Ja precies. En dan heel veel haar overal zodat hij nog wat korter lijkt, de duitser onder de pikken vind ik dat. (Ik weet niet waarom, maar ze ogen dan duits)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja. Eerder zo'n dikke, korte, stompe.
Ja liever dikker. Daar krijg ik dat opgevulde gevoel meer van, diep voelt het vaak sowieso wel als hij hem echt helemaal in je stopt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:41 schreef Sinosappel het volgende:
Hebben jullie liever een niet zo hele lange maar wel dikke pik, of een pencil dick?
Ik weet precies wat je bedoelt ja. En dat had ik precies achter hem gezocht inderaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja precies. En dan heel veel haar overal zodat hij nog wat korter lijkt De duitser onder de pikken vind ik dat. (Ik weet niet waarom, maar ze ogen dan duits)
Yeah me tooquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja liever dikker. Daar krijg ik dat opgevulde gevoel meer van, diep voelt het vaak sowieso wel als hij hem echt helemaal in je stopt.Jij?
Schaamhaar kietelt de clitoris voor extra stimulatie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt ja. En dat had ik precies achter hem gezocht inderaad.
Waarom toch zoveel schaamhaar laten staan als je toch al zo'n kleine pik hebt
Schaamhaar is wel mooi op zich, maar dan niet zo'n wild-theme. Gewoon bijgehoudenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Schaamhaar kietelt de clitoris voor extra stimulatie.
En chinezen/japanners?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:45 schreef Sinosappel het volgende:
Van Zuid-Europeanen heb ik altijd het idee dat ze van die jammere pikkies hebben. Doe mij maar gewoon een grote Nederlandse man
[..]
Yeah me too
Sowieso aziaten niet meenemen in de berekening, sorryquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Schaamhaar is wel mooi op zich, maar dan niet zo'n wild-theme. Gewoon bijgehouden
[..]
En chinezen/japanners?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sowieso aziaten niet meenemen in de berekening, sorry
Trouwens best raar maar ik vind vaak een goeie stevige kont sexier in boxer of broek dan naakt.
Net als aders op armen of handen: lekkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef Meloewa het volgende:
Wat vinden jullie van aders op een pik?
Ja ik vind dat vies en engquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Net als aders op armen of handen: lekker
Jij vindt dat vies toch?
geilquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef Meloewa het volgende:
Is het niet zo dat hoe ouder de man hoe meer zichtbare aders? Maar ik vind het allemaal wel best.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef Meloewa het volgende:
Zelfreflectie; Heel belangrijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:39 schreef Levolution het volgende:
Van Ron Jeremy hadden jullie zeker niet zo'n dikke pik verwacht hè?
Shhiiiiiiiiiiiiiit man the fuck up.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Handschoenen dragen.
Ik heb ook gevoelige handjes (!_ ), ik draag nu al handschoenen als ik op de fiets stap.
Mwha. Liever niet eigenlijk, maar het zou nou ook weer niet een probleem zijn. Het is wat lastiger rukken enzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
Wat vinden jullie van besneden pikken?
Eens. Helemaal kaal is geen gezicht vind ik, vooral niet omdat het gebied eromheen (benen, buik) wel behaard is. En dan zie je abrupt zo'n scheerlijn. Fuck dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Schaamhaar is wel mooi op zich, maar dan niet zo'n wild-theme. Gewoon bijgehouden
Geen ideequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Is het niet zo dat hoe ouder de man hoe meer zichtbare aders? Maar ik vind het allemaal wel best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |