Mijn kind was niet zo snel 12 meter en 20 kiloquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:30 schreef laziness het volgende:
Grappig dat je dat zegt Vanyel want ik heb door bekkenproblemen juist weinig de draagdoek gebruikt.
Goed om te horen, precies hetgeen jij omschrijft is dus ook waar wij zo enthousiast over zijn. Moeten binnenkort maar eens een rondje babystores gaan doen om ermee te gaan rijden en irl te zien of hij idd zo handig is als dat hij lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vriendin van me raadde mij die aan omdat het erg klein opvouwt dus weinig ruimte in beslag neemt en omdat hij makkelijk in hoogte verstelbaar is. Daarnaast zou het een heel makkelijke wagen zijn om in buggy stand aan een tafel in bijv een restaurant bij te schuiven.
Zelf verder geen ervaring mee
Ik ben nu 4 maanden zwanger, dus net even te vroeg voor een wagenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:17 schreef Pissie het volgende:
[..]
Goed om te horen, precies hetgeen jij omschrijft is dus ook waar wij zo enthousiast over zijn. Moeten binnenkort maar eens een rondje babystores gaan doen om ermee te gaan rijden en irl te zien of hij idd zo handig is als dat hij lijkt te zijn.
Dat je er zelf geen ervaring mee hebt komt omdat je nog niet op zoek bent naar een wagen of uiteindelijk niet gekozen voor de Joolz?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:20 schreef Suikertante het volgende:
Ik hoor ook alleen positieve geluiden over de Joolz! (maar ik vind hem zelf niet zo mooi)
Niet ernaast maar wel dichtbijquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:09 schreef Suikertante het volgende:
Er staat op de website dat er hier in Utrecht ook eentje zit! Praktisch náást de Babydump waar we wél zijn geweest
Dit! Ook pas 14 weken en afgelopen zaterdag al druk wezen rondkijken. Er is zoveel te krijgen, vind het heerlijk om te kijken en te testen. Zeker nu ik nog zo soepel ben dat ik alles kan. Wie weet hoe dat over een paar maanden is.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:56 schreef Suikertante het volgende:
Joh ik ben ook net vier maanden zwanger, en ik neus ook!
Voor mijn vriend en ik dezelfde leuk vinden.. en als je hem nieuw wilt waarschuwen ze voor een levertijd van 3 maanden. Dus dan hebben we nog 2 maanden om tot een beslissing te komen. En een dag buiten het weekend plannen om te gaan kijken is hier knap lastig (en in het weekend wil ik eigenlijk niet..)
In Utrecht zit een prenatal letterlijk om de hoek.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Niet ernaast maar wel dichtbijen veel groter dan die in de stad.
In Amersfoort zit ook een mega prenatal vlakbij Ikea.
Ik ben bijna 3 maanden zwanger en ook en al lekker aan het neuzen voor kinderwagens en kamertjes dus wat dat betreft kun je er niet vroeg genoeg mee beginnen, vast ideetjes op doen en weten hoeveel we moeten gaan sparenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:56 schreef Suikertante het volgende:
Joh ik ben ook net vier maanden zwanger, en ik neus ook!
Voor mijn vriend en ik dezelfde leuk vinden.. en als je hem nieuw wilt waarschuwen ze voor een levertijd van 3 maanden. Dus dan hebben we nog 2 maanden om tot een beslissing te komen. En een dag buiten het weekend plannen om te gaan kijken is hier knap lastig (en in het weekend wil ik eigenlijk niet..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn je eisen dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:11 schreef annevhoudt het volgende:
neen, want voor mijn eerste baby hadden we een kinderwagen van quinny gekocht op aanraden van de verkoper in de winkel. Dat was weggegooid geld, na 3 maanden gebruik had ik het op marktplaats gezet. Nu zoek ik iets dat andere moeders mij ook kunnen aanraden ipv getrainde verkopers.
nu staat deze op 319,- wel een heel mooie kinderwagen, maar wordt niet met autostoel geleverd (alleen draagmand en adapters maxi cosi) :squote:Op donderdag 28 februari 2013 13:15 schreef Rixtje het volgende:
Wij hebben een mutsy transporter was ¤400,- gebruik hem nu 2 1/2 jaar en ben er nog steeds super blij mee!
die Transit is wel mooi!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:39 schreef Kuukske het volgende:
http://www.baby-dump.nl/i(...)&merk=13&groep_id=13
Hier, bij BabyDump krijg je een autostoel gratis als je een combiwagen koopt.
Een autostoel krijg je bij veel zaken er wel gratis bij maar is geen standaard voor een kinderwagen. Een kinderwagen heeft een reiswieg en een buggyinzet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef annevhoudt het volgende:
[..]
nu staat deze op 319,- wel een heel mooie kinderwagen, maar wordt niet met autostoel geleverd (alleen draagmand en adapters maxi cosi) :s
op internet ben ik deze kinderwagens tegengekomen die me wel interesseerden, iemand enig idee over deze kinderwagens??
x adventure x line, baninni maxim en mutsy evo.
er is echt weinig keuze voor een deftig 3in1 kinderwagen als je budget niet zo hoog is.
dat is waar, ik had ergens gelezen dat je je baby niet meer dan 2 uur in een autostoel mag laten liggen. blijkbaar is dat slecht voor de rugquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Een autostoel krijg je bij veel zaken er wel gratis bij maar is geen standaard voor een kinderwagen. Een kinderwagen heeft een reiswieg en een buggyinzet.
Dat die autostoel er toevallig op past is iets van de laatste jaren maar eigenlijk helemaal niet zo gewenst aangezien mensen hun kind nu veel te lang in dat autostoeltje proppen tijdens het winkelen.
Dat is zo ja. En de saturatie gaat ook omlaag door het in elkaar gedrukte middenrif.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef annevhoudt het volgende:
[..]
dat is waar, ik had ergens gelezen dat je je baby niet meer dan 2 uur in een autostoel mag laten liggen. blijkbaar is dat slecht voor de rug
Dan zou ik er al niet voor kiezen hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:50 schreef annevhoudt het volgende:
nu ben ik deze site tegengekomen op internet, heeft er iemand ervaring met deze merk? want op de facebook en klacht.nl zie ik alleen maar slechte reviews
http://www.bebeqo.nl/kind(...)agen-3in1-zwart.html
Dit! Wij hebben verschillende Mutsy modellen getest en vonden ze eigenlijk bijna allemaal prima lopen. Eentje niet want die had geen zwenkwielen geloof ik, dat was wel een vereiste voor ons.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:56 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Dan zou ik er al niet voor kiezen hoor![]()
Mutsy is betaalbaar en superdegelijk, wellicht een goede optie voor je.
Ook dat zou ik niet aanraden voor de rug van je kindje. Een buggyzitje kan nooit de klappen voor de rug zodanig opvangen als de reiswieg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:03 schreef annevhoudt het volgende:
en deze?
http://www.mamaloesbabysjop.nl/onderweg/kinderwagens/maxim-2.html
er staat bij geschreven dat het zitje gemakkelijk kan uitgeklapt worden tot een draagmand, heerlijk toch? dan heb ik ook wat plaats bespaard met zo'n grote draagmand
nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:03 schreef annevhoudt het volgende:
en deze?
http://www.mamaloesbabysjop.nl/onderweg/kinderwagens/maxim-2.html
er staat bij geschreven dat het zitje gemakkelijk kan uitgeklapt worden tot een draagmand, heerlijk toch? dan heb ik ook wat plaats bespaard met zo'n grote draagmand
oh ja? nou dat wist ik niet. en als ik er een bijpassend matrasje zou kopen? want een draagmand neemt veel plaats, en zeker als je met een kleine renault clio'tje rijdt :squote:Op donderdag 28 februari 2013 14:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Ook dat zou ik niet aanraden voor de rug van je kindje. Een buggyzitje kan nooit de klappen voor de rug zodanig opvangen als de reiswieg.
pff, anders moet ik eens naar een superstore rijden voor meer informatie, en hopen dat ze me geen brol aansmerenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:06 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat je fijn vindt als kinderwagen is zo persoonlijk. Ik heb een quinny en ben er echt tevreden mee. Al heb ik de kinderwagenbak nu nog amper gebruikt.
Een beter matrasje er voor kopen is een goede optiequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:07 schreef annevhoudt het volgende:
[..]
oh ja? nou dat wist ik niet. en als ik er een bijpassend matrasje zou kopen? want een draagmand neemt veel plaats, en zeker als je met een kleine renault clio'tje rijdt :s
Je kan je toch in de winkel laten informeren en op internet verder de laagste prijs zoeken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:09 schreef annevhoudt het volgende:
[..]
pff, anders moet ik eens naar een superstore rijden voor meer informatie, en hopen dat ze me geen brol aansmeren
het moet 4 wielen hebben, liefst geen luchtbanden. compact moet het zeker zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:12 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik zou sowieso wat meer eisen kenbaar maken. Er zijn zoveel verschillende wagens.
Wat voor soort banden, 3 of 4 wielen, compact inklapbaar, noem maar op. Daar kom je al best ver mee in combinatie met zelf stukjes rijden met wagens.
is iets te klassiek, en het heeft geen zwenkbare wielenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:14 schreef droomvrouwtje het volgende:
http://www.baby-walz.nl/K(...)223c45a8514a9663f094
En zoiets dan??
Die heb ik gekocht! Kost 379 ofzo in de winkel en je krijgt er maxicosi en verzorgingstas bij. Maxi cosi kun je kiezen om een duurdere variant te nemen voor 50 euro bijbetaling (hebben wij gedaan ivm comfort) en de tas kun je weigeren en dan krijg je 20 euro korting.quote:
Ik zou het niet aandurven zonder het eerst uitgeprobeerd te hebben in de winkel. Straks loop het niet lekker of is het inklappen echt heel onhandig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:22 schreef annevhoudt het volgende:
http://www.babyenkoter.nl/kinderwagen-baninni-maxim-grijs.html
ik ga er deze avond nog met mijn man over praten, maar ik denk dat het deze wordt.
de kleur is heel mooi en het is een 3 in 1 voor maar 399
Dit, plus het autostoeltje, als ik die foto zo zie heb ik daar echt mijn twijfels bij (niet dat ik een expert ben, maar het ziet er nogal cheapass uit). Daarnaast kun je bij deze de zitting van de buggy (hoe heet dat dingquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zou het niet aandurven zonder het eerst uitgeprobeerd te hebben in de winkel. Straks loop het niet lekker of is het inklappen echt heel onhandig.
Weet je, je vraagt advies vanwege de gebruikerservaringen, komt verder eigenlijk met heel weinig eisen en plukt er vervolgens 1 van het net om te gaan kopen zonder dat iemand er uberhaupt op gereageerd heeft...quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:22 schreef annevhoudt het volgende:
http://www.babyenkoter.nl/kinderwagen-baninni-maxim-grijs.html
ik ga er deze avond nog met mijn man over praten, maar ik denk dat het deze wordt.
de kleur is heel mooi en het is een 3 in 1 voor maar 399
er staat bij dat zowel het zitje als het handvat kan gedraaid wordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit, plus het autostoeltje, als ik die foto zo zie heb ik daar echt mijn twijfels bij (niet dat ik een expert ben, maar het ziet er nogal cheapass uit). Daarnaast kun je bij deze de zitting van de buggy (hoe heet dat ding) alleen van je af zetten en niet naar je toe. Dat kan met de mutsy transit bijvoorbeeld wel (zowel van je af als naar je toe). Ik zou echt niet alleen op de prijs letten en zo van internet bestellen wat het goedkoopst is...
+1quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:37 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Weet je, je vraagt advies vanwege de gebruikerservaringen, komt verder eigenlijk met heel weinig eisen en plukt er vervolgens 1 van het net om te gaan kopen zonder dat iemand er uberhaupt op gereageerd heeft...
er zijn duizenden kinderwagens, hieruit heb ik er 3 gekozen die volgens mij een degelijke kwaliteits/prijsverhouding heeft. Uit die 3 vond ik de baninni maxim het beste meevallen. en daarop had ik graag met jullie gediscussieerd wat volgens jullie de plus- en minpunten zouden zijn. op basis daarvan wil ik een goede beslissing nemen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:37 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Weet je, je vraagt advies vanwege de gebruikerservaringen, komt verder eigenlijk met heel weinig eisen en plukt er vervolgens 1 van het net om te gaan kopen zonder dat iemand er uberhaupt op gereageerd heeft...
Ik zou nog eerder iets van MP kopen als het vastzit op de prijs...
Nogmaals, ga in de winkel uitproberen en zoek dan je favoriete model op marktplaats.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:41 schreef annevhoudt het volgende:
[..]
er zijn duizenden kinderwagens, hieruit heb ik er 3 gekozen die volgens mij een degelijke kwaliteits/prijsverhouding heeft. Uit die 3 vond ik de baninni maxim het beste meevallen. en daarop had ik graag met jullie gediscussieerd wat volgens jullie de plus- en minpunten zouden zijn. op basis daarvan wil ik een goede beslissing nemen.
ik denk dat je gelijk hebt. ik zou eens een dagje moeten nemen om verschillende winkels te bezoeken en de wagens uit te testen. vandaag ben ik in een rush en heb ik vlug een keuze gemaakt, maar ik ga er eens goed over nadenken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:43 schreef laziness het volgende:
[..]
Nogmaals, ga in de winkel uitproberen en zoek dan je favoriete model op marktplaats.
Nu kies je op basis van de prijs onbekende modellen en let's face it, ze zijn niet voor niet onbekenden vaak niet in de gewone winkel uit te testen.
Een babydump of babypark of een prenatal warenhuis heeft al gangbare merken wel in huis. 1x daarheen en dan zoeken op marktplaats. Dan zal je niet de nieuwste kleuren vinden wellicht maar wel een totaal set voor een goede prijs.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:46 schreef annevhoudt het volgende:
[..]
ik denk dat je gelijk hebt. ik zou eens een dagje moeten nemen om verschillende winkels te bezoeken en de wagens uit te testen. vandaag ben ik in een rush en heb ik vlug een keuze gemaakt, maar ik ga er eens goed over nadenken.
mijn excuses als ik jullie geïrriteerd heb
Brol? Jij bent Fries?!quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:09 schreef annevhoudt het volgende:
[..]
pff, anders moet ik eens naar een superstore rijden voor meer informatie, en hopen dat ze me geen brol aansmeren
bedankt laziness!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:48 schreef laziness het volgende:
[..]
Een babydump of babypark of een prenatal warenhuis heeft al gangbare merken wil in huis. 1x daarheen en dan zoeken op marktplaats. Dan zal je niet de nieuwste kleuren vinden wellicht maar wel een totaal set voor een goede prijs.
Neem trouwens ook je auto mee naar de winkel en probeer het uit in je kofferbak.
Succes!
Nee maar zag de voordelen van een buggy wel in. (Met de fiets naar de dierentuin en daar met de buggy rondlopen enzo..)quote:Op donderdag 11 april 2013 12:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Je kan toch ook even een lichtgewichtbuggy lenen voor je vakantie? of ga je emigreren?
Beetje late kick, maar ik vind dit een heel fijne site voor gebruikerservaringenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:08 schreef Sannne het volgende:
MacLaren vind ik echt niet mooiVan alle buggy's vind ik de Nuna Pepp toch de mooiste denk ik.. Hoop op wat nuna-ervaringsverhalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |