PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
Ik hoop dat het een valstrik is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geniaal dit, moet voor Engels een boekverslag tikken, staat de samenvatting van het boek gewoon in het boek zelf
Ik nam altijd een van scholieren. Iedereen deed dat en net alsof ze iedereen een onvoldoende gaan gevenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geniaal dit, moet voor Engels een boekverslag tikken, staat de samenvatting van het boek gewoon in het boek zelf
Doe ik al 2 jaar, niemand die het gemerkt heeft. Gewoon samenvatting lezen, overtikken in je eigen woorden en ze kunnen je niks makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik nam altijd een van scholieren. Iedereen deed dat en net alsof ze iedereen een onvoldoende gaan geven
Moeite doen om het in eigen woorden te zettenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe ik al 2 jaar, niemand die het gemerkt heeft. Gewoon samenvatting lezen, overtikken in je eigen woorden en ze kunnen je niks maken
Ik heb een keer verslag in de les moeten maken terwijl ik het boek niet had gelezen. Delen van de achterkant overgeschreven en willekeurige bladzijdes snel gelezen. Uiteindelijk kreeg ik nog een 6 ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe ik al 2 jaar, niemand die het gemerkt heeft. Gewoon samenvatting lezen, overtikken in je eigen woorden en ze kunnen je niks maken
Tot je een mondeling hebt dan ben je de lulquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik ben een eerlijke jongen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moeite doen om het in eigen woorden te zettenleraren zijn niet achterlijk. Kan je net zo goed kopieren en plakken
Hier krijg je niet eens een cijfer voorquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb een keer verslag in de les moeten maken terwijl ik het boek niet had gelezen. Delen van de achterkant overgeschreven en willekeurige bladzijdes snel gelezen. Uiteindelijk kreeg ik nog een 6 ook
Waarom? Verslag dat ik zelf getikt heb kan ik toch ook vertellen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tot je een mondeling hebt dan ben je de lul
Hij is niet kaal, gemillimeterd. (tenzij je zijn wiener bedoelt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:17 schreef Rijst het volgende:
Ik heb eindelijk de coins voor Agbon maar nu is die kale homo 10k gestegen.
Sowieso, mondeling krijg je niet in je eerste Engelse boekverslag in de 4e..quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik had die mondeling toen echt verneukt![]()
Die eikel ging allemaal moeilijke vragen stellen die niet in de samenvattingen stonden.
Jij moest meteen weer aan worst denken hequote:Op zondag 14 oktober 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is niet kaal, gemillimeterd. (tenzij je zijn wiener bedoelt.
VDM zijn wiener is ook maar een paar millimeter.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij moest meteen weer aan worst denken he
Dat had ik dus ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik had die mondeling toen echt verneukt![]()
Die eikel ging allemaal moeilijke vragen stellen die niet in de samenvattingen stonden.
Nee want dan zou ik dat vooraan in de zin zetten en niet achteraan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij moest meteen weer aan worst denken he
Wat moesten jou ouders wel niet gedacht hebben toen ze jou gingen aangeven bij de gemeentequote:Op zondag 14 oktober 2012 14:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook![]()
Aan het einde zei ik tegen m'n docent: ''Dat was redelijk dramatisch, he?'' zij *zucht* ''Ja, wieisboos''
Welk team heb je division 1 gewonnen danquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:22 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Die keeper heeft 2300 als goedkoopste BIN. Wel een leuke aanvulling op de 8K seasons bonus
Beckquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:23 schreef leoon. het volgende:
[..]
Welk team heb je division 1 gewonnen dan?
Kopen danquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik krijg een ad op FOK voor Feyenoord sjaals
Haha dat zegt een hoop over je internetgedrag!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kakkerlakkuhhquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Flikker toch op Dirk.![]()
[ afbeelding ]
Hij moet ook nog naar Utrecht en Katwijk dus die krijgt het nog druk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Flikker toch op Dirk.![]()
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAquote:
81 cmquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:34 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik zoek een tv voor op me kamer voor ps3 en tv
zoiets: http://www.plattetvdiscou(...)g-ue32eh5000/#tabs-3
Weet iemand iets goedkopers maar wel full hd en 2 hdmi ingangen? (81cm)
Klein speelt wel lekkerder voor FIFA, maarjaquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
81 cm
Kieskeurig even kijken of tweakers
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zit er toch altijd heel kort op mijn tv te spelen.Als ik er te ver vanaf zit kan ik mij niet goed concentreren...
Ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zit er toch altijd heel kort op mijn tv te spelen.Als ik er te ver vanaf zit kan ik mij niet goed concentreren...
Oh snap, wat een postquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hoeft geen foto van jezelf op t internet te zetten hoor
ik had 160k dus ik ging snel 10 nonrare silvers discarden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zag ik nog ja. Ik weet alleen niet of ik nu nog wel een keer een potje wil doen
verslagen doorlezen van dyslectische mensenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik op dit soort zondagen moet doen.
Voor school hoef ik niets te doen, er is geen eredivisie (interlands)
quote:
Heerlijk. Geen gezeur, en een weekend geen puntverlies voor AZquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
The Fuckquote:
Daarom had je gisterenavond net zoals mij veel teveel moeten drinken zodat je vandaag niks kan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
Daar had ik ook last vanquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom had je gisterenavond net zoals mij veel teveel moeten drinken zodat je vandaag niks kan.
Die tijd dat het nog leuk was om zoveel te drinken dat je niets meer ervan afweet heb ik gehad, niet meer leuk nu vind ikquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom had je gisterenavond net zoals mij veel teveel moeten drinken zodat je vandaag niks kan.
Nee, zag het in zo'n squadbuilder op YT, maar da's echt een solide squadquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
rape mode is on.
moet je daar nu tegen?
op de ps3 welquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:42 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand een 352 kaartje voor me? Kan ze niet voor goedkoop vinden
Gewoon pace.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, zag het in zo'n squadbuilder op YT, maar da's echt een solide squad
Jizz.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb echt hele jeukende en prikkende ogen, wat kan dat zijn?
Dat klinkt als aids.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
Bukkake?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
alcohol of een beginnende oogontsteking. Goed spoelen met water en er af blijven. Zeker niet aan je oog zelf komen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
Dankje, hier heb ik tenminste iets aanquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
alcohol of een beginnende oogontsteking. Goed spoelen met water en er af blijven. Zeker niet aan je oog zelf komen.
Er is altijd een gapend gat op het middenveld , net wanneer een klein meisje door een grote afrikaan van achter wordt bewerkt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:45 schreef kilozout het volgende:
Zijn er hier ook mensen die vorig jaar 4-2-2-2 speelden en het nu helemaal niet meer lukt?
Ik krijg goal na goal tegen..![]()
![]()
Scheikunde? Dat heb ik al 4 jaar niet gehadquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mathijs, gewoon morgen je ogen op die oogdouche zetten bij scheikunde
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er is een gapend gat op het middenveld altijd, net wanneer een klein meisje door een grote afrikaan van achter wordt bewerkt.
Gewoon het lokaal binnenstormen like a bossquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Scheikunde? Dat heb ik al 4 jaar niet gehad
4-2-3-1 is de beste variant als je zo wilt spelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:48 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
Merk ik ook, het is moeilijk om weg te komen als er een corner is geweest etc.
Tips voor andere opstelling?
3-5-2quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:48 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
Merk ik ook, het is moeilijk om weg te komen als er een corner is geweest etc.
Tips voor andere opstelling?
?quote:
Kan ik dan jouw oude scherm overnemen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:34 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik zoek een tv voor op me kamer voor ps3 en tv
zoiets: http://www.plattetvdiscou(...)g-ue32eh5000/#tabs-3
Weet iemand iets goedkopers maar wel full hd en 2 hdmi ingangen? (81cm)
Hij wilt een 352 kaartquote:
Nee dat is me pc schermquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan ik dan jou oude scherm overnemen.
Misschien mogen ze je stiekem nietquote:
Ik had nog een CF versie voor 10k en ik had hem voor 19k verkochtquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:51 schreef BDIL het volgende:
Elyanoussi voor 12,5 BINKijk net en toevallig stond er een op voor minder dan 23k BIN
Dat komt omdat ze jaloers zijn omdat ik Agbonlahor hebquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien mogen ze je stiekem niet
Weet jij zo'n vergelijkbaar scherm te vinden?quote:
Wrijf het in, scoor sweaties met Agbon tegen ze, dat zal ze lerenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze jaloers zijn omdat ik Agbonlahor heb
beter zoeken..quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:53 schreef leoon. het volgende:
Kan geen enkele CF -> ST kaartje vinden![]()
Gaan die voor boven 10k?
4-3-2-1 in veel gevallen zelfsquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:54 schreef Rijst het volgende:
Dit is echt BS. 4321, 441 en 4312 zijn nog goedkoper.
441 is wel een leuke opstellingquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:54 schreef Rijst het volgende:
Dit is echt BS. 4321, 441 en 4312 zijn nog goedkoper.
Neequote:
Had ik gisterenavond, paar keer proberen en het werkt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand anders hier die ook niet kan connecten met FUT?
Sorry, dan was het iemand anders.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
NeeIk heb nooit ergens om gevraagd man
Dat was Pascal en ik had er toevallig nog 1 in mijn club.quote:
Hier hetzelfdequote:Op zondag 14 oktober 2012 14:45 schreef kilozout het volgende:
Zijn er hier ook mensen die vorig jaar 4-2-2-2 speelden en het nu helemaal niet meer lukt?
Ik krijg goal na goal tegen..![]()
![]()
Gelukkig ligt het niet aan mij dus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hier hetzelfde
4-2-3-1 werkte dan weer wel, terwijl verdediging plus CDM's in theorie hetzelfde zouden moeten zijn.
idd, saai en zeker als het gaat om andorraquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:54 schreef zerokil het volgende:
Ik mis wel altijd heb club voetbal op zondag..
Interlands
Die heb ik.quote:
Ik heb net alweer een Elyounoussi voor 10k opgepikt en 1 voor 12kquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:58 schreef BDIL het volgende:
Ik heb een verslaving met squads maken net als DS2 met tradenkan niet stoppen
Goede keeper. Maar maakt zoals alle andere keepers ook weleens blunders. Zou hem niet willen vervangen.quote:
Mijn 4-2-2-2 bestond wel uit redelijk goedkope golds, terwijl mijn 4-2-3-1 uit topsilvers bestaat, dat zal ook wel schelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:57 schreef kilozout het volgende:
[..]
Gelukkig ligt het niet aan mij dus.
Ga dan 4-2-3-1 proberen.
Mooi Team!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:00 schreef ThatDutch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word mijn main squad, ga hem straks bouwen
ze zou ipv KloseIF ook Podolsi kunnen kiezen, maar dat is persoonlijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:00 schreef ThatDutch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word mijn main squad, ga hem straks bouwen
Ik zit inderdaad nog tussen die twee te twijfelen. Toch als ik die stats zie van Klose wil ik hem echt graag gebruiken..quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:04 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
ze zou ipv KloseIF ook Podolsi kunnen kiezen, maar dat is persoonlijk
Hoeveel is dat wel niet in totaal?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:04 schreef BDIL het volgende:
Ale squads:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behoorlijk watquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel is dat wel niet in totaal?En hoeveel heb je voor Wallyson en Maikon Leite betaald?
Die spits uit je 5e squad heeft 2* skills.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:04 schreef BDIL het volgende:
Ale squads:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:04 schreef BDIL het volgende:
Ale squads:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je laatste silver squad heeft geen 100 chem gr grquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:04 schreef BDIL het volgende:
Ale squads:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga huilen als je er een superspeler uit haaltquote:
Maar hij is een baasquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die spits uit je 5e squad heeft 2* skills.
Ik vind dat persoonlijk 1 groot drama.
Nah , iets minderquote:
De laatste 2 spelers zijn op watchlistquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je laatste silver squad heeft geen 100 chem gr gr
Mooie teams hoor, iig origineel
Ja..... dán ben je gewoon slecht.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:09 schreef Covati het volgende:
Ik vraag me af hoe mensen met een totaal bronzen squad 21 chem allemaal onder de 55 OVR en een gouden keeper in de 1e divisie kunnen komen en het me ook nog moeilijk kunnen maken
Hij heeft ook veel coins weggegooid door pack openingen te houden, dus ik denk niet dat ie daar veel winst mee heeft gemaaktquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Netjes BDIL. Jij hebt ook wel veel mazzel gehad met packs.
maar daarna win ik 5-0 van ongeveer heel barcaquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja..... dán ben je gewoon slecht.
Coentrao - Ronaldo (jaja hij is rechtsbenig maar zijn linker is bijna even goed.)quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:09 schreef DutchSL het volgende:
Waarom is er geen enkele gouden linksbenige LM in de Bundesliga van een acceptabel niveau
Weet iemand een goede combi LM-LB met triple link?
LM moet dus linksbenig zijn en minstens 80 pace hebben.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Coentrao - Ronaldo (jaja hij is rechtsbenig maar zijn linker is bijna even goed.)
Ojaquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Coentrao - Ronaldo (jaja hij is rechtsbenig maar zijn linker is bijna even goed.)
Ok, scherp.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boerrigter Dijksquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:09 schreef DutchSL het volgende:
Waarom is er geen enkele gouden linksbenige LM in de Bundesliga van een acceptabel niveau
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
They say im fuckin fat, im comfortable with my body, Im eating big macs inside my bugatti, someone knockin on da door must be the fitness MAN! Hes knockin at my door dont let that nigga IN!
Geluid zal zelf wel weten
Pedro en Alba?quote:
Pedro is niet duur (xbox tenminste en Alba zal echt geen 15K ofzo zijn.quote:
30k zelfsquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pedro is niet duur (xbox tenminste en Alba zal echt geen 15K ofzo zijn.
PS3quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pedro is niet duur (xbox tenminste en Alba zal echt geen 15K ofzo zijn.
Perisic heeft 5* wf en 4* skillsquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:09 schreef DutchSL het volgende:
Lijkt mij wel een baasjequote:Op zondag 14 oktober 2012 15:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die heb ik al voor mijn Joegoslaven team gereserveerd! Speelde hij vorig jaar ook in
Adler of Wiese!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:21 schreef DannyDeko het volgende:
IF Adler, IF Weidefeller of NIF Wiese op goal ???
Hij gaat inmiddels niet zo heel duur meer toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Trundle 4-4-2 voor 14k BIN, misschien moet ik hem maar gaan gebruiken
In 4-4-2 is hij vast wel meer waard maar ik ga hem gewoon gebruiken met zijn skillzquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij gaat inmiddels niet zo heel duur meer toch?
Enige positie waar ik hem zou gebruik is CAM in 3-5-2 of CF in 4-2-3-1quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 4-4-2 is hij vast wel meer waard maar ik ga hem gewoon gebruiken met zijn skillz
Ik zit beetje te denken wat er deze Fifa belangrijker is..quote:
Ik laat hem gewoon invallen als ik 3-0 voor sta en dan ga ik een beetje proberen te skillen met hemquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Enige positie waar ik hem zou gebruik is CAM in 3-5-2 of CF in 4-2-3-1
Jij kan hem vast wel even pricefixenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er staan gewoon 13 pagina's IF Rodriguez te koopGaat nog wel even duren voordat die gaat stijgen dus
Ik kijk naar Positioning, Handling, Divinv en Reflexes.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik zit beetje te denken wat er deze Fifa belangrijker is..
Fifa 12 waren keepers met een hoge reflex bijzonder goed. Zo had je Diego Alves en Hart die letterlijk alles stopte.
Maar deze Fifa zijn afstandschoten ziek overpowered dus neig ik nu meer om te zeggen dat diving en positioning belangrijker zijn...
Wat jullie?
Die had ik voor 10Kquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er staan gewoon 13 pagina's IF Rodriguez te koopGaat nog wel even duren voordat die gaat stijgen dus
niemand hier heeft daar last van, want niemand speelt op de pc.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:20 schreef RubenSosa het volgende:
Iemand anders ook problemen met online FUT match dat het spel blijf hangen voordat het uberhaupt begint?
Zodra hij een tegenstander gevonden heeft gaat hij naar een wit scherm en daar blijft ie ook op. (muziek gaat wel gewoon door![]()
pc versie trouwens, en sinds een paar dagen.
Ik voor 12k 41212quote:
Neuer en Wiese blinken vooral uit in Diving en Reflexes. Maar zoals ik al zei denk ik dat deze Fifa positioning best belangrijk is en daar heeft Wiese geen kaas van gegeten..quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kijk naar Positioning, Handling, Divinv en Reflexes.
Wie over die 4 de beste is die neem ikEn lengte natuurlijk. onder de 1.90 neem ik niet (behalve Lloris)
Ik heb alleen met Wiese gespeeld in de bundesliga, prima keeper! Geen blunders gemaakt bij mij!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Neuer en Wiese blinken vooral uit in Diving en Reflexes. Maar zoals ik al zei denk ik dat deze Fifa positioning best belangrijk is en daar heeft Wiese geen kaas van gegeten..
Dilemma dilemma..!
Heb je je pakje dubbel terug verdiendquote:
Die is al een paar jaar oud toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
T.I. - Paper Trail, album is een aanrader
Mijn ervaringen met deze keeper zijn matig:quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Fifa 12 waren keepers met een hoge reflex bijzonder goed. Zo had je Diego Alves en Hart die letterlijk alles stopte.
Maar deze Fifa zijn afstandschoten ziek overpowered dus neig ik nu meer om te zeggen dat diving en positioning belangrijker zijn...
Wat jullie?
Hoe duur is die nu op de xbox?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
Ik wil IF Ronaldinhobinnenkort is het daar toch ook zomerstop of niet? Gaat zijn prijs mooi omhoog
Van 2008 of 2009 ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die is al een paar jaar oud toch?
Als hij naar de 70k zakt haal ik hemquote:
80 ongeveer.quote:
Klopt, maar wel z'n beste nummertjes vind ikquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die is al een paar jaar oud toch?
Geen reet, zijn 5 spelers met 40 ratingquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:35 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij wat waard ? Heeft een fucking lage rating
Handling geef ik ook weinig waarde aan. (Enige keer dat ik keeper iets raars heb zien doen is dat Sirigu bij een corner de bal in zn eigen doel sloeg :s )quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn ervaringen met deze keeper zijn matig:
[ afbeelding ]
Mijn ervaringen met deze keeper zijn geweldig.
[ afbeelding ]
Dus op basis daarvan houd ik het op diving+ reflexes en minder op handling en positioning.
Vast wel. Er zijn genoeg betere Duitse ST's en in de serie A zijn er ook genoeg opties. (Ookal is zijn heading wel zeer zeer hoog)quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:36 schreef ThatDutch het volgende:
Denken jullie dat IF Klose nog gaat zakken in prijs? Hij zit nu rond de 30k..
Niks bijzondersquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga huilen als je er een superspeler uit haalt
In dat geval wacht ik nog wel een paar dagenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vast wel. Er zijn genoeg betere Duitse ST's en in de serie A zijn er ook genoeg opties. (Ookal is zijn heading wel zeer zeer hoog)
Ik denk dat hij heel lang op deze waarde blijft hangen...en iets stijgt over een paar maandenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vast wel. Er zijn genoeg betere Duitse ST's en in de serie A zijn er ook genoeg opties. (Ookal is zijn heading wel zeer zeer hoog)
Wat zou er geupdate worden dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Die update van dit weekend komt nog niet uit omdat er bugs in de patch zitten
Valt dan mee dat ze die zelf gesignaleerd hebben.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Is uitgesteld inderdaadquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Diego Alves en Hart houden nu nog alles eruit. Tegen ze spelen is geen pretje, vooral Hart..quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat jullie?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:42 schreef Rijst het volgende:
Heerlijk naar de achterlijn rennen en dan die corss geven op Ji of Gardner
FYPquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]echt zo onrealistisch. Alles is zowat een goal
Hoe dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:45 schreef vandermar het volgende:
Bijna 85 miljoen clubvalue5,5 miljoen te gaan nog
Vereeuwigd?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom heb jij die signature? Een meisje zegten dat moet meteen vereeuwigd worden ?
lekker wekenlang 5 uur per dag bronze packs openen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:45 schreef vandermar het volgende:
Bijna 85 miljoen clubvalue5,5 miljoen te gaan nog
Ja inderdaad, wie doet dat nou.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekker wekenlang 5 uur per dag bronze packs openen.
Nogmaals: hoe dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wie doet dat nou.
Ik in ieder geval niet.
Sterker nog, ik heb de webapp bijna niet aanstaan en ben amper aan het xboxen.
Dunno, gewoon spelers in de club gooien die discard value zijn ipv te verkopenquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekker wekenlang 5 uur per dag bronze packs openen.
Eriksen misschien erbij?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:52 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Tips voor mijn verdediging (CB) of middenveld?
Welke?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:52 schreef MartijnTor het volgende:
Dit is wel een veel beter forum over fut dan waar ik eerst kwam
Fifa?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:53 schreef StijnDa het volgende:
Wat een waardeloze kater dag. Geen voetbal om te kijken, niet genoeg motivatie + concentratie om aan school te werken.
Wat te doen....
eten, kotsen, film kijken etc. You decide.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:53 schreef StijnDa het volgende:
Wat een waardeloze kater dag. Geen voetbal om te kijken, niet genoeg motivatie + concentratie om aan school te werken.
Wat te doen....
Verdediging:Dijks-Moisander-Alderweireld-Van Rhijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:52 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Heitinga ipv Marcelo, Stekelenburg op doel. Eventueel plekje vinden voor Emanuelsson op het middenveld.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:52 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Kalas voor 1 van die 2quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:52 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan voor Heitinga gaan ipv Marcelo, dat geeft je de mogelijkheid om Steek op doel te zettenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:52 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet bij me, ligt nog in Maastricht.quote:
Film/serie kijken waarschijnlijk maar ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eten, kotsen, film kijken etc. You decide.
De 6-0 overwinning met clubs was toch veel leuker?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben al bijna heel de week ziek, daardoor heb ik gister een tof feest gemist..
Haha ja joh mooi was dat. Daarna hadden we ook nog even een team laten rage quitten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De 6-0 overwinning met clubs was toch veel leuker?
Pack kopen, Ronaldo trekken, klaar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:59 schreef ThatDutch het volgende:
Moet nog Pepe, Hulk en IF Klose kopen.. voor 37k
Dat word de nacht door traden ..
Dit dus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pack kopen, Ronaldo trekken, klaar.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pack kopen, Ronaldo trekken, klaar.
Heb ik met fifa 12 gedaan, maar iedereen disconnect de hele tijd enzo, echt kut.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:01 schreef stoereboii het volgende:
Is er iemand die speelt in Virgin gaming?
En als je disconnect krijg je dan niet gewoon de win? En krijg je als je net begint ook een startbedrag of moet je het direct koppelen aan een cc?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:01 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Heb ik met fifa 12 gedaan, maar iedereen disconnect de hele tijd enzo, echt kut.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:59 schreef ThatDutch het volgende:
Moet nog Pepe, Hulk en IF Klose kopen.. voor 37k
Dat word de nacht door traden ..
Je moet meteen 20 dollar storten. Dan kan je voor 1 dollar gaan spelen, moet je via pc een tegenstander zoeken, en die dan weer zoeken op ps3, en als je dan de challenge accept, en hij doet niks, dan kan je alleen maar disconnecten en wint hij de dollarquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En als je disconnect krijg je dan niet gewoon de win? En krijg je als je net begint ook een startbedrag of moet je het direct koppelen aan een cc?
Ben een grammar naziquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tevens wordt.
Ga ik ook doen. Lekker cashen zo!quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:03 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Je moet meteen 20 dollar storten. Dan kan je voor 1 dollar gaan spelen, moet je via pc een tegenstander zoeken, en die dan weer zoeken op ps3, en als je dan de challenge accept, en hij doet niks, dan kan je alleen maar disconnecten en wint hij de dollar
Thibaultvw hiero daaroquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:04 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Zit jij er ook?![]()
allenatore-first
Wat ga je haten, ik heb een anderlecht spelerquote:
Lukakuquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat ga je haten, ik heb een anderlecht speler
je hebt me deze site ooit aangeraden, OSM is echt dood op fut gebied, allen Kayman en Roelske doen het serieusquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Martijn![]()
Nooit gedacht dat we elkaar hier zouden meeten
Oud en Nieuw > Kerstquote:
Ja ik bedoelde eigenlijk gewoon de maand december.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oud en Nieuw > Kerst
Serious Request vind ik alltijd wel chill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |