Met 3-5-2 sta je altijd met 3 centrale verdedigers achterin. Meestal pak ik dan een verdedigende middenvelder om een extra man achterin te hebben, waarmee ik óf de bal onderschep óf een snelle counter kan creeëren. De meeste goals krijg ik tegen uit voorzetten. Koppen uit voorzetten heb ik nog totaal niet onder de knie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb het dus met de formaties die ik net noem, heb je een standaardsituatie in jouw voordeel tegen een 5atb team dan heb je 99% kans dat hij er alsnog met 9 man met een counter uitkomt en het een goal opleverd.
4-3-1-2 en 4-1-2-1-2 is gewoon hardcore-flipperkastvoetbal
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:51 schreef dion_v_k het volgende:
Stuurde hij naar mij: "Messi and Ronaldo?! Noooo! Doumbia and Moses!!!"
Waarom zou je überhaupt voor Cardozo kiezen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
60 pace in de spits is genoegWel een 80+ ernaast though
Vrije trapquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt voor Cardozo kiezen?
Ik lees m'n berichten altijd pas een paar dagen later. Dan is de woede weg en kan ik rustig mensen blokkeren. Waarom zou je provoceren voor zo'n kutspelletje? Mensen doen alsof hun leven er vanaf hangt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:51 schreef dion_v_k het volgende:
Ik speelde vanavond ook de finale van het toernooi tegen een Spanjool met Moses en Doumbia in zijn team, 4-3-1-2 and guess what.. 1-5 billenkoek![]()
Stuurde hij naar mij: "Messi and Ronaldo?! Noooo! Doumbia and Moses!!!"
Wel een leuk team, goede opstelling ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://futhead.com/fifa/squads/274370/Mijn team.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt voor Cardozo kiezen?
Misschien ben ik wel de eeuwige zeikerd, maar ik vind Muriel echt slecht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://futhead.com/fifa/squads/274370/Mijn team.
En waarom dan niet Gomez?quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ positioning van 87!
Nog niet uitgezonden toch? Anders gewoon piratebay.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:57 schreef Roypsv het volgende:
weet iemand waar de nieuwe walking dead te downloaden is ?
Duitserquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En waarom dan niet Gomez?
[ afbeelding ]
+ 91 positioning.
Die pace bij je CDM's vind ik erg extreem..70+ is prima..iets minder kan ook echt nog wel. Buitenste CB's zou ik 75+ zeggen, al heb ik ook teams met 70 en dat gaat prima. Bij de flanken vind ik workrates belangrijker dan defending stats ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |