SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boz uit de bocht!![]()
In je reet stoppen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:55 schreef Pixell het volgende:
Jongens wat doe je met 1 hand om je niet te vervelen, behalve masturberen?
vingerenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:55 schreef Pixell het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:55 schreef Pixell het volgende:
niemand geeft geenquote:
Levend?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik altijd wat kip liggen.
Levend?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kip is bezorgt ik herhaal de kip is bezorgt
Waar maakt de kip zich zorgen om dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bezorgtquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
awesomequote:Op zondag 14 oktober 2012 22:37 schreef Rensjebree het volgende:
Zo! IK heb een leuke dag gehad!
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar maakt de kip zich zorgen om dan?
quote:
quote:
Plaatje doet het niet. maar Rock of Ages?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:24 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
net deze film gekeken, brillante immitatie van axl rose door tom cruise
jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet. maar Rock of Ages?
ik wel!quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier ga ik mijn tijd echt niet meer aan verspillen
Lijkt wat meer tempo in te zitten en eerste episode heeft iig genoeg zombiesquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop dat dit seizoen beter is dan het vorige, maar aan de voorstukjes te zien komt dat waarschijnlijk wel goed
Eerste ski-vakantie is geboekt, begin December een weekje naar TignesAfgelopen weekend nieuwe ski's gehaald dus dat gaat goed komen
![]()
quote:
Jij had natuurlijk liever een realistische zombie survival serie gezien.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:58 schreef KoningStoma het volgende:
Meer tempo? Je bedoelt meer opeenvolgende domme acties en meer aanstellende mensen, die zich ten tijde van een zombie-apocalyps voornamelijk bezig lijken te houden met soap-achtige taferelen.
JAA STEF NU LEG JE WEER WOORDEN IN MIJN MOND HEquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij had natuurlijk liever een realistische zombie survival serie gezien.
666 keer bekeken.quote:
Haha ja dat dacht ik ook alquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
666 keer bekeken.
DEVIL ILLUMINATI TRIANGLE ALLES!
Klopt heb me echt door seizoen 6 moeten worstelen maar nu heb ik wel weer dat kijk plezierquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Veel slechter kon het ook niet worden. Tot nu toe alleen nog maar de eerste aflevering van het seizoen gezien, maar ook die vond ik erg slecht. Deb gaat overal wel héél erg makkelijk in mee.
Gelukkig, hoop dat ik dat ook weer terug krijg. Zat er aan te denken om te stoppen met kijken namelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt heb me echt door seizoen 6 moeten worstelen maar nu heb ik wel weer dat kijk plezier
Gewoon een standaard spamsite volgens mij. Dat er mensen zijn die daar in kunnen trappen... *zucht*quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:52 schreef Pixell het volgende:
Wat zit er achter die 1000¤ AH actie op Facebook? Ziet er een btje retarded uit..
Kreeg vanmorgen nog een sms dat ik 1.5miljoen had gewonnenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon een standaard spamsite volgens mij. Dat er mensen zijn die daar in kunnen trappen... *zucht*
Als ik jou was zou ik je afmelden voor die dienst, want las net nog dat het dik veel geld kost..quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kreeg vanmorgen nog een sms dat ik 1.5miljoen had gewonnen
nee joh, is echtquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik je afmelden voor die dienst, want las net nog dat het dik veel geld kost..
Gelukkig heeft ie 1.6 miljoen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik je afmelden voor die dienst, want las net nog dat het dik veel geld kost..
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:52 schreef Pixell het volgende:
Wat zit er achter die 1000¤ AH actie op Facebook? Ziet er een btje retarded uit..
quote:LET OP:
Er is vandaag een valse actie gaande waarbij je zogenaamd een AH cadeaubon t.w.v. ¤ 1000,- zou kunnen claimen. Deze actie is nep en het gaat hier om zogeheten phishing sites. Ter bescherming van je persoonlijke gegevens raden we je daarom ten zeerste af om hieraan deel te nemen. Alle acties van Albert Heijn worden altijd via deze Facebookpagina of ah.nl gecommuniceerd, dus als dit niet het geval is kun je ervan uitgaan dat een dergelijke actie nep is.
nee maar dit welquote:
Aha, het is een dienst.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Michhas het volgende:
Rent er ineens een fucking muis door de keuken
Verrassingquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef Fsmxi het volgende:
Bah
'Salaris van zorgverzekeraars boven norm'
2.19quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef KneusTeun het volgende:
Wie doet er mee volgend jaar?
F1 drivers zijn mietjes
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:03 schreef Fsmxi het volgende:
Ja heerlijk jongen genieten toch weer zo lekker eruit!
Gewoon mooi man!
Tuurlijk man!
En met jou dan, ho wait, Japan!
en soms ook fappenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:24 schreef KneusTeun het volgende:
ja het leven is geen pretje, het is buffelen en gebroken worden terwijl je een steentje bijdraagt aan de maatschappij.
Waarom zit jij in de trein? HE!?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:23 schreef Bozz187 het volgende:
Zwengel at a bitch, zwengel at a bitch, zwengel
Dat was het toch al?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Call of Duty: Elite wordt gratis voor Black Ops II
Fuck. Yeah.
Met wallhack aim sightsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:14 schreef KoningStoma het volgende:
ik ga egt wel black ops 2 kopen dat is een vet goede spel je kan schieten met snipers xD XD xDD
het is ten minste niet als halo daar heb je gewoon wall hack Xdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met wallhack aim sightsHoef je helemaal niets zelf meer te doen
deze manquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
het is ten minste niet als halo daar heb je gewoon wall hack Xd
nou zal straks ff kijken, iig is het tesla systeem beter in de nieuwe versiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef KoningStoma het volgende:
Grote Minecraft-update voor Xbox 360
YEAH
Fucking hellquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef KneusTeun het volgende:
Wie doet er mee volgend jaar?
F1 drivers zijn mietjes
Mooi T-shirt voor je:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:15 schreef KoningStoma het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cummingtonite
Ja, hoe denk je dat ik bij die pagina uitkwam?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooi T-shirt voor je:
[ afbeelding ]
Via 9fag, hoehihaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, hoe denk je dat ik bij die pagina uitkwam?
Respect hoor! dan heb je flink vertrouwen in de idioot naast je.quote:
Oh shitttt.quote:
Op je pizzabrommerquote:
Mooiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef KoningStoma het volgende:
YEAH
FUCK YEAH VANAVOND METEEN WEER KUT DINGEN BOUWEN EN DOEN ALSOF HET VET IS OP DE XBOX!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef KoningStoma het volgende:
YEAH
oke stefquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
FUCK YEAH VANAVOND METEEN WEER KUT DINGEN BOUWEN EN DOEN ALSOF HET VET IS OP DE XBOX!!!!!!!!!!!!!!!1
Neequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos omdat Sold en ik hem niet hebben.
Het mooiste was nog dat ze duidelijk door hadden wat ik in het Frans tegen hun zeiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was wat ik vannacht met die gasten in de party dacht
Ach je zou toch alleen maar batta krijgen net zoals in FIFA dus wees maar blij dat ik hem niet heb.quote:
fifa met minecraft vergelijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach je zou toch alleen maar batta krijgen net zoals in FIFA dus wees maar blij dat ik hem niet heb.
Je hebt het nu niet tegen KK hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach je zou toch alleen maar batta krijgen net zoals in FIFA dus wees maar blij dat ik hem niet heb.
Dus ik klop zo op die deur..wordt er gewoon open gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was wat ik vannacht met die gasten in de party dacht
Waarom meteen zo onaardig? Het zou wat zijn als ik bij elke keer dat er iets nieuws is van Fifa ik zou reageren met: "FUCK YEAH VANAVOND METEEN WEER VOETBALLEN EN SCHIETEN EN DOEN ALSOF HET VET IS OP DE XBOX!!!!!!!!!!!!!!!1!"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
FUCK YEAH VANAVOND METEEN WEER KUT DINGEN BOUWEN EN DOEN ALSOF HET VET IS OP DE XBOX!!!!!!!!!!!!!!!1
Stef weet niet beterquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom meteen zo onaardig? Het zou wat zijn als ik bij elke keer dat er iets nieuws is van Fifa ik zou reageren met: "FUCK YEAH VANAVOND METEEN WEER VOETBALLEN EN SCHIETEN EN DOEN ALSOF HET VET IS OP DE XBOX!!!!!!!!!!!!!!!1!"
Toch? Of vervang FIFA en voetballen door MW/BO en schieten en bommen gooien.
bomen gooienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom meteen zo onaardig? Het zou wat zijn als ik bij elke keer dat er iets nieuws is van Fifa ik zou reageren met: "FUCK YEAH VANAVOND METEEN WEER VOETBALLEN EN SCHIETEN EN DOEN ALSOF HET VET IS OP DE XBOX!!!!!!!!!!!!!!!1!"
Is ondergewaardeerd! Kreeg gister nog een message met "You fucking noobtuber"quote:
Maar dat is wel realistischquote:
Loop je daar op Terminal met een boom in je handenquote:
Apart, in die quote van mij staat er geen bomenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:48 schreef PierreTT het volgende:
Oh ik lees nu pas dat er "bomen" staat
Nee wat Stoma zeiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Apart, in die quote van mij staat er geen bomen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Pierre in Sold samen in actie
Sorry Piet :$quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sluit dan ook jouw eigen zin af met een punt!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)954673894356?fref=ts
Dat is altijd nog minder erg!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sluit dan ook jouw eigen zin af met een punt!
Wie bepaalt dat? je bedoelt toch wat ik begrijp?quote:
Gaat het niet om! En ik begrijp wat je bedoelt, niet andersom!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat? je bedoelt toch wat ik begrijp?
hier krijg je een kus van mequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gaat het niet om! En ik begrijp wat je bedoelt, niet andersom!
leker een beetje windjes laten haha dan krijg jeook belletjes van ahahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:58 schreef Pixell het volgende:
Haha het is dat ik al laag bij de grond zat, maar gleed net uit in badhet is gewoon mijn ongeluksweek!
Wel lekker mijn eigen bubbeltjes maken in bad
Op een gegeven moment liet ik echt een harde, dikke explosie xD ahahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
leker een beetje windjes laten haha dan krijg jeook belletjes van ahaha
MWOOAP MWOOAP, MWOAP MWOAP, MWOOOOAAA MENEER SPAGHETTI MWOAP MWOOAPquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
Op een gegeven moment liet ik echt een harde, dikke explosie xD ahaha
Ik ben weer eens bezig en ram badde bam bam bamquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
MWOOAP MWOOAP, MWOAP MWOAP, MWOOOOAAA MENEER SPAGHETTI MWOAP MWOOAP
dan weet je nu hoe dubstep gemaakt wordt xdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
Op een gegeven moment liet ik echt een harde, dikke explosie xD ahaha
Loopquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:26 schreef KneusTeun het volgende:
Walking dead
Wordt er langzaam moe van, kill them bitches!!!!
ik heb de dochter van Piet gesproken en het giet oan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sharp, komt er deze winter nou wel een 11 stedentocht?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:25 schreef PierreTT het volgende:
Zo, mijn verjaardagscadeau is uitgekozen!
[ afbeelding ]
Ik zit er aan te denken dat ding cadeau te geven aan een maat van mequote:
Instant sex sowiesoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken dat ding cadeau te geven aan een maat van meKijken wat er gebeurt als je daarmee uitgaat
Doe ik mijn Julius Jaspers Geef Me Saus-shirt aan,kan de shit niet meer kapotquote:
linkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doe ik mijn Julius Jaspers Geef Me Saus-shirt aan,kan de shit niet meer kapot
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:52 schreef Fsmxi het volgende:
En het is ook weer tijd voor Chinanieuws
Koppel verkoopt drie kinderen
Spoel je One X maar door de plee en stap over naar deze badboy!quote:
Is dat de X+ oid?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Spoel je One X maar door de plee en stap over naar deze badboy!
[ afbeelding ]
Eens kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
HTC J Butterfly. Lekker vliegen jonguh.
Geen wonder dat het bedrijf dikke verliezen draaitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eens kijkenHTC spuugt wel echt fucking snel nieuwe modellen uit..
Ook wel nodig als je telefoon het niet lang volhoudt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eens kijkenHTC spuugt wel echt fucking snel nieuwe modellen uit..
Wel bizar,nu wordt dit weer het nieuwe vlaggenschip,de One X is pas vanaf april uitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen wonder dat het bedrijf dikke verliezen draait
Tja,bij mij gaat het gelukkig nog allemaal goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ook wel nodig als je telefoon het niet lang volhoudt.
Hoezo niet? Mijn One X is een beest en werkt als een zonnetjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ook wel nodig als je telefoon het niet lang volhoudt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mijn One X is een beest en werkt als een zonnetje
Perfect.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mijn One X is een beest en werkt als een zonnetje
Wehabbede apple joes, the orange joes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zoals mijn neger Samurai Apocalypse ooit zei: just peacockin' baby.
Ik ben er trouwens achter wat hij in het begin zegtquote:
Toevallig langslopen,de rij zien,erin willen staan en het perfect vindenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens achter wat hij in het begin zegt
Als die interviewer nog aan het praten is en hij zegt: 'Volgens mij loopt u toevallig langs', zegt hij heel droog 'Ja, toevallig ja'
Godverquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ], [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Tipje voor mensen met een iPhoney: Vandaag kun je gratis Carmageddon downloaden! Vanaf morgen moet je er voor dokken
Nu pas ja?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens achter wat hij in het begin zegt
Als die interviewer nog aan het praten is en hij zegt: 'Volgens mij loopt u toevallig langs', zegt hij heel droog 'Ja, toevallig ja'
Life = completequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Rossdale het volgende:
FOKken via de xbox.... nerdlevel ultimate
ik had hem net al gezien op een andere site, wat een dwaasquote:
Gotta catch em allquote:AMSTERDAM - Een overvaller van de Intertoys aan het Bijlmerplein in Amsterdam Zuidoost had een wel heel bijzondere buit op het oog. Naast geld eist hij ook pokémon-plaatjes. Van de man zijn beelden.
De overval vond plaats op donderdag 4 oktober. Omstreeks 18.45 uur kwam de overvaller de Intertoys aan het Bijlmerplein binnen. De man liep wat rond in de winkel en ging toen naar een van de kassa's. Daar pakte hij uit het rekje een armbandje en gaf dit aan de caissière. Toen de caissière het product wilde scannen, bedreigde de man haar met een mesje.
Naast de inhoud van de kassa wilde hij ook pakken met pokemonplaatjes. Hij vroeg zelfs nog om een tasje en nadat hij het geld en de pokemonplaatjes in het tasje had gedaan verliet hij de winkel.
yup ik ben iets verder, ben nu bij de laatste missie, maar ik kan je natuurlijk wel helpenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
Bozz en Mich, hoe ver zijn jullie nu met BL2? Ik ben nu bij de storymission waar ik de vault key moet gaan halen. Jullie zijn hier beide al lang voorbij zeker?
vind ik ook, maar ben werkloos en dus hele dagen niks te doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Helpen hoeft niet, maar in je uppie spelen is de game toch iets minder leuk vind ik
Dit dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Helpen hoeft niet, maar in je uppie spelen is de game toch iets minder leuk vind ik
i'm downquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:05 schreef Cliffy het volgende:
Vanavond ff coopen dan? Solo is assassin best gaar ja, dan is zerker toch leuker
Die time missies red ik echt niet in muh eentje man.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:05 schreef Cliffy het volgende:
Vanavond ff coopen dan? Solo is assassin best gaar ja, dan is zerker toch leuker
ik heb er nog 1tje in die donkere zonequote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die time missies red ik echt niet in muh eentje man.
Ik moet er 2. 1tje in Eridium Blight en 1tje in Three nogwat...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:26 schreef Cliffy het volgende:
[..]
ik heb er nog 1tje in die donkere zone
Ik ben net dat vulkaangebied, maar heb al 2 dagen niet gespeeld. Vanavond ben ik er wel denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
Bozz en Mich, hoe ver zijn jullie nu met BL2? Ik ben nu bij de storymission waar ik de vault key moet gaan halen. Jullie zijn hier beide al lang voorbij zeker?
Dat had een verrassing moeten zijnquote:
5 Namek-minutes natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:44 schreef Bozz187 het volgende:
the planet namek will explode in 5 minutes!!
ondertussen ben ik alweer 10afleveringen verder
Die low level in Three Horns is echt easy te soloenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik moet er 2. 1tje in Eridium Blight en 1tje in Three nogwat...
Vast.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:46 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die low level in Three Horns is echt easy te soloen
Bij die bandits aan het water toch? Als dat niet lukt op lvl 30+ kan je beter viva pinata gaan spelenquote:
Ben ik nu ook mee bezig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Bij die bandits aan het water toch? Als dat niet lukt op lvl 30+ kan je beter viva pinata gaan spelen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:46 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die low level in Three Horns is echt easy te soloen
Oké Stef.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Bij die bandits aan het water toch? Als dat niet lukt op lvl 30+ kan je beter viva pinata gaan spelen
Kom die co-op doen dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:02 schreef PierreTT het volgende:
Van het weekend uitgespeeld,nu playthrough 2 met zelfde character.
Ben niet thuis,en weinig op Xbox aankomende dagen. Vriendin heeft vakantie en ik zit in de kroeg 's avondsquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet wel waar ik ga carnavallen dit jaarMooie slogan is mooi
Mooi inderdaad, klassieker op paintball fora.quote:
Lijpe shit,dat is ook echt C&C tot de macht 10,zag die gasten raggen op dat toetsenbordquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:15 schreef Fsmxi het volgende:
Zo verhip, toch nog even starcraft 2 in DWDD!
Homoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Gears is wel leuk, maar het is geen halo.
Wel lang geleden voor jou!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
oooh noooo, bijnar geslotenn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik durf geen nieuwe te openen, de druk met een goede TT etc
Forum Opties | |
---|---|