Leuke stats! Jammer van die high def workrates, maar verder een prima speler lijkt me!quote:
Watson?quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:47 schreef Lindgren. het volgende:
Een of andere Jamaicaan uit de MLS uit een bronze packje van 400c gevist, leverde me net 3k op.
Geen last van gehad, ik denk zelfs dat doordat hij zich wat laat terugzakken dat daardoor mijn Kandji ook vaker in de spits loopt dan op links.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuke stats! Jammer van die high def workrates, maar verder een prima speler lijkt me!
Jep!quote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen last van gehad, ik denk zelfs dat doordat hij zich wat laat terugzakken dat daardoor mijn Kandji ook vaker in de spits loopt dan op links.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan trouwens ook even gauw in [ afbeelding ] gaan..
Niet vergeten om ook jequote:Op zondag 14 oktober 2012 01:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan trouwens ook even gauw in [ afbeelding ] gaan..
Ik krijg als ik op te veel spelers biedt altijd een melding dat mijn watchlist vol zit, en dat zijn er zeker geen 300..quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:12 schreef Toefjes het volgende:
Even over FUT: hoe groot wordt je watchlist als je deze uitbreidt? Ik heb een trade offer geaccepteerd, maar die speler staat nu achter 328 blessure kaarten in de watchlist
Die melding krijg je alleen op de console. Ik koop spelers altijd via de webapp..quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik krijg als ik op te veel spelers biedt altijd een melding dat mijn watchlist vol zit, en dat zijn er zeker geen 300..
En door, en door, en door.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:17 schreef GuRBuH het volgende:
Waarom zijn jullie zo laat nog [ afbeelding ]??
Nee, ik bied vrijwel nooit op de console.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die melding krijg je alleen op de console. Ik koop spelers altijd via de webapp..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |