nou zal straks ff kijken, iig is het tesla systeem beter in de nieuwe versiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef KoningStoma het volgende:
Grote Minecraft-update voor Xbox 360
YEAH
Fucking hellquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef KneusTeun het volgende:
Wie doet er mee volgend jaar?
F1 drivers zijn mietjes
Mooi T-shirt voor je:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:15 schreef KoningStoma het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cummingtonite
Ja, hoe denk je dat ik bij die pagina uitkwam?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooi T-shirt voor je:
[ afbeelding ]
Via 9fag, hoehihaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, hoe denk je dat ik bij die pagina uitkwam?
Respect hoor! dan heb je flink vertrouwen in de idioot naast je.quote:
Oh shitttt.quote:
Op je pizzabrommerquote:
Mooiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef KoningStoma het volgende:
YEAH
FUCK YEAH VANAVOND METEEN WEER KUT DINGEN BOUWEN EN DOEN ALSOF HET VET IS OP DE XBOX!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef KoningStoma het volgende:
YEAH
oke stefquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
FUCK YEAH VANAVOND METEEN WEER KUT DINGEN BOUWEN EN DOEN ALSOF HET VET IS OP DE XBOX!!!!!!!!!!!!!!!1
Neequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos omdat Sold en ik hem niet hebben.
Het mooiste was nog dat ze duidelijk door hadden wat ik in het Frans tegen hun zeiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was wat ik vannacht met die gasten in de party dacht
Ach je zou toch alleen maar batta krijgen net zoals in FIFA dus wees maar blij dat ik hem niet heb.quote:
fifa met minecraft vergelijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach je zou toch alleen maar batta krijgen net zoals in FIFA dus wees maar blij dat ik hem niet heb.
Je hebt het nu niet tegen KK hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach je zou toch alleen maar batta krijgen net zoals in FIFA dus wees maar blij dat ik hem niet heb.
Dus ik klop zo op die deur..wordt er gewoon open gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was wat ik vannacht met die gasten in de party dacht
Waarom meteen zo onaardig? Het zou wat zijn als ik bij elke keer dat er iets nieuws is van Fifa ik zou reageren met: "FUCK YEAH VANAVOND METEEN WEER VOETBALLEN EN SCHIETEN EN DOEN ALSOF HET VET IS OP DE XBOX!!!!!!!!!!!!!!!1!"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
FUCK YEAH VANAVOND METEEN WEER KUT DINGEN BOUWEN EN DOEN ALSOF HET VET IS OP DE XBOX!!!!!!!!!!!!!!!1
Stef weet niet beterquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom meteen zo onaardig? Het zou wat zijn als ik bij elke keer dat er iets nieuws is van Fifa ik zou reageren met: "FUCK YEAH VANAVOND METEEN WEER VOETBALLEN EN SCHIETEN EN DOEN ALSOF HET VET IS OP DE XBOX!!!!!!!!!!!!!!!1!"
Toch? Of vervang FIFA en voetballen door MW/BO en schieten en bommen gooien.
bomen gooienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom meteen zo onaardig? Het zou wat zijn als ik bij elke keer dat er iets nieuws is van Fifa ik zou reageren met: "FUCK YEAH VANAVOND METEEN WEER VOETBALLEN EN SCHIETEN EN DOEN ALSOF HET VET IS OP DE XBOX!!!!!!!!!!!!!!!1!"
Is ondergewaardeerd! Kreeg gister nog een message met "You fucking noobtuber"quote:
Maar dat is wel realistischquote:
Loop je daar op Terminal met een boom in je handenquote:
Apart, in die quote van mij staat er geen bomenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:48 schreef PierreTT het volgende:
Oh ik lees nu pas dat er "bomen" staat
Nee wat Stoma zeiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Apart, in die quote van mij staat er geen bomen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Pierre in Sold samen in actie
Sorry Piet :$quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sluit dan ook jouw eigen zin af met een punt!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)954673894356?fref=ts
Dat is altijd nog minder erg!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sluit dan ook jouw eigen zin af met een punt!
Wie bepaalt dat? je bedoelt toch wat ik begrijp?quote:
Gaat het niet om! En ik begrijp wat je bedoelt, niet andersom!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat? je bedoelt toch wat ik begrijp?
hier krijg je een kus van mequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gaat het niet om! En ik begrijp wat je bedoelt, niet andersom!
leker een beetje windjes laten haha dan krijg jeook belletjes van ahahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:58 schreef Pixell het volgende:
Haha het is dat ik al laag bij de grond zat, maar gleed net uit in badhet is gewoon mijn ongeluksweek!
Wel lekker mijn eigen bubbeltjes maken in bad
Op een gegeven moment liet ik echt een harde, dikke explosie xD ahahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
leker een beetje windjes laten haha dan krijg jeook belletjes van ahaha
MWOOAP MWOOAP, MWOAP MWOAP, MWOOOOAAA MENEER SPAGHETTI MWOAP MWOOAPquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
Op een gegeven moment liet ik echt een harde, dikke explosie xD ahaha
Ik ben weer eens bezig en ram badde bam bam bamquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
MWOOAP MWOOAP, MWOAP MWOAP, MWOOOOAAA MENEER SPAGHETTI MWOAP MWOOAP
dan weet je nu hoe dubstep gemaakt wordt xdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
Op een gegeven moment liet ik echt een harde, dikke explosie xD ahaha
Loopquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:26 schreef KneusTeun het volgende:
Walking dead
Wordt er langzaam moe van, kill them bitches!!!!
ik heb de dochter van Piet gesproken en het giet oan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sharp, komt er deze winter nou wel een 11 stedentocht?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:25 schreef PierreTT het volgende:
Zo, mijn verjaardagscadeau is uitgekozen!
[ afbeelding ]
Ik zit er aan te denken dat ding cadeau te geven aan een maat van mequote:
Instant sex sowiesoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken dat ding cadeau te geven aan een maat van meKijken wat er gebeurt als je daarmee uitgaat
Doe ik mijn Julius Jaspers Geef Me Saus-shirt aan,kan de shit niet meer kapotquote:
linkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doe ik mijn Julius Jaspers Geef Me Saus-shirt aan,kan de shit niet meer kapot
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:52 schreef Fsmxi het volgende:
En het is ook weer tijd voor Chinanieuws
Koppel verkoopt drie kinderen
Spoel je One X maar door de plee en stap over naar deze badboy!quote:
Is dat de X+ oid?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Spoel je One X maar door de plee en stap over naar deze badboy!
[ afbeelding ]
Eens kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
HTC J Butterfly. Lekker vliegen jonguh.
Geen wonder dat het bedrijf dikke verliezen draaitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eens kijkenHTC spuugt wel echt fucking snel nieuwe modellen uit..
Ook wel nodig als je telefoon het niet lang volhoudt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eens kijkenHTC spuugt wel echt fucking snel nieuwe modellen uit..
Wel bizar,nu wordt dit weer het nieuwe vlaggenschip,de One X is pas vanaf april uitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen wonder dat het bedrijf dikke verliezen draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |