Koelstraquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:45 schreef Blik het volgende:
Ik heb wat tips nodig voor een buggy. We gaan over 2 maanden naar Sri Lanka en ons zoontje is dan 11 maanden. We hebben dus een buggy nodig die naar achteren kan, niet te zwaar en ook een beetje stevig is.
Iemand suggesties?
Een draagzak, http://www.babybij.nlquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:45 schreef Blik het volgende:
Ik heb wat tips nodig voor een buggy. We gaan over 2 maanden naar Sri Lanka en ons zoontje is dan 11 maanden. We hebben dus een buggy nodig die naar achteren kan, niet te zwaar en ook een beetje stevig is.
Iemand suggesties?
Draagzak nemen we mee, maar met tropische temperaturen is een buggy ook fijn om te hebbenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Een draagzak, http://www.babybij.nl
Een buggy, Koelstra of Maclaren
Een buggy is ook wel erg fijn in het geval je kind wil slapen terwijl jullie gaan eten. Een kind op de rug hebben is dan wat minder comfortabelquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Draagzak nemen we mee, maar met tropische temperaturen is een buggy ook fijn om te hebben
offtopic, maar ik ben benieuwd naar je ervaringen tztquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:45 schreef Blik het volgende:
Iemand suggesties?
Wij gebruiken een dooky daarvoor. Werkt op onze wagen prima, ze kan nog wel om zich heen kijken maar heeft geen zo'n in d'r gezichtje. We maken er dan een soort luifeltje meequote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat is nou de handigste manier om de zon uit de kinderwagen te houden? Ik gebruikte eerst een hydrofiel met knijpers maar nu met de buggyzit erin trekt ze die los. Zo'n parasolletje lijkt me onhandig, maar is er wel iets handigers? (Ik zie voor de Bboo van die complete kappen, is dat wat?)
Zonnehoedje van 1,95 bij de Zeeman, kruipt ze de hele tuin mee doorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wij gebruiken een dooky daarvoor. Werkt op onze wagen prima, ze kan nog wel om zich heen kijken maar heeft geen zo'n in d'r gezichtje. We maken er dan een soort luifeltje mee
Ja, die heeft ze uiteraard ook maar die helpt niet tegen alle zonquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:21 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Zonnehoedje van 1,95 bij de Zeeman, kruipt ze de hele tuin mee door
Edit: En zit ze dus zonder zon op haar bolletje in de kinderwagen. Parasolletje werkt niet als je rijdt; doekies enzo is beetje sneu nu ze lekker om zich heen kijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het het eerste nadeel van de Quinny Moodd. De reiswieg is erg smal, dus daar zit hij nu een beetje in opgesloten. Hij begint het nu stom te vinden dat hij niets ziet, want hij slaapt er niet in. Maar dat zou bij de andere wagens ook het geval zijn.
Het is nu te warm ervoor, maar mocht je het over een paar weken nog eens willen proberen, doe het dan met de voetenzak erin, als je die hebt. Dat ligt een stuk zachter en vult wat op om hem heen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:33 schreef Suikertante het volgende:
Als hij op zijn buik ligt zijn de zijkanten te hoog om rond te kijken, maar ik ga op een goed moment wel proberen of hij dan in de bak slaapt!
En verder hebben we hem nu in de draagzak inderdaad. Maar het lijkt me zo leuk om een stuk te wandelen met de wagen.
Niet een specifieke tip voor een buggy, maar let op het gewicht, zeker voor mee op vakantie lijkt het me fijn als ie niet te zwaar is.. We hadden eerst een tweedehands McLaren en toen die sneuvelde een chicco gekocht (niet het duurste model maar een van 55 euro ofzo) en ik moet zeggen dat ik hem vrij zwaar vind, bij bijvoorbeeld in de auto leggen (kan er ook aan liggen omdat ik nu zwanger benquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:21 schreef Mangostine het volgende:
/kick zonder het hele topic door te lezen:
Ik ben op zoek naar een goedkope, lichte buggy, puur voor op vakantie. Zo'n modelletje dat je klein opvouwt en tot aan de gate mag meenemen. En dat bagagetechnisch dus ook niet teveel ruimte in beslag neemt. We zullen er alleen hele korte stukjes mee lopen, de doek gaat ook mee. Maar m.n. tijdens het reizen van en naar bestemming lijkt het ons handig om onze dan bijna 1-jarige er even in te kunnen zetten.
Iemand bijvoorbeeld ervaring met de goedkoopste Kruidvat buggy? Of andere vergelijkbare tips?
Oh nog een eis, graag eentje die via internet te bestellen is (voor zover ze dat niet allemaal al zijn)
Dat bambino ding schijnt de hel te zijn, las ik eerder in dit topic.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:21 schreef Mangostine het volgende:
/kick zonder het hele topic door te lezen:
Ik ben op zoek naar een goedkope, lichte buggy, puur voor op vakantie. Zo'n modelletje dat je klein opvouwt en tot aan de gate mag meenemen. En dat bagagetechnisch dus ook niet teveel ruimte in beslag neemt. We zullen er alleen hele korte stukjes mee lopen, de doek gaat ook mee. Maar m.n. tijdens het reizen van en naar bestemming lijkt het ons handig om onze dan bijna 1-jarige er even in te kunnen zetten.
Iemand bijvoorbeeld ervaring met de goedkoopste Kruidvat buggy? Of andere vergelijkbare tips?
Oh nog een eis, graag eentje die via internet te bestellen is (voor zover ze dat niet allemaal al zijn)
Is die erg compact in te klappen?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:51 schreef Mineola het volgende:
Niet met de evo, wel met de 4-rider. Hele fijne wagen is dat, al vond ik het reiswieg matrasje wel wat hard. Het zitgedeelte lijkt me wel heel comfortabel.
Ja ik heb hem.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:26 schreef Butterflower het volgende:
Heeft iemand (of kent iemand iemand die) al ervaring (heeft) met de Bugaboo Buffalo?
Okéquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:45 schreef bitterend het volgende:
Nee hoor! ik heb echt wel ervaring meemet de Bee en Donkey bijv. niet want die heb ik niet zelf gebruikt.
Bugaboo staat bij de lange mensen bekend als 'buk een berg' de bak is ook echt idioot laag. Wij zijn 1.82 en 1.90 en de bugaboo was dus absoluut geen optie. We hebben de Mutsy 4rider. Daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. Hij heeft alleen een heel groot frame. Alle wielen moeten eraf voor hij in m'n mans auto kan. (Nu Mazda2) En dan kon de kinderwagenbak niet mee. (Toen Peugeot 206+) Het zit gedeelte kan wel gelukkig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:59 schreef Dot. het volgende:
Even een crosspost over kinderwagens![]()
Wij zijn vandaag gaan kijken, maar we hebben toch een kleinere achterbak dan we dachten (ook een Polo, wel een nieuwer model). De wagen mag ingeklapt maximaal 90 breed en tussen 50-60 cm diep zijn... En dat is een Mutsy Igo wel, maar ik wil ook een tweedehandsje. Iemand ervaring met een Mutsy Slider? Volgens mij is die ook best klein te krijgen... Of een ander model?
Een Stokke is sowieso te lang en ik denk dat een Bugaboo wel past, maar dat is misschien wat krap en die hebben we niet getest.
We zijn ook allebei redelijk lang, dus het zou fijn zijn als de stang niet al te laag is.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:34 schreef Kimpossible het volgende:
Vanyel jullie stappen voor Baby2 zeker niet per ongeluk over op een andere heule fijne wagen? Dat je joolz plots te koop is enzo?
Wij hebben hem getest in twee winkels en allebei hadden ze een krakend frame. Nou wilde ik toch al de bugaboo, dus kwam prima uit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:32 schreef Vanyel het volgende:
Niet proberen, dan raak je alleen maar gefrustreerd;) Joolz is een heerlijke wagen.
Niet dat ik m daardoor meer heb gebruikt, maar ok..
Heb jij 'm nieuw gekocht, of had je een mazzeltje dat je 'm tweedehands vond?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:37 schreef Kiwisoep het volgende:
Hij is het waard als je het mij vraagt!
Wij hebben een antraciet kleurige Joolz Day in gebruik. Veel in gebruik
Ik vind die tokyo uitvoering ook zo gaaf. Volledig zwart en bruin leer op de stangen.
De Moodd ook niet nee? Ik ben erg blij met de Moodd tot nu toequote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:04 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het dus niet zijn geld waardIk vind het zitje ook niet zo heel ergonomisch.
Maar ik moet zeggen dat nu de buzz er uit gaat ik geen 1 dat meer echt vind.![]()
Voordeel voor ons wel want op marktplaats een bak gekocht voor heel weinig![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |