abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117948625

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117949218
Uyanmadiniz mi lan daha.
pi_117949431
Wakker sinds 7 o'clock. :s) Waarom ben jij zo vroeg wakker?
pi_117949439
Net vorige topic doorgelezen. :')
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_117949680
Wat ga je doen vandaag *O*
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:18:06 #8
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117950606
Vrijheid is heerlijk man. Elke dag wakker worden en geen flikker te doen hebben. _O_
This isn't even my final form.
pi_117951004
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:18 schreef Levolution het volgende:
Vrijheid is heerlijk man. Elke dag wakker worden en geen flikker te doen hebben. _O_
Ik voel me dan echt zo nutteloos he.

Maargoed, gunaydin!
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:13:27 #11
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117951711
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:39 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik voel me dan echt zo nutteloos he.

Maargoed, gunaydin!
Waarom ben je zo gehersenspoeld, Ayca?
Hoe kan een mens die de hele dag niets anders doet dan zichzelf voorzien in zijn voedsel, lichaamsbeweging en ontspanning, nutteloos zijn?
pi_117953615
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:18 schreef Levolution het volgende:
Volgens mij zit jij echt in een drukke periode of heb je er net een achter de rug, anders zou je dit niet de hele tijd roepen. Geloof me, ik ben een ongelofelijk lui persoon en heb een tijdje helemaal geen flikker uitgevoerd en ik kan je zeggen dat dat echt 10x niks is. Je voelt je echt dood na een tijdje. Nu werk ik fulltime en voel me 100 keer beter dan toen ik geen reet uitvoerde.
pi_117953891
Niks doen is even leuk ja. Na een tijdje wil je wel wat meer.
pi_117955697
@zg, wat je op dat tijdstip kan doen; in Noord holland vrij weinig. In groningen veel, uitgaan en zelfs diverse eettentjes die geopend zijn tot circa 06.00.
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:33:45 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117955761
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:26 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Volgens mij zit jij echt in een drukke periode of heb je er net een achter de rug, anders zou je dit niet de hele tijd roepen. Geloof me, ik ben een ongelofelijk lui persoon en heb een tijdje helemaal geen flikker uitgevoerd en ik kan je zeggen dat dat echt 10x niks is. Je voelt je echt dood na een tijdje. Nu werk ik fulltime en voel me 100 keer beter dan toen ik geen reet uitvoerde.
Dit zegt iedereen tegen mij, maar het is voor mij echt gigantische onzin.
Ik heb al sinds de zomervakantie niks gedaan (juli), alleen gestudeerd voor een tentamen (maar dat kon dus gewoon thuis). Ik heb vaker lange periodes niks gedaan. En ik heb ook wel eens fulltime gewerkt. Nou, ik weet wel wat mij beter bevalt. Ik heb me nog geen dag verveeld.

Als je je dood voelt na een tijdje, heb je gewoon weinig interesses. Ik heb genoeg te doen in mijn vrije tijd, dus echt nutteloos zal ik me nooit voelen.

De wereld heeft zoveel meer te bieden dan werken alleen, maar als je dat niet uitbuit, dan snap ik dat je je uiteindelijk maar naar werk toewendt.

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niks doen is even leuk ja. Na een tijdje wil je wel wat meer.
Dat 'meer', kan dat geen hobby zijn? Of iets anders? Waarom moet dat per se werk zijn?
pi_117955809
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 04:33 schreef pureheart het volgende:

[..]

Whatever ik mag haar niet, mag ambipur nog steeds niet; mag eigenlijk geen enkele turkse wijf hier. Even vond ik jou en trigger ok, maar moet nu echt :r van beide.

Vanaf nu ga ik mezelf zijn en ik ga me zeker niet assimileren. Ik praat over de Islam wanneer ik maar wil. Geef maar een ban als het je irriteert ofzo don't care.
Guess what, woman. Ik mag jou ook niet.. Maar gezien het duidelijk is, dat jij zwaar psychologische issues hebt, heb ik mijn trots opzij gezet, om nog enigzins behulpzaam te zijn.

Jij maakt mij uit voor van alles en nog wat, slechte moslims bladibla, dus je had je moeten voorstelllen, hoe hard ik heb gelachen achter mijn laptop, toen jij vertelde dat je geen maagd meer was. En nog heb ik daar geen gebruik van gemaakt.

Ik heb medelij met jou, wat zal jij eenzaam moeten zijn, dat jij zulke dingen roept en zo vies doet tegen andere mensen, die jou een paar dagen geleden, oprecht hebben getracht je van goed advies te voorzien. Als je toch een goede moslima wilt zijn, dat bereik je niet door anderen vies aan te vallen en maar te hameren op het feit dat je gesluierd bent, probeer eerst maar eens jouw met haat gevulde eenzame hart te verlichten. Denk je nou echt dat jij beter bent dan ik, omdat ik alcohol drink en geen hoofddoek draag? Hou eerst maar eens op met op anderen neer te kijken.
pi_117955819
Ik zou nu ook wel even een jaartje 'niks' willen doen hoor. Heb zat dingen om mijzelf mee te vermaken.
pi_117955842
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:35 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Guess what, woman. Ik mag jou ook niet.. Maar gezien het duidelijk is, dat jij zwaar psychologische issues hebt, heb ik mijn trots opzij gezet, om nog enigzins behulpzaam te zijn.

Jij maakt mij uit voor van alles en nog wat, slechte moslims bladibla, dus je had je moeten voorstelllen, hoe hard ik heb gelachen achter mijn laptop, toen jij vertelde dat je geen maagd meer was. En nog heb ik daar geen gebruik van gemaakt.

Ik heb medelij met jou, wat zal jij eenzaam moeten zijn, dat jij zulke dingen roept en zo vies doet tegen andere mensen, die jou een paar dagen geleden, oprecht hebben getracht je van goed advies te voorzien. Als je toch een goede moslima wilt zijn, dat bereik je niet door anderen vies aan te vallen en maar te hameren op het feit dat je gesluierd bent, probeer eerst maar eens jouw met haat gevulde eenzame hart te verlichten. Denk je nou echt dat jij beter bent dan ik, omdat ik alcohol drink en geen hoofddoek draag? Hou eerst maar eens op met op anderen neer te kijken.
Laat het gewoon los.
pi_117955882
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:36 schreef xminator het volgende:

[..]

Laat het gewoon los.
Mijn gal is eruit, dus dat betekent dat zij nu op negeermode staat. Het is los :)

Gunaydin trouwens allemaal :D
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:38:24 #20
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117955917
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:35 schreef xminator het volgende:
Ik zou nu ook wel even een jaartje 'niks' willen doen hoor. Heb zat dingen om mijzelf mee te vermaken.
Precies. Als je echt wil, ga je toch lekker een dagje naar een asiel om alle hondenhokken schoon te maken? Of maak je een boswandeling en neem je een paddenstoelengids mee? Of voor mijn part, je snuift je helemaal strak en gaat lekker uit?

Waarom zijn mensen tevreden als ze 8 uur in een grauwe kantoor spreadsheets zitten in te vullen? Geen verplichtingen hebben betekent niet automatisch dat je de hele dag dik ligt te wezen op de bank. Er is genoeg te doen. Zelfs zonder geld.
pi_117955944
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Precies. Als je echt wil, ga je toch lekker een dagje naar een asiel om alle hondenhokken schoon te maken? Of maak je een boswandeling en neem je een paddenstoelengids mee? Of voor mijn part, je snuift je helemaal strak en gaat lekker uit?

Waarom zijn mensen tevreden als ze 8 uur in een grauwe kantoor spreadsheets zitten in te vullen? Geen verplichtingen hebben betekent niet automatisch dat je de hele dag dik ligt te wezen op de bank.
Niet beledigd voelen he... Maar hoe kom je dan rond als je niet werkt?..
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:41:26 #22
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117956026
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:39 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Niet beledigd voelen he... Maar hoe kom je dan rond als je niet werkt?..
Dat is een zorg voor later, momenteel ontvang ik stufi. :D

Nee serieus, werk is natuurlijk een middel. Uiteindelijk zal ik er ook aan moeten geloven. Maar ik snap mensen dus niet die zeggen dat ze zelfs zouden blijven werken als ze een loterij zouden winnen, omdat ze zich anders 'nutteloos' voelen. Waarom maakt spreadsheets invullen voor een chagrijnige baas je tot een nuttig persoon? Wat is dat voor illusie?
pi_117956110
Als ik de loterij win, blijf ik ook werken.. Maar dan wel in een warm land, waar mensen geen ruk te vreten hebben, dan ga ik liefdadigheidsdingen doen.

Mensen hebben vaak niets om handen, dat is de reden, dat werk voor hun het middel is, om de dag door te komen. Mensen hebben vaak een patroon nodig. Jan werkt, komt thuis, vrouw dient het eten op, er wordt gekeken naar GTST, tijd voor een kop thee + cake, douchen, slapen.
Als werk wegvalt, valt hun gewoonte weg en weten mensen niet wat ze moeten doen.
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:52:27 #24
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117956393
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:44 schreef Ambipur het volgende:
Als ik de loterij win, blijf ik ook werken.. Maar dan wel in een warm land, waar mensen geen ruk te vreten hebben, dan ga ik liefdadigheidsdingen doen.

Mensen hebben vaak niets om handen, dat is de reden, dat werk voor hun het middel is, om de dag door te komen. Mensen hebben vaak een patroon nodig. Jan werkt, komt thuis, vrouw dient het eten op, er wordt gekeken naar GTST, tijd voor een kop thee + cake, douchen, slapen.
Als werk wegvalt, valt hun gewoonte weg en weten mensen niet wat ze moeten doen.
Hiermee bevestig je toch alleen maar mijn punt dat zulke mensen gewoon falen? Kijk, als jij liefdadigheid in een warm land leuk vindt, als je dat een verzadigend tijdverdrijf vindt, dan doe jij dat toch liever dan je huidige baan? ^O^ Maar dat is geen verplichte baan, dat is een vrijwillige bezigheid.
Dat is mijn punt. Waarom zou je niet een leukere tijdverdrijf kunnen bedenkend dan spreadsheets invullen? Er zijn maar echt weinig banen waarvoor je geen leukere tijdverdrijf kan verzinnen en er zijn maar weinig mensen die iets doen wat ze echt leuk vinden. Dus als er op de één of andere manier gratis geld binnenstroomt (loterij, erfenis), waarom zou je dan in zo'n kantoortje blijven zitten?
pi_117956399
Heb ik nou een bitch fight gemist ?
pi_117956685
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:52 schreef Levolution het volgende:

[..]

Hiermee bevestig je toch alleen maar mijn punt dat zulke mensen gewoon falen? Kijk, als jij liefdadigheid in een warm land leuk vindt, als je dat een verzadigend tijdverdrijf vindt, dan doe jij dat toch liever dan je huidige baan? ^O^ Maar dat is geen verplichte baan, dat is een vrijwillige bezigheid.
Dat is mijn punt. Waarom zou je niet een leukere tijdverdrijf kunnen bedenkend dan spreadsheets invullen? Er zijn maar echt weinig banen waarvoor je geen leukere tijdverdrijf kan verzinnen en er zijn maar weinig mensen die iets doen wat ze echt leuk vinden. Dus als er op de één of andere manier gratis geld binnenstroomt (loterij, erfenis), waarom zou je dan in zo'n kantoortje blijven zitten?
Als ik voor mijzelf mag spreken.. I hate my fucking job, but I have to. Ik verdien goed geld en heb nog steeds een huis, dat maar niet verkoopt. Daarna ga ik het liefst een jaar niets doen en idd naar het buitenland voor vrijwilligerswerk of gewoon reizen. '
Dus als je 4 miljoen verdient en dan nog spreadsheets gaat invullen, nee dan snap ik er ook niets van..

quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:52 schreef Weissman het volgende:
Ik heb het ook gemist, hoor.
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:01:47 #27
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117956740
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:00 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Als ik voor mijzelf mag spreken.. I hate my fucking job, but I have to. Ik verdien goed geld en heb nog steeds een huis, dat maar niet verkoopt. Daarna ga ik het liefst een jaar niets doen en idd naar het buitenland voor vrijwilligerswerk of gewoon reizen. '
Dus als je 4 miljoen verdient en dan nog spreadsheets gaat invullen, nee dan snap ik er ook niets van..
Je behoort tot de grote meerderheid die zijn/haar baan haat. Je behoort tot de kleine minderheid die dat durft te erkennen.
pi_117956768
De wijsheid van Levo :9~ _O_ (full homo)
pi_117956780
Iedereen haat zijn baan, toch...
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:07:33 #30
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117956921
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:03 schreef Ambipur het volgende:
Iedereen haat zijn baan, toch...
En toch hoor je dat bijna nooit. Ik weet niet of ze de omgeving voor de gek willen houden uit schaamte, of of ze zichzelf voor de gek willen houden uit zelfmedelijden.
pi_117957014
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:07 schreef Levolution het volgende:

[..]

En toch hoor je dat bijna nooit. Ik weet niet of ze de omgeving voor de gek willen houden uit schaamte, of of ze zichzelf voor de gek willen houden uit zelfmedelijden.
Uh... Sorry, maar als ik niet hoefde te werken voor het geld, ging ik niet elke ochtend half jankend mijn bed uit, 45 m in de auto zitten, soms 2 uur als ik file heb, 's morgens half dood mijn kantoor binnengaan, bullshit gesprekken aanhoren etc. Ik hou van bezig zijn, maar ben gewoon geen kantoortype.

Nee, dan zat ik nu ergens op het strand.
pi_117957045
Pics van Ambipur aan het strand :@
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:11:09 #33
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117957046
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Uh... Sorry, maar als ik niet hoefde te werken voor het geld, ging ik niet elke ochtend half jankend mijn bed uit, 45 m in de auto zitten, soms 2 uur als ik file heb, 's morgens half dood mijn kantoor binnengaan, bullshit gesprekken aanhoren etc. Ik hou van bezig zijn, maar ben gewoon geen kantoortype.

Nee, dan zat ik nu ergens op het strand.
^O^
pi_117957093
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:11 schreef Weissman het volgende:
Pics van Ambipur aan het strand :@
Staan op m'n laptop. :D

Oooh, als mijn huis verkocht is, ben ik weg hier :) Zeker een paar maanden even niets doen. Heerlijk.
pi_117957109
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_117957145
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:35 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Die behulpzaamheid was overduidelijk niet gemeend. Want niet lang daarna zat je weer te gillen wanneer ik iets over mijn geloofsovertuiging zei.

Weet je waar ik medelijden mee heb? Iemand die beweerd moslim te zijn, maar bij het geringste loopt te krijsen wanneer iemand erover begint. Wie hou je eigenlijk voor de gek? Volgens mij ben jij degene hier met de grootste psychologische problemen of je bent zo achterlijk dat je niet eens weet hoe tegenstrijdig je bent.
Verder heb ik nooit beweerd een goede moslima te zijn en is mijn hart zeker niet gevuld met haat. Je verwart mijn boosheid met haat. Zoek eens even die definities op of lees even alles terug misschien dat het dan tot je doordringt waarom ik nu zo doe.
En nee ik denk niet dat ik beter dan jou ben omdat ik geen alcohol drink en een hoofddoek draag. Dat laat ik wel aan Allah over. Waar ik wel van overtuigd ben is dat je door je vijandschap tegenover degenen die iets goeds over Allah en zijn geloof zeggen duidelijk niets van Islam moet. Ik had ook heel ver kunnen gaan door de criteria van een moslim hier te plaatsen volgens de woorden van Allah, want ik kan je vertellen dat je niet aan die criteria voldoet. Maar ik hield mij in.

Verder zegt het ook iets over jou als je een ander uitlacht om hij/zij geen maagd meer is. Hiermee vertoon je een gemeenschappelijke trekje met de mensen die eerwraak plegen. Ik moest trouwens best lachen toen je over puurheid begon en dat in verband met maagdelijkheid trok. Die maagdelijkheid voor je huwelijk gaat je namelijk niet redden op de Dag des Oordeels als je vijandschap blijft vertonen tegenover de boodschap Allah (en daarmee dus Allah zelf). Just sayying.
pi_117957188
Even popcorn pakken lan :D
pi_117957221
Ik ga eens even een kop koffie maken.... Heb iets teveel vodka gedronken gisteren. c_/
pi_117957281
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:15 schreef Weissman het volgende:
Even popcorn pakken lan :D
Je lijkt Recep I wel met je Lan.
pi_117957324
Pureheart1?
pi_117957352
BIJI PUREHEART
pi_117957364
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:18 schreef xminator het volgende:
Pureheart1?
:').

Damn.
pi_117957378
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:18 schreef xminator het volgende:
Pureheart1?
Ja, ik had die andere verwijdert maar kan het niet laten om toch nog te reageren
pi_117957531
effe teruglezen
pi_117957549
quote:
11s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:25 schreef Eagle_99 het volgende:
effe teruglezen
:D Have fun...
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:27:40 #46
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117957617
Ik ga dus echt niet het hele vorige topic lezen. :')

Sowieso gaat iedereen die niet squat naar de hel, aangezien je van Allah goed op je gezondheid moet letten.

Weiss, zie je in het paradijs met 72 maagden en ongelimiteerd kipfilet en kwark. _O_
pi_117957641
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:27 schreef Levolution het volgende:

Sowieso gaat iedereen die niet squat naar de hel, aangezien je van Allah goed op je gezondheid moet letten.

Weiss, zie je in het paradijs met 72 maagden en ongelimiteerd kipfilet en kwark. _O_
Er valt ook niets te lezen :') Ik zit pagina's te scrollen hier :P
pi_117957644
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:20 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ja, ik had die andere verwijdert maar kan het niet laten om toch nog te reageren
pi_117957695
quote:

Inshallah broeder mashallah.

Moge Zyzz deze zondaren vergeven.
pi_117957713
quote:

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

Inshallah broeder mashallah.

Moge Zyzz deze zondaren vergeven.
Spotten met de religie van Allah:

quote:
9.65 En als jij (O Mohammed) hen vraagt (over hun spotternij), dan zullen zij zeker antwoorden: "Wij kletsten en schertsten maar wat." Zeg: "Plachten jullie de spot te drijven met Allah en Zijn Verzen en Zijn Boodschapper?" Verontschuldig jullie maar niet, jullie zijn ongelovig geworden nadat jullie geloofden. Als Wij een groep van jullie vergeven (vanwege hun berouw) dan zullen Wij een andere groep bestraffen omdat zij misdadigers waren.
Dit is echt typerend voor de meesten hier.
pi_117957927
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Göksel O+
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:38:28 #53
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117957969
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:30 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

[..]

Spotten met de religie van Allah:

[..]

Dit is echt typerend voor de meesten hier.
Ach, wij kletsten en schertsten maar wat.
pi_117957974
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:37 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

SPOILER
Göksel O+
Roddelen over mij in het Turks
pi_117957984
quote:

[..]

SPOILER
Göksel O+
Vertel. :~!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 15:39:23 ]
pi_117957987
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:38 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Roddelen over mij in het Turks
Eerder over mijn ex :*
pi_117957999
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Eerder over mijn ex :*
Sure..
pi_117958016
quote:

[..]

SPOILER
Göksel O+
_O-

Jij snapt mij... :)
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:40:21 #59
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117958025
Haha Eagle is degene die PH heeft ontmaagd.
pi_117958039
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:33 schreef Levolution het volgende:

Als je je dood voelt na een tijdje, heb je gewoon weinig interesses. Ik heb genoeg te doen in mijn vrije tijd, dus echt nutteloos zal ik me nooit voelen.
Bullshit. Ik heb genoeg interesses en hobbies. Maar om die te kunnen uitvoeren heb je ook geld nodig. Met niks doen verdien je niks. Ja, natuurlijk, wanneer je miljonair bent of genoeg geld hebt en alles kunt kopen en doen wat je wil, is geen verantwoordelijkheid hebben een stuk leuker. Maar dat is geen niks doen, dat is leven als een kral. En dat is voor de meeste mensen niet weggelegd.

Overigens haal ik ook voldoening uit het hebben van verantwoordelijkheden.
pi_117958041
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:40 schreef Levolution het volgende:
Kiroooo-alert....
pi_117958053
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:40 schreef Levolution het volgende:
:{w
pi_117958054
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ach, wij kletsten en schertsten maar wat.
Precies.

[purehearts]If you can't stand the heat , stay out of the kitchen![/pureheart]
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:46:46 #64
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117958198
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Bullshit. Ik heb genoeg interesses en hobbies. Maar om die te kunnen uitvoeren heb je ook geld nodig. Met niks doen verdien je niks. Ja, natuurlijk, wanneer je miljonair bent of genoeg geld hebt en alles kunt kopen en doen wat je wil, is geen verantwoordelijkheid hebben een stuk leuker. Maar dat is geen niks doen, dat is leven als een kral. En dat is voor de meeste mensen niet weggelegd.

Overigens haal ik ook voldoening uit het hebben van verantwoordelijkheden.
Oh, dus het ging je om het geld en niet om het werk?

Hypothetische situatie: ik ben een rijke man. Ik bied je twee dingen aan, je mag kiezen:
1. Je krijgt een fulltime baan met verantwoordelijkheden. De werkzaamheden die je moet verrichten zijn gelijk aan je huidige baan. Je salaris ook (we stellen: 2000 euro).
2. Je krijgt 2000 euro per maand gratis en mag je vrije tijd besteden aan je interesses en hobbies.

Kies maar.
pi_117958304
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:46 schreef Levolution het volgende:

[..]

Oh, dus het ging je om het geld en niet om het werk?
Allebei. Maar vooral het geld, natuurlijk. Het niet hebben van geld beperkt je enorm - ook sociaal.

quote:
Hypothetische situatie: ik ben een rijke man. Ik bied je twee dingen aan, je mag kiezen:
1. Je krijgt een fulltime baan met verantwoordelijkheden. De werkzaamheden die je moet verrichten zijn gelijk aan je huidige baan. Je salaris ook (we stellen: 2000 euro).
2. Je krijgt 2000 euro per maand gratis en mag je vrije tijd besteden aan je interesses en hobbies.

Kies maar.
Nummer twee, natuurlijk. Duh. Maar ik zou waarschijnlijk ook vrijwilligerswerk oid verrichten. Niet fulltime, maar een paar dagen in de maand? Paar uur per week? :)
pi_117958362
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Precies.

[purehearts]If you can't stand the heat , stay out of the kitchen![/pureheart]
Je snapt het nog steeds niet he.

Religieuze discussies heb ik geen enkel probleem mee. Waar ik een probleem mee had waren de aanvallen op mijn persoon terwijl ik hier met goede bedoelingen zat. Maar nu maakt het mij niet zoveel meer uit, ik vind het eigenlijk wel prettiger zo.. hoef ik geen compromissen meer te sluiten.
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:55:16 #67
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117958463
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:50 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Allebei. Maar vooral het geld, natuurlijk. Het niet hebben van geld beperkt je enorm - ook sociaal.

[..]

Nummer twee, natuurlijk. Duh. Maar ik zou waarschijnlijk ook vrijwilligerswerk oid verrichten. Niet fulltime, maar een paar dagen in de maand? Paar uur per week? :)
Vrijwilligerswerk e.d. tel ik niet mee als een 'baan', gezien je dit werkelijk vrijwillig en dus met plezier doet. Een baan is nooit echt vrijwillig, omdat het geld je in zijn macht heeft. Zoals je zelf al aangeeft, zou je dat echter niet fulltime doen. Je wil dus meer vrije tijd.

Wat dan wel frappant is, is deze opmerking:

quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:26 schreef Bortecinem het volgende:
Geloof me, ik ben een ongelofelijk lui persoon en heb een tijdje helemaal geen flikker uitgevoerd en ik kan je zeggen dat dat echt 10x niks is. (...) Nu werk ik fulltime en voel me 100 keer beter dan toen ik geen reet uitvoerde.
Waarom heb jij toen geen vrijwilligerswerk gedaan dan?
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:56:42 #68
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117958504
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:52 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet he.

Religieuze discussies heb ik geen enkel probleem mee. Waar ik een probleem mee had waren de aanvallen op mijn persoon terwijl ik hier met goede bedoelingen zat. Maar nu maakt het mij niet zoveel meer uit, ik vind het eigenlijk wel prettiger zo.. hoef ik geen compromissen meer te sluiten.
Ga alsjeblieft hierheen dan.
pi_117958522
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:56 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ga alsjeblieft hierheen dan.
Nee, want ik wil soms ook over koetjes en kalfjes praten.
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:58:41 #70
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117958559
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:57 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Nee, want ik wil soms ook over koetjes en kalfjes praten.
Kan hier.
pi_117958584
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:58 schreef Levolution het volgende:

[..]

Kan hier.
Kan, maar ik zit graag hier momenteel.
pi_117958664
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:33 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dit zegt iedereen tegen mij, maar het is voor mij echt gigantische onzin.
Ik heb al sinds de zomervakantie niks gedaan (juli), alleen gestudeerd voor een tentamen (maar dat kon dus gewoon thuis). Ik heb vaker lange periodes niks gedaan. En ik heb ook wel eens fulltime gewerkt. Nou, ik weet wel wat mij beter bevalt. Ik heb me nog geen dag verveeld.

De wereld heeft zoveel meer te bieden dan werken alleen, maar als je dat niet uitbuit, dan snap ik dat je je uiteindelijk maar naar werk toewendt.

[..]

Dat 'meer', kan dat geen hobby zijn? Of iets anders? Waarom moet dat per se werk zijn?
Jij had het over 'geen flikker te doen hebben', daarmee dacht ik dus dat je bedoelde de hele dag bankhangen oid. Dat gaat vervelen na een tijdje.

En niet elke baan is hersenloos spreadsheets invullen :') kan tig banen verzinnen die ik alsnog zou willen doen na het winnen van een loterij, maar wss zou ik dan iets voor mezelf beginnen.
pi_117958697
Keek net even op facebook naar foto's van mijn nichtje.
Oh god, volgens mij is mijn nichtje lesbisch.
pi_117958706
Ik loop al een tijdje mee in deze reeks en op FOK!, maar me druk maken over allerlei sneren of grapjes richting geloof en religie heb ik allang achterwege gelaten. Ik raad je aan hetzelfde te doen, pureheart. Je bereikt er toch niets mee. Anders zou je daar op FOK! wel een dagtaak aan hebben.
pi_117958723
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:03 schreef Ambipur het volgende:
Keek net even op facebook naar foto's van mijn nichtje.
Oh god, volgens mij is mijn nichtje lesbisch.
Why?
Woont ze ook in omgeving Alkmaar?

En, zou dat een probleem zijn?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 16:04:21 ]
pi_117958792
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:03 schreef Ayca het volgende:

[..]

Why?
Woont ze ook in omgeving Alkmaar?
Nee, zij woont in TR :) She looks like a man... Kort haar, petje erop, zag net een foto en dacht wie is die gozer, is het mijn nichtje for Gods sake.

Probleem? Nee, ik oordeel niet. Iedereen doet maar wat hij/zij wilt.
  zondag 14 oktober 2012 @ 16:06:02 #77
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117958801
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:02 schreef Ayca het volgende:

[..]

Jij had het over 'geen flikker te doen hebben', daarmee dacht ik dus dat je bedoelde de hele dag bankhangen oid. Dat gaat vervelen na een tijdje.

En niet elke baan is hersenloos spreadsheets invullen :') kan tig banen verzinnen die ik alsnog zou willen doen na het winnen van een loterij, maar wss zou ik dan iets voor mezelf beginnen.
'Geen flikker te doen hebben' = geen verplichtingen hebben. Dus je kan zelf je dag invullen.

Dat vind ik echt het heerlijkste gevoel ooit. Je kan kiezen of je lui gaat bankhangen of iets productiefs gaat doen. Maar niet kunnen kiezen en altijd productief (voor anderen) moeten zijn, is gewoon kut.

En ja, die banen bestaan wel maar zijn erg zeldzaam. Als je iets voor jezelf wil beginnen, zul je trouwens toch echt de administratie moeten bijhouden. Spreadsheets zijn daar erg handig voor.
pi_117958835
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:05 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee, zij woont in TR :) She looks like a man... Kort haar, petje erop, zag net een foto en dacht wie is die gozer, is het mijn nichtje for Gods sake.

Edit: het stoort me wel dat ze baggy broeken aan doet en shirts draag met de tekst: Olm bak git..
pi_117958873
Gast als ik dan toch de loterij win dan neem ik daar toch mensen zoals xminator voor in dienst.
pi_117958916
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik loop al een tijdje mee in deze reeks en op FOK!, maar me druk maken over allerlei sneren of grapjes richting geloof en religie heb ik allang achterwege gelaten. Ik raad je aan hetzelfde te doen, pureheart. Je bereikt er toch niets mee. Anders zou je daar op FOK! wel een dagtaak aan hebben.
Dat is niet waar ik het kwaadst om werd; want ik weet dat de meesten hier volgens de criteria uit de koran geen moslim zijn. Dus dit soort mensen neem ik niks kwalijks. Wat ik ze wel kwalijk nam zijn die offtopic persoonlijke aanvallen. Ik denk dat het goed is als we erover ophouden, want anders zijn we nog een dag bezig.
  zondag 14 oktober 2012 @ 16:10:28 #81
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117958951
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:07 schreef Ayca het volgende:
Gast als ik dan toch de loterij win dan neem ik daar toch mensen zoals xminator voor in dienst.
DUS JE KIEST VOOR VRIJHEID???
pi_117959013
Natuurlijk, maar je hebt veel meer verantwoordelijkheden dan alleen spreadsheets invullen hoor. :')
pi_117959031
Jij hebt gewoon een hekel aan werken :')
pi_117959159
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:55 schreef Levolution het volgende:

[..]

Vrijwilligerswerk e.d. tel ik niet mee als een 'baan', gezien je dit werkelijk vrijwillig en dus met plezier doet. Een baan is nooit echt vrijwillig, omdat het geld je in zijn macht heeft. Zoals je zelf al aangeeft, zou je dat echter niet fulltime doen. Je wil dus meer vrije tijd.
Zoals ik het al zei: zo'n leven zie ik ook wel zitten. Genoeg geld hebben en je dag kunnen invullen zoals je het zelf wil? Super, kom maar op. Maar ik ben realistisch. Zo'n leven is niet haalbaar voor de meesten. En dat is waar het bij mij om draait.

quote:
Wat dan wel frappant is, is deze opmerking:

[..]

Waarom heb jij toen geen vrijwilligerswerk gedaan dan?
Gast, jij kent mij niet en weet niet eens waarom ik thuis zat. Kafam rahat olsaydi was ik sowieso wel een echte baan gaan zoeken. Vrijwilligerswerk is voor mensen die hun leven op rails hebben. Op dat moment hoorde ik bij de mensen die zelf wel wat vrijwillegerswerk konden gebruiken. :')
pi_117959269
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:02 schreef Ayca het volgende:

[..]

Precies waar ik ook aan dacht.
quote:
Word.
pi_117959291
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:05 schreef Ambipur het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:06 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Edit: het stoort me wel dat ze baggy broeken aan doet en shirts draag met de tekst: Olm bak git..
:r.
pi_117959384
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

:r.
Had je ook nog uitleg om je kots smiley?
pi_117959461
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:22 schreef Ambipur het volgende:

[..]

He doesn't like gay people :')
pi_117959533
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:25 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

He doesn't like gay people :')
Ik negeer je. Negeer mij dan ook!

Genoeg gefokt.
pi_117959534
Ik denk eerder omdat ze zegt 'ik oordeel niet', en het eigenlijk toch wel doet. Oh toch niet.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 16:31:05 ]
pi_117959609
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:22 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Chicks met een kort pittig kapsel die baggy jeans dragen. :'). Pet is okay, mits lang haar en zo'n t-shirt kan ook nog wel.

Wat voor baggy jeans bedoel je trouwens? Die brede/lompe broeken of de harembroeken (ik noem ze poepbroeken)?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 16:31:08 ]
pi_117959611
Wtf. Pureheart1?
pi_117959617
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:07 schreef Ayca het volgende:
Mijn uurtarief is circa 200 euro als starter zijnde, dat je het maar weet.
pi_117959694
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Chicks met een kort pittig kapsel die baggy jeans dragen. :'). Pet is okay, mits lang haar en zo'n kan ook nog wel.

Wat voor baggy jeans bedoel je trouwens? Die brede/lompe broeken of de harembroeken (ik noem ze poepbroeken)?
Ik kan haar pica hier niet plaatsen.. das jammer.
Ze draagt herenbroeken, heren shirts, heeft kort haar, heren sneakers.

Ik stoor me niet aan het geaardheid (als ze dat is..), maar wel aan haar kledingkeuze.. Draag geen mannenkleding als vrouw..
pi_117959737
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:28 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik negeer je. Negeer mij dan ook!

Genoeg gefokt.
Neuh.. ik doe lekker waar ik zin in heb.
pi_117959809
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:32 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik kan haar pica hier niet plaatsen.. das jammer.
Ze draagt herenbroeken, heren shirts, heeft kort haar, heren sneakers.

Ik stoor me niet aan het geaardheid (als ze dat is..), maar wel aan haar kledingkeuze.. Draag geen mannenkleding als vrouw..
Ja, dat dus.

Rookt ze ook? Krijgt ze zo'n mooie stem van.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 16:36:37 ]
pi_117959922
Ken studentes die nog schorrer zijn :') lijkt me echt een enorme afknapper
pi_117959960
Nee, ze is nog jong.. Volgens mij rookt ze niet :) Drinken wel, aan de tshirts met alcohol merken te zien.

Ben vaak ook baggy. Sneakers, strak spijkerbroek + hoody, wanneer ik niet werk en lui ben, maar bewaar altijd m'n vrouwelijkheid. Bij haar pics denk ik my god. Maar ik zeg er niets over :) Wat zij wilt.
pi_117960015
Wil al stoppen met roken, na dit filmpje ben ik definitief om.
pi_117960420
Roken :r
pi_117960499
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:53 schreef xminator het volgende:
Behalve Nargile eens in de zo veel tijd.
pi_117960506
Roken vind ik zo ranzig.
Ook totaal niet passen bij een vrouw.
pi_117960519
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:53 schreef xminator het volgende:
Tis lekker.. Maar ik ben ijdel, als ik door blijf roken, schatten ze mij niet meer jonger in.. Wel ouder.
pi_117960732
Wat is er lekker aan?
pi_117960830
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:00 schreef Ayca het volgende:
Wat is er lekker aan?
Rustmomentje is het.. Als ik stijf van de stress sta, helpt 't.

Nu wordt t steeds viezer, dat dan weer wel.

Met 'n glas alco is 't wel top. Heb me gisteren kapot gerookt, dus zie me zelf de aankomende dagen minimaal roken.
pi_117960917
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:02 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Rustmomentje is het.. Als ik stijf van de stress sta, helpt 't.

Nu wordt t steeds viezer, dat dan weer wel.

Met 'n glas alco is 't wel top. Heb me gisteren kapot gerookt, dus zie me zelf de aankomende dagen minimaal roken.
Je compenseert het dus een beetje?
pi_117961014
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:04 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Je compenseert het dus een beetje?
Zeker weten.. 'T nieuwe jaar ga ik iig niet rokend in :) Mijn tante heeft COPD. Ik wil dat niet.
pi_117961019
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:00 schreef Ayca het volgende:
Wat is er lekker aan?
Nicotine.

Wat is er lekker aan alcohol? Aan koffie? Aan wiet?

En zo, en zo.
pi_117961104
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nicotine.

En zo, en zo.
Juistem, 't effect dat nicotine nu geeft. Da's lekker.
pi_117961444
Alcohol en koffie vind ik lekker smaken (over het algemeen), sigaretten niet. Maargoed nicotine dus..
pi_117961647
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:16 schreef Ayca het volgende:
Alcohol en koffie vind ik lekker smaken (over het algemeen), sigaretten niet. Maargoed nicotine dus..
Alcohol vind je lekker smaken? :r
pi_117961659
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:16 schreef Ayca het volgende:
Wat ik bedoel is dat het iets verder gaat dan smaak alleen. Al die stoffen die je binnenkrijgt geven een fijn gevoel (mits met mate et cetera). Dat zorgt er ook voor dat mensen de nadelen voor lief nemen.

Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicotine#Roken_en_nicotine.
pi_117961664
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nicotine.

En zo, en zo.
Alcohol is helemaal niet lekker.
pi_117961747
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:21 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Alcohol vind je lekker smaken? :r
Smaken verschillen.
pi_117961760
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:23 schreef Ayca het volgende:

[..]

Smaken verschillen.
Bier is wel te zuipen enzo, maar puur alcohol :r
pi_117961796
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:21 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Alcohol is helemaal niet lekker.
Allemaal subjectief. Smaken verschillen, dus iedereen denkt er persoonlijk anders over.
pi_117961852
Lijkt me logisch dat er met alcohol alcoholische dranken bedoelt wordt en niet puur alcohol :')
pi_117962027
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:25 schreef Ayca het volgende:
Lijkt me logisch dat er met alcohol alcoholische dranken bedoelt wordt en niet puur alcohol :')
Of gewoon zeggen wat je bedoelt.
pi_117962052
Pure alcohol drinken.... _O-.
pi_117962074
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:29 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Of gewoon zeggen wat je bedoelt.
Was dat echt niet duidelijk?
pi_117962105
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Was dat echt niet duidelijk?
Jawel.
pi_117962191
Jullie zondaren!
pi_117963127
http://athillasthasos.com/

http://9gag.com/gag/5594077?ref=fb.s

Vooral die comments _O- _O-

quote:
He is one of the most famous Greek singers. Born 4 February 1975 in Thebes, Greece as Athillas Thasos.

Eight of her personal albums released between 1997 and 2003 have surpassed 1,5 millions sales, the only Greek male singer to do so. The fact that most of the above mentioned albums have been of a different music style, produced with different composers and released between constant time periods demonstrates her unique and indisputable figure in contemporary Greek music.

He also has respectable audience from Turkey and various her songs were sung in Turkish especially Ola Se Thimizoun (Everything reminds me of you) as "Olmasa Mektubun"(Unless your letter) by Yeni Türkü Dinata dinata as "Sarisinim" (My blonde) by Sezen Aksu and Gülen.

Because of the respectable amount of Turkish audiences, he changed his name as Atilla Tas. That was a great gesture to Turkish people.

We love Athillas Thasos. George Dalaras, Yiannis Parios and Athillas Thasos are the best for me.
pi_117963312
Geschiedenis gaat gemaakt worden, felix gaat zo springen van 37km hoogte! Check het live!
pi_117963340
stream? of is het live op tv?
pi_117963403
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Eagle_99 op 14-10-2012 18:04:00 ]
pi_117963629
:9.
pi_117963698
Jezus, alsof ie aan een zijden draad hangt 8)7

Respect
pi_117963744
Fucking tof overigens dat YouTube (Google) dit mogelijk maakt.
pi_117963750
Duurt nog wel een tijdje voordat hij op 37km zit :')
pi_117963778
Stel je voor dat zijn ballon knapt ofzo :P
pi_117963863
Hihi

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 18:13:08 ]
pi_117963949
quote:
Hoe vind je dit?
pi_117963975
Lol
pi_117964001
Haha triggershot is lid daaro _O- _O- _O-
pi_117964006
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:15 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoe vind je dit?
Heb zelf ook een profiel.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 18:17:14 ]
pi_117964059
srsly :')
pi_117964075
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:17 schreef Ayca het volgende:
srsly :')
nee man :')
pi_117964094
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:09 schreef zarGon het volgende:
Fucking tof overigens dat YouTube (Google) dit mogelijk maakt.
De reeks hier op FOK! overigens: Topicreeks: Oostenrijker wil van recordhoogte parachutespringen.
pi_117964134
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

nee man :')
Anders kun je geen profielen zoeken/vinden _O- _O-
pi_117964158
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:19 schreef xminator het volgende:

[..]

https://www.google.nl/sea(...)ial&client=firefox-a hmmm?
pi_117964183
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:19 schreef xminator het volgende:

[..]

Google. :P.
quote:
http://www.arabelove.com/(...)3&nickname=pureheart (via Google).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 18:22:33 ]
pi_117964265
Zitten wel mooie dames op, zeker fake.
pi_117964271
quote:
:9~
pi_117964518
Zal daar ook 'ns lid worden. Als ik polygamie accepteer, willen ze echt wel.
pi_117964863

Ik zou ze echt de tering in geslagen hebben man, shit. :')
pi_117964873
Hij is de Armstrong limit voorbij.

quote:
The Armstrong limit, often called Armstrong's line, is the altitude that produces an atmospheric pressure so low (0.0618 atmosphere) that water boils at the normal temperature of the human body: 37 °C (98.6 °F).

this phenomenon, which occurs at an altitude beyond which humans absolutely cannot survive in an unpressurized environment

At or above the Armstrong limit, exposed bodily liquids such as saliva, tears, and the liquids wetting the alveoli within the lungs—but not vascular blood (blood within the circulatory system)—will boil away without a pressure suit and no amount of breathable oxygen delivered by any means will sustain life for more than a few minutes.
Brrr.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 18:35:15 ]
  zondag 14 oktober 2012 @ 18:40:05 #150
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117965078
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:34 schreef zarGon het volgende:
Hij is de Armstrong limit voorbij.

[..]

Brrr.
Damn, heeft inderdaad iets angstaanjagends die gedachte dat hij zich in zo'n dodelijke omgeving begeeft. Wel vet dit. _O_
Wanneer springt hij precies?
  zondag 14 oktober 2012 @ 18:41:27 #151
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117965127
Trouwens, die capsule van hem. Sorry dat het weer moet, maar doet me echt aan DBZ denken. :D
pi_117965194
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:40 schreef Levolution het volgende:

[..]

Damn, heeft inderdaad iets angstaanjagends die gedachte dat hij zich in zo'n dodelijke omgeving begeeft. Wel vet dit. _O_
Wanneer springt hij precies?
Wanneer hij gestegen is tot minimaal een hoogte van 120,000 feet (36,576 meter). Is nu pas bij de 21 km na 1 en uur 12 minuten. Duurt nog wel even dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 18:44:31 ]
pi_117965238
Bij 37 km, volgens mij. Hij heeft er nog 16 te gaan.
pi_117965245

zondag 14 oktober 2012 @ 18:47:48 #155
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117965429
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wanneer hij gestegen is tot minimaal een hoogte van 120,000 feet (36,576 meter). Is nu pas bij de 21 km na 1 en uur 12 minuten. Duurt nog wel even dus.
Damn. Ik weet niet wat er in de ballon zit, helium ofzo? Maar aangezien de atmosfeer dunner wordt, misschien wordt de dichtheid daardoor ook dunner. En stijgt hij steeds langzamer naarmate hij hoger komt? Omdat dichtheidsverschil tussen ballon en omgeving kleiner wordt?
Dus het duurt inderdaad nog wel even.
quote:
Mooie infographics, dankjewel. ^O^
  zondag 14 oktober 2012 @ 18:50:23 #157
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117965549
quote:
Zo mooi. O+
Denk dat het stiekem wel iedereens droom is om zich een keer in de ruimte te bevinden.
pi_117965550
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:47 schreef Levolution het volgende:

[..]

Damn. Ik weet niet wat er in de ballon zit, helium ofzo? Maar aangezien de atmosfeer dunner wordt, misschien wordt de dichtheid daardoor ook dunner. En stijgt hij steeds langzamer naarmate hij hoger komt? Omdat dichtheidsverschil tussen ballon en omgeving kleiner wordt?
Dus het duurt inderdaad nog wel even.
Allerlei getallen zijn te zien op http://www.redbullstratos.com/live.

Ik weet niet hoe het precies geregeld is. :P. Wel zag ik net beelden van 'eerder deze dag' waar er lange/grote heliumtanks binnengebracht werden.

quote:
..]

Mooie infographics, dankjewel. ^O^
^O^.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 18:50:40 ]
pi_117965822
Wat ik niet begrijp is... hoe krijgen ze hem geland op de plek die ze willen? Die capsule stijgt toch willekeurig? Ik bedoel, dat kunnen ze niet van tevoren berekenen toch?

Of maakt het niet zoveel uit waar hij landt?
pi_117965847
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef zarGon het volgende:
Wat ik niet begrijp is... hoe krijgen ze hem geland op de plek die ze willen? Die capsule stijgt toch willekeurig? Ik bedoel, dat kunnen ze niet van tevoren berekenen toch?

Of maakt het niet zoveel uit waar hij landt?
denk dat tweede.
pi_117966034
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:37 schreef NaturalScience het volgende:
Het is niet meer dan logisch dat de temperatuur weer begint te stijgen.

De temperatuur tussen de mesosfeer en de stratosfeer ligt ongeveer rond het vriespunt.

quote:
7s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:39 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Kunnen ze niet naar de thermosfeer dan?
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:40 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Helium stopt met stijgen tussen de 120.000 en 130.000 voet.
Dat is ook de reden dat hij naar 36 tot 37km kan.... daar komt hij vanzelf tot stilstand.
Geen idee of het klopt. Wel interessant.

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 18:59:28 ]
pi_117966071
http://www.ustream.tv/cbsnews

loopt een minuut voor.
Zijn ballon gaat steeds groter worden trouwens(uiteindelijk zo groot als de vrijheidsbeeld las ik ergens)
pi_117966104
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:59 schreef Eagle_99 het volgende:
http://www.ustream.tv/cbsnews

loopt een minuut voor.
Zijn ballon gaat steeds groter worden trouwens(uiteindelijk zo groot als de vrijheidsbeeld las ik ergens)
Hoe kan dat voorlopen op de officiële livestream? :?.
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:02:24 #164
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117966273
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

[..]

Geen idee of het klopt. Wel interessant.
Lijkt me inderdaad logisch dat hij ergens vanzelf moet stoppen. Het dichtheidsverschil moet voldoende groot zijn om het te winnen van de zwaartekracht om hem te laten stijgen. En gezien de dichtheid steeds meer afneemt.
pi_117966334
Amerikanen en Britten met hun imperial units en United States customary units. :'). :'). :').
pi_117966385
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:05:42 #167
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117966458
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:04 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_117967498
nog zo'n 4,5 km :o
pi_117967704
De ballon is wel duidelijk groter geworden...

34 km nu (in 2 uur).

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 19:30:54 ]
pi_117967738
''Coca-Cola products are the only soft drinks that you can buy at Disneyland. Coca-Cola made a deal with Disney to sell their products exclusively. Coca-Cola gives Disneyland all their Coca-Cola products for free as long as they don't allow any of their competitors to be sold at Disneyland. So don't try to order a Pepsi, Dr. Pepper or Mountain Dew because you won't find any Pepsi products sold at Disneyland.

Disneyland makes pure profit from their Coca-Cola sales and they also get other products free with similar partnerships with other companies.''
pi_117967837
Slim toch. En blijkbaar verliest The Coca-Cola Company er ook niet op.
pi_117967897
Eerste record verbroken (highest manned ballloon flight).

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 19:34:00 ]
pi_117967995
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef zarGon het volgende:
Eerste record verbroken (highest manned ballloon flight).
1966- amateur parachute jumper Nicholas Piantanida (USA) reached 123,800 feet (37,643 m) with his Strato Jump II balloon but due to being unable to disconnect his oxygen line from the main capsule's feed he was forced to detach the balloon from the capsule, abort the jump and return in the capsule without the balloon. Due to his glove's design, he was also unable to reattach his safety harnessess and endured very high G forces but survived the descent.

?
pi_117968025
Hoe wordt de capsule gefilmd (van onderen), zit er nog een ballon onder ofzo?
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:37:57 #175
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117968139
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:35 schreef Bilge het volgende:
Misschien een telescoop.
pi_117968155
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:35 schreef Bilge het volgende:
http://www.redbullstratos.com/technology/cameras-communications/.
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:39:57 #177
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117968283
Bijna. :D
pi_117968306
36,576 m (120,000 ft) is net bereikt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 19:40:40 ]
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:41:45 #179
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117968407
Hij moest toch al?
pi_117968509
quote:
11s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:41 schreef Levolution het volgende:
Hij moest toch al?
Gewoon een paar km erbij.
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:43:26 #181
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117968561
Hij staat nu wel stil.
pi_117968565
quote:
11s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:41 schreef Levolution het volgende:
Hij moest toch al?
Minimale hoogte was 120,000 ft. :P.

Het is besloten, hij springt zo.
pi_117968598
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:43 schreef Levolution het volgende:
Hij staat nu wel stil.
Jep. Stijgt echt heel klein beetjes nog.
pi_117968611

Wie is dit? Niet spieken }:|
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:44:26 #185
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117968638
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:44 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]

Die gast die Tarkan speelde.
pi_117968658
Kartal Tibet. Makkie.
pi_117968675
Hij blijft stijgen. :').
pi_117968676
Kartaleuuh tibeteuh
pi_117968684
Helden.
pi_117968708
Wel een beetje jammer dat de ballon met helium is gevuld. Waterstof stijgt sneller en is brandbaar. Wanneer de capsule het hoogste punt bereikt kon hij het touw van de gasballon in brand steken, zodat die Felix tijdens het dalen van een enorme vuurbal kon genieten. _O_
pi_117968721
Straks popt zijn grote condoom en daalt hij waardoor het record niet behaald wordt _O-
pi_117968743
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:44 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]

Turken op FOK! #771 Wat was er gisteren ook alweer?. :P.
pi_117968765
Stijgt weer sneller..
pi_117968777
quote:
Niet heel erg origineel dus.
pi_117968808
Ballon is een bolletje geworden nu.
pi_117968891
Ze zijn een checklist aan het afgaan.

Almoooost.
pi_117968916
quote:
LOL _O-
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:48:13 #198
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117968959
Straks zweeft-ie weg in de ruimte.
pi_117969022
Hij daalt weer.
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:49:16 #200
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117969041
Die bliepjes. High-tech jongensgedoe allemaal.
pi_117969067
quote:
11s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:48 schreef Levolution het volgende:
Straks zweeft-ie weg in de ruimte.
http://en.wikipedia.org/wiki/K%C3%A1rm%C3%A1n_line.

100 km. Heeft-ie nog wel wat te gaan.
pi_117969097
Stabiel op 38,850 meter.

Edit: daalt nu.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 19:50:22 ]
pi_117969114
Waarom keek hij in een spiegeltje :')
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:50:34 #204
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117969131
Oh jullie kijken zeker die stream die 1 minuut voorloopt.
pi_117969170
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:50 schreef Levolution het volgende:
Oh jullie kijken zeker die stream die 1 minuut voorloopt.
Nee, gewoon de officiële livestream.
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:51:14 #206
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117969177
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:50 schreef Ayca het volgende:
Hele wereld kijkt mee, ik zou ook checken of mijn haar wel goed zit.
pi_117969210
Mikikolog twitterde op zondag 14-10-2012 om 02:04:39 Yunanistan adına erovizyon a Katılıp Bide Kazanırsam .Suratlarınızı Görmek isterim. reageer retweet
_O-
tweet van Atillos tashakos
pi_117969314
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:50 schreef Ayca het volgende:
Health-check misschien.
pi_117969518
"Ok we're getting serious now!"
pi_117969590
Hoeveel items staan er op die checklist? :').
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:57:16 #211
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117969656
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef Bilge het volgende:
"Ok we're getting serious now!"
Bij mij zei hij dit veel later, ik kijk op Youtube.
pi_117969706
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:57 schreef Levolution het volgende:

[..]

Bij mij zei hij dit veel later, ik kijk op Youtube.
Achterloper. :{w
Eagle's link: http://www.ustream.tv/cbsnews
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:58:58 #213
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117969775
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:57 schreef Bilge het volgende:

[..]

Als ik nu overstap mis ik een minuut. :{w
pi_117969794
Awh yeah. Net geen 39 km trouwens.

Edit: nu wel boven de 39 km.

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 20:00:22 ]
pi_117969806
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:58 schreef Levolution het volgende:

[..]

Als ik nu overstap mis ik een minuut. :{w
Je mist niet veel :')
pi_117970054
OWYEAHH
pi_117970124
:D :D :D
pi_117970144
Deur open!

Actie! :9!
pi_117970167
Ziet er prachtig uit. _O_.
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:04:32 #220
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117970174
Bij mij nog niet :(
pi_117970187
Jongens, ik moet wat bekennen. Ik heb hoogtevrees!
pi_117970197
Ik vond het al eng om van 30 meter te abseilen _O-
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:04:54 #223
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117970214
WTF
pi_117970219
Stap snel over dan
pi_117970266
YouTube hapert.

wat wat wat
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:05:36 #226
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117970278
Is goed zo, ik wil niks missen :D
pi_117970287
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:04 schreef Levolution het volgende:
WTF
Ekt dom jij, stap over straks lees je dat die dood is moet jij het nog zien _O-
pi_117970292
Godverdomme. :').
pi_117970327
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:57 schreef Bilge het volgende:

[..]

Over op deze link.
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:06:19 #230
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117970337
Gebruik spoilertags als hij doodgaat dan
pi_117970367
3-2-1 GO GO GOOOO
pi_117970401
Hij heeft gesprongen. _O_.
pi_117970411
WOWWW
pi_117970414
SPOILER
pi_117970491
En daarmee is het tweede record verboken.
pi_117970511
Derde ook.
pi_117970522
En dood.
pi_117970556
Awesome.
pi_117970569
De manier waarop hij naar beneden toe getrokken wordt. Eng man.
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:08:26 #240
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117970570
:')
pi_117970607
Hij valt heel stabiel. Netjes. :D.
pi_117970647
Heeft hij het geluidssnelheid verbroken?
pi_117970662
Meer dan 2 uur gewacht voor iets dat 10 minuten of zo duurt. _O-.
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:09:27 #244
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117970675
Zijn snelheid :D
pi_117970701
Het snelheidsrecord is verbroken, ja.
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:09:49 #246
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117970708
Heeft ie geen helmcamera?
pi_117970726
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:09 schreef Bilge het volgende:
Het snelheidsrecord is verbroken, ja.
Geen mach1 behaald?
pi_117970732
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:09 schreef xminator het volgende:
Heeft hij het geluidssnelheid verbroken?
Dat was het derde record; ik zag op het record dat "3th record" was verbroken. Dus ja.
pi_117970737
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:09 schreef Levolution het volgende:
Jawel, die beelden komen later.
pi_117970754
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat was het derde record; ik zag op het record dat "3th record" was verbroken. Dus ja.
Maar dat had je toch wel moeten kunnen zien?
pi_117970760
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:09 schreef Levolution het volgende:
Three small high-definition video cameras: one on each thigh and one on Felix's chest pack
pi_117970765
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:10 schreef xminator het volgende:

[..]

Maar dat had je toch wel moeten kunnen zien?
Ging allemaal te snel (voor mij dan).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 20:10:51 ]
pi_117970833
Is het een vliegtuig, is het een vogel? Nee, het is Superman!
pi_117970838
En daar is de shute.
pi_117970870
:')
pi_117970912
Fucking gaar ze hebben een record van 50 jaar geleden verbroken.
pi_117970936
Hij zal maar op je dak landen, hele mediacircus. :P
pi_117970981
Daar zijn de betere beelden.
pi_117971019
Nope, hij heeft het geluidsbarrière niet doorbroken.
pi_117971040
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:13 schreef xminator het volgende:
Nope, hij heeft het geluidsbarrière niet doorbroken.
Bron? :P.

(Ah, lees het al in het topic in NWS.)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 20:14:59 ]
pi_117971085
Ik zou nu wel in zijn schoenen willen staan.
pi_117971098
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Bron? :P.
Ten eerste ik heb het niet zien gebeuren (had je moeten kunnen zien)

Ten tweede hij ging voor 4 records, 3 daarvan zijn er gelukt en 1 niet (geluidsbarriere).
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:15:37 #263
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117971128
Beelden zijn te vaag om dat te zien man.
pi_117971139
Fijn dat hij ook steeds de verkeerde info doorgeeft :')
pi_117971140
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:15 schreef xminator het volgende:

[..]

Ten eerste ik heb het niet zien gebeuren (had je moeten kunnen zien)

Ten tweede hij ging voor 4 records, 3 daarvan zijn er gelukt en 1 niet (geluidsbarriere).
Volgens mij heeft-ie de laatste ook niet gehaald (longest freefall).
pi_117971160
En hij is veilig geland.
pi_117971172
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Volgens mij heeft-ie de laatste ook niet gehaald (longest freefall).
Niet? Ik ging daar van uit omdat jij het zei met 3 records oid.
pi_117971212
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Niet? Ik ging daar van uit omdat jij het zei met 3 records oid.
Zie rechtsonder op dit plaatje: http://shinesquad.files.w(...)pace-infographic.jpg.
pi_117971258
Wordt allemaal zo wel duidelijk, gok ik. :').
pi_117971266
Helemaal gemist joh
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:17:52 #271
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117971300
Haha noob wat een timing ook
pi_117971315
redbull heeft wel veel reclame gemaakt.
pi_117971347
hHaah 4m 22 seconds dus 2 gehaald.
pi_117971362
4 minuten 22 seconden. :').

15 seconden te kort.
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:18:50 #275
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117971384
Wie hier gaat hierdoor meer Red Bull drinken dan?
pi_117971406
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:18 schreef Levolution het volgende:
Wie hier gaat hierdoor meer Red Bull drinken dan?
Naamsbekendheid e.d., ook in de minder bekende markten.
pi_117971471
Anyway ik ga even wokken.
pi_117971478
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:18 schreef zarGon het volgende:
4 minuten 22 seconden. :').

15 seconden te kort.
Genaaid. :X
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:20:23 #279
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117971508
Ik ga ook maar eens koken, ben nog wel benieuwd naar die helmbeelden enz.
pi_117971647
Ik ook. Allemaal gewacht met eten voor dit :')
pi_117971698
Ben gestopt met kijken.
pi_117971707
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:22 schreef Ayca het volgende:
Ik ook. Allemaal gewacht met eten voor dit :')
_O-.
pi_117971726
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ben gestopt met kijken.

Toen jij er was, was het al afgelopen.

pi_117971773
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Toen jij er was, was het al afgelopen.

Smartass. Bedoelde filmpje van pureheart.
pi_117971816
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Smartass. Bedoelde filmpje van pureheart.
Rustig maar. *gooit een blikje Red Bull naar Jfm*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 20:25:16 ]
pi_117971881
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Rustig maar. *gooit een blikje Red Bull naar Jfm*
omnomnom. :9
pi_117971979
pi_117971982
:9~
pi_117972001
Die capsule hangt daar nog. Ruimen ze dat netjes op?
pi_117972044
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:27 schreef TheGeneral het volgende:
Dus toch door de geluidbarriere *O*
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:28 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

CNN zegt dat net.
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:28 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

BBC ook
Geen idee of het waar is.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 20:29:13 ]
pi_117972049
Triggggg yum. :*
pi_117972234
pi_117972294
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:27 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt me spannender(omdat overal open :{ ):

Kittinger, vorig recordhouder tijdens zijn sprong.
pi_117972339
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:31 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Wel of niet gebroken? :?
pi_117972359
Elin adamlari uzaya gidiyo biz daha hala yaya gidiyoz.
pi_117972425
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:52 schreef Weissman het volgende:
Het was verbluffend om terug te lezen.
pi_117972487
Ik zou trouwens voor geen goud springen .
pi_117973024
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:32 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Deze lijkt me spannender(omdat overal open :{ ):

[ afbeelding ]

Kittinger, vorig recordhouder tijdens zijn sprong.
Leuke is dat Kittinger erbij zat, hij was een onderdeel van het team.

En, Felix heeft YouTube kapotgemaakt. :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2012 20:45:15 ]
pi_117973398
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:36:41 #301
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117976155
quote:
17s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:50 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat fucking mooi. Echt. _O_

Al helmbeelden?