quote:
Ah, zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, 5 seizoenen in totaal. Ik sloeg een deel van de rekensom over.
Alcoholist.quote:
Ik zag het ook al op tvgids. Vond het niet heel boeiendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
Paranormal Activity 2 komt straks. Ik twijfel of ik zal kijken.
Ik had nachtmerries van deel 1, maar toch ben ik nieuwsgierig.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk dat ie liever jouw flapjes eet dan hoor, Fera..
Ik vraag me soms eerlijk af of dit soort opmerkingen nou echt werken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk dat ie liever jouw flapjes eet dan hoor, Fera..
Op film 1 komt zo nieuwe Statham filmquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
Paranormal Activity 2 komt straks. Ik twijfel of ik zal kijken.
Ik had nachtmerries van deel 1, maar toch ben ik nieuwsgierig.
Alcoholics noemen ze dat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Like you dont fall for alcoholists!
WAT WELKEquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op film 1 komt zo nieuwe Statham film
Dat heb ik heul niet, film 1.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op film 1 komt zo nieuwe Statham film
THANK YOU.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me soms eerlijk af of dit soort opmerkingen nou echt werken?
Niks persoonlijks naar jou hoor Jofu, bijna alle mannen maken ze
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trek je conclusiequote:
Ik ook, + Eredivisie Livequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar de standaard zenders
Ik heb niet eens een eigen TV.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar de standaard zenders
Maar toch vraag ik me af -waarom- zoveel mannen op fok nou deze opmerkingen maken. De ene is nog erger dan de ander?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Trek je conclusie
Verschil is dat je mij ook niet serieus moet nemen in deze..
Soms wel, soms niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Werken dit soort opmerkingen nou voor jou magnetron?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof ze je erg dankbaar is namelijkquote:
Beter dan The Voice of whateverquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Killer Elite, die heb ik gezien volgens mij. Zaadfilm vond ik het
Ligt er natuurlijk ook aan wie de opmerking maaktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar toch vraag ik me af -waarom- zoveel mannen op fok nou deze opmerkingen maken. De ene is nog erger dan de ander?
Of werken ze echt of zo?
Zal ook wel weer per persoon verschillen.
Ach, zo zijn mannen irl ook ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar toch vraag ik me af -waarom- zoveel mannen op fok nou deze opmerkingen maken. De ene is nog erger dan de ander?
Of werken ze echt of zo?
Zal ook wel weer per persoon verschillen.
Truequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter dan The Voice of whatever
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, zo zijn mannen irl ook ...Even slikken en weer doorgaan (next?)
Ik woon straks bij m'n moeder en ze heeft net een SMART TV van een meter breed besteld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik "leen" die van me moeder
Kijk, ik zou hier nu natuurlijk een slikken opmerking kunnen maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer zenders = meer troep om je aan te ergeren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:28 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb echt alle zenders, en nog is er vaak niks leuks op
Ik weet gewoon vaak niet wat ik er mee aanmoet. Om nog wat toe te voegen worden dit soort opmerkingen zelden naar mij gemaakt. Als, dan zie ik er wel de humor van in, maar nooit als het semi-serieus isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Werken dit soort opmerkingen nou voor jou magnetron?
Nee. Niet alle mannen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik al aangeef dat ik hem verwacht.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk, ik zou hier nu natuurlijk een slikken opmerking kunnen maken.
Maar ik doe het niet
Okidokiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet gewoon vaak niet wat ik er mee aanmoet. Om nog wat toe te voegen worden dit soort opmerkingen zelden naar mij gemaakt. Als, dan zie ik er wel de humor van in, maar nooit als het semi-serieus is
Goed bezigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik woon straks bij m'n moeder en ze heeft net een SMART TV van een meter breed besteld.
Verwacht je hem?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik al aangeef dat ik hem verwacht.
Niet allemaal nee. Maar veel wel. Ik vind het soms juist wel geinig.quote:
Ja, waar blijft 'ie nou?quote:
Ja ok. maar das ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan wie de opmerking maakt
En of hij het echt serieus meent of het overduidelijk om een grapje gaat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan wie de opmerking maakt
Jij kan dat natuurlijk niet zeggen als correct persoonquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ok. maar das ook weer zoiets.
Nu al?quote:
Ik kijk alleen wel eens een film, of een goeie serie. Maar meer idd ook niet. TV sucks.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb deze week 2 volle dagen tv gekeken, een jaarrecord voor mij. Omdat ik ziek op de bank lag en er 48 uur alleen maar af kwam voor wc of koelkast
Ik kijk bijna nooit never tv, te veel reclame en te weinig boeiends
Hoe voelt dat nu? Zo'n virtuele gangbangquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
Ik besef me dat ik de enige vrouw ben in dit topic.
Maar wat is dan een correct persoon?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij kan dat natuurlijk niet zeggen als correct persoon
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu? Zo'n virtuele gangbang
Ach je bent niet dom of zo. Dan kun je vast wel over meer dingen hebben dan alleen maar over seksquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
Ik besef me dat ik de enige vrouw ben in dit topic.
Ik ben er nog niet over uit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat impliceer je hier mee?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach je bent niet dom of zo. Dan kun je vast wel over meer dingen hebben dan alleen maar over seks
(of nagellak)
Ik wil wel voor heloef hoor... Anders voel ik ook niks meer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie zit nog in de relaties sc , haal haar erbij danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit.Ik wou dat ik bijval kreeg van een prinses op een wit paard.
Ons prinsesje is lesbienne, die gaat je niet helpenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit.Ik wou dat ik bijval kreeg van een prinses op een wit paard.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil wel voor heloef hoor... Anders voel ik ook niks meer.
HOU OP OVER MIJN PENERquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil wel voor heloef hoor... Anders voel ik ook niks meer.
Nou ja ... Maar ik weet ook wel dat ik niet dom ben. En ik praat nooit over nagellak. Of seks.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je je niet hoeft te vervelen, ook al zijn er alleen maar mannen nu in dit topic
Volgende week wel? Donderdag oid?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:37 schreef Evie het volgende:
hm ik ga maar geen groene blaadjes hosselen vandaag
Have fun!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:37 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik ga jullie verlaten en mezelf bezatten
Fijne avond
Zuip ze Roycoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:37 schreef Royco1 het volgende:
Fijne avond
Hallo daar vreemde vrouw.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:37 schreef Perzephone het volgende:
Wat gaat deze reeks moeilijk moeilijk snel![]()
Verder, Hank Moody
Ik denk van fokquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haar naam komt me wel bekend voor, weet alleen niet meer waarvan
Persephone (hier correct gespeld) is een Griekse godin en dochter van Demeter.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien was dat het wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Persephone (hier correct gespeld) is een Griekse godin en dochter van Demeter.
Klinkt hooggegrepen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Persephone (hier correct gespeld) is een Griekse godin en dochter van Demeter.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:37 schreef Royco1 het volgende:
Fijne avond
Datetopic?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, nee hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
Een vrouw komt in het topic.
Iedereen van slag.
Waaaarom kon ik dat niet weerstaanquote:
Sowieso door een vrouwquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
Iedereen van slag.
gedeeld leedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Waaaarom kon ik dat niet weerstaan
Heb jij een grote neus?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Waaaarom kon ik dat niet weerstaan
Errrmm, maybe.quote:
Ze squirtte?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
Iedereen van slag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |