Bug...semaphore of cm of slimbean...geen idee, dus alleen doen als je er last van hebtquote:Op woensdag 5 december 2012 09:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat?!?
4.2 bevalt prima, camera-app is verniewd en het nieuwe quick-settings menu. Verder weinig nieuws onder de zon, heb een AOSP versie dus ik mis de CM-toevoegingen wel zoals file-manager en snelkoppelingen op lockscreen.
?quote:
ik heb dit alleen als ik hem aan t opladen benquote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
?
Voordat ik hem tegen de muur kapotgooi..... weet iemand de reden dat er soms momenten zijn dat als ik iets wil intoetsen of aanklikken dat het helemaal misgaat, dingen geselecteerd worden aan de andere kant gepakt worden. Ook na opnieuw opstarten blijft het probleem vaak. Kan soms niet eens mijn pincode intoetsen
Kan dat liggen aan de cyanogenmod 9?
Ook gebruikt hij naar mijn mening veel geheugen, soms meer dan 80% al vlak nadat ie opgestart is
Heb alles paar keer opnieuw geïnstalleerd en kwam er ook achter dat het enkel gebeurt als ie aan de lader hangt. Bij de originele lader geen enkel probleem maar bij andere opladers loopt ie vastquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik heb dit alleen als ik hem aan t opladen ben
ik heb originele..maar heb t nu (bijna?) nooit meer. Denk dat het met een instelling in cm/slimbean te maken heeftquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb alles paar keer opnieuw geïnstalleerd en kwam er ook achter dat het enkel gebeurt als ie aan de lader hangt. Bij de originele lader geen enkel probleem maar bij andere opladers loopt ie vast
quoted for next TTquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit is een beetje het A_A heeft vragen over zijn telefoon topic
Oh stel ze gerust hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb nog genoeg vragen maar durf ze niet eens meer te stellenen zoek dus daarom maar de android en de galaxy s 2/3 topics op
Heb je al eens een complete wipe gedaan voor het installeren?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zoek gewoon de meest stabiele/nieuwste Rom versie voor de I9001 versie en evt de cyanogenmod die daarbij hoort.
Heb nu android 4.1.1 met de 10-20120930-DOOMSDAY94-ariesve-alpha 1 met kernelversie: 2.6.35.14-cyanogenmod+tiziano
En dit is zo crappy als het maar kan. Vastlopers, apontaan herstarten en absoluut niet stabiel. En functies als camera werkt niet, wifi is slecht en spontane resets.
Maar terug naar android 2.4 hoeft ook weer niet
Clockworkmode? Die ken ik niet. Via de recoverymode, cache wissen + factory reset. Dan ben je dus wel alles kwijt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Via recoverymode? Of gewoon via de telefoon alle prive info en apps wipen?
Of via clockworkmode alles wipen zodat ie in recoveryloop blijft?
Verlies als in gejat of kapot?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:18 schreef Parafernalia het volgende:
Weer aan de Galaxy S na het verlies van mn S3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |