Oerwoudstylequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
He heren,
Hoe hebben jullie het liefst jullie kutjes?
Mijn moeder denkt van wel in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Geen idee![]()
ik ben meer van de kutjes
Roze en glimmend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
He heren,
Ja echt heb je het met je moeder over zulke dingen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mijn moeder denkt van wel in ieder geval
Ja een besneden lul rukken is echt niet te doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mwha. Liever niet eigenlijk, maar het zou nou ook weer niet een probleem zijn. Het is wat lastiger rukken enzo.
Bovendien is van slap naar stijf (dit proces) mooier bij een onbesneden lul.
Netjes strak en opgeborgen, maar zodra ze nat wordt moet het gevaarte zich ontvouwen als de mandibles van Predator.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
He heren,
TS hoor je dit?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Geen idee![]()
ik ben meer van de kutjes
Ja ik praat hierover met mijn moederquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja echt heb je het met je moeder over zulke dingen?
Ik word heeeeeeel chagrijnig als mijn moeder over seks begint met mij of over piemels of iets.
Heb je nu iemand met een besneden pik?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja een besneden lul rukken is echt niet te doen
Wauw wel goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik praat hierover met mijn moederGewend wel, ze is ook wel tof hoor. Ze doet nooit vervelend.
[..]
Heb je nu iemand met een besneden pik?
Beiden goed, maar ik vind met net iets leuker staanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met of zonder uitpuilende binnenste lipjes?
Nahhh zij begint er weleens over maar ik vind dit not done.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sinos praat jij wel eens met je moeder over seks? of is dit not done?
Ja. Zijn pik is echt perfect omg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik praat hierover met mijn moederGewend wel, ze is ook wel tof hoor. Ze doet nooit vervelend.
[..]
Heb je nu iemand met een besneden pik?
Maar doet je moeder dan ook stom ofzo? Mijn moeder praat wel makkelijk, ze geeft namelijk nooit teveel eigen informatie (dat ze dingen gaat zeggen als ''nou ik deed dus altijd...''quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wauw wel goedik moet er niet aandenken om met mijn moeder over seks te praten.
Omschrijving?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nahhh zij begint er weleens over maar ik vind dit not done.
[..]
Ja. Zijn pik is echt perfect omg.
Met bijbehorende geluiden ook?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
moet het gevaarte zich ontvouwen als de mandibles van Predator.
[ afbeelding ]
Glijmiddel is helemaal niet nodig, mits je weet hoe je moet rukken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Omschrijving?
Ruk je hem met veel glijmiddel nu?
Moet kunnen, maakt het net iets spannender allemaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met bijbehorende geluiden ook?
Het gaat hier om een besneden pik, ik heb daar idd niet zoveel ervaring meequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Glijmiddel is helemaal niet nodig, mits je weet hoe je moet rukken.
Maarja, de meeste meisjes kunnen dan ook voor geen meter rukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |