Zag dit op Feestboek.quote:Zo veel publiciteit, zo veel geld en zo veel aandacht voor KUL. Lekker interessant meneer de RedBull springer, lekker zinvol. Er gaan mensen dood aan ziektes omdat er geen geld is voor onderzoek, er gaan mensen dood van de honger om dat er geen geld is voor eten. Moet ik nog meer zeggen? Geloof het niet.... Bah!
Nou jammer, jammer of je dat nou echt jammer moet vinden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat mij zoiets nooit gebeurd.
Als je aliens en monster houd moet je die serie zeker kijken. Scullyquote:
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zag dit op Feestboek.
Wat een jankbal.
[..]
Nou jammer, jammer of je dat nou echt jammer moet vinden.
Hij heeft wel een puntquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zag dit op Feestboek.
Wat een jankbal.
[..]
Want a piece of me?quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zag dit op Feestboek.
Wat een jankbal.
[..]
Daar krijg ik wel een stijfje van jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben dyslectisch ik las shoarmaboner
MOTTE KOMME JONGUH. IK MAAK JE KAPOT.quote:
Te geil dit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar krijg ik wel een stijfje van ja
Oh wacht :$
Dan zorg ik wel voor de knoflooksausquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar krijg ik wel een stijfje van ja
Oh wacht :$
Vertelquote:
Dan kunnen we ook boos worden op TV zenders, UEFA en voetbalbonden die miljoenen spenderen aan voetbal. Dat hadden we veel beter kunnen besteden aan armoedebestrijding.quote:
Het moment met Rokje.quote:
HOU ME TEGUH MENSEN HOU ME TEGUH IK WORD PARA JONGEUHHHHHHquote:
In principe wel jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook boos worden op TV zenders, UEFA en voetbalbonden die miljoenen spenderen aan voetbal. Dat hadden we veel beter kunnen besteden aan armoedebestrijding.
Iemand schreef dit, vond ik wel mooi.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]Ik vraag me af hoe meneer de jankbal zelf leeft en of hij daarmee meehelpt aan armoedebestrijding.
Laten we boos worden op mensen met een FOK!abbo. Kunnen ze beter besteden aan goede doelen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook boos worden op TV zenders, UEFA en voetbalbonden die miljoenen spenderen aan voetbal. Dat hadden we veel beter kunnen besteden aan armoedebestrijding.
Of andere zinloze dingen zoals oorlogje spelen enzoquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Kortom dan kun je op iedereen boos worden, nogal zinloos.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we boos worden op mensen met een FOK!abbo. Kunnen ze beter besteden aan goede doelen.
Dat had een reactie van mij kunnen zijn idd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand schreef dit, vond ik wel mooi.
"Nu weet je wel dat je dat kan doen. Is weer is wat anders dan naar chimpichamp met je verjaardag. En als je t zo belangrijk vind dat mensen eten krijgen waarom koop jij dan een NIEUWE auto en allemaal dure kleding meneer?"
Ik vertrouw dat nooit zo.. Troostenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kom maar Rokje, ik zal je troosten
Nou, dan drinken we er 1 opquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat nooit zo.. Troosten*kijkt bang*
Nee Fok! is een goed doel. Het geeft sociaal zwakke in de samenleving een plaats om sociale contacten op te doenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we boos worden op mensen met een FOK!abbo. Kunnen ze beter besteden aan goede doelen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet boos op jou worden. Dat weet je.
Dat is goedquote:
Dat is de waarheid.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee Fok! is een goed doel. Het geeft sociaal zwakke in de samenleving een plaats om sociale contacten op te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Wat een klootzakken zijn het ook!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom, hij is dom te beseffen dat hij met zijn eigen punt eigenlijk ook zichzelf bedoelt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of andere zinloze dingen zoals oorlogje spelen enzo
Kom haten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de waarheid.
Tevens:
Mensen zonder pandapunten.
Fixedquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de waarheid.
Tevens:
Mensen Studenten zonder pandapunten.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Fera is wel een beetje een mietje hoor, dat ze t nu al laat afweten
Easy win wel, zoIemand had me nodig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Was het niet ook Gandhi die zei: Geen mens kan zo weinig hebben dat niemand jaloers op hem is. ?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een klootzakken zijn het ook!
[..]
Daarom, hij is dom te beseffen dat hij met zijn eigen punt eigenlijk ook zichzelf bedoelt.
Zoals Gandhi Ooit zei "There's enough for everyone's need, but not enough for everyone's greed"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |