SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me dan echt zo nutteloos he.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:18 schreef Levolution het volgende:
Vrijheid is heerlijk man. Elke dag wakker worden en geen flikker te doen hebben.
Waarom ben je zo gehersenspoeld, Ayca?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik voel me dan echt zo nutteloos he.
Maargoed, gunaydin!
Volgens mij zit jij echt in een drukke periode of heb je er net een achter de rug, anders zou je dit niet de hele tijd roepen. Geloof me, ik ben een ongelofelijk lui persoon en heb een tijdje helemaal geen flikker uitgevoerd en ik kan je zeggen dat dat echt 10x niks is. Je voelt je echt dood na een tijdje. Nu werk ik fulltime en voel me 100 keer beter dan toen ik geen reet uitvoerde.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:18 schreef Levolution het volgende:
Vrijheid is heerlijk man. Elke dag wakker worden en geen flikker te doen hebben.
Dit zegt iedereen tegen mij, maar het is voor mij echt gigantische onzin.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij echt in een drukke periode of heb je er net een achter de rug, anders zou je dit niet de hele tijd roepen. Geloof me, ik ben een ongelofelijk lui persoon en heb een tijdje helemaal geen flikker uitgevoerd en ik kan je zeggen dat dat echt 10x niks is. Je voelt je echt dood na een tijdje. Nu werk ik fulltime en voel me 100 keer beter dan toen ik geen reet uitvoerde.
Dat 'meer', kan dat geen hobby zijn? Of iets anders? Waarom moet dat per se werk zijn?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niks doen is even leuk ja. Na een tijdje wil je wel wat meer.
Guess what, woman. Ik mag jou ook niet.. Maar gezien het duidelijk is, dat jij zwaar psychologische issues hebt, heb ik mijn trots opzij gezet, om nog enigzins behulpzaam te zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 04:33 schreef pureheart het volgende:
[..]
Whatever ik mag haar niet, mag ambipur nog steeds niet; mag eigenlijk geen enkele turkse wijf hier. Even vond ik jou en trigger ok, maar moet nu echtvan beide.
Vanaf nu ga ik mezelf zijn en ik ga me zeker niet assimileren. Ik praat over de Islam wanneer ik maar wil. Geef maar een ban als het je irriteert ofzo don't care.
Laat het gewoon los.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Guess what, woman. Ik mag jou ook niet.. Maar gezien het duidelijk is, dat jij zwaar psychologische issues hebt, heb ik mijn trots opzij gezet, om nog enigzins behulpzaam te zijn.
Jij maakt mij uit voor van alles en nog wat, slechte moslims bladibla, dus je had je moeten voorstelllen, hoe hard ik heb gelachen achter mijn laptop, toen jij vertelde dat je geen maagd meer was. En nog heb ik daar geen gebruik van gemaakt.
Ik heb medelij met jou, wat zal jij eenzaam moeten zijn, dat jij zulke dingen roept en zo vies doet tegen andere mensen, die jou een paar dagen geleden, oprecht hebben getracht je van goed advies te voorzien. Als je toch een goede moslima wilt zijn, dat bereik je niet door anderen vies aan te vallen en maar te hameren op het feit dat je gesluierd bent, probeer eerst maar eens jouw met haat gevulde eenzame hart te verlichten. Denk je nou echt dat jij beter bent dan ik, omdat ik alcohol drink en geen hoofddoek draag? Hou eerst maar eens op met op anderen neer te kijken.
Mijn gal is eruit, dus dat betekent dat zij nu op negeermode staat. Het is losquote:
Precies. Als je echt wil, ga je toch lekker een dagje naar een asiel om alle hondenhokken schoon te maken? Of maak je een boswandeling en neem je een paddenstoelengids mee? Of voor mijn part, je snuift je helemaal strak en gaat lekker uit?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:35 schreef xminator het volgende:
Ik zou nu ook wel even een jaartje 'niks' willen doen hoor. Heb zat dingen om mijzelf mee te vermaken.
Niet beledigd voelen he... Maar hoe kom je dan rond als je niet werkt?..quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies. Als je echt wil, ga je toch lekker een dagje naar een asiel om alle hondenhokken schoon te maken? Of maak je een boswandeling en neem je een paddenstoelengids mee? Of voor mijn part, je snuift je helemaal strak en gaat lekker uit?
Waarom zijn mensen tevreden als ze 8 uur in een grauwe kantoor spreadsheets zitten in te vullen? Geen verplichtingen hebben betekent niet automatisch dat je de hele dag dik ligt te wezen op de bank.
Dat is een zorg voor later, momenteel ontvang ik stufi.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet beledigd voelen he... Maar hoe kom je dan rond als je niet werkt?..
Hiermee bevestig je toch alleen maar mijn punt dat zulke mensen gewoon falen? Kijk, als jij liefdadigheid in een warm land leuk vindt, als je dat een verzadigend tijdverdrijf vindt, dan doe jij dat toch liever dan je huidige baan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:44 schreef Ambipur het volgende:
Als ik de loterij win, blijf ik ook werken.. Maar dan wel in een warm land, waar mensen geen ruk te vreten hebben, dan ga ik liefdadigheidsdingen doen.
Mensen hebben vaak niets om handen, dat is de reden, dat werk voor hun het middel is, om de dag door te komen. Mensen hebben vaak een patroon nodig. Jan werkt, komt thuis, vrouw dient het eten op, er wordt gekeken naar GTST, tijd voor een kop thee + cake, douchen, slapen.
Als werk wegvalt, valt hun gewoonte weg en weten mensen niet wat ze moeten doen.
Als ik voor mijzelf mag spreken.. I hate my fucking job, but I have to. Ik verdien goed geld en heb nog steeds een huis, dat maar niet verkoopt. Daarna ga ik het liefst een jaar niets doen en idd naar het buitenland voor vrijwilligerswerk of gewoon reizen. 'quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hiermee bevestig je toch alleen maar mijn punt dat zulke mensen gewoon falen? Kijk, als jij liefdadigheid in een warm land leuk vindt, als je dat een verzadigend tijdverdrijf vindt, dan doe jij dat toch liever dan je huidige baan?Maar dat is geen verplichte baan, dat is een vrijwillige bezigheid.
Dat is mijn punt. Waarom zou je niet een leukere tijdverdrijf kunnen bedenkend dan spreadsheets invullen? Er zijn maar echt weinig banen waarvoor je geen leukere tijdverdrijf kan verzinnen en er zijn maar weinig mensen die iets doen wat ze echt leuk vinden. Dus als er op de één of andere manier gratis geld binnenstroomt (loterij, erfenis), waarom zou je dan in zo'n kantoortje blijven zitten?
Ik heb het ook gemist, hoor.quote:
Je behoort tot de grote meerderheid die zijn/haar baan haat. Je behoort tot de kleine minderheid die dat durft te erkennen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik voor mijzelf mag spreken.. I hate my fucking job, but I have to. Ik verdien goed geld en heb nog steeds een huis, dat maar niet verkoopt. Daarna ga ik het liefst een jaar niets doen en idd naar het buitenland voor vrijwilligerswerk of gewoon reizen. '
Dus als je 4 miljoen verdient en dan nog spreadsheets gaat invullen, nee dan snap ik er ook niets van..
En toch hoor je dat bijna nooit. Ik weet niet of ze de omgeving voor de gek willen houden uit schaamte, of of ze zichzelf voor de gek willen houden uit zelfmedelijden.quote:
Uh... Sorry, maar als ik niet hoefde te werken voor het geld, ging ik niet elke ochtend half jankend mijn bed uit, 45 m in de auto zitten, soms 2 uur als ik file heb, 's morgens half dood mijn kantoor binnengaan, bullshit gesprekken aanhoren etc. Ik hou van bezig zijn, maar ben gewoon geen kantoortype.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
En toch hoor je dat bijna nooit. Ik weet niet of ze de omgeving voor de gek willen houden uit schaamte, of of ze zichzelf voor de gek willen houden uit zelfmedelijden.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Uh... Sorry, maar als ik niet hoefde te werken voor het geld, ging ik niet elke ochtend half jankend mijn bed uit, 45 m in de auto zitten, soms 2 uur als ik file heb, 's morgens half dood mijn kantoor binnengaan, bullshit gesprekken aanhoren etc. Ik hou van bezig zijn, maar ben gewoon geen kantoortype.
Nee, dan zat ik nu ergens op het strand.
Staan op m'n laptop.quote:
Die behulpzaamheid was overduidelijk niet gemeend. Want niet lang daarna zat je weer te gillen wanneer ik iets over mijn geloofsovertuiging zei.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Guess what, woman. Ik mag jou ook niet.. Maar gezien het duidelijk is, dat jij zwaar psychologische issues hebt, heb ik mijn trots opzij gezet, om nog enigzins behulpzaam te zijn.
Jij maakt mij uit voor van alles en nog wat, slechte moslims bladibla, dus je had je moeten voorstelllen, hoe hard ik heb gelachen achter mijn laptop, toen jij vertelde dat je geen maagd meer was. En nog heb ik daar geen gebruik van gemaakt.
Ik heb medelij met jou, wat zal jij eenzaam moeten zijn, dat jij zulke dingen roept en zo vies doet tegen andere mensen, die jou een paar dagen geleden, oprecht hebben getracht je van goed advies te voorzien. Als je toch een goede moslima wilt zijn, dat bereik je niet door anderen vies aan te vallen en maar te hameren op het feit dat je gesluierd bent, probeer eerst maar eens jouw met haat gevulde eenzame hart te verlichten. Denk je nou echt dat jij beter bent dan ik, omdat ik alcohol drink en geen hoofddoek draag? Hou eerst maar eens op met op anderen neer te kijken.
Er valt ook niets te lezenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:27 schreef Levolution het volgende:
Ik ga dus echt niet het hele vorige topic lezen.
Sowieso gaat iedereen die niet squat naar de hel, aangezien je van Allah goed op je gezondheid moet letten.
Weiss, zie je in het paradijs met 72 maagden en ongelimiteerd kipfilet en kwark.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:20 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ja, ik had die andere verwijdert maar kan het niet laten om toch nog te reageren
Inshallah broeder mashallah.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:27 schreef Levolution het volgende:
Sowieso gaat iedereen die niet squat naar de hel, aangezien je van Allah goed op je gezondheid moet letten.
Weiss, zie je in het paradijs met 72 maagden en ongelimiteerd kipfilet en kwark.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:27 schreef Levolution het volgende:
Spotten met de religie van Allah:quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inshallah broeder mashallah.
Moge Zyzz deze zondaren vergeven.
Dit is echt typerend voor de meesten hier.quote:9.65 En als jij (O Mohammed) hen vraagt (over hun spotternij), dan zullen zij zeker antwoorden: "Wij kletsten en schertsten maar wat." Zeg: "Plachten jullie de spot te drijven met Allah en Zijn Verzen en Zijn Boodschapper?" Verontschuldig jullie maar niet, jullie zijn ongelovig geworden nadat jullie geloofden. Als Wij een groep van jullie vergeven (vanwege hun berouw) dan zullen Wij een andere groep bestraffen omdat zij misdadigers waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |