quote:oei, die is wel pijnlijk
Op woensdag 28 augustus 2002 08:58 schreef Splackavellie het volgende:
ik had gisteravond een blunder die hierbij wel past.. we lagen in mijn bed (ik en mijn vriendin) net beginnend dus ik wou een condoom pakken en zeg "he A... ik pak ff een condoom" toe viel het me in wat ik zei..mijn vriendin heet M..... en mijn ex A... btw!)
quote:Wel vreemd dat je denkt dattie proppe wat met je wou, die lui worden betaald om je op te naaien...
Op maandag 26 augustus 2002 15:05 schreef thedane het volgende:Kom ik daar VEEL te laat bij die kroeg, en toen was ze dus al weg. Ik had spontaan geen zin meer om naar disco te gaan, maar mn vrienden gingen wel. En zij was dus ook in die kroeg. Heb 'r verder ook niet meer gezien
the story of my life
quote:Dat heb ik ook wel is gehad, alleen noemde ik haar bij de naam van een collega. Ik kon me er nog net uit lullen
Op woensdag 28 augustus 2002 08:58 schreef Splackavellie het volgende:
ik had gisteravond een blunder die hierbij wel past.. we lagen in mijn bed (ik en mijn vriendin) net beginnend dus ik wou een condoom pakken en zeg "he A... ik pak ff een condoom" toe viel het me in wat ik zei.. mijn vriendin heet M..... en mijn ex A... btw!)
quote:ja, heb je wel gelijk in. maar je hebt aardig, en aardig-aardig
Op zondag 01 september 2002 19:31 schreef Goya het volgende:[..]
Wel vreemd dat je denkt dattie proppe wat met je wou, die lui worden betaald om je op te naaien...
[..]
Maar proppers gaan over 't algemeen niet tijdens werktijd uitgebreid een half uur met je praten, dansen en afspreken, dusja .. en ik vond 'r wel leuk genoeg om nog in ieder geval 1 keer te zien ... naja, niet dus
quote:Goh, ik ook, wat toevallig!
Op maandag 26 augustus 2002 15:05 schreef thedane het volgende:[..]
hmmz, inderdaad. ben net terug van Mallorca.
Zal ik dan ook maar even vertellen... Was in een disco, kwam meisje tegen die ik al kende van het vliegtuig, was wel aardig meisje. Ze was er met 2 vriendinnen, ik met een heel stel vrienden. Een van die vriendinnen was wel aardig, daar had ik ook praatje mee gemaakt enzo, maargoed. Die andere dus niet zo
Dus ik met dat meisje praatje maken, was wel gezellig. Vertel op een gegeven moment dat ze al een vriendje. Okee, jammer, maarja aardig meisje dus we hadden nog steeds gezellig gesprek. Tikt die ene niet-zo-aardige-vriendin van haar me ineens aan, zo van "Eeh, heb jij ook vrienden hier?" Ik zeg "ja, die staan daar" (echt 3 meter verderop ofzo ), zij "Oh, maareh.. <meisje> heeft een vriend, en ze vindt je maar vervelend dus ga maar ergens anders staan!"..
Mooi was dat.. Op zich heb ik natuurlijk totaal geen boodschap aan wat die vriendin zegt, maarja, wil geen ruzie, en het was toch een vrij potig type, dus ik ben maar een stukje uit de weg gegaan. En ik wou allen maar aardig doen!
Maarja, kwam dat meisje paar daagjes later weer tegen, vroeg haar naar dit voorval, maar zij vond het ook erg vreemd hoor. Die vriendin "nam het gewoon voor haar op", dus zo vervelend was ik gelukkig niet, heb met dat meisje nu nog gewoon contact hoor
quote:goh, dat verhaal ken ik al
Op zondag 01 september 2002 19:53 schreef Jape het volgende:[..]
Goh, ik ook, wat toevallig!
Zal ik dan ook maar even vertellen... Was in een disco, kwam meisje tegen die ik al kende van het vliegtuig,
[..]
quote:Ja, jouw verhalen klonken ook al zo bekend! Heeft een maat van me precies zo meegemaakt op vakantie! Lache man
Op zondag 01 september 2002 19:56 schreef thedane het volgende:[..]
goh, dat verhaal ken ik al
precies 'tzelfde heeft mijn (vakantie-)maat ook meegemaakt !
laatst maakte ik me toch iets mee.
k stond in een discotheek in blankebergen. staat daar zo
een super lekker belgisch meisje naast me.. ik met die
lullen..na tijdje vraag ik zo: wil je wat drinke..Ja zegt
ze..doe maar een Wodka Lemon..dus ik naar de bar..kijk
in meine pokkete..te weinig pieke bij me! ...ik terug
vrage wat ze dan wou drinke...doe dan maar een bacardi
...ik naar de bar weer te weinig geld...toen durfde ik
niet meer terug te gaan...k schaamde me rot
tjonge jonge...hoe gaar kun je zijn!
ze was op vakantie in frankrijk en ging daar om met een groep engelsen.. op een gegeven moment klikt het wel een beetje tussen haar een een vrij forse jongen.. dus op een avond zij samen op het strand, beetje friemelen, wat kleren worden uitgedaan.. zegt de lieve jongen tegen haar: nice boobs.. haar antwoord: you too!
Dus dan verzamel je eerst wat moed, je drinkt nog 's een biertje (dutch courage), je verzint iets om te zeggen, dat niet te versierderig klinkt, en toch nog ergens op slaat enzo... En dan spreek je iemand eindelijk aan, en hoor je als antwoord "Bitte?"
Arrrgh... dan probeer ik hetzelfde nog eens te zeggen in Steenkolen-duits, maar meestal hoeft het van mij niet meer. Hannover vond ik afgelopen zaterdag toch echt te ver...
Tja, dat krijg je, disco in de grensstreek (Enschede).
quote:
Op maandag 02 september 2002 17:36 schreef DennisMoore het volgende:
ik: "Hoi, mag ik je wat te drinken aanbieden?"
zei: "Sorry, maar ik heb al te veel op.."
ik: " ... Je laat me nu wel enorm voor lul staan he?" (een vriend van me stond dichtbij)
zei: "Ach nee joh.. *glimlach*"
ik: "Misschien een andere keer?" hoe groot is die kans nou
zei: "Ja, is goed." een ander antwoord had ik niet verwacht..
En wat denk je: Nooooit meer gezien natuurlijk..
Ja, soms.. verder dan "Hoi" komen we niet..
Ach ja.. dan niet. Er zijn genoeg chix
Volgende keer neem ik iemand mee die geen moeite heeft met versieren en wél op een ladder durft te staan.
Met vrienden op vakantie in Belgi"e
Wat met een belgisch meisje gepraat, zelf ook met zo'n vlaams accent.
Op een gegeven moment vraagt ze:
"Zeg, waar komde gij eigenlijk vandaan?"
"Uit Nederland"
"Waarom praadde ge dan zo raar?"
"Nou dat doedde gij toch ook?"
* MarcellicA loves van die meiskes met een vlaams accent
mooi vrouwtje in franse discotheek, doet mee met miss verkiezing of iets dergelijks, wordt derde. hij dronken. hij met haar lullen.. ze vind hem ook leuk, gaan zoenen en dergelijk. hij weet er achter te komen dat ze in antwerpen woont(vlak bij hem dus)...
hij helemaal verliefd, en uit zijn verhaal zij dus ook.
maar goed, hij heeft geen naam van het lieve kind, en ook geen tel #
quote:is slapen zo moeilijk dan
Op maandag 26 augustus 2002 10:46 schreef piere het volgende:[..]
hahahaha, je had waarschijnlijk toch niks meer voor elkaar gekregen
quote:* loquitos lacht zich suf.
Op maandag 02 september 2002 21:20 schreef MarcellicA het volgende:
Niet echt een blunder maar wel leuk:
Met vrienden op vakantie in Belgie
Wat met een belgisch meisje gepraat, zelf ook met zo'n vlaams accent.
Op een gegeven moment vraagt ze:
"Zeg, waar komde gij eigenlijk vandaan?"
"Uit Nederland"
"Waarom praadde ge dan zo raar?"
"Nou dat doedde gij toch ook?"
* MarcellicA loves van die meiskes met een vlaams accent
Zelf niet echt een blunder of wel:
kende een meisje uit de disco en praatte er eigenlijk nooit mee. Sta ik op een avond in mijn sportschool te zweten komt zij binnen gelopen
Zal wel dacht ik zo. Enfin, weken gaan voorbij en het blijkt wel een lieve meid te zijn. We mailen, bellen enzo, doen klef etc.. Vraagt mijn broer aan haar of we iets hebben met elkaar.
Zegt zij nee! terwijl we toch besloten hadden om nader kennis te maken
Ik sta dus lekker in de discotheek naast wat vrienden te hangen aan zo'n tafeltje. Ik meen dat ze ff een paar nummers draaide die ik niet goed vond ofzo, weet ik veel, maar ik stond in ieder geval stil.
Plots dus oogcontact met wat op het eerste gezicht wel een leuk meisje was. Beetje mollig, dat wel, maar ach, vetrandje mag best... Ze had in ieder geval wel een lief gezichtje, en daar hou ik wel van.
Meisje komt samen met haar vriendinnetje steeds dichterbij, totdat ze naast me staat. Maar ze begint geen gesprek, durft ze niet denk ik. Af en toe kijken we elkaar wel aan, maar meer ook niet. Tja, ik ben ook niet altijd zo'n held.
Op een gegeven moment pakt ze me met één arm vast, net zoals je je vriend of vriendin weleens vasthoud als je op straat loopt ofzo. Ik stond inmiddels alweer wat te dansen, dus zij danst lekker mee.
Maar dan ruik ik ineens iets. Ik kijk een maat van mij aan, beetje vertwijfeld, maar die ruikt of ziet niets vreemds. Dan kijk ik dat meisje aan en merk dat ze toch wel erg naar zweet stinkt. Op zich best een afknapper, maar goed, misschien is ze vergeten om deo te spuiten ofzo.
Enkele minuten daarna komt er een nummer waarop iedereen begint te springen. Dus ik zie haar zo naast me staan te springen, en tot mijn grote schrik bemerk ik dat ze wel heeeeeeeel erg veel okselhaar
heeft!!! Vandaar de zweetlucht dus.
Maar goed, die chick kon het bij mij dus wel vergeten, dus vanaf het moment dat ze mij aansprak van hoe heet je, begon ik in het Engels te lullen tegen haar dat ik voor een maand in Nederland was en dat ik bij mijn neef (lees een maat van mij) bleef slapen. Mooiste was dat ze zelf bijna geen Engels sprak, dus toen ben ik gelukkig gespaard gebleven van een leuke kop met vreselijk veel en stinkend okselhaar.
Nadien heb ik haar nog wel een paar keer gezien, maar ze is nooit meer naar mij toegekomen...
quote:Gatver, okselhaar
Op woensdag 04 september 2002 16:33 schreef Tekno een leuk verhaal.
Wel een KEWLE oplossing!!!!
quote:Ja, en niet zo'n beetje ook denk, je kon er dreadlocks van maken.
Op woensdag 04 september 2002 21:51 schreef daNpy het volgende:[..]
Gatver, okselhaar
Wel een KEWLE oplossing!!!!
Ik wist niet wat te doen, tot ze opeens begon te praten, ik dus gelijk van I don't understand Dutch, I speak English en die shit weet je wel. Je moet wat he...
Edit - typo
We zijn aan het stappen.. ik ga ff kijken of ik nog een jongetje ben.. Afijn.. ik loop weer terug.. zie ik een meiske zitte huilen..
Dus ik, zonder dat ik er wat mee bedoelde, naar haar toe gelopen en vragen of alles nog goed was..
"Heb ik gevraagd of je tegen me komt praten ofzo ?? Ik moet je niet".. schreeuwde ze..
Sja.. ik en versieren.. das een ramp.. maar gewoon vragen of het wel goed gaat, zonder dat je er wat mee bedoelt.. kan dus ook al niet..
quote:Je had beter bij haar in haar bek kunnen pissen, wat een arrogante bitch zeg.
Op donderdag 05 september 2002 11:05 schreef Phreak het volgende:
geen blunder.. maar goed..We zijn aan het stappen.. ik ga ff kijken of ik nog een jongetje ben.. Afijn.. ik loop weer terug.. zie ik een meiske zitte huilen..
Dus ik, zonder dat ik er wat mee bedoelde, naar haar toe gelopen en vragen of alles nog goed was..
"Heb ik gevraagd of je tegen me komt praten ofzo ?? Ik moet je niet".. schreeuwde ze..
Sja.. ik en versieren.. das een ramp.. maar gewoon vragen of het wel goed gaat, zonder dat je er wat mee bedoelt.. kan dus ook al niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |