SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar![]()
Leuk voor 5 minuten nadat je de lamp hebt uitgezet, daarna zie je er amper nog wat van.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:41 schreef Downstar het volgende:
http://www.focalprice.com(...)a4c3BAB#.UHqkx4ZJNMQ
Deze ziet er wel vet uit, glow in the dark![]()
haha ja uiteraard blijven ze niet eeuwig 'branden'quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Leuk voor 5 minuten nadat je de lamp hebt uitgezet, daarna zie je er amper nog wat van.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:44 schreef pazara het volgende:
zijn er nog handige dingen die je voor deze koude winter goed kunt gebruiken?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:22 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Ik heb van DX een paar touchscreen handschoenen besteld, de handschoenen van EB zijn echter een stuk beter. Ook heb ik sneeuwstappers van Sunsky-Online.com besteld, zo glij je op wintersport (of in Nederland) niet uit. Erg handig, zoek even op 'Snow'.![]()
een kachel of CV.. een kilo zak kruidnoten en 2 liter warme chocolademelk..quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:44 schreef pazara het volgende:
zijn er nog handige dingen die je voor deze koude winter goed kunt gebruiken?![]()
ohja en niet te vergeten een Device met internet toegang, om dit topic in de gaten te houden![]()
![]()
Naar mijn weten is glow in dark altijd bagger, op mijn horloge (van 100euro, gewoon in NL gekocht) zie je het na een poosje ook niet meer, kan je nagaan bij chinese glowinthedarkquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
haha ja uiteraard blijven ze niet eeuwig 'branden'Wel met de Jiayu surfen héquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
een kachel of CV.. een kilo zak kruidnoten en 2 liter warme chocolademelk..![]()
ohja en niet te vergeten een Device met internet toegang, om dit topic in de gaten te houden![]()
![]()
Ik zal het zo wel even checken, als iemand mij kan vertellen welke syma helikopter nou een goede koop is rond de 20-30 dollar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:41 schreef Downstar het volgende:
COUPREFUND
nieuwe coupon voor Lightake, geen idee hoeveel % en hoelang hij nog geldig is![]()
Heb er zelf drie van Syma. De S026G is het best. Heb mijne bij BangGood gekocht. Ook makkelijk te besturen. Alleen sinds het USB kabbeltje brak kan ik elke dag nieuwe batterijen kopen..quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zal het zo wel even checken, als iemand mij kan vertellen welke syma helikopter nou een goede koop is rond de 20-30 dollar.![]()
Ik hoef geen Chinook ding. Gewoon een normaal geval is primaquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:56 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Heb er zelf drie van Syma. De S026G is het best. Heb mijne bij BangGood gekocht. Ook makkelijk te besturen. Alleen sinds het USB kabbeltje brak kan ik elke dag nieuwe batterijen kopen..![]()
![]()
Schoenen of van die dingen die je onder je schoenen popt?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:22 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
[..]
Ik heb van DX een paar touchscreen handschoenen besteld, de handschoenen van EB zijn echter een stuk beter. Ook heb ik sneeuwstappers van Sunsky-Online.com besteld, zo glij je op wintersport (of in Nederland) niet uit. Erg handig, zoek even op 'Snow'.![]()
Vind 'm ook heel vet, lijkt echt super op de witte muur dat donker grijs.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:10 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Cool! Maar hoe groot zijn de "kubussen" in doorsneede? Kan het ook op een ietwat korrellige muur?
Op een gestructureerde muur zou ik het toch niet proberen, 't is een sticker.. dus die heeft gewoon beetje plaat oppverlak nodig om "mooi" te kunnen zitten.
Qua formaat, is de grootste 53x53, de kleinste 18x18 en 't zijn er 5 in totaal.
Muur die je op de foto ziet is z'n 2,5/3m breed..![]()
(Voor de mensen die de review gemist hebben: Geometric Figure PVC Home Wall Decal Sticker - Revieuw)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Hoezo kom je daar helaas achter? Er zijn misschien wel duizenden websites met dezelfde layout online. Het is gewoon een wordpress theme welke zeer populair is en zich goed leent voor dit soort websites.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:20 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
Hallo fokkers,
Ik host ChineseWebwinkels.nl en zag in mijn google Analytics statistieken dat er wat bezoekers vanaf dit forum kwamen. Ik ben hier niet om mijn eigen website te promoten, maar ik kan wellicht wat zaken ophelderen en verduidelijken. Ook sta ik open voor vragen of opmerkingen.
Ik heb een aantal pagina's teruggelezen en helaas kwam ik erachter dat er een andere website online is met hetzelfde lay-out, dezelfde afbeeldingen, dezelfde logo's en ongeveer dezelfde inhoud als mijn website. Onze website is al vanaf Januari 2012 actief op het domein ChineseWebwinkels.nl en heeft niets met andere domeinen behalve forum.chinesewebwinkels.nl te maken.
Genoeg gepraat over 'Mijn eigen blogje'. Ik zal vanaf nu dit topic actief volgen en niet over mijn website posten. Ik hoop dat dit bericht niet als reclame of zelfs spam gezien wordt..
Het "logo" van de website is gewoon het standaard logo met een andere tekst, simpel in Photoshop aan te passen. Andere logo's van webshops zijn uiteraard gewoon via Google te vinden.
De website chinesewebshops.com is enkel en alleen gelanceerd omdat er een andere website was welke hier gebruikt wordt voor replica items offline ging. Ik heb dus getracht een alternatief online te zetten, maar wilde er naast een forum ook kleine reviews een aanbevelingen op plaatsen. Dat de inhoud redelijk gelijk is dat is niet vreemd, er zijn trends en daar schrijf je over.
Het is niet zo netjes om hier te doen alsof ik ook maar iets van jou heb afgekeken. Een andere website van mij, Engelstalig heeft al sinds 2011-10-23 hetzelfde uiterlijk en ook weer een redelijk gelijke inhoud.![]()
Thanks tokko1 voor de link, heb er veel ideeën op gedaan met andere stickers die daar te krijgen zijnquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Vind 'm ook heel vet, lijkt echt super op de witte muur dat donker grijs.
Op een gestructureerde muur zou ik het toch niet proberen, 't is een sticker.. dus die heeft gewoon beetje plaat oppverlak nodig om "mooi" te kunnen zitten.
Qua formaat, is de grootste 53x53, de kleinste 18x18 en 't zijn er 5 in totaal.
Muur die je op de foto ziet is z'n 2,5/3m breed..![]()
(Voor de mensen die de review gemist hebben: Geometric Figure PVC Home Wall Decal Sticker - Revieuw)![]()
![]()
› http://www.google.nl/#hl=(...)ops+shiznuts+takstar ->quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:06 schreef wesselbraaksma het volgende:
shiz je had toch een lijste met al de takstars die je hebt gekocht?Had toen dus een TS-650 besteld. Later zag ik de HI1500, die toen maar besteld ook, kwam al binnen, 650'er wacht ik nog op. De HD5000 staat in bestelling, hopelijk is dat een bassmonster met clubfeeling. Die HI1500 bleek meer voor Hifi-entertainment te zijn, miste een beetje punch in de bass en was me iets te helder. Verwacht dat de TS-650 en HD5000 meer bij me passen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, ergens wel logisch dat ze zo'n radiotelefonievergunning moet hebben, 't is immers een soort van zender, daar wordt altijd moeilijk over gedaan. Alleen raar wel dat ze niet niet verlengd hadden dan inderdaad.Beetje faal. Maar ja, misschien wilde ze die buffer hebben voor de productie en willen zoveel mogelijk excuses hebben?
Zwarte ziet er inderdaad verdomd fijn uit. Kom maar op!
Ik heb trouwens een microfoon pop filter van 'Takstar', nu kwam laatst eens iemand met de opmerking een mic nodig te hebben, dus ik dacht 'hmm, misschien heeft Takstar ook daadwerkelijke equipment'. En nu kwam ik weer headphones tegen die schijnbaar megagoed zijn (voor de prijs dan, volgens head-fi en headphiles).
Moet je maar eens kijken naar de Takstar TS-671, TS-670, TS-650, TS-610, Pro 80 en de HI-2050. Meer hier op de website van Takstar.
De Pro 80 zou een aardige allrounder moeten zijn, de HI-2050 ook wel, de TS-650 en TS-610 met meer bass meer dj-style en de 670/671 voor het analytische werk.Mind you, mensen zijn ook fan van de Pro 80, HI2050 en TS-671. Maar ik zoek iets dat niet puur gebalanceerd en analytisch is, da's maar saai, meer iets zoals m'n Beats Solo by Dr Dre met een epic basskick, maar dan niet met weggedrukte soundstage/details daarvan, maar wat vol en warm klinkt met goede ruimtelijkheid en aanwezigheid door de range.
En dus de Astrotec AS-200 die closed zijn en wat minder ruimtelijke soundstage zou hebben dan z'n open broertje die er á la Grado uitzien, maar daarvoor dan betere basskick bezit.
Dus... Heb al van Takstar, de HI1500, verwacht de TS-650 een dezer dagen en over een week of twee/drie de HD5000, alsmede de Astrotec AS-200. Qua headphones heb ik al uit China verder: Brainwavz HM3, MEElectronics HT-21, Sonun SN-161 en Kanen KM-780. Verder Bose QuietComfort 15, Beats Solo by Dr Dre, Koss Porta Pro (Black edition), MC Crypt DJ-50, Renkforce CD-340 en de Philips SHP1900.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die dingen die je onder je schoenen kan bevestigen inderdaad. Hier een link: http://www.sunsky-online.(...)do?subject.id=244187quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:02 schreef yorkick het volgende:
[..]
Schoenen of van die dingen die je onder je schoenen popt?![]()
Het feit dat je je voelt aangesproken zegt volgens mij genoeg. Er zijn immers duizenden websites met hetzelfde lay-out e.d. online. Misschien ter bevestiging nog even:quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:51 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hoezo kom je daar helaas achter? Er zijn misschien wel duizenden websites met dezelfde layout online. Het is gewoon een wordpress theme welke zeer populair is en zich goed leent voor dit soort websites.
Het "logo" van de website is gewoon het standaard logo met een andere tekst, simpel in Photoshop aan te passen. Andere logo's van webshops zijn uiteraard gewoon via Google te vinden.
De website chinesewebshops.com is enkel en alleen gelanceerd omdat er een andere website was welke hier gebruikt wordt voor replica items offline ging. Ik heb dus getracht een alternatief online te zetten, maar wilde er naast een forum ook kleine reviews een aanbevelingen op plaatsen. Dat de inhoud redelijk gelijk is dat is niet vreemd, er zijn trends en daar schrijf je over.
Het is niet zo netjes om hier te doen alsof ik ook maar iets van jou heb afgekeken. Een andere website van mij, Engelstalig heeft al sinds 2011-10-23 hetzelfde uiterlijk en ook weer een redelijk gelijke inhoud.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:28 schreef Downstar het volgende:
Hmmm die :
http://chinesewebwinkels.nl/
lijkt wel erg veel op de door user Skiet gehoste website: www.chinesewebshops.com
Wie heeft wie nageaapt?
![]()
Specs zien er goed uit. Heb met veel plezier een vergelijkbare heli gevlogen, de dubbelde rotorbladen zorgen voor genoeg stabiliteit.quote:![]()
Blegh... Syma. 4CH flybar(less) non-IR all the way.V911, 9958, of quadcoptah: V929/V939/UDIRC/enz...
Banggood is zo'n beetje de place-to-be voor RC-spul. Vergeet niet dat er een coupon is, moet je ff teruglezen ergens.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
2Ch scheurijzer all the way!!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:03 schreef shiznuts het volgende:
Blegh... Syma. 4CH all the way.V911, 9958, of quadcoptah: V929/V939/UDIRC/enz...
Banggood is zo'n beetje de place-to-be voor RC-spul. Vergeet niet dat er een coupon is, moet je ff teruglezen ergens.
k heb zelf een robitronic Stinger, later ook nog een zakura zero s halen![]()
Ja, qua auto's is China wel een beetje balen. Wel verschillende pogingen gedaan wat leuks te vinden (in samenwerking met 08gnoT.RIP), maar nooit echt wat gevonden, alleen HSP lijkt wel wat. Of als je op Ebay wat rondspeurt (non-CN).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nou die sakura zero s komt dus uit China en das wel een mooie wagen!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:11 schreef shiznuts het volgende:
Ja, qua auto's is China wel een beetje balen. Wel verschillende pogingen gedaan wat leuks te vinden (in samenwerking met 08gnoT.RIP), maar nooit echt wat gevonden, alleen HSP lijkt wel wat. Of als je op Ebay wat rondspeurt (non-CN).
Nog bedankt voor je headphonetalk dan wacht ik de 5000 nog wel even af. Thanks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: