Ik heb het alleen na elke contract verlening hij reset het dan naar de basis selectie denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wel een beetje nadat ik nieuwe teamselectie moet inleveren, maar formatie is wel hetzelfde.
Als de opstellingen niet kloppen moet je gewoon even nieuwste updates downloaden, maar als je in een carrière zit en je krijgt dat kan het niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het alleen na elke contract verlening hij reset het dan naar de basis selectie denk ik.
Normaal nog niet zo erg maar er zit ook een bug in waardoor namen van spelers veranderen in die van elkaar. Heel verwarrend en irritant allemaal.
Neequote:Op zondag 14 oktober 2012 11:40 schreef rioolheffing het volgende:
Kan je je FUT team in online friendlies gebruiken?
FIFA op pcquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kreeg gister of eergister al een update binnen via Origin
Op je eigen voorkeuren in combinatie met 9 chemistry per speler en de work rates van spelers. De meesten bouwen een team om 2 leuke spelers heen. Anderen bouwen gewoon een team met al hun favoriete spelers in een league, maar letten daar niet bij op de verhouding tussen aanval en verdediging.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:32 schreef nodig het volgende:
Had deze vraag al in het FUT SC gesteld maar kreeg geen antwoord:
Waarop moet je je FUT team baseren om het beste team te krijgen?
Spanje?
Argentinie?
Duitsland?
Italie?
Engeland?
Ik heb nu een op duits team maar wil spaar nu wat coins en wil dan overstappen naar wat het beste is
Ik heb zo het idee dat ik als ik verder ga met een Duits team vanzelf het topteam heb bereikt dat dan onder doet voor een Spaans of Argentijns team. Nu kan ik nog makkelijker switchen naar een heel ander team. Wil graag wat snelle spelers in mn team.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op je eigen voorkeuren in combinatie met 9 chemistry per speler en de work rates van spelers. De meesten bouwen een team om 2 leuke spelers heen. Anderen bouwen gewoon een team met al hun favoriete spelers in een league, maar letten daar niet bij op de verhouding tussen aanval en verdediging.
Modric op CDM, een 4-3-3 met 3 aanvallende middenvelders.
In feite is een gouden team sterker dan een zilveren team. Al kan het best dat je klop krijgt van een zilveren team omdat de speler beter is, het team beter in elkaar steekt en de formatie fijner speelt.
Er zijn zoveel verschillende manieren om teams te maken. Dat een speler 88 rated is betekent niet dat het voor jou de beste speler is. Er zijn veel mensen die op pace letten (zowel voorin als achterin), maar andere maakt het amper iets uit. Sommigen vinden het fijn als een speler 5* weak foot heeft of 4/5 * skills zodat ze lekker trucjes kunnen uitvoeren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ik als ik verder ga met een Duits team vanzelf het topteam heb bereikt dat dan onder doet voor een Spaans of Argentijns team. Nu kan ik nog makkelijker switchen naar een heel ander team. Wil graag wat snelle spelers in mn team.
Mijn Duits team is 4-3-3 met Joachim Low als coach. Beoordeling is 79 en teamgeest 100. Uitblinkers zijn: Adler, Huntelaar, Affelay, Sam, Gundogan, Bender (allemaal 80 of meer)
Het probleem is dat ik het echte voetbal niet meer echt volg en zodoende ook niet weet voor wat voor team ik moet gaan, ook is FIFA 13 mijn eerste FIFA spel(Nouja op FIFA09 na, maar die kon dus nooit online.., amper gespeeld)
Maar het probleem is dat ik zomaar wat gedaan heb, dacht ik ga voor een duits team, maar achteraf lijkt het mij toch dat het allersterkste Duitse team onderdoet voor het allersterkste spaans of argentijns team. Wat raad jij zelf aan om voor te gaan een spaans of argentijns team? Of misschien wel engels of braziliaans?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verschillende manieren om teams te maken. Dat een speler 88 rated is betekent niet dat het voor jou de beste speler is. Er zijn veel mensen die op pace letten (zowel voorin als achterin), maar andere maakt het amper iets uit. Sommigen vinden het fijn als een speler 5* weak foot heeft of 4/5 * skills zodat ze lekker trucjes kunnen uitvoeren.
Je hoeft het voetbal niet te volgen, maar het is wel handig als je je gaat verdiepen in spelers. Goede websites daarvoor zijn: www.futhead.com of www.futwiz.com. Je kan daar alles op een rijtje zetten. Spelers zou je kunnen vergelijken en uiteindelijk pak je wat jij denkt dat het belangrijkste is.
Het betekent trouwens niet dat wanneer ik een 87 (ofzoiets) rated team heb met alle sterren die in de Liga BBVA spelen, dat ik veel beter ben dan jou. Mijn spelers staan misschien wel sneller goed, maar het ligt voornamelijk aan jezelf.
Mocht het zo zijn dat je er later niet tevreden mee bent, dan kan je er nog voor kiezen om een ander team erbij te maken of dit team te verkopen. Hopelijk met winstquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar het probleem is dat ik zomaar wat gedaan heb, dacht ik ga voor een duits team, maar achteraf lijkt het mij toch dat het allersterkste Duitse team onderdoet voor het allersterkste spaans of argentijns team. Wat raad jij zelf aan om voor te gaan een spaans of argentijns team? Of misschien wel engels of braziliaans?
Of zit er allemaal heel weinig verschil in en kan ik het best gewoon doorgaan met een Duits team en Farfan, van der vaart, Ribery, Gomez, blaszcykowski en nog een heel stel Bundesliga/Duitse nationaliteit spelers inslaan?
Snap wel dat het ook een beetje aan je FIFA speelstijl enzo ligt, maar ik heb niet echt een specifieke speelstijl ofzo, speel wel divisie 1 online vind dat al knap genoeg
Is 4-3-3 trouwens een goede positionering?
Ah oke, ik heb al mijn spelers ingekocht op 4-3-3 denk dat ik dat gewoon even blijf spelen. Denk ook dat ik gewoon doorga met mijn Duits team, voordat ik Neuer en Ribery gekocht heb ben ik weer een miljoen verderquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn dat je er later niet tevreden mee bent, dan kan je er nog voor kiezen om een ander team erbij te maken of dit team te verkopen. Hopelijk met winst.
Je kan best doorgaan met dit team hoor. Reus is echt een geweldenaar en ik ben zelf fan van Blaszcykowski. In elke league heb je doorgroei mogelijkheden.
4-3-3 is een prima formatie, maar zoals ik al eerder zei. Het moet je liggen. Iets wat het me met gouden spelers niet deed in fifa 12. In 13 heb ik het nog niet geprobeerd.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat is die Fuszy toch een goede kerel hè.
Nee, wel gewonnen in de halve finale met de beker en als verliezer eruit gekomen? WTFquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:13 schreef SKBlondie het volgende:
Loopt seasons ook steeds vast bij jullie (singeplayer en online) in ultimate team?
Als ik ook maar op het icoontje klik freezed mijn ps3 en moet ik hem helemaal opnieuw opstarten.
Vaag genoeg heb ik dan geen problemen met de standaard toernooien in UT.
Dat kan ik geweest zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Nee, wel gewonnen in de halve finale met de beker en als verliezer eruit gekomen? WTF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |