Moet je ff bij www.techmoan.com kijken, al kan ik je al die camera's afraden, koop gewoon een GoPro Hero (2).quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:38 schreef Skiet het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de hele layout van de zoekresultaten bij Ebay veranderd? Ik vind het maar klote nu. Alles is veel groter.
Ik wil op zoek gaan naar een betaalbare Full HD camera voor op mijn skihelm. Het liefste met MicroSD slot aangezien ik een 64GB MicroSD kaart heb en daar dus flink veel op kan.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:40 schreef Metalfreak het volgende:
Iemand trouwens ervaring met pakketjes vanuit Thailand? Er is er nu een naar mij onderweg, heb wel een tracking nummer en geloof dat die het land al heeft verlaten. MOet ik op een zelfde tijd als China pakketjes rekenen?
Nope... maar waar (en wat) heb je besteld dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:40 schreef Metalfreak het volgende:
Iemand trouwens ervaring met pakketjes vanuit Thailand? Er is er nu een naar mij onderweg, heb wel een tracking nummer en geloof dat die het land al heeft verlaten. MOet ik op een zelfde tijd als China pakketjes rekenen?
Mijn ervaring met Thailand is niet al te best, maar dat heeft er mee te maken dat het pakketje was tegengehouden door de douane en ik een brief kreeg over het doorsturen van de zaak naar de OvJ, echter werd ik niet aangemerkt als verdachte.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:40 schreef Metalfreak het volgende:
http://cmlaserservice.com, een onderdeel voor een Logitech G27 computerstuurtje, geen namaakzooi dus. Logitech maakt een mooi product, maar een essentiëel onderdeel is gemaakt van peperkoekenplastic, dit is een metalen vervanging daarvoor en is alleen leverbaar vanuit Thailand.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:42 schreef Guul het volgende:
[..]
Nope... maar waar (en wat) heb je besteld dan?
Verder ook:quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe moet ik dat handtrimmen doen
Maar eh, je houdt de landingskids losjes vast met je ene hand, met je andere hand geef je gas. Dan merk je of 'ie links helt of rechts helt, dan ga je dat tegen met trim. Je merkt dan ook of de staart/het neusje linksom of rechtsom wil draaien. Dan trim je dat ook weg. Voor/achterwaarts is iets moeilijker te merken.quote:Deze heli's zijn over het algemeen erg gevoelig en reageren vlot op je inputs. De tip is dan ook 'easy does it', haast microscopische inputs gebruiken.
Ja dat begrijp ik... Hij helt wat naar links... waar trim je? Daar is die schroevendraaier voor lijkt me...quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Verder ook:
[..]
Maar eh, je houdt de landingskids losjes vast met je ene hand, met je andere hand geef je gas. Dan merk je of 'ie links helt of rechts helt, dan ga je dat tegen met trim. Je merkt dan ook of de staart/het neusje linksom of rechtsom wil draaien. Dan trim je dat ook weg. Voor/achterwaarts is iets moeilijker te merken.
Ik heb gewoon op alle knoppen gedrukt terwijl hij in de lucht was, en heb hem nu redelijk steady kunnen krijgen volgens mij..quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:55 schreef shiznuts het volgende:
Heuh, wat?
Nee, de trim zit op de zender/transmitter.
Een draaischijfje/schuifje of knopjes die links/rechts boven/onder kunnen.
Bij elk kanaal hoort een trim (yaw, roll, pitch, throttle) op de controller/afstandsbediening te zitten.
[ afbeelding ]
Om te beginnen zou ik trouwens lekker 'banking'/'rolling' met rust laten.
Alleen de controls van de linkerstick: gas/throttle en gieren/yawing en van de rechter dan alleen pitch/invalshoek gebruiken. Dan vlieg je je 4CH heli als een 3CH heli eigenlijk. Da's wat makkelijker om erin te komen.
Ligt niet aan jou de layout van de mobiele site is al helemaal om tequote:Op maandag 15 oktober 2012 14:38 schreef Skiet het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de hele layout van de zoekresultaten bij Ebay veranderd? Ik vind het maar klote nu. Alles is veel groter.
Ik wil op zoek gaan naar een betaalbare Full HD camera voor op mijn skihelm. Het liefste met MicroSD slot aangezien ik een 64GB MicroSD kaart heb en daar dus flink veel op kan.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mijn V911 is ook nog onderweg.
Ik heb hulp nodig... ik crash constant met die heli haha (eerste keer dat ik zo'n ding bestuur)
Moet je ze nog trimmen?
Want als ik gewoon throttle doe, dan gaat hij niet recht de lucht in maar dan zweeft hij alle kanten op... ik moet hem handmatig steeds proberen bij te stellen...
(er is al likje verf af)
Die van mij is inmiddels ook verzonden, een hele vloot V911´s op weg naar hollandquote:
Want?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef wesselbraaksma het volgende:
Besteld: http://www.tinydeal.com/3(...)on-flag-p-31599.html
weer ff 3 euro verdiend
Heb alleen de 1 dollar deal voor gratis besteld en inmiddels al ontvangenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef wesselbraaksma het volgende:
Iemand trouwens de 1 dollar deal van artscow al 2 keer besteld?
Ik ben er nog niet aan toe gekomen en vroeg me af of iemand dit al gelukt is.
gratis? explainquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb alleen de 1 dollar deal voor gratis besteld en inmiddels al ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |