Slimbean was paar maanden geleden (een stuk) sneller. Of dat nog zo is, weet ik niet. Qua accu heb ik nooit echt verschil gemerktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:06 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb nog een hele oude versie van SlimICS, maar die begint nu wat problemen te vertonen. Slim Bean en CM worden nu het meest gebruikt?
En is er nog verschil tussen deze 2 qua snelheid/batterij?
Ik vind Slim bean een stuk sneller.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:06 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb nog een hele oude versie van SlimICS, maar die begint nu wat problemen te vertonen. Slim Bean en CM worden nu het meest gebruikt?
En is er nog verschil tussen deze 2 qua snelheid/batterij?
En?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zojuist 4.2 geïnstalleerd.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2004118
En waar vind ik dat in CM10?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:38 schreef Parafernalia het volgende:
Als je last heb van behoorlijke battery drain, disable deep idle!
Geen idee, heb ik nietquote:Op zondag 2 december 2012 14:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En waar vind ik dat in CM10?
Op zich niet nodig. Of CM 10 installeren?quote:Op zondag 2 december 2012 18:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sinds gister ook eigenaar van de S+
Meteen cyanogenmod 9 erop gezet. Zijn er nog echte tweaks nodig of kan ik beter tot een paar topics teruglezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.installeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Omdat je geroot hebt. Maar Kies heb je helemaal niet nodig man. Sterker, Kies wil je zoveel mogelijk negeren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
En waarom is verbinding met KIES niet mogelijk?
Moet ik iets instellen? Evt usb foutopsporing aanvinken?
Als ik verbinding herstel via KIES dan zegt ie dat ie hersteld is, koppel de telefoon aan de laptop, hij installeert op de juiste manier de drivers maar nog steeds geen verbinding met KIES
Aha topquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Omdat je geroot hebt. Maar Kies heb je helemaal niet nodig man. Sterker, Kies wil je zoveel mogelijk negeren.
Hoe draait CM op s2?quote:
Op S2 weet ik nog niet maar op S+ een hele verbeteringquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:25 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hoe draait CM op s2?Sneller dan de stock rom?
/vakjargon
oja!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Op S2 weet ik nog niet maar op S+ een hele verbetering
S2 ga ik donderdag rooten dus dab kan ik er iets over zeggenquote:
SU is de app waarmee je de rootrechten toekent (of weigert) aan de apps. Verder doet het niks voor zover ik weetquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
S2 ga ik donderdag rooten dus dab kan ik er iets over zeggen
Kan jij mij de functie van SU vertellen en de voordelen?
Wat?!?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:38 schreef Parafernalia het volgende:
Als je last heb van behoorlijke battery drain, disable deep idle!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |