quote:
Ik denk dat het twee kanten op werkt.
Enerzijds doe jij je huidige werk, als ik jou mag geloven, erg goed. Dan zou de baas zichzelf dus wel in de vingers snijden als hij jou zou overplaatsen naar een andere (hogere?) afdeling als dat zou betekenen dat jij zou worden vervangen door iemand die dat werk wellicht minder goed doet. En op basis van mijn ervaringen als klant is de werkdruk aanzienlijk hoger aan de kassa dan aan de infobalie, dus ik zou wel weten waar ik mijn meest efficiënte mensen zou willen hebben.
Aan de andere kant lijk jij op basis van dit topic niet de meest assertieve persoon. Dat maakt voor je huidige werkzaamheden niet uit, maar zoals eerder al opgemerkt kan dat aan de servicebalie wel degelijk van belang zijn als mondige klanten gaan klagen.
Aangezien het hier slechts om een bijbaantje gaat zou ik me er vooral niet te druk om maken, maar probeer tijdens je studie aan je assertiviteit te werken (vermoedelijk zal dat vanzelf gaan, want je moet tegenwoordig volgens mij bij vrijwel elk vak wel minimaal 1 presentatie verzorgen) zodat dergelijke zaken je in je werkende leven geen storende rol gaan spelen.