Hangt wel redelijk van de workrates af denk ik. Aangezien jij 2 CM's op de backs hebt neem ik aan dat deze high Att. hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:12 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom haten op 5atb![]()
Speel sinds vandaag ermee en speelt bij vlagen echt heerlijk.
Het speelt in principe hetzelfde als 352, maar dan heb je een extra vangnet bij van die lange ballen op de vleugelspelers. Mijn Alaba en Danilo staan vaak zat voor de 16 om even een goaltje mee te pikken
En er zijn zat spitsen zonder 75 heading die toch erg goed zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die pace bij je CDM's vind ik erg extreem..70+ is prima..iets minder kan ook echt nog wel. Buitenste CB's zou ik 75+ zeggen, al heb ik ook teams met 70 en dat gaat prima. Bij de flanken vind ik workrates belangrijker dan defending stats ook.
Ook dat ja, had ik nog niet eens gezien. In 3-5-2 kan je best 2 kleine guppekoppen voorin hebben, al heb ik liever een kleine snelle man en een grotere en sterkere speler ernaast.quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En er zijn zat spitsen zonder 75 heading die toch erg goed zijn.
5-2-1-2 kun je niet vergelijken met 3-5-2. Een LWB verdedigt alleen maar en een LM staat soms ook als LW in de aanval. 5-2-1-2 is gewoon anti-voetbal en is gewoon niet leuk om met te spelen en tegen te spelen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:12 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom haten op 5atb![]()
Speel sinds vandaag ermee en speelt bij vlagen echt heerlijk.
Het speelt in principe hetzelfde als 352, maar dan heb je een extra vangnet bij van die lange ballen op de vleugelspelers. Mijn Alaba en Danilo staan vaak zat voor de 16 om even een goaltje mee te pikken
noepquote:Op maandag 15 oktober 2012 02:18 schreef Tim86 het volgende:
CE is kapot ofzo..echt 1 op de 3 spelers gaat er voor 150c op en de rest niet..compleet willekeurig. Irritantttt
CM's?quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hangt wel redelijk van de workrates af denk ik. Aangezien jij 2 CM's op de backs hebt neem ik aan dat deze high Att. hebben.
Zoals ik al zei: Mijn Alaba en Danilo staan vaak zat voor de 16 om even een goaltje mee te pikkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 02:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
5-2-1-2 kun je niet vergelijken met 3-5-2. Een LWB verdedigt alleen maar en een LM staat soms ook als LW in de aanval. 5-2-1-2 is gewoon anti-voetbal en is gewoon niet leuk om met te spelen en tegen te spelen.
FUT12:quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
CM's?
En ja ik heb de LWB en RWB er idd op uitgekozen dat ze HIGH/MED hebben.
Gelukkig kom ik nooit voor in de finalequote:Op maandag 15 oktober 2012 02:39 schreef Tim86 het volgende:
Finale, 3-2 voor, 84e minuut en EA kicked me van de server..wtf. Echt al de 3e keer dat dit in een finale het geval is dit jaar..![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja vorig jaar...quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
FUT12:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al had Alaba wel een TOTY als LB idd.
Heb je al een open NAT gefixt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:39 schreef Tim86 het volgende:
Finale, 3-2 voor, 84e minuut en EA kicked me van de server..wtf. Echt al de 3e keer dat dit in een finale het geval is dit jaar..![]()
![]()
![]()
![]()
Goed argument om ze weg te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh ja vorig jaar...
Vorige Fifa heb ik ook 1 keer een brazil 5221 team gehad maar dat was zo makkelijk spelen dat ik ze weer weg heb gedaan(Daar Marcelo en Maicon op de flanken
)
Winnen = plezier.quote:Op maandag 15 oktober 2012 03:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ehm ja, als je er geen plezier meer uit haalt waarom zou je er dan mee blijven spelen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt er maar net aan hoe je t bekijkt.quote:
Inderdaad. Winnen draagt zeker bij aan het hebben van plezier, heel veel zelfs, maar met een vies team met allemaal zaadpotjes haal ik er ondanks winstpartijen echt geen plezier uit. Helaas denkt een groot deel van de community daar anders over.quote:Op maandag 15 oktober 2012 03:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je t bekijkt.
Heb door dit geweldige seasons systeeem al meerdere malen tegen een 'achterin bal rondtikken voor 30 minuten lang' kerel gespeeld. Daardoor wint hij wel, maar of die er plezier aan heeft...
Ik zou daar ieder geval geen plezier uit kunnen halen.
Anders ik wel!quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:35 schreef Toefjes het volgende:
In 2 pakjes de meest waardevolle kaart : coins +1000
Morgen lach ik er vast om.
Geen van beiden loeminadiequote:Op maandag 15 oktober 2012 08:23 schreef byah het volgende:
Wtf, een speler heeft op de webapp 9 chem en volgens mijn xbox maar 5. Welke moet ik geloven?
Lekkere vakantie nuquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Lekkere les nuApple hipster als leraar.
Alternatieve besturing kiezen als ik het goed had.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:17 schreef Jules4Barca het volgende:
Kunnen de hipsters onder ons op de pc ook nog de besturing wijzigen naar pijltjestoetsen? Is mij namelijk niet gelukt en spelen met je numpad-toetsen is ook zo onnatuurlijk...
School of Apple store A'damquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Lekkere les nuApple hipster als leraar.
Hij steelt van die rijke bitches, van die rijke tattas.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
School.Met zijn Apple TV, iPhone, iPad, iPod, Macbook, Macs.
Haten op Apple.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Er staan hier 30 macs ofzo. Kutdingen.
Ik kan met een iPad werken, met een iPod maar nee, de Mac is echt gewoon totaal niets. Werkt niet hoe ik het wil, loopt vaak vast. Ben blij dat ik het maar voor 1 les hoef te gebruiken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:41 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Miljoenen anderen die het wel kunnen.Zou toch echt aan jou liggen.
Even op ultimatedb kijken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:42 schreef seeewpaall het volgende:
chielini in pack
hoeveel is die waard ? 40k ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |