Ik kan hem op mobiel niet aanpassen.quote:
t kán wel, maar iets lastiger dan anders.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan hem op mobiel niet aanpassen.
Geef mij maar een utube link dan zal ik die er wel inzetten.
Omdat ik nog geen vastte internetverbinding heb. Over 10 dagen pas.quote:
Kan je toch je mobiel aansluiten op je PC?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen vastte internetverbinding heb. Over 10 dagen pas.
Ik heb een tablet met internet en daar red ik het wel mee de komende tijd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:35 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kan je toch je mobiel aansluiten op je PC?
Mag geloof ik niet van die foonproviders, maar het werkt wel.
Sowieso electra, anders kan je je tablet niet opladen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb een tablet met internet en daar red ik het wel mee de komende tijd.![]()
Laat ik er morgen maar voor zorgen dat ik gas, water en licht behoud dat vind ik veel belangrijker.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sowieso electra, anders kan je je tablet niet opladen.
Effe snel de stekker er weer insteken want ik zit alweer onder de 50%. En op mijn werk heb ik ook nog stroom. En als er bij mij nog eens de boel wordt afgesloten dan kan je er vanuit gaan dat er een leuk fp artikel komt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sowieso electra, anders kan je je tablet niet opladen.
Je kan die man met jouw startbewijs toch ook gewoon een kusje geven als dank?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pffffffff ik moet mezelf bij ekaar rapen en bananen gaan kopen :p
gefeliciteerd DJMOquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef DJMO het volgende:
in tha pocket !
[ afbeelding ]
eindtijd wisten jullie al
jij kunt het ook hoor. Google maar eens op rennen met evyquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:03 schreef espri het volgende:
[..]
gefeliciteerd DJMO![]()
ik wilde maar dat ik het ook kon
Wedden dat jij het ook kan als ik je achterna kom.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:03 schreef espri het volgende:
[..]
gefeliciteerd DJMO![]()
ik wilde maar dat ik het ook kon
evy?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij kunt het ook hoor. Google maar eens op rennen met evy
hahaha nee hoor, ik ben niet bang voor je dus ren nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wedden dat jij het ook kan als ik je achterna kom.
Internetheld, straks piep je wel anders.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:12 schreef espri het volgende:
[..]
hahaha nee hoor, ik ben niet bang voor je dus ren niet
keep on dreamingquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Internet held, straks piep je wel anders.![]()
Heb jij niet geleerd om niet met vuur te spelen?quote:
nope, vraag maar aan mn aanstaandequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb jij niet geleerd om niet met vuur te spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |