Stapt op zo'n beetje de mooiste meid in die keet af en zegt :
Hey is jouw vader soms teler ?
Die meid: Nee Hoezo ???
Hij: Je hebt zulke mooie bloemkolen.
Wat heb ik gelachen, volgende ochtend drie diepe bloedende krassen aan de zijkant van zijn kop haha. _o_
quote:Whahahahahaha!! *rolt over de grond* Haha *tranen uit ogen veegt* Stakker, hahahaha
Op donderdag 3 oktober 2002 15:22 schreef EggsTC het volgende:
Dit is allemaal nog nix....
Sorry, *kuch* *proest* Mwhahahahaaha
Echt erg zeg
Die bi was
wat een lol
Ik ging/ga wel eens naar een verjaarfeestje, echte parties? - ach, nee. Ik drink dus niet, een soort van gewoonte ondersteund door een policy en nog wat andere argumenten . Ik volg dus de groep zo langzamerhand ontnuchteren (de grensen verkennen met lichte dementia).. Ik moet ook altijd raport uitbrengen over de activiteiten van de vorige nacht. Daar blijf ik geheel nuchter onder, het idee is echter best bezopen.
Blunders zijn zo gemaakt - en als je weet welke, worden ze hopelijk minder frequent, misschien wel leuk..
* a Candlelight hint is completed with a match.
quote:Ik vond deze post anders redelijk bezopen overkomen
Op woensdag 9 oktober 2002 05:04 schreef Herauth het volgende:ik ben altijd nuchter.
Anyway, nog versierblunders anyone?
quote:Wat is er mis met biseksualiteit?
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:16 schreef daNpy het volgende:
Hoorde vandaag van een kalsgenoot dat een maat van hem gister ook heel de avond heeft gespendeerd aan een meid versieren....Die bi was
wat een lol![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kvind juist extra geil een bi-vrouw =P (trio anyone? )
Nog eentje om het af te leren
Stond in een cafe met de zus van mijn vriendin te praten... allemaal leuk en aardig. Kom ik mijn ex tegen. Nog steeds niets aan de hand. Komt mijn ex naar me toe:
Zo, dus dit is je nieuwe vriendin (echt met zo'n valse toon weetjewel, want het was een beetje apart uitgegaan tussen ons)
Ikke zo:
Nope, je hebt het helemaal fout... stond ze daar echt zo
ik heb toch wel stiekem een beetje enorm moeten lachen daarna
quote:Hey is je vader soms metselaar?
Op vrijdag 4 oktober 2002 14:38 schreef CactusJack het volgende:Hey is jouw vader soms teler ?
Hij: Je hebt zulke mooie bloemkolen.
Hij: Hij heeft wel wat moois inelkaar gemetseld.
Ik heb al een tijdje een oogje op een serieus mooie meid, Zo-eentje met blonde haren en van die blauwe ogen die licht geven in het donker
ik zie haar wel vaker met uitgaan en ook zo wel eens in mijn dorp, en hebben ook al vaker oogcontact gehad.
Afijn in de disco, het is er nogal krap loop ik langs haar. Ik pak haar bij haar zij vast op zo'n manier van, "pardon mag ik er eventjes langs." Maar doe dan net of ik er niet echt makkelijk langs kom omdat iemand anders nog in de weg staat. En ondertussen gewoon vast blijven houden he.
Maar spreek haar niet aan, kijk alleen even om als ik uiteindelijk toch door loop, en zij glimlacht terug.
Verder die avond niet meer gezien. Staat ze op een gegeven moment samen met een vriendin voor m'n neus zegt ze zo,
"Wat moet je eigenlijk van mij?"
Ik: "Hoezo"
Zij: "Nou, je had me straks zo vast en zo"
Ik weer: "Uhm niets, sorry dat je vast hield deed het niet express" Ze overviel me ermee en kwam lichtelijk geiriteerd over.
Ik had dus iets moeten zeggen van. Nou vind je wel leuk enzo, blablabla. Ze droop een beetje teleurgesteld af. 20 minuten later loopt ze weer langs, ik heb ondertussen door wat voor een stomme fout ik heb gemaakt en glimlach naar haar en wil haar aanspreken. Ze kijkt me nog niet eens aan. 5 minuten later loopt ze naar buiten met haar jas aan.
Maar niet getreurd, zal haar vanavond maar eens aanspreken en uitleggen van vorige week.
En wie weet....
quote:hahahaha!! dat ken ik
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:06 schreef Frankieboy het volgende:
Heb ook een blunder gemaakt.Ik heb al een tijdje een oogje op een serieus mooie meid, Zo-eentje met blonde haren en van die blauwe ogen die licht geven in het donker
ik zie haar wel vaker met uitgaan en ook zo wel eens in mijn dorp, en hebben ook al vaker oogcontact gehad.
Afijn in de disco, het is er nogal krap loop ik langs haar. Ik pak haar bij haar zij vast op zo'n manier van, "pardon mag ik er eventjes langs." Maar doe dan net of ik er niet echt makkelijk langs kom omdat iemand anders nog in de weg staat. En ondertussen gewoon vast blijven houden he.![]()
Maar spreek haar niet aan, kijk alleen even om als ik uiteindelijk toch door loop, en zij glimlacht terug.
Verder die avond niet meer gezien. Staat ze op een gegeven moment samen met een vriendin voor m'n neus zegt ze zo,
Ik weer: "Uhm niets, sorry dat je vast hield deed het niet express"Ze overviel me ermee en kwam lichtelijk geiriteerd over.
Ik had dus iets moeten zeggen van. Nou vind je wel leuk enzo, blablabla. Ze droop een beetje teleurgesteld af.20 minuten later loopt ze weer langs, ik heb ondertussen door wat voor een stomme fout ik heb gemaakt en glimlach naar haar en wil haar aanspreken. Ze kijkt me nog niet eens aan. 5 minuten later loopt ze naar buiten met haar jas aan.
Maar niet getreurd, zal haar vanavond maar eens aanspreken en uitleggen van vorige week.
En wie weet....
quote:lijkt me toch heel duidelijk dat ze je niet moet..
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:06 schreef Frankieboy het volgende:
Heb ook een blunder gemaakt.Ik heb al een tijdje een oogje op een serieus mooie meid, Zo-eentje met blonde haren en van die blauwe ogen die licht geven in het donker
Afijn in de disco, het is er nogal krap loop ik langs haar. Ik pak haar bij haar zij vast op zo'n manier van, "pardon mag ik er eventjes langs." Maar doe dan net of ik er niet echt makkelijk langs kom omdat iemand anders nog in de weg staat. En ondertussen gewoon vast blijven houden he.![]()
Ik weer: "Uhm niets, sorry dat je vast hield deed het niet express"Ze overviel me ermee en kwam lichtelijk geiriteerd over.
Ik had dus iets moeten zeggen van. Nou vind je wel leuk enzo, blablabla. Ze droop een beetje teleurgesteld af.20 minuten later loopt ze weer langs, ik heb ondertussen door wat voor een stomme fout ik heb gemaakt en glimlach naar haar en wil haar aanspreken. Ze kijkt me nog niet eens aan. 5 minuten later loopt ze naar buiten met haar jas aan.
En wie weet....
quote:Ik weet.
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:06 schreef Frankieboy het volgende:[knip]
En wie weet....
Ik denk dat je haar maar beter met rust kan laten.
quote:LOOOOL
Op donderdag 3 oktober 2002 15:22 schreef EggsTC het volgende:
Dit is allemaal nog nix....Let op :
Ik kom in een discotheek, ik sta een beetje te dansen.. en zie daar een ERNSTIG lekkere meid staan, dus ik er naartoe dansen... is het vlak voor haar op de grond een beetje nat.... Is ik ga ernstig hard op mijn plaat vlak voor haar voeten,... Gelukkig vond ze het zielig, en hielp me overeind. Naja, ik dacht.. moet wel gaan werken dit... dus ik draai me om stoot ik tegen zo´n barman met een plateau vol bier en cola.... alles over haar witte broek en blousje.
Dit kon ze ook nog hebben, maar toen ik later haar perongeluk in haar gezicht sloeg(omdat ik 2 vierkante meter nodig heb om te dansen) was dat voor haar de druppel en ging ze pleite
dat ze met dat bier nog niet boos werd, dunne witte dingfen aan, schijnt door, kleeft, en stinkt als de pest..
en dr dan nog in dr gezicht meppen ook lol.. zij ook spijt dat ze je niuet gewoon had laten liggen
Loopt er een mooie meid langs me, ik knipogen. Komt ze naar me toe!
"Wat leuk dat je me een knipoog geeft."
"Ja hè..."
*stilte*
"Nog wat zinnigs te melden, offeh is dit t wel."
"Nou, doe niet zo bot!"
Weg was ze.
Drank....
quote:lekker belangrijk zeg, dat hoort erbij.
Op maandag 14 oktober 2002 23:45 schreef Arjeninho het volgende:
Ik heb ook een versierblundertje gehad afgelopen zaterdag.Loopt er een mooie meid langs me, ik knipogen. Komt ze naar me toe!
"Ja hè..."
*stilte*
"Nou, doe niet zo bot!"
Weg was ze.Drank....
quote:always look on the bright side of life:
Op vrijdag 23 augustus 2002 16:02 schreef MarcellicA het volgende:
Geweldig topic!Een hele stomme:
Intro in Eindhoven. Ik ben compleet lam van het bier. Ik wat tegen een blond meisje (type dikke tieten) aan lullen. Zij blijkt een exchange-student uit Finland te zijn, en komt al intro vieren, maar heeft pas volgende week een kamer.
Op een gegeven moment zegt ze: I don't have a place to sleep tonight, en ik reageer daar dus niet opDOH!!!
(Maar ja ik had wel de nodige biertjes op. Ik ben op weg naar huis zeker 2x van me fiets geflikkerd)
misschien was het wel een dief die al je spullen zou jatten
Ik was zaterdag aan het werk in de lokale Albert Heijn, samen met een collega van mij de oude bonuskaartjes er aan het afhalen.
In ieder geval, wij staan zo voor het schap rustig die bordjes er af te halen, en beetje te ouwehoeren. Dus ik begin zo over dat nieuwe meisje in de vulploeg.
Ik " Ja dat is me wel een nieuwe lekkere aanwinst"
collega "Zeker, die wil ik wel es een x flink neuken, dat lekkere moedertje...grauw!"
Ik "Ja zeker, zullen we der ff dit weekend scoren, houden we een trio? "
Collega " isgoed plan, ik heb wel zin om der ff in te wijden"
Ok, zo gezegd, wij zijn klaar bij dat schap, en lopen dus naar het volgende pad (andere kant van het schap). Staat zij daar (dat nieuwe meisje), ze kijkt ons aan, en loopt met een grauw gezicht weg.
Ze had dus al die tijd staan luisteren...
Maar even later stond ik toch weer heel blij met haar te praten, dus ik denk dat ze het wel als een grapje opvatte (* for the record, was ook voor de gein, beetje ouwehoeren
quote:haha leuke opmerking hoor, maar die meid was toch wel zwaar zielig om hem gelijk te smeren..
Op maandag 14 oktober 2002 23:45 schreef Arjeninho het volgende:
Ik heb ook een versierblundertje gehad afgelopen zaterdag.Loopt er een mooie meid langs me, ik knipogen. Komt ze naar me toe!
"Ja hè..."
*stilte*
"Nou, doe niet zo bot!"
Weg was ze.Drank....
Is namelijk weer weekeind geweest.
Dr was een meisje gister in de disco, die ik vroeger ook al heel lang leuk heb gevonden, ze is onwijs arrogant vaak en versieren bij haar ging tot nu toe altijd mis..
dus ik samen met een paar vrienden ff biertje drinken.. zien we haar ineens, zeg ik tegen vrienden van me: let op haar ga ik versieren! dus ik loop naar haar toe..(ik had die avond al vaker met haar gesproken) zeg ik tegen haar: Wat zou je doen, als ik zou zeggen dat ik je ging versieren..?
nou zij stond beetje perplex, zegt ze: waarom wil je dat weten? ik zeg: nou een vriend van mij (zij kent hem ook wel) wou weten of het mij zou lukken meer niet.., ohh zo zegt ze.. dus ik vroeg het nog een keer.. zij beetje vaagjes op ingaan.. zegt ze iets later, nog ff antwoord op die vraag: het zou je wel lukken zegt ze.. ik zei ok en liep weg
later realiseerde ik mij dat ik er gewoon ff op in had moeten gaan en het me gelukt was
volgende blooper zelfde avond zelfde disco, ik was op dreef alleen bij een ander meisje die ook best leuk was, ik had al 2 keer eerder met haar gezoend (niet die avond, maar paar weken terug 2 avonden) dus ik beetje ouwehoeren met haar de hele avond.. beetje kusjes geven etc.. en ik moest weg opgegeven moment.. zegt ze: mag ik nog een kus van je? tuurlijk mag je die, ik geef haar kus op de wang.. nee niet daar zegt ze.. op mijn mond wil ik hem! nou ok, ik geef haar kus op mijn mond.. wou ze me zoenen.. loop ik weg zeg ik doei moet nu echt weg! aju!
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 17-11-2002 21:42]
ik was BOB dus alle pogingen waren gedoemd te mislukken. Ik stond in TDF bovenaan naar beneden te kijken, m'n maat (de enige die meewilde) haalde even wat drinken, dus ik stond daar alleen. Komen er ineens twee meisjes naast me staan, zegt de ene "hoi". Ik kijk haar aan, denk es goed na, en nee indd. ik ken haar niet. Dus ik zeg ook "hoi" en kijk weer gezellig verder naar de dansvloer later die avond sta ik aan de zeikant van de dansvloer (ff uitrusten). Lopen weer die 2 meiden achter me langs, word ik ineens in m'n reet geknepen
. Hmmm ik kreeg om een of andere reden toch de indruk dat ze geintereseerd waren
maja, waren breazersletjes, dus geen optie.
Nog later die avond, ik sta op de dansvloer, zie ik ineens zo'n groepje meiden naar mij wijzen enzo. en ineens komt de meest lelijke van hun allemaal ERUG verdacht naast me dansen, ja sorry hoor, ik vind aandacht niet erg, maar waarom nou net de meiden waar ik niet in geinteresserd ben.
Ook die avond (ja ik weet, was drukke avond voor mij) kom ik collega daar tegen. En wij wat praten, ze zat best opvallend met me te flirten, aangezien dit WEL een leuk meisje is, ik leuk meedoen, beetje mee staan dansen (op RMB, en dan ook op de manier zoals dat hoort op RMB ) en hele avond wat geouwehoerd, zij pakte steeds m'n hand vast
en was erg gezellig. Maarja, zoals is te verwachten, en zoals ik in begin al zei: ik was BOB en dus was alles gedoemd te mislukken
.
Maaja, nr. 3 is collega, en aangezien het ook wel een leuke collega is wordt het mischien toch es tijd dat ik me er voor in ga zetten, ik weet dat ze me leuk vindt (lijkt me duidelijk) dus erg veel zal er niet mis kunnen gaan (alhoewel.......)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |