oke dan kies je dus voor de lagequote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef Lotus. het volgende:
[..]
Nee, ze hebben idd iets weg van paardrijlaarzen haha maar daar koop ik ze niet voor.
Iets weg van paardrijlaarzen? Het is gewoon een identieke kopie ervan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef Lotus. het volgende:
[..]
Nee, ze hebben idd iets weg van paardrijlaarzen haha maar daar koop ik ze niet voor.
Goed dan. Jouw mening. Maar het is en blijft mode.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:59 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Iets weg van paardrijlaarzen? Het is gewoon een identieke kopie ervan.
Sorry hoor, maar dit kan ik geen mode noemen en is spuuglelijk.
Ja daar dacht ik ook meteen aan toen ik ze zag! Maar dat vind ik er juist leuk aan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind ze op regenlaarzen lijken, alleen dan leuke regenlaarzen
Ik weet niet waar jij woont maar hier ben ik nog nooit iemand tegengekomen op deze laarzenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:06 schreef Mignon het volgende:
Ik vind de Supertrash laars sowieso niet mooi. Ik snap wel dat veel meiden deze laarzen kopen omdat de laars 'in' is. Evenals Uggs. Let wel: Supertrash is kut kwaliteit. Verder vind ik de bovenste d'r echt goedkoop uitzien en áls ik dan zou moeten kiezen, was ik voor de casual zwarte laars gegaan. Waar iedereen op loopt ook eigenlijk.
Ik woon in Rotterdam en zie die derde bijna dagelijks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:20 schreef Lotus. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar hier ben ik nog nooit iemand tegengekomen op deze laarzenook al zijn ze van vorig jaar. Waarom vind je Supertrash kutkwaliteit? Ik ben over geen van mijn Supertrash-items ontevreden.
Ah oke, wist ik nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ook die lage zijn "geïnspireerd" op paardrijschoenen, zoek maar eens op Jodhpurs (zo heten ze)
Oké, vreemd, ik zie de laarzen eigenlijk overal, maargoed, ik kijk ook altijd heel erg naar outfits van mensen, zo zie ik eigenlijk ook overal Uggs. Nou, heel veel producten van ST gaan super snel kapot, voornamelijk kleding. Over de laarzen weet ik het overigens niet omdat ik niet aan ST doe. Misschien even vragen op het forum en kijken op internet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:20 schreef Lotus. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar hier ben ik nog nooit iemand tegengekomen op deze laarzenook al zijn ze van vorig jaar. Waarom vind je Supertrash kutkwaliteit? Ik ben over geen van mijn Supertrash-items ontevreden.
Tuinlaarzen zijn meer zoals die van Hunterquote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef Puntenjager het volgende:
Ordinaire rubberen tuinlaarzen met een logo
Ja inderdaad. Hoe kunnen sommige mensen (de Supertrash-fansquote:Op zondag 9 december 2012 11:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Het zijn dan ook gewoon paardrijlaarzen
Zie daar je antwoord alquote:
En als ze dat model laarzen echt zo geweldig vinden, waarom liepen ze voor die tijd dan niet met 'gewone' paardrijlaarzen over straat?quote:
Het is ook echt een goede marketingtruck van Olcayquote:Op zondag 9 december 2012 12:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En als ze dat model laarzen echt zo geweldig vinden, waarom liepen ze voor die tijd dan niet met 'gewone' paardrijlaarzen over straat?
Ach ja, ik kan het antwoord zelf ook wel bedenken: het is Supertrash, een nieuwe hype, en ook juist ómdat ze duur zijn, is het 'cool' om ze te hebben. Statussymbool. Meeloperij. Als precies diezelfde laarzen 10 euro hadden gekost, was het nooit zo'n hype geworden.
Dat is hetzelfde met bijvoorbeeld een merk als G-Star. G-Star zal heus kleding hebben die o.k. is hoor, maar sommige mensen kopen speciaal van die T-shirts voor 40 euro per stuk alleen maar omdat er heel groot 'G-Star' op gedrukt staat. Terwijl een gewoon effen T-shirt van een tientje eigenlijk veel leuker staat.
Dan kunnen ze meer winst makenquote:Op zondag 9 december 2012 12:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ze de laarzen niet van leer laat maken. Zoals de luxere paardrijlaarzen zijn. Door die rubberen zooi is het misschien wel goedkoop om te maken, maar het oogt ook cheap en trashy...
Is ook natuurlijk. Maar als Supertrash zegt dat ze voor stijl staan, vraag ik me af of die mensen werkelijk zo stylish zijn, met hun rubber laarzen...quote:Op zondag 9 december 2012 12:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dan kunnen ze meer winst makenen zo kunnen ze ze toch nog enigszins betaalbaar houden voor de 'gewone mens'. Als ze ze van leer maken moeten ze ze om net zo veel winst te behalen voor dik 200 euro verkopen en verkopen ze er een stuk minder van, omdat het dan voor de 'gewone mens' moeilijker te betalen is.
Nou, ik zou ze nog niet eens willen als ze gratis zouden zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 14:11 schreef Sjurlie het volgende:
Wehkamp heeft ze ook voor wss. de helft v/d prijs.
Dit.quote:Op zondag 9 december 2012 21:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik vind ze echt fugly. Het zijn gewoon paardrijlaarzen, klaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |