quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Oke. Jou haat ik ook niet
Nee. Het mag van mij wel warmer. Het is lekker, maar nietquote:
Dat soort taal is altijd zo'n afknapperquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nath is mu sgatjuh 4ever ntb wjnmk![]()
En toch vallen die 15 jarige bb-sletjes er met bosjes voor, gezien al dat gehang bij de maroc straatjochiesquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort taal is altijd zo'n afknapper.
Iddquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort taal is altijd zo'n afknapper.
Nath is geen 15 jarige bb-slet, dacht ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En toch vallen die 15 jarige bb-sletjes er met bosjes voor, gezien al dat gehang bij de maroc straatjochies
Volgens mij ook niet, neequote:Op maandag 15 oktober 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nath is geen 15 jarige bb-slet, dacht ik.
En nu voor de hoogbejaarden onder ons (Krea en ik)...quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nath is mu sgatjuh 4ever ntb wjnmk![]()
Dus... Waarom een andere taal gebruikenquote:
Je pikt hier en daar weleens wat op uit een topic van de nieuwe generatie, en dat blijft dan ongewenst hangenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus... Waarom een andere taal gebruiken.
Dat het hangt, oke. Maar gebruik het dan niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je pikt hier en daar weleens wat op uit een topic van de nieuwe generatie, en dat blijft dan ongewenst hangen
Tukker is hier de schuldige.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat het hangt, oke. Maar gebruik het dan niet.
Tuurlijk. Die Servische knakker heeft het allemaal weer gedaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tukker is hier de schuldige.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb een bescheiden happy trail...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |