Wat aardig heb jij getracteerd?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:21 schreef pullup het volgende:
Aha die vlegel heeft vandaag chinees gegeten van mijn centen.
Blijkbaarquote:
quote:
Niet mijn geld iig.. mja ik kijk dan ook geen streamsquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:38 schreef pullup het volgende:
Maar goed, dat doen we allemaal eigenlijk voor die klaploper.Dit topic is dus gewoon ook wel handig voor iedereen die wil weten waar zijn geld blijft elke dag.
Ontduik je de belasting?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
Niet mijn geld iig.. mja ik kijk dan ook geen streams
Niks mis mee!quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:42 schreef Toverheks het volgende:
wat is er mis met ALLEMAAL
Iedereen of allemaal? - grammatica Nederlands - Zinsbouw
'Allemaal' kan ook alleen staan, zonder zinsdeel waaraan het refereert. Dat is het
geval wanneer je instructies geeft aan een groep.
Heb zelf gegoogeld,dacht echt allemaal schrijf ik toch goed
kijk af en toe een foutje oke en daar hebben we in dit topic al iemand voor die je dan op de vingers *tikt*
![]()
Ajax is alvast vertrokken om kwartier te makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:19 schreef Copycat het volgende:
2023 ... dat is over 11 jaar ... dan is opa toch al heel oud? Zelfs voor een vroegoude man?
Misschien kan ex-schoondochter naar Mars vliegen? Alhoewel ... die kwam van Venus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |