quote:Defiance also reunites much of the Battlestar Galactica production team.
De pilot van Arrowquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:13 schreef tompsv18 het volgende:
Pilot van Arrow was erg goed. Dus maar even een topic gemaakt: [USA] Arrow #1
Failing Skies bleek toch ook top?quote:
Zeker doen! De vrouw van Coach uit FNL speelt de hoofdrol samen met een actrice die een Taylor Swift gone evil speeltquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nice, een van de enige nieuwe series die ik ga kijken.
Hoop dat ik er deze week aan toe kom!
Ben niet zo'n sci-fi liefhebber, maar toch even proberen.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben helemaal verkocht als ik Connie Britton zie
Niet gezien nog, ik volg Revolutionquote:
Failing Skies is ook slecht, maar je lacht je na een aantal afleveringen dood. Overigens vind ik Failing Skies alsnog kwalitatief een stuk beter dan Revolution.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet gezien nog, ik volg Revolution
Falling Skies is opgezet als komedie of moet je er maar zo naar kijken???quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Failing Skies is ook slecht, maar je lacht je na een aantal afleveringen dood. Overigens vind ik Failing Skies alsnog kwalitatief een stuk beter dan Revolution.
Ik vond de kwaliteit ook erg hoog voor een 'ordinaire' actieserie. Redelijk goed geacteerd ook. Dat verbaasde me dan ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef JDx het volgende:
Sow, dat Arrow is vet zeg. Heel iets anders dan ik dacht dat het was. De sfeer heeft wel wat weg van Revenge. Alleen... wtf, niemand kan zien wie het is, vanwege een hood?
Echt een serie met de kwaliteit van een film zeg.
Arrow kent geen superhero-bullshit powers of supernatural onzin. Het is eerder een soort Batman zonder superpowers dus. Dat helpt het realisme gehalte wel, want ik haat superpower bullshit dat helemaal niet bestaatquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Is Arrow net zo'n nobele droeftoeter als het personage in Smallville?
Robin Hood had bullshit-superpowersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |