Ik spreid nog steeds m'n billetjes voor je hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Iedereen haat me hier ineens.
Jaren heb ik me ingezet voor een goede sfeer en dit is wat ik krijg?
gefopt ;iquote:
Jij bent een vriend van mij?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
-edit- die kwam er niet zo uit, als zou moeten.
Au.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent een vriend van mij?
Nee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent een vriend van mij?
Jou heb ik hier lang niet meer gezien!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:24 schreef Mdrop het volgende:
De sfeer hangt er weer heerlijk bij.
Middag!
Ik heb het echt prima naar m'n zinquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:24 schreef Mdrop het volgende:
De sfeer hangt er weer heerlijk bij.
Middag!
Daarom zei ik 'ik ook van jou' in de zin van: "ik hou ook van jou."quote:
Ik haat iedereen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom zei ik 'ik ook van jou' in de zin van: "ik hou ook van jou."
Maar waarom je mij nog meer haat dan 100% Tukker is me ook een raadsel.
Lees rustig mee ;p, grootste gedeelte van de onzin hier kan ik me niet in mengenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jou heb ik hier lang niet meer gezien!
Beterquote:
Dat herken ik wel de laatste tijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lees rustig mee ;p, grootste gedeelte van de onzin hier kan ik me niet in mengen.
[..]
Beter
quote:
quote:
Omdat mijn penis wel groter dan 20 cm is!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom zei ik 'ik ook van jou' in de zin van: "ik hou ook van jou."
Maar waarom je mij nog meer haat dan 100% Tukker is me ook een raadsel. Ineens.
En ik doe nog wel zo lieflijk steedsquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sinds 100% Tukker, Samzz en Krea weer meeposten..
Ik snap al waar de haat vandaan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |