Dat hij het niet zo nauw neemt met alle Copyright regeltjes e.d. Niet erg netjes om alles zomaar te kopiëren, ik neem tenminste aan dat hier geen toestemming voor gevraagd is.quote:
als die plaatjes door een fokker worden gehost: even de files aanpassen, dan heeft hij een set dooie plaatjesquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:15 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Dat hij het niet zo nauw neemt met alle Copyright regeltjes e.d. Niet erg netjes om alles zomaar te kopiëren, ik neem tenminste aan dat hier geen toestemming voor gevraagd is.
Zou ik graag doen, alleen zijn dan de OP's plaatjes ook kapot... maar sowiso NIET netjes wat hij doet zo hotlinken zónder even te vragen ed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
als die plaatjes door een fokker worden gehost: even de files aanpassen, dan heeft hij een set dooie plaatjes
Hmm skiet is (voor mij) wel een gewaardeerde chinashopper.. Dit topic is door meerdere chineseshoppers vanaf het begin groot gemaakt..quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:15 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Dat hij het niet zo nauw neemt met alle Copyright regeltjes e.d. Niet erg netjes om alles zomaar te kopiëren, ik neem tenminste aan dat hier geen toestemming voor gevraagd is.
dat wist ik nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:19 schreef shiznuts het volgende:
Die site is door users van FOK! bedoeld als verlenging op dit topic gemaakt.
Niet alles kan hier in alle vrijheid besproken worden (en terecht), dus gaat/ging dat daar verder.
Waar heb je deze hoezen besteld?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:35 schreef shiznuts het volgende:
Now lets discuss some business that really matters.
Hopelijk morgen m'n TS-650 en/of Ainol Fire hoes binnen!
Natuurlijk voel ik me aangesproken, je hebt het over mijn website. Jij doet net alsof je iets unieks hebt, zelf het logo hebt ontworpen en de layout hebt gemaakt en ik het gewoon heb overgenomen. Het lijkt me niet meer dan logisch dat ik je dan even op je plek zet en laat weten hoe het echt zit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:46 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Het feit dat je je voelt aangesproken zegt volgens mij genoeg. Er zijn immers duizenden websites met hetzelfde lay-out e.d. online. Misschien ter bevestiging nog even:
[..]
3 racing meuk wordt geshipped vanuit Hongkongquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:06 schreef shiznuts het volgende:
Ah, ok, geinig, dat wist ik dan niet.
http://os.3racing.hk/carkits_web.php?carkits_web_key=3
http://www.the-border.com(...)-10-Touring-car.html
Maar da's dan nog altijd bij non-aziatische shop uiteindelijk?
Copyright? Dus wanneer ik het logo van een bedrijf pak en er een grijze achtergrond op gooi dan heb ik het copyright over dat logo? Of wanneer ik het op mijn server gooi, dan krijg ik ik het copyright recht?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:15 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Die is niet goed snik.........quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:13 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
Wie dit zijn of haar BMW aandoet...
http://nl.dinodirect.com/(...)ts-currency-EUR.html
Je moet even naar je mailtjes kijken. Ze beginnen hun mailtjes vaak met Hallo ..... en ..... is dan je ebay IDquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:54 schreef Goddelijker het volgende:
Weet iemand waar je je eBay ID kan zien?
Kan 't echt nergens vinden...
Aliexpress, maar je hebt 'em nu ook bij Pandawill.quote:Op maandag 15 oktober 2012 06:56 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Waar heb je deze hoezen besteld?
Zoals eerder aangegeven idd een Xieda 9958 of een V911.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zal het zo wel even checken, als iemand mij kan vertellen welke syma helikopter nou een goede koop is rond de 20-30 dollar.
Ben er aan het kijken ja, je hebt alleen een v911 met "New plug" die duurder is dan de andere versie? En die "new plug" heeft wel een stuk meer reviews ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zoals eerder aangegeven idd een Xieda 9958 of een V911.
Wat ook goed schijnt te zijn, is een Benma Helios 100... zelfde specs en heeft ong hetzelfde gedrag als een V911.
via www.banggood.com natuurlijk.
Heb je linkjes?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ben er aan het kijken ja, je hebt alleen een v911 met "New plug" die duurder is dan de andere versie? En die "new plug" heeft wel een stuk meer reviews ook.
Oke top, ik zie ook bij die goedkopere versie dat je alleen een helikopter krijgt, geen batterij of andere zaken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:03 schreef shiznuts het volgende:
De gele is een budgetmodel en heeft bijvoorbeeld geen 9x-ondersteuning.
Die andere met andere plug is imho beter, omdat zulke accu's veel beter voorhanden zijn (geloof ik).
Jezus dat moet je ook maar net weten zeg. Thanks maar weer,quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:05 schreef shiznuts het volgende:
Link die je geeft vergelijkt trouwens de prijzen van een BNF (Bind-n-fly: zonder zender) met een RTF (Ready-to-fly: met zender) inderdaad.
Ach het kan altijd erger....quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jezus dat moet je ook maar net weten zeg. Thanks maar weer,
Stond gewoon hier hoor: [gadgets] Chinese webshops reviewtopicquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jezus dat moet je ook maar net weten zeg. Thanks maar weer,
quote:Let er wel op dat je een complete set koopt, dat wordt aangegeven met RTF (Ready-to-Fly). Koop je een set als BNF (Bind'n'fly) of ARTF (Almost-Ready-To-Fly) dan heb je een eigen TX nodig.
Ze hebben de Awei ES800 op dit moment dus niet meer op voorraad..:(quote:It normally takes 1-3 working days to process your order once payment cleared. I am afraid the item 583678*2 is out of stock now. And it needs 1-5 working days for restock. Shall we advise you to wait another week?
If your order is still not shipped out by then, please no hesitate to contact us for solution.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |