Zag dit op Feestboek.quote:Zo veel publiciteit, zo veel geld en zo veel aandacht voor KUL. Lekker interessant meneer de RedBull springer, lekker zinvol. Er gaan mensen dood aan ziektes omdat er geen geld is voor onderzoek, er gaan mensen dood van de honger om dat er geen geld is voor eten. Moet ik nog meer zeggen? Geloof het niet.... Bah!
Nou jammer, jammer of je dat nou echt jammer moet vinden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat mij zoiets nooit gebeurd.
Als je aliens en monster houd moet je die serie zeker kijken. Scullyquote:
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zag dit op Feestboek.
Wat een jankbal.
[..]
Nou jammer, jammer of je dat nou echt jammer moet vinden.
Hij heeft wel een puntquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zag dit op Feestboek.
Wat een jankbal.
[..]
Want a piece of me?quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zag dit op Feestboek.
Wat een jankbal.
[..]
Daar krijg ik wel een stijfje van jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben dyslectisch ik las shoarmaboner
MOTTE KOMME JONGUH. IK MAAK JE KAPOT.quote:
Te geil dit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar krijg ik wel een stijfje van ja
Oh wacht :$
Dan zorg ik wel voor de knoflooksausquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar krijg ik wel een stijfje van ja
Oh wacht :$
Vertelquote:
Dan kunnen we ook boos worden op TV zenders, UEFA en voetbalbonden die miljoenen spenderen aan voetbal. Dat hadden we veel beter kunnen besteden aan armoedebestrijding.quote:
Het moment met Rokje.quote:
HOU ME TEGUH MENSEN HOU ME TEGUH IK WORD PARA JONGEUHHHHHHquote:
In principe wel jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook boos worden op TV zenders, UEFA en voetbalbonden die miljoenen spenderen aan voetbal. Dat hadden we veel beter kunnen besteden aan armoedebestrijding.
Iemand schreef dit, vond ik wel mooi.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]Ik vraag me af hoe meneer de jankbal zelf leeft en of hij daarmee meehelpt aan armoedebestrijding.
Laten we boos worden op mensen met een FOK!abbo. Kunnen ze beter besteden aan goede doelen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook boos worden op TV zenders, UEFA en voetbalbonden die miljoenen spenderen aan voetbal. Dat hadden we veel beter kunnen besteden aan armoedebestrijding.
Of andere zinloze dingen zoals oorlogje spelen enzoquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Kortom dan kun je op iedereen boos worden, nogal zinloos.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we boos worden op mensen met een FOK!abbo. Kunnen ze beter besteden aan goede doelen.
Dat had een reactie van mij kunnen zijn idd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand schreef dit, vond ik wel mooi.
"Nu weet je wel dat je dat kan doen. Is weer is wat anders dan naar chimpichamp met je verjaardag. En als je t zo belangrijk vind dat mensen eten krijgen waarom koop jij dan een NIEUWE auto en allemaal dure kleding meneer?"
Ik vertrouw dat nooit zo.. Troostenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom maar Rokje, ik zal je troosten
Nou, dan drinken we er 1 opquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat nooit zo.. Troosten*kijkt bang*
Nee Fok! is een goed doel. Het geeft sociaal zwakke in de samenleving een plaats om sociale contacten op te doenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we boos worden op mensen met een FOK!abbo. Kunnen ze beter besteden aan goede doelen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet boos op jou worden. Dat weet je.
Dat is goedquote:
Dat is de waarheid.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee Fok! is een goed doel. Het geeft sociaal zwakke in de samenleving een plaats om sociale contacten op te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Wat een klootzakken zijn het ook!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom, hij is dom te beseffen dat hij met zijn eigen punt eigenlijk ook zichzelf bedoelt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of andere zinloze dingen zoals oorlogje spelen enzo
Kom haten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de waarheid.
Tevens:
Mensen zonder pandapunten.
Fixedquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de waarheid.
Tevens:
Mensen Studenten zonder pandapunten.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Fera is wel een beetje een mietje hoor, dat ze t nu al laat afweten
Easy win wel, zoIemand had me nodig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Was het niet ook Gandhi die zei: Geen mens kan zo weinig hebben dat niemand jaloers op hem is. ?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een klootzakken zijn het ook!
[..]
Daarom, hij is dom te beseffen dat hij met zijn eigen punt eigenlijk ook zichzelf bedoelt.
Zoals Gandhi Ooit zei "There's enough for everyone's need, but not enough for everyone's greed"
quote:
Goed punt, Rokjequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Tief op met dat pandapunten gezanik
Zo dat is er uit
lsjaglsbnagnsdl;gnkfquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Tief op met dat pandapunten gezanik
Zo dat is er uit
WAT DAN.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lsjaglsbnagnsdl;gnkf![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nep maar tochtwitter:FeIixBaumgartnr twitterde op zondag 14-10-2012 om 20:26:29Still not received my pint, cigarette or blow job. I'm cracking open a can of Monster in protest. reageer retweet
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
Nep maar tochtwitter:FeIixBaumgartnr twitterde op zondag 14-10-2012 om 20:26:29Still not received my pint, cigarette or blow job. I'm cracking open a can of Monster in protest. reageer retweet
Soberso Feraquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm juichen voor Rokje, of juichen voor Fera.. Moeilijk, moeilijk..
OLIEBOLLEN!! DAT DANquote:
quote:
Die mogen hier niet postenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de waarheid.
Tevens:
Mensen zonder pandapunten.
Loefjequote:
JOU AAN JE HAREN TREKKEN.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OLIEBOLLEN!! DAT DAN
EN NU? HE? WOU JE DOEN DAN
HOU ME TEGEN DAN.quote:
quote:
Ik ben er nog niet over uit..quote:
Sorry.quote:
Oké, je red je maarquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gaat henen met jullie testosteron en het redden van deernes in nood, IK DOE DAT ZELLUF JA?
Trio?quote:
Ok dan kijk ik welquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gaat henen met jullie testosteron en het redden van deernes in nood, IK DOE DAT ZELLUF JA?
Ik probeer niemand te redden, jullie wouden emancipatie jullie redden jezelf maar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ja nee dat is een deuk in m'n ego, ditquote:
Ok, dat is beslist, Fera it is..quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
I ain't no damsel in distressquote:
Amen to that.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sowieso, dames die hulp nodig hebben
HAH!!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja nee dat is een deuk in m'n ego, dit
Ik kan het even niet meer aan
quote:
* JijHebtGeenRokje spreekt Fera eens even hartig toequote:
jij bent een zelfstandige dame dus?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sowieso, dames die hulp nodig hebben
HAH!!
quote:
Iets sterkers graag.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- biedt Fera een biertje aan
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
* JijHebtGeenRokje spreekt Fera eens even hartig toe
quote:
Zal ik hier even heel serieus op ingaan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij bent een zelfstandige dame dus?
You know me.quote:
Nog niet.quote:
Nee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je weet ook wat ik nu ga zeggen he?
mja maar dat is ook zwaar irritant als ik ergens hulp bij nodig heb dan vraag ik er wel omquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zal ik hier even heel serieus op ingaan?
Ja, ik zou serieus flippen wanneer iemand mij zou proberen te helpen zonder dat ik daar om zou vragen
Fera, taking teasing to the next level since 10-14-2012.quote:
Nee. Echt niet.quote:
My fights are my fights unless I'm willing to share themquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja maar dat is ook zwaar irritant als ik ergens hulp bij nodig heb dan vraag ik er wel om
That's how I roll.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera, taking teasing to the next level since 10-14-2012.
Teasing at the edge of space.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is heul geen 14e maandquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amerikaans systeem.quote:
Zit jouw broekje net zo strak als de mijne nu?quote:
Ja, wrijf het er maar in.quote:
Kom halen dan. Mijn deur staat altijd open voor jou.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amerikaans systeem.
[..]
Zit jouw broekje net zo strak als de mijne nu?
[..]
Ja, wrijf het er maar in.
Heb jij ook een paardepener dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zeker.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
mja ik geef je er wel gelijk in opzichquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
My fights are my fights unless I'm willing to share them
En met alle andere dingen net zo ja
Zijn Rokje en Evie daar ook dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom halen dan. Mijn deur staat altijd open voor jou.
Nee.quote:
Delen we zelfs dat alquote:
En om hulp vragen is ook erg moeilijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik geef je er wel gelijk in opzich
Ik deel Rokje en Evie niet met jou.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn Rokje en Evie daar ook dan?
[..]
Nee.
[..]
Delen we zelfs dat al
quote:
Dat doe ik sowieso niet snel ik ben gewend om alles bij mijzelf te houden en het zelf op te lossenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En om hulp vragen is ook erg moeilijkzeker als het om persoonlijke dingen gaat
Yeah bro!quote:
Alsof je dat durft.quote:
Tijn, we hebben geen relatie. Just dating, jeweet.quote:
It wasn't me ...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn, we hebben geen relatie. Just dating, jeweet.
Ik word een beetje bang van dat gepraat.
Och, dat kan toch ook heel mooi zijn?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso niet snel ik ben gewend om alles bij mijzelf te houden en het zelf op te lossen
I know. Ik heb 't ook al geprobeerd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik moest het even duidelijk maken.
Maak voor eens en altijd duidelijk hoe het zitquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik moest het even duidelijk maken.
Jazeker. Ik vond het leuke dates. Ik geloof dat Fera ze ook wel leuk vond.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Och, dat kan toch ook heel mooi zijn?
Dat weet ikquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat mijn oplossingen altijd even goed zijn hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook.en dat is helaas niet altijd even goed.
Jij weet wel dat ik het leuk vond.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vond het leuke dates. Ik geloof dat Fera ze ook wel leuk vond.
Maar dat gepraat over setjes en stelletjes en relaties. We hebben elkaar 2 keer gezien. 2 keer!
Mja, ken mensen die na 2 dates een relatie haddenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat gepraat over setjes en stelletjes en relaties. We hebben elkaar 2 keer gezien. 2 keer!
quote:
Ik weet het.quote:
Wat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ken mensen die na 2 dates een relatie hadden![]()
Dus die 2 keer zegt niet zoveel, hehe
Zie mijn ex.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehe, zeg ook niet dat jij dat moet doen, maar sommigen zijn gewoon wat sneller met dat soort dingen denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het.
[..]
Wat?
Sorry, maar ik rol niet zo snel.
Sommige zijn dan al getrouwdquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral dat ik nauwelijks kan en durf te praten over mijn gevoelensquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat mijn oplossingen altijd even goed zijn hoor
Dat valt ook wel mee ...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die was na 2 uur weer bezet, dat is helemaal een slecht voorbeeld.
Ik snap dat nooit zo goed. Kijk als je er elkaar al jaren kent en dan na 2 dates ok. Maar na elkaar 2 keer gezien te hebben en dan een relatie tsja...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, het ging om het ideequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee ...Twee weken. Maar idd erg snel.
Dharma en Greg was een leuke serie ja.quote:
Ach, ik heb ook wel eens na 1 date al zoiets van; "ja, dat is wel iemand voor mij".quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed. Kijk als je er elkaar al jaren kent en dan na 2 dates ok. Maar na elkaar 2 keer gezien te hebben en dan een relatie tsja...
Ik sluit niks in mijn leven uit, maar dat zijn echt van die extreme uitzonderingen ... Maar waarom zou je haasten? Just go with the floooowquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed. Kijk als je er elkaar al jaren kent en dan na 2 dates ok. Maar na elkaar 2 keer gezien te hebben en dan een relatie tsja...
Dharma.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dharma en Greg was een leuke serie ja.
wat houd je tegen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral dat ik nauwelijks kan en durf te praten over mijn gevoelens
Dat was door het universum bepaald.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dharma en Greg was een leuke serie ja.
Dat je dat voelt vind ik niet zo vreemd nee, heb ik ook wel eens gehad.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook wel eens na 1 date al zoiets van; "ja, dat is wel iemand voor mij".
Met nadruk op "wel eens"
Weet niet, soms is de klik gewoon heel sterk ofzo.
Daarom.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sluit niks in mijn leven uit, maar dat zijn echt van die extreme uitzonderingen ... Maar waarom zou je haasten? Just go with the floooow
Scherpe ellebogen, 2/10 would not bang.quote:
Probleem bij mij is dan alleen gauw dat ik te snel te enthousiast ga doenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat je dat voelt vind ik niet zo vreemd nee, heb ik ook wel eens gehad.
Nooit geleerd, mijn ouders zijn niet echt een goed voorbeeld zeg maar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat houd je tegen?
ben gewoon benieuwd
oow ja dan word het inderdaad al een stuk lastiger inderdaadquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nooit geleerd, mijn ouders zijn niet echt een goed voorbeeld zeg maar.
Vind haar wel iets hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Scherpe ellebogen, 2/10 would not bang.
Ik heb dat geleerd door een beetje schijt te hebben aan anderen en door een beetje risiko te durven nemenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nooit geleerd, mijn ouders zijn niet echt een goed voorbeeld zeg maar.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Scherpe ellebogen, 2/10 would not bang.
Gisteren bijvoorbeeld mijn zusje was op bezoek.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja dan word het inderdaad al een stuk lastiger inderdaad
Jenna Elfman was ik een beetje verliefd op.quote:
niet iedereen kan datquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dat geleerd door een beetje schijt te hebben aan anderen en door een beetje risiko te durven nemen
Weet niet of dat wel zo verstandig isquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dat geleerd door een beetje schijt te hebben aan anderen en door een beetje risiko te durven nemen
Dat eerste heb ik moeten leren. Dat 2e vind ik heel eng maar ergens houd ik er wel van om soms risiko's te nemenquote:
Ligt er aan wat je einddoel isquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo verstandig is
met mijn zusje kan ik dat tegenwoordig welquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren bijvoorbeeld mijn zusje was op bezoek.Het is echt kut als je niet over je gevoelens durft te praten
Ik ook wel.quote:
Die chick zou ik pas hard geven. Niet dat ze heel bijzonder is.quote:
Dat klopt maar denk niet dat mijn zusje daar nu de geschikte persoon voor isquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je einddoel is
Als je einddoel is om beter te leren praten over je gevoelens, dan is dit een weg die voor mij ieg geholpen heeft
Mijn probleem is niet dat ik niet over gevoelens durf te praten, maar dat ik soms niet weet -wat- ik nou precies aan het voelen benquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
met mijn zusje kan ik dat tegenwoordig wel
ik raad het je gewoon aan om het wel te doen
iedereen heeft gevoel
Nee, beste om op te oefenen zijn bijvoorbeeld fokkers en andere mensen die je niet zo belangrijk vindtquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt maar denk niet dat mijn zusje daar nu de geschikte persoon voor is
ik bereken altijd alles en dan denk ik aan iedere mogelijke scenario om voorbereid te zijnquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik moeten leren. Dat 2e vind ik heel eng maar ergens houd ik er wel van om soms risiko's te nemen
Dat duurde bij mij ook echt tot mijn 20ste ofzo. 18-20. Toen durfde ik na veel drank iemand in vertrouwen te nemen en er over te praten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn probleem is niet dat ik niet over gevoelens durf te praten, maar dat ik soms niet weet -wat- ik nou precies aan het voelen ben
Ik moet dat inderdaad wel doen, maar met wie dat weet ik niet. Dat is het probleem.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
met mijn zusje kan ik dat tegenwoordig wel
ik raad het je gewoon aan om het wel te doen
iedereen heeft gevoel
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik bereken altijd alles en dan denk ik aan iedere mogelijke scenario om voorbereid te zijn
Dat -kan- ik ook doen. Sterker nog, dat was mijn natuurlijke gedrag. Maar ik ben ook geboren met een aardige dosis impulsiviteit, dus soms doe ik eens iets impulsiefsquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik bereken altijd alles en dan denk ik aan iedere mogelijke scenario om voorbereid te zijn
dat is ook lastigquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn probleem is niet dat ik niet over gevoelens durf te praten, maar dat ik soms niet weet -wat- ik nou precies aan het voelen ben
He dat doe ik ook.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooit wel eens gedacht aan een dagboek ik weet nog wel een hele goeie site ervoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet dat inderdaad wel doen, maar met wie dat weet ik niet. Dat is het probleem.
+1. Doe ik het liefst nog.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
Ik praatte vroeger niet, ik schreef. In hele cryptische teksten, dat wel.
Heel herkenbaar, meestal met een shitload aan alcoholquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is ook lastig
ik was vroeger zo
ik kropte alles op en dan een keer in de zoveel tijd plofte de boel bij mij
Ja dat is wel een ideequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, beste om op te oefenen zijn bijvoorbeeld fokkers en andere mensen die je niet zo belangrijk vindt
Ik heb al heel lang niet meer geschreven, maar het kriebelt wel weer. Vanmiddag zong ik nog zelfbedachte lyrics, out of the blue.quote:
Ik reageerde m'n frustraties af door bijvoorbeeld mezelf kapot te maken (niet door te krassen maar door op mezelf te haten meer). Maar dat doe ik niet meer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is ook lastig
ik was vroeger zo
ik kropte alles op en dan een keer in de zoveel tijd plofte de boel bij mij
Ik deed dat vroeger wel de laatste tijd niet meer zo. Was ook een beetje een dagboek.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer geschreven, maar het kriebelt wel weer. Vanmiddag zong ik nog zelfbedachte lyrics, out of the blue.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
Ik praatte vroeger niet, ik schreef. In hele cryptische teksten, dat wel.
Ja en dat terwijl ik a-muzikaal ben verder.quote:
quote:
Dat maakt toch niet uit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl ik a-muzikaal ben verder.
mja datteh kapot maken heb ik ook een beste periode gedaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik reageerde m'n frustraties af door bijvoorbeeld mezelf kapot te maken (niet door te krassen maar door op mezelf te haten meer). Maar dat doe ik niet meer.
Wel heb ik zelfs nu nog (ben 34 jaar) moeite met het herkennen van gevoelens. Dan voel ik me wel "iets", maar weet niet wat ik dan voel. Meestal zeg ik dan dat ik me raar voel ofzo om de awkwardness te doorbreken
Dagboek deed ik ook. Deed, omdat ik tegenwoordig nog maar nauwelijks er in schrijf. Elke 4a5 maanden 1 velletje of zoquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja datteh kapot maken heb ik ook een beste periode gedaan
ben nu nog veel ellende aan het verwerken waar ik vroeger voor op de vlucht was
ik hou tegenwoordig een dagboek bij en daar kan ik alles in kwijt
True. Maar die ken ik dan weer niet echt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit.![]()
Daar heb je andere mensen voor
ik zit op een site en zo nu en dan schrijf ik daar doe ik al vanaf 2005quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dagboeki deed ik ook. Deed, omdat ik tegenwoordig nog maar nauwelijks er in schri8jf. Elke 4a5 maanden 1 velletje of zo
Keus genoeg voor je Evie!quote:
Dat is wel herkenbaar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik kan nog steeds heel slecht praten.. Dan vertrouw ik iemand en dan WIL ik het delen en dan komt t er gewoon NOG niet uit.. Hatelijk
Ik ook nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Maar die ken ik dan weer niet echt.
Soms blokkeert dat bij mij ook nog wel. Maar het verrassend hoe open ik ben in tegenstelling tot zes jaar geleden. Ik ben echt 180 gedraaid wat dat betreft ...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik kan nog steeds heel slecht praten.. Dan vertrouw ik iemand en dan WIL ik het delen en dan komt t er gewoon NOG niet uit.. Hatelijk
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Keus genoeg voor je Evie!![]()
Zoek maar wat uit, tis net een heuse internetknuffelmannenshop hier!
Ik wou mijn dagboek altijd privé houden. Het is ondertussen een heel dik pak gewordenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zit op een site en zo nu en dan schrijf ik daar doe ik al vanaf 2005
Yes, it is. Vertrouw je eindelijk iemand aan wie je het wilt vertellen, en dan doe je een poging om wat te vertellen maar dan weet je niet wat/hoe te vertellen.quote:
Netjesquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms blokkeert dat bij mij ook nog wel. Maar het verrassend hoe open ik ben in tegenstelling tot zes jaar geleden. Ik ben echt 180 gedraaid wat dat betreft ...
Stiekem ben ik best wel liefquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank je meneer die twijfelt aan mijn geslacht
Je moet ook heel goed weten wie je wel en wie je niet iets moet vertellenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:31 schreef Giertje het volgende:
maar goed ik weet dat ik nu ook wel achterdochtig ben ik vertrouw zo goed als niemand meer
gewoon puur uit zelfbehoud
Exactly.. Speelt momenteel ook wel en het frustreert me heel ergquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yes, it is. Vertrouw je eindelijk iemand aan wie je het wilt vertellen, en dan doe je een poging om wat te vertellen maar dan weet je niet wat/hoe te vertellen.
Heb ik ook wel ja. Moeilijk hebben we hetquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Exactly.. Speelt momenteel ook wel en het frustreert me heel erg
Zwaar leven ditdatquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik ook wel ja. Moeilijk hebben we het
Ligt er ook aan wat je wilt vertellen. Zelf vertel ik iedereen wel wat, zelfs fokkers krijgen soms nog wel het 1 en ander te horen van/over mijquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yes, it is. Vertrouw je eindelijk iemand aan wie je het wilt vertellen, en dan doe je een poging om wat te vertellen maar dan weet je niet wat/hoe te vertellen.
mja okee zoiets kan ik dan weer welquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet ook heel goed weten wie je wel en wie je niet iets moet vertellen
Er is niemand die ik alles vertel, ik vertel zeg maar alles in stukjes en ben niet echt schaamtevol in wie ik wat vertel
Edit:En ja, soms brand ik me fikken daar nog wel eens mee
Kan toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Netjes
Ik heb nu dan wel dat ik t makkelijker kan d.m.v face 2 face praten.. En voorheen moest ik t hebben van geschreven stukjes en alles.. Dus ook wel 180, maar dat wil ik niet.. Ik wil het beide
Precies ditquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zwaar leven ditdat
Nja ach t komt wel goed, maar het blijft fucked ja
Klopt, ligt ook wel wat aan wat precies. Maar over het algemeen is 't toch wel moeilijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je wilt vertellen. Zelf vertel ik iedereen wel wat, zelfs fokkers krijgen soms nog wel het 1 en ander te horen van/over mij
En zelf vertel ik niet verder wat ik van een ander heb gehoord, vertrouwen is een belangrijk issue voor mij
Soms vertel ik dingen in de vorm van iets grappigs bijvoorbeeld, terwijl het op het moment zelf voor mij verschrikkelijk was. Beetje galgenhumor helpt ook wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja okee zoiets kan ik dan weer wel
Het klopt gewoon nietquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet!!!!!
Al die veranderingen, kan ik niet aan
autistjequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet!!!!!
Al die veranderingen, kan ik niet aan
Je bedoelt is het moeilijk om over jezelf te vertellen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies dit
[..]
Klopt, ligt ook wel wat aan wat precies. Maar over het algemeen is 't toch wel moeilijk.
zelfspot heb ik wel en anders heb ik wel mijn vrienden die me op een leuke manier op de hak nemenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms vertel ik dingen in de vorm van iets grappigs bijvoorbeeld, terwijl het op het moment zelf voor mij verschrikkelijk was. Beetje galgenhumor helpt ook wel.
En zo zijn er wel honderden tips te geven
Ik weet t maar al te goed, maar ik twijfel dus nog of ik dit een positieve verandering vind of nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]Klinkt tegenstrijdig, maar wen er maar aan. Als mens zul je continue blijven veranderen. That's the beauty of growth.
Ja, tell me about itquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:37 schreef Giertje het volgende:
wat ik vooral heb gemerkt is hoe moeilijk het is om positief in het leven te blijven staan als je iedere keer onderuit gehaald word
Ja en nee. Ik kan het niet uitleggenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt is het moeilijk om over jezelf te vertellen?
Preciesquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
zelfspot heb ik wel en anders heb ik wel mijn vrienden die me op een leuke manier op de hak nemen
Autist/vrouwquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik kan het niet uitleggen
Een gezonde dosis zelfspot is wel nodig soms.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
zelfspot heb ik wel en anders heb ik wel mijn vrienden die me op een leuke manier op de hak nemen
mijn zelfbeeld vooral hoeveel ik verknalt heb door de jaren heenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies
Maar waar loop jij dan nu vast Giertje?
Maar probeer er toch maar achter te komen wat dat obstakel is. Elk opgeruimde obstakel creeert meer ruimte voor jou om jezelf te kunnen zijnquote:
Ik had wel een negatief zelfbeeld, maar ben vergeten waar ik em gelaten hebquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een gezonde dosis zelfspot is wel nodig soms.Die heb ik ook alleen dat slaat soms door in een negatief zelfbeeld
I know, thanksquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar probeer er toch maar achter te komen wat dat obstakel is. Elk opgeruimde obstakel creeert meer ruimte voor jou om jezelf te kunnen zijn
-Echt- jezelf te kunnen zijn.
O verrot, ik zou Faxie nog een knuf geven bij de laatste meet, maar vergetenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je wel een keer een echte geven
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O verrot, ik zou Faxie nog een knuf geven bij de laatste meet, maar vergeten
Evie vergeet ik nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O verrot, ik zou Faxie nog een knuf geven bij de laatste meet, maar vergeten
Komt goed!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je wel een keer een echte geven
Evie was steeds in gesprek met kt, geen kans gezien ook maar een woordje met haar te wisselen. Jammer wel, maar goed.quote:
Serieus zo erg dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Evie was steeds in gesprek met kt, geen kans gezien ook maar een woordje met haar te wisselen. Jammer wel, maar goed.
quote:
Nee hoor, toen ze binnenkwam had je alle kansquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Evie was steeds in gesprek met kt, geen kans gezien ook maar een woordje met haar te wisselen. Jammer wel, maar goed.
Ik was er even naast komen zitten, maar jullie waren dusdanig druk met elkaar in gesprek dat ik na een seconde of 10 wel door had dat dit niks ging wordenquote:
dat zeg ik iedere avond en er komt nooit wat vanquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Vanavond maar eens lekker vroeg naar bed denk ik
1)Ik wil gewoon rustig m'n tijd nemen en niet iedereen moeten afraffelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, toen ze binnenkwam had je alle kans
Kansen moet je grijpen imo, niet op wachten.
Herkenbaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zeg ik iedere avond en er komt nooit wat van
WORD!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, toen ze binnenkwam had je alle kans
Kansen moet je grijpen imo, niet op wachten.
Ahhh.. Ik vermaakte me wel hoor... berenklauwen eten met WT en Fera en praten met KTquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was er even naast komen zitten, maar jullie waren dusdanig druk met elkaar in gesprek dat ik na een seconde of 10 wel door had dat dit niks ging worden
Ik ben niet iemand die vroeg kan slapen over het algemeen, maar na een hele dag motorrijden (van half 9 tot 6 met max 2 uur pauze) ben je toch wel redelijk gaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zeg ik iedere avond en er komt nooit wat van
fok vooralquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaarmeestal komt doordat ik zit te fokken of op facebook te chatten
mja datteh kan ik me wel enigzins voorstellenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die vroeg kan slapen over het algemeen, maar na een hele dag motorrijden (van half 9 tot 6 met max 2 uur pauze) ben je toch wel redelijk gaar
Fuck, nu heb ik zin in een berenklauwquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
WORD!!
[..]
Ahhh.. Ik vermaakte me wel hoor... berenklauwen eten met WT en Fera en praten met KT
Inderdaadquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaarmeestal komt doordat ik zit te fokken of op facebook te chatten
En dan zaten er mensen bij die uit het Noorden kwamen. Was nét geen 2 uur rijden tot het startpunt voor hunquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
fok vooral
[..]
mja datteh kan ik me wel enigzins voorstellen
Ik heb echt totaal geen honger nu. En ik voel me nog steeds raarquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fuck, nu heb ik zin in een berenklauw
Laatste paar maanden juist Fok! niet zo veel. Maar Facebook welquote:
ik momenteel omgekeerd juistquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laatste paar maanden juist Fok! niet zo veel. Maar Facebook wel
Tsja het wordt een beetje lastig voor diegene waarmee ik chat om hier op Fok! te zittenquote:
hoezo? daar heb je toch pm/dm voor?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja het wordt een beetje lastig voor diegene waarmee ik chat om hier op Fok! te zitten
Ik zit te chatten met een meid uit Polenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoezo? daar heb je toch pm/dm voor?
Geen kurwa zeggen, dat vinden ze niet zo leukquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit te chatten met een meid uit Polenhaha. Daar heb ik nu al een paar maanden contact mee. En hopelijk komt daar wat uit voort
aaah op die manierquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit te chatten met een meid uit Polenhaha. Daar heb ik nu al een paar maanden contact mee. En hopelijk komt daar wat uit voort
okquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand die de lapo wilt pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |