quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik was aan het trollen manGekkeGerben
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
We hadden een andere code moeten pakken. Voor normale gold packs, en dan max 5 per persoon per dag openen oid.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
Trouwens, alle discussies hier samengevat in een .gifje:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een mooie om de dag mee af te sluiten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:33 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Profit als een malle jonge, discarden die kneus
Ik ben vandaag gedegradeerd naar divisie 2, later weer gepromoveerd naar 1 maar echt wat een lijers in divisie 1 niet normaal zeg. Heeft niks meer met voetbal te makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:33 schreef pascal08 het volgende:
De mensen die 5atb spelen.Bij het eerste doelpunten gaan ze al Ssssshhh!-en en ultra defensief spelen. En als ze na 90 minuten 3-1 achter staan sturen ze: gg.
Ik had hem eergister gewoon voor 11.5 verkocht, voor 9k ingekochtquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:33 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Profit als een malle jonge, discarden die kneus
En er uiteindelijk 5 overhouden en de markt domineren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]Jij zit alleen maar op die IF's te hunten om ze vervolgens te discarden.
Op het laatste na kom ik het veel tegen jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:33 schreef pascal08 het volgende:
De mensen die 5atb spelen.Bij het eerste doelpunten gaan ze al Ssssshhh!-en en ultra defensief spelen. En als ze na 90 minuten 3-1 achter staan sturen ze: gg.
Ik ben gister geragequit na m'n eerste potje in Divisie 2quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ben vandaag gedegradeerd naar divisie 2, later weer gepromoveerd naar 1 maar echt wat lijers in divisie 1 niet normaal zeg. Heeft niks meer met voetbal te maken![]()
![]()
Neuh ik jaag op een paar andere IFs maar als ik deze dan tegenkomen gooi ik er een bod op en zie ik wel of ik m krijg. 9/10 keer niet, nu wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]Jij zit alleen maar op die IF's te hunten om ze vervolgens te discarden.
Hmmm... dit was eigenlijk de eerste kneus die ik tegen kwam in divisie 1. De rest van de potjes in divisie 1 domineerde ik of werd ik van de mat gespeeld. Heel wisselvallig dus. Ben m'n 3e seizoen in divisie 1 wel met een overwinning begonnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ben vandaag gedegradeerd naar divisie 2, later weer gepromoveerd naar 1 maar echt wat een lijers in divisie 1 niet normaal zeg. Heeft niks meer met voetbal te maken![]()
![]()
Iedereen speelt 5atb, of 4-3-1-2/ 4-1-2-1-2.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:35 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik ben gister geragequit na m'n eerste potje in Divisie 2.
Ik domineer eigenlijk alle formaties met 3-5-2 behalve 4-2-3-1 en 4-3-2-1, daar heb ik het altijd lastig tegen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Iedereen speelt 5atb, of 4-3-1-2/ 4-1-2-1-2.
Ik ben volgens mij de enige met 4-3-3.
Alleen maar mensen met Dyer, Schurrle, Esswein, Gervinho etc. etc.
Kom ik aan met m'n trage slak X. Alonso op het middenveld, geweldige passing maar helaas krijgt hij de tijd er niet voor![]()
Zelfde probleem.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n trage slak X. Alonso op het middenveld, geweldige passing maar helaas krijgt hij de tijd er niet voor![]()
Ja veel mensen zeg dan dat ze ook maar 'vies' gaan spelen maar dat kan ik gewoon niet, ik probeer altijd een steekpass over de grond ipv een hoge bal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:41 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Zelfde probleem.
Ik weiger echter om verplicht pacegericht te gaan werken, ik wil gewoon met een leuk team m'n wedstrijdjes afwerken. Dan speel ik liever maar gewoon offline.
Pace is helemaal niet nodig op 2/3 spelers na hoor. Je moet gewoon zorgen dat je spelers kiest met een hoog attribute level op de attributes die voor die positie belangrijk zijn. Ik doe dat eigenlijk al sinds FUT09 en het werkt altijd perfect.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:41 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Zelfde probleem.
Ik weiger echter om verplicht pacegericht te gaan werken, ik wil gewoon met een leuk team m'n wedstrijdjes afwerken. Dan speel ik liever maar gewoon offline.
http://futhead.com/fifa/squads/274370/quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb het dus met de formaties die ik net noem, heb je een standaardsituatie in jouw voordeel tegen een 5atb team dan heb je 99% kans dat hij er alsnog met 9 man met een counter uitkomt en het een goal opleverd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik domineer eigenlijk alle formaties met 3-5-2 behalve 4-2-3-1 en 4-3-2-1, daar heb ik het altijd lastig tegen.
Zo dus:quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pace is helemaal niet nodig op 2/3 spelers na hoor. Je moet gewoon zorgen dat je spelers kiest met een hoog attribute level op de attributes die voor die positie belangrijk zijn. Ik doe dat eigenlijk al sinds FUT09 en het werkt altijd perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |