch gehalte" binnen die zo nuttige FARC.
Vermeld dan voor de volledigheid ook even dat Mandela ook niet brandschoon was met o.a. de kadaverdiscipline van Umkontho we Sizwe. Maar je hebt gelijk, Sadat/Begin, Rabin/Arafat, er zijn wel meer mensen met heel vuile handen die hem gewonnen hebben inderdaad. Maar ik schat zo dat die dan naar Timoshenko/Santos gaat, niet naar een ondergeschikte als Tanja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat lijkt met het criterium niet. Maar als ze nou vrede bewerkstelligen na weet ik hoeveel jaar oorlog dan lijkt me dat een behoorlijke prestatie van de partijen en dan zie ik ze best in aanmerking komen. Frederik De Klerk was immers ook zijn hele leven hartstikke fout tot hij het moment aangreep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |